Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem

Data: 2011-05-10 12:02:46
Autor: Piotrek
Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem
Miasta mu się znowu pomyliły czy mama na bilet nie dała? Wypadałoby wreszcie odwiedzić grób brata skoro od ponad roku cynicznie gra się jego zwłokami o doj¶cie do koryta. Ile razy on tam był od wypadku - dwa ł±cznie z pogrzebem?

Data: 2011-05-10 12:21:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 12:02, Piotrek pisze:
Miasta mu się znowu pomyliły czy mama na bilet nie dała? Wypadałoby wreszcie
odwiedzić grób brata skoro od ponad roku cynicznie gra się jego zwłokami o
dojście do koryta. Ile razy on tam był od wypadku - dwa łącznie z pogrzebem?

Jego sprawa. Dlaczego wy tak go krytykujecie że on stawia sprawy państwa ponad swoje osobiste interesy?

Data: 2011-05-10 12:35:00
Autor: WW
W dniu 2011-05-10 12:21, jadrys pisze:
 że on stawia sprawy państwa
ponad swoje osobiste interesy?

Aż trudno uwierzyć, że facet , w końcu nie taki głupi, skoro umie podł±czyć się do internetu, naprawdę w to wierzył ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-05-10 12:42:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 12:35, WW pisze:
W dniu 2011-05-10 12:21, jadrys pisze:
 ĹĽe on stawia sprawy paĹ„stwa
ponad swoje osobiste interesy?

Aż trudno uwierzyć, że facet , w końcu nie taki głupi, skoro umie podłączyć się do internetu, naprawdę w to wierzył ?.

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Patrzmy na zaistniałe fakty, a nie domysły kierowane złą wolą. A te fakty są takie że Kaczyński poświęcił sprawy rodzinne na rzecz pracy. Być może pracy dla dobra Polski i Polaków.

Data: 2011-05-10 13:22:21
Autor: WW
W dniu 2011-05-10 12:42, jadrys pisze:
[...]

No to popatrzmy.
Wraz z bratem stworzyli już IV RP z wiadomym skutkiem.

a nie domysły kierowane zł± wol±. A te
fakty s± takie że Kaczyński po¶więcił sprawy rodzinne na rzecz pracy.

Raczej nie zaliczył bym do "pracy" marszów z pochodniami 10 każdego miesi±ca pod miejsce ostatniej pracy brata.

Być może pracy dla dobra Polski i Polaków.

IV RP, w ich wykonaniu, była biegunowo odległa od dobra Polski i Polaków.
Dlaczego mamy wierzyć, że za drugim razem będzie uczciwie ?

Data: 2011-05-10 17:56:03
Autor: he®sk
On Tue, 10 May 2011 12:42:47 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>

> Pozdrawiam
>  WW
> Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

Patrzmy na zaistniałe fakty, a nie domysły kierowane zł± wol±. A te fakty s± takie że Kaczyński po¶więcił sprawy rodzinne na rzecz pracy. Być może pracy dla dobra Polski i Polaków.

 litosci! podaj przyklady tego "poswiecenia"!  co ty czlowieku bredzisz?

Data: 2011-05-11 04:33:07
Autor: cirrus
Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem
Użytkownik "heRsk" <.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qimis6huumqldl78nn5mle5dcqb6l4ng654ax.com...
[...]

On tak ma i przewaznie bredzi.

--
stevep

Data: 2011-05-10 12:45:44
Autor: Leprechaun!
Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqb4co$c01$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo to jełop!

BomBel

Data: 2011-05-10 12:37:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqb3hp$gm4$1news.onet.pl...
[...]

A co mają tu do rzeczy sprawy państwa. Przecież to prywata!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-10 12:45:38
Autor: jadrys
[...]

Pozornie, w rzeczywistości można to spokojnie zinterpretować jako walkę z układem, potrzeba tylko trochę dobrej woli.

Data: 2011-05-10 12:53:57
Autor: Krzysztof
Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem

Pozornie, w rzeczywistości można to spokojnie zinterpretować jako walkę
z układem, potrzeba tylko trochę dobrej woli.
Jakim znowu ukĹ‚adem ? U siebie w partii  - na razie taki udaĹ‚o sie wykryć.

K.

Data: 2011-05-10 15:01:24
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqb4v4$lnn$1news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza, że nie ma układu.

--
stevep

Data: 2011-05-10 17:56:04
Autor: he®sk
On Tue, 10 May 2011 12:45:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci > news:iqb3hp$gm4$1news.onet.pl...

> A co maj± tu do rzeczy sprawy państwa. Przecież to prywata!

Pozornie, w rzeczywisto¶ci można to spokojnie zinterpretować jako walkę z układem, potrzeba tylko trochę dobrej woli.

 litosci. przestan pieprzyc pierdoly! co cie napadlo? --

Data: 2011-05-10 12:57:10
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Przepraszam za okre¶lenie, ale weĽ nie pierdol.

Data: 2011-05-10 15:00:24
Autor: cirrus
[...]
jego zwłokami o dojście do koryta. Ile razy on tam był od wypadku -
dwa Ĺ‚Ä…cznie z pogrzebem?
Jego sprawa. Dlaczego wy tak go krytykujecie że on stawia sprawy państwa ponad swoje osobiste interesy?

Serio, chyba sprawÄ™ rozpieprzenia panstwa?

--
stevep

Data: 2011-05-10 17:56:03
Autor: he®sk
On Tue, 10 May 2011 12:21:19 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jego sprawa. Dlaczego wy tak go krytykujecie że on stawia sprawy państwa ponad swoje osobiste interesy?

 co tyn czlowieku bredzisz? latanie z wiencami po krakowskim
 przedmiesciu tylko po to by zademonstrowac komorowskiemu,
 ze jest "przypadkowym prezydentem", ze miejsce pod zyrandolem
 nalezy sie prezesowi pis nazywasz "sprawami panstwa"?!
 zapomniales juz jak martusia nie chciala opuscic palacu bo
 uwazala, ze jest to jej palac? masz skleroze? ty wielbiciel
 Che stawiasz takich zachlannych na wladze skurwieli na rowni
 z Che? nie wiedzialem ze jestes az tak naiwny!

Data: 2011-05-10 12:26:08
Autor: Leprechaun!
Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:524f.00000292.4dc90d46newsgate.onet.pl...
[...]

Wła¶nie. Dlaczego nie odwiedza grobu brata? Może to nie jego brat albo JarKacz ma krew na rękach?

BomBel

Kolejny 10, a Jarek znowu przed pałacem