Kolejni zmartwieni sytuacją...w PiS!!!

Data: 2010-11-05 08:07:26
Autor: Hans Kloss
Kolejni zmartwieni sytuacją...w PiS!!!
Jak się czyta tych idiotów zamartwiających się o kondycję największej
polskiej partii opozycyjnej to ręka sama siega po kij golfowy. Kogo wy
chcecie w capa zaklinać platfonsy? Zatroskani się znaleźli- cyce,
kłameckie i inne heskoidalne bydełko, tfu.
Do głowy durnemu cymbałowi nie przyjdzie nawet doczytać że kluzika z
partii wykluczył (i słusznie!) komitet polityczny partii a nie, jak to
się uroiło w ich chorych mikrołebkach, "prezes".
Prywatnie podzielam w tej sprawie zdanie jednego z blogerów, który
napisał: "Ja, przyznam się, też gołębi nie lubię,
Bo nie dość, że to są ptaszyska głupie, to, za przeproszeniem -
wszędzie s...ją. Do własnego gniazda też"
J-23

Data: 2010-11-05 16:13:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0c3bfff-6343-4f4b-92d7-49483d8f0122z19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

=================================

Nie rozśmieszaj mnie, bo dostanę zajadów!

Data: 2010-11-05 08:18:31
Autor: Hans Kloss
On 5 Lis, 16:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Nie rozśmieszaj mnie, bo dostanę zajadów!
 A dostawaj sobie czego chcesz. I tak władze PiS długo wykazywały
wobec tych dwóch kobiet (bo jeszcze i Jakubiakową ponoc wykluczyli)
anielską cierpliwość. Zbyt długo.
J-23

Data: 2010-11-05 11:53:00
Autor: zbig
On 5 Lis, 16:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

 A dostawaj sobie czego chcesz. I tak władze PiS długo wykazywały
wobec tych dwóch kobiet (bo jeszcze i Jakubiakową ponoc wykluczyli)

Dawno nie napisałeś niczego głupszego. "Władze PiS"!!!! Gadasz tak
debilnie jak jakiś Błaszczak. Od kiedy w PiS sa jakieś władze? Tam
pierdnięcia nie można wykonać bez zgody lub  rozkazu Kaczyńskiego.
Takie pierdoły to możesz wciskać obrońcom krzyża albo rodzinie radia
rydzyka. A co do meritum wątku to mylisz się gruntownie. Nie
wykazujemy żadnej troski , wręcz przeciwnie Po prostu szczamy z
radości , że wasz błazen sam wykańcza waszą sektę. I żeby było jasne.
Wcale nie żal mi Luzik-Krostkowskiej ani Jagłupiak. Uważam, ze przez
swoją głupotę nie zasługują na obecność w życiu politycznym.. Luzik to
jeszcze wykazała jakieś minimum minimorum godnosci, ale wieś-Elka to
jeszcze długo będzię wycierac twarz po lizaniu rowa kaczyńskiemu

Data: 2010-11-05 12:00:30
Autor: Hans Kloss
On 5 Lis, 19:53, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
 Od kiedy w PiS sa jakieś władze? Tam
pierdnięcia nie można wykonać bez zgody lub  rozkazu Kaczyńskiego.
Oho, najwyraźniej jesteś doskonale poinformowany Czyżbyś był członkiem
kierownictwa PiS?

Takie pierdoły to możesz wciskać obrońcom krzyża a
Takie pierdoły to możesz opowiadać kłameckim cyckom i innej
heskoidalnej hołocie. Gówno wiesz na temat władz PiS, a
właściwie"wiesz" to co ci zasuflują na ten temat pieski szechtera albo
hołota z WSI24.
J-23

Data: 2010-11-05 13:10:23
Autor: zbig
On 5 Lis, 20:00, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 5 Lis, 19:53, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:>  Od kiedy w PiS sa jakieś władze? Tam
> [...]

heskoidalnej hołocie. Gówno wiesz na temat władz PiS, a
właściwie"wiesz" to co ci zasuflują na ten temat pieski szechtera albo

żeby było śmieszniej absolutnie szanuję prawo Kaczyńskiego do takich
decyzji. To jego partia, w której zebrał uważających go za geniusza i
półboga cymbałów. Nie sa oni godni szacunku i Kaczyński ma prawo
traktowac ich jak psy. Tylko nie próbuj nawet udawać ,  ze jest
inaczej i że w piS są jakies władze.

Data: 2010-11-05 12:03:16
Autor: Hans Kloss
Kolejni zmartwieni sytuacją...w PiS!!!
Btw co chciałeś osiągnąć przekręcając nazwiska tych kobiet? Bo jeśli
pokazać jaki z ciebie palant to ci się doskonale udało.
J-23

Data: 2010-11-05 16:23:47
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cd41f3b$1news.home.net.pl...
[...]

Nie dla nas takie idiotyzmy Hans.

--
stevep

Data: 2010-11-05 16:24:44
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Buueee, he, he...
Opozycyjne partie to Kaczyński wykończył już w Fundacji Batorego...

Ot POPiS i nic więcej...

boukun

Data: 2010-11-05 16:36:55
Autor: u2
W dniu 2010-11-05 16:07, Hans Kloss pisze:
[...]

Taka ich już niewdzięczna rola. Ani ty ani ja to nie pisiory, ale oni z
pewnością należą do pełobandy :)

Data: 2010-11-05 21:18:23
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Znajdź w moich postach chociaż cień zatroskania o partię Podsłuchów i Strachu. Nie rozróżniasz zadowolenia od zatroskania, przygłupie.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Kolejni zmartwieni sytuacją...w PiS!!!