Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kolejni świadkowie mówią o korupcji w szpitalu Grodzkiego? Guzikiewicz: "Trzeci się waha". Mamy komentarz CBA ws. zawiadomień

Data: 2019-11-30 17:27:37
Autor: Runt
W dniu 2019-11-30 o 12:21, kremlowski pachołek Lord Donald pisze:
Kolejni świadkowie mówią o korupcji w szpitalu Grodzkiego?

Na dodatek w latach 2005-2007! ;-)))

Guzikiewicz: "Trzeci się wacha".

Może i "wacha" ale na 100% ćwiczy pisownie nazwiska "grocki" ;-)))

Mamy komentarz CBA ws. zawiadomień
CBA niczego nie komentuje durniu! ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-30 11:36:31
Autor: Jacek Bialy
Kolejni świadkowie mówią o korupcji w szpitalu Grodzkiego? Guzikiewicz: "Trzeci się waha". Mamy komentarz CBA ws. zawiadomień
Guzikiewicz: "Trzeci się wacha".

   -- - Może i "wacha" (...)

Ale to 'c' sam w cudzysłowy wstawiłeś.   Zobaczymy co powiesz, gdy ciebie ktoś w taki sposób zacytuje..

JB

Data: 2019-11-30 20:38:58
Autor: u2
W dniu 30.11.2019 o 20:36, Jacek Bialy pisze:
Guzikiewicz: "Trzeci się wacha".

    -- - Może i "wacha" (...)

Ale to 'c' sam w cudzysłowy wstawiłeś.   Zobaczymy co powiesz, gdy ciebie ktoś w taki sposób zacytuje..

JB

to zwykła ubecka kurwa jest

Data: 2019-11-30 15:50:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Od ciebie się uczył...

JB

Data: 2019-12-01 10:22:17
Autor: Runt
u2 "wacha" się
W dniu 2019-11-30 o 20:38, zykła ubecka kurwa u2 pisze:
[...]

u2 to zwykła ubecka kurwa jest

--
Runt

Data: 2019-12-01 10:21:13
Autor: Runt
W dniu 2019-11-30 o 20:36, Jacek Bialy pisze:
Guzikiewicz: "Trzeci się wacha".

    -- - Może i "wacha" (...)

Ale to 'c' sam w cudzysłowy wstawiłeś.

Taki błąd ort popełnił wczęśniej lordzik więc mu przypomniałem nieuctwo!
Dlatego cudzysłów. Proste? ;-)))

Zobaczymy co powiesz, gdy ciebie ktoś w taki sposób zacytuje..

Że jest z PiS! ;-)

--
Runt

Data: 2019-12-03 14:08:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nigdzie nie popełnił ani on, ani autor tekstu, który Lordzik tutaj wkleił. Wszędzie 'waha' pisze przez samo 'h', a to 'c' to sam wstawiłeś. Nie baw się tak więcej..

JB

Data: 2019-12-04 13:08:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-03 o 23:08, Jacek Bialy pisze:
[...]

Niem mówię o wklejce tylko tym co lordzik napisał. ;-)))

Wszędzie 'waha' pisze przez samo 'h', a to 'c' to sam wstawiłeś.

POważnie? ;-)))

Nie baw się tak więcej..

Nie interesuje mnie co robisz pod kołderką ze swoimi rączkami.

--
Runt

Data: 2019-12-04 06:31:55
Autor: Jacek Bialy
[...]

    -- - POważnie? ;-)))

Mówię poważnie.  Gdyby ktoś tutaj przyszedł pod twoim imieniem i nazwiskiem, a potem zaczął przeklinać, albo w gorszy sposób cię kompromitować, to byś pomyślał, że takich rzeczy nie powinno się robić. A to się zaczyna niewinnie, od wciskania komuś pojedynczych literek, a potem całych tekstów. Są tacy, którzy tak się bawią, ale tobie odradzam.

JB

Data: 2019-12-05 07:21:34
Autor: Runt
W dniu 2019-12-04 o 15:31, Jacek Bialy pisze:
[...]

I ty mnie chcesz umoralniać? Masz sklerozę?

--
Runt

Data: 2019-12-05 01:25:23
Autor: Jacek Bialy
[...]

     -- -   I ty mnie chcesz umoralniać? (...)

Ja cię kurwa ostrzegam...

JB

Data: 2019-12-05 13:08:23
Autor: Runt
W dniu 2019-12-05 o 10:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

A fe! A fe! Właśnie dałeś dowód swojej "moralności".

--
Runt

Data: 2019-12-05 06:59:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to uważaj, żebyś lepszych dowodów nie zobaczył...

JB