Kolejni polamańcy

Data: 2009-11-17 22:58:20
Autor: Hubertus Blues
Kolejni polamańcy
1. Kelenna Azubuike da się zoperować i z nowymi siłami przystąpi do rozgrywek w nowym sezonie, w następnym nowym sezonie.
2. Jameer Nelson też sprawdzi kompetencje chirurgów i juz po sześciu tygodniach będzie jak nowo narodzony. Szkoda Turka, szkoda!, kto tam będzie teraz rozgrywał?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-11-18 00:52:40
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
On 17 Lis, 22:58, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
1. Kelenna Azubuike da się zoperować i z nowymi siłami przystąpi do
rozgrywek w nowym sezonie, w następnym nowym sezonie.

I byc moze juz nie w tej samej druzynie. Zapomnielismy o tym jak mozna
rozwiazac problemy GSW z Nelsonem - strajk zawodnikow. Polowa sie
polamie, druga polowa poprosi o trejd, trzecia polowa (!) przestanie
sie przykladac, a czwarta nawet nie wyjdzie na boisko.

2. Jameer Nelson też sprawdzi kompetencje chirurgów i juz po sześciu
tygodniach będzie jak nowo narodzony. Szkoda Turka, szkoda!, kto tam
będzie teraz rozgrywał?

No widzisz Bart - mowilem, ze nic z niego nie bedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 10:10:39
Autor: s
Kolejni polamańcy
Leszczur pisze:
[...]

Hela chyba nie odejdzie.
On akurat zdaje sie miec conajmniej poprawne stosunki (hmmm) z Nelsonem.
No i kosztuje bardzo uczciwie.

Pozdr

Data: 2009-11-18 01:21:02
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
On 18 Lis, 10:10, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> polamie, druga polowa poprosi o trejd, trzecia polowa (!) przestanie
> sie przykladac, a czwarta nawet nie wyjdzie na boisko.

Hela polamana, wiec Hela moze najwyzej odjechac.

On akurat zdaje sie miec conajmniej poprawne stosunki (hmmm) z Nelsonem.

Ten argument ma oczywiscie zastosowanie w dniu dzisiejszym, ale jutro
moze byc zupelnie inaczej. SJax byl ulubiencem Nelsona jeszcze calkiem
niedawno, a ich uczucia tak nagle wygasły...

No i kosztuje bardzo uczciwie.

Tym latwiej bedzie go sprzedac np z jakims Monterem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 10:34:44
Autor: s
Kolejni polamańcy
Hela chyba nie odejdzie.

Hela polamana, wiec Hela moze najwyzej odjechac.

Dlaczego?
Na jednej nodze i kulach mozna chodzic.

[...]

IMO na Montera sie jakis chetny patafian znajdzie, nawet bez dodatkowej zachety.

Poza tym - ja dam szanse Goldenom, niech maja troche czasu na przeszeregowanie po wypchnieciu Stefka.
Teraz Monta jest bezapelacyjnym liderem, pytanie, czy dojrzeje do tej roli, czy mu odbije calkiem.

I jakkolwiek mam obawy, ze ten drugi wariant wchodzi w gre i ja bym w zyciu na Monciaku ekipy nie budowal - podejrzewam, ze latem beda na niego chetni. Zwlaszcza, jezeli z jakiejs druzyny ucieknie gwiazda, a show w miescie "will have to go on" :-)

Pozdr

Data: 2009-11-18 01:38:35
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
On 18 Lis, 10:34, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Poza tym - ja dam szanse Goldenom, niech maja troche czasu na
przeszeregowanie po wypchnieciu Stefka.
Teraz Monta jest bezapelacyjnym liderem, pytanie, czy dojrzeje do tej
roli, czy mu odbije calkiem.

Jego agenci juz sie podobno spotykaja z Nelsonem. I nie sadze, zeby
chodzilo o wieksze minuty.
Skoro SJax mogl to czemu nie on? I skoro Cavs chcieli Jacksona, to
moze Ellisa tez beda?
Jezeli do tego by doszlo, to Cavs byliby najbardziej rozpaczliwą
zbieraniną zawodników jaka widziałem. Ale tak to jest jak Ferry wpada
w "panic mode".

[...]

Ellis nie jest takim strasznym leszczem. W zadnej miarze to nie
frenczajz, ale jako drugi-trzeci zawodnik, czemu nie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 10:57:15
Autor: s
Kolejni polamańcy
Ellis nie jest takim strasznym leszczem. W zadnej miarze to nie
frenczajz, ale jako drugi-trzeci zawodnik, czemu nie?

Hmm, pewnie jeden powod by sie znalazl - chemia.
Ja nadal nie mam przekonania, czy on ma cos pod kopula.

I pewnie z wiekiem chec na bycie sidekickiem moze u niego malec.

