Kolejni PG zmieniaja druzyny

Data: 2011-02-24 12:44:34
Autor: wiLQ
Kolejni PG zmieniaja druzyny

Wow, coraz bardziej mi sie podoba to trade deadline... Widac nie tylko my lubimy pograc w fantasy basketball ;-)

1) Baron Davis i pick Clippers za Mo Williamsa.

Cavs kupili pick z Top10 za 15M$/3y? I czy odkryjemy nowe granice
tankowania i odpuszczania z Baronem w najgorszej druzynie w lidze? ;-)
Z drugiej to pokazuje jak Clippers mocno chcieli sie go pozbyc...

2) Hinrich i Hilton Armstrong za Bibbiego, Jordana Crawforda, Evansa i
pick Hawks w tegorocznym drafcie.

Fajny trejd dla obu stron, right? Hawks sie wzmacniaja na PG, chocby tylko defensywnie, a Wizards
oszczedzili troche grosza i pozyskali dwoch mlodziakow do rebuildingu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-02-24 04:01:10
Autor: Leszczur
On 24 Lut, 12:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Mysle, ze to nie Clips inicjowali ten deal. MoWill jest w stanie dać
to co Baron, z dodatkiem w postaci lepszej skutecznosci i wiekszego
profesjonalizmu w podejściu do gry.

[...]

Dla mnie ze strony Wizards wygląda to jak czyszczenie payrollu. Evans
się kończy po tym sezonie, Bibby bedzie tanszy w wykupie, a pick wcale
nie bedzie za wysoki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-24 13:13:36
Autor: s
[...]

Zobaczymy.
Sam jestem ciekaw, czy Mo okaze sie lepszym PG (wiecej widzacym :D).
Baron potrafi odpalac, ale podac tez potrafi.

Blake da nam odpowiedz :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-02-24 04:26:30
Autor: Leszczur
On 24 Lut, 13:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Sam jestem ciekaw, czy Mo okaze sie lepszym PG (wiecej widzacym :D).
Baron potrafi odpalac, ale podac tez potrafi.

Chociaz nie - to moze faktycznie Clips zainicjowali rozmowy. Przeciez
Sterling w czasie meczu publicznie szydził z Davisa!

Blake da nam odpowiedz :-)

Blake robi jedno - biegnąc w stronę kosza delikatnie unosi przedramię
i wyciągniętym palcem wskazującym mówi "rzuć to gdzieś tam do góry".
Sekundę później leci, i leci, i leci, łapie piłkę nad górną krawędzią
tablicy i robi wsad.
nawet Westbrook by to potrafił :-)

Pozdro

L'e-szczur