Kolejnosc podczas remontu lazienki

Data: 2009-03-15 11:52:30
Autor: lukas
Kolejnosc podczas remontu lazienki
Witam,

zamierzam przeprowadzić generalny remont lazienki w przedwojennej  kamienicy. Niestety z uwagi na dostepne fundusze, remont ten bedzie  odbywal sie niewielkimi kroczkami.
Jaka nalezy przyjac kolejnosc jesli do zrobienia jest:
- nowa posadzka (styropian, na to beton/zaprawa) z czego na czesci ma byc  wodne ogrzewanie podlogowe
- poprowadzenie nowych rur cwu z uwagi na zmiany w rozkladzie odbiornikow  wody
- przesuniecie scianki dzialowej - tzn rozbicie istniejacej ceglanej i w  nieco innym miejscu zrobienie scianki dzialowej (czy ta scianke nalezy  postawic przed, czy po zrobieniu posadzki)
- na scianach i suficie plyty gipsowe kartonowe. Czy pod te plyty mozna  polozyc jakies ocieplenie? np wate?

Ponadto mam pytanie o to jak zrobić odpĹ‚yw do wanny w posadzce jesli nie  wiem, jaki konkretny model wanny bedze mial?

I to chyba wszystko, za wszelkie uwagi serdecznie dziekuje

--
Pozdrawiam,
  lukas

Kolejnosc podczas remontu lazienki