Ale, masz racje - chetny na niego sie znajdzie i to niekoniecznie w paczce z dodatkowa zacheta.

Pozdr

Data: 2009-11-18 02:09:33
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
On 18 Lis, 10:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Hmm, pewnie jeden powod by sie znalazl - chemia.
Ja nadal nie mam przekonania, czy on ma cos pod kopula.

Cos ma. Na razie tylko nie wiemy co. BTW z tego co widze na insiderze
Nelson dał OK na rozmowy agentow Ellisa z innymi druzynami. Cos czuje,
ze zaraz bedziemy mieli follow-up trade.
Tylko dokad? 11M$ przez nastepne 4 lata.
Moze tez do Bobcats - za Feltona i Mohammeda? ;-)
Albo do Bucks za Ridnoura i Kurta jako salary dump.
Albo do Kings - Kenny Thomas + Rodriguez.

I pewnie z wiekiem chec na bycie sidekickiem moze u niego malec.

Ale, masz racje - chetny na niego sie znajdzie i to niekoniecznie w
paczce z dodatkowa zacheta.

Jesli GSW nie beda mieli nic przeciwko zgarnieciu konczacych sie
kontraktow, to deal zostanie ogloszony jeszcze w tym tygodniu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 11:18:16
Autor: s
Kolejni polamańcy
Moze tez do Bobcats - za Feltona i Mohammeda? ;-)

I to by wcale nie bylo glupie.
PG w stylu Feltona by im nie zaszkodzil.
A Curry moze dzielic czas na PG i SG.

Nazr na srodku tez by sie czasem przydal, zwlaszcza w sytuacjach, jak teraz.

Tylko nie wiem, czy Larry by to zdzierzyl :-)

Albo do Bucks za Ridnoura i Kurta jako salary dump.

O Bucks tez myslalem.
Tylko niekoniecznie w takiej konfiguracji.
Myslalem o Michalku.

Albo do Kings - Kenny Thomas + Rodriguez.

Ponoc Kings nie chca sie zapychac finansowo.
I ze niby dlatego Thomasa jeszcze nie pchneli. Ale jezeli juz mieliby - to wole ten pomysl, niz za centra... Jakos tak...

Pozdr

Data: 2009-11-18 02:26:59
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
On 18 Lis, 11:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Moze tez do Bobcats - za Feltona i Mohammeda? ;-)

I to by wcale nie bylo glupie.
PG w stylu Feltona by im nie zaszkodzil.
A Curry moze dzielic czas na PG i SG.

Tobie byloby to na reke, co? ;-)

Nazr na srodku tez by sie czasem przydal, zwlaszcza w sytuacjach, jak teraz.
Tylko nie wiem, czy Larry by to zdzierzyl :-)

Larry nie takie rzeczy wytrzymywal. Po Iversonie podobno nic go juz
nie rusza.

> Albo do Bucks za Ridnoura i Kurta jako salary dump.

O Bucks tez myslalem.
Tylko niekoniecznie w takiej konfiguracji.
Myslalem o Michalku.

To tez bylaby opcja (o ile GSW wyrownaliby jakos place). Ale boje sie,
ze Bucks za dobrze sie poczuli z tymi kilkoma wygranymi i nie beda
chcieli mieszac w skladzie.

> Albo do Kings - Kenny Thomas + Rodriguez.

Ponoc Kings nie chca sie zapychac finansowo.

A podobno maja kupic Dalemberta w trojstronnym dealu z Sixers i
Bostonem (za Nocioniego). Nie mam pojecia po co mieliby to robic -
skoro jest Hawes.

I ze niby dlatego Thomasa jeszcze nie pchneli. Ale jezeli juz mieliby -
to wole ten pomysl, niz za centra... Jakos tak...

Ano wlasnie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-18 02:30:35
Autor: sooobi
Kolejni polamańcy
> [...]
> Tylko nie wiem, czy Larry by to zdzierzyl :-)

Larry nie takie rzeczy wytrzymywal. Po Iversonie podobno nic go juz

Albo po tym sezonie w Nowym Jorku

Data: 2009-11-18 02:12:14
Autor: sooobi
Kolejni polamańcy
Poza tym - ja dam szanse Goldenom, niech maja troche czasu na
przeszeregowanie po wypchnieciu Stefka.
Teraz Monta jest bezapelacyjnym liderem, pytanie, czy dojrzeje do tej
roli, czy mu odbije calkiem.

Juz odbilo mu doszczetnie.

W sumie ciekawa metoda wynegcjowoac sobie fajny kontrakt w GSW a potem
niech placa go inne kluby, imo Monta tez zmieni klub niedlugo.
Wg mnie monta prezentuje skale debilizmu tego samego co pokroju co
Earl Smith czy Ron Ron.

Data: 2009-11-18 02:14:30
Autor: Leszczur
Kolejni polamańcy
[...]