Kolejny

Data: 2011-01-24 10:40:48
Autor: jadrys
Kolejny

"złoty" pomysł Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wszystkie-cmentarze-ze-wschodu-przeniesc-do-Polski,wid,13063113,wiadomosc_prasa.html

A pieniążki skąd na zrealizowanie tego pomysłu skąd, panie prezesie? Od Polaków których nie stać na węgiel i lekarstwa?

Ten facet robi się coraz bardziej bezczelny.

Data: 2011-01-24 01:59:12
Autor: Antenka
Kolejny
On 24 Sty, 10:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Do łóżka! Ale mi biegiem! :-E

Antenka

P.s. Niegrzeczny Chłopczyk :-( . Pozdrawiam N.C.Z.W. :-*

Data: 2011-01-24 11:15:24
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:59, Antenka pisze:
[...]

Nie mogłem nie skomentować tego co proponuje ten człowieczek całkowicie już chyba oderwany od rzeczywistości. :-(

Już uciekam :-[

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-*

Data: 2011-01-24 02:24:48
Autor: Antenka
Kolejny
On 24 Sty, 11:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Nie mogłem nie skomentować tego co proponuje ten człowieczek całkowicie już chyba oderwany od rzeczywistości. :-( <

No! A gdzie : t.j.p.p.! ;-)

Antenka :-*

P.s. Jadrysiu nie igraj z ogniem... :-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-*

Data: 2011-01-24 11:40:46
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:24, Antenka pisze:

No! A gdzie : t.j.p.p.! ;-)

Antenka :-*

P.s. Jadrysiu nie igraj z ogniem... :-(

Oczywiście, jutro pojadę tam osobiście od samego rana :-)

Data: 2011-01-24 10:49:26
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 10:40:48 +0100 schrieb jadrys:

[...]

Nowidzis JAMDRYSIE...!!!

- a jesce porem miesiency temu głosowołbyś natego ŁOPENTANEGO...!!!

Suchej siem starsego i mondzejsego, adobze natym wyjść mozes...

Data: 2011-01-24 11:15:46
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:49, Polok Prawdziwy pisze:
[...]

Parę miesięcy temu to był zupełnie inny Prezes od tego dzisiejszego.

Data: 2011-01-24 11:37:35
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:15:46 +0100 schrieb jadrys:

[...]

Nie JAMDRYSIE, toniebył inksy KURBUPEL...!

- jus cito kiedysik godołem, zeto CYGON ŁOKRUTNY jest...!!!

SOMSIEBIE wzywegały cyganić potrafi, byle ino "WADZEM" mieć...!!!

Wystarcyło mi ino jego "prymierowanie", byprowdem dowidzieć - to CHORY
cowiek, łopentany MANIOM WŁADZY I WIELGOśCI...!

Data: 2011-02-19 09:41:28
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:37, Polok Prawdziwy pisze:

[...]

Jeżeli chodzi o oszukiwanie Polaków, to wskaż mi baco polityka który tego nie robi.. Pod tym względem wszyscy są równi. Tylko ich oszustwa mają różny kaliber, a to ze względu na różne możliwości. Ale to nie zmienia faktu że na naiwności polaków żerują wszyscy.

Data: 2011-01-24 12:22:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ihjn13$lt3$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihjjh7$laj$2news.onet.pl...
[...]

To, że jest pierdolnięty pokazał już na początku 2006 roku.

Jaruś swoją mentalność pokazał w całej okazałości podczas swego niedawnego występu w TVN24. Ekspertów lotniczych, którzy ośmielili się mieć inne zdanie niż on, potraktowałby tajnymi służbami.

Data: 2011-01-24 11:36:06
Autor: obserwator
Kolejny
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Jaruś swoją mentalność pokazał w całej okazałości podczas swego niedawnego występu w TVN24. Ekspertów lotniczych, którzy ośmielili się mieć inne zdanie niż on, potraktowałby tajnymi służbami.

Kaczynski to twoj kolega,kmiocie? Tlumaczy ci sie baranie, ze glupoty tu
wypisujesz, a ty dalej nic nie pojmujesz analfabeto i ty chcesz oceniac
Kaczynskiego? Przeciez na tyle dyskusji i wyjasniej, to by juz umyslowoograniczony
czlowiekcos pojal, ale jak widac ty pojmowac nie zamierzasz, bos kacapski
dezinformator i szmata ludzka.

W tej esbuckiej telewizji wystepy daja yacy eksperci jakich mafa esbecka tam
dopusci.
Wiec glupi kmiotku, nie wypisuj tu bredni, bo juz niewiele osob w te esbeckie
brednie wierz.

Data: 2011-01-24 12:46:13
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:36:06 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

[...]

Niedość, ze niejego kolega, towdodatku NIEWYKSTAŁCONY KURBUPEL...!!!

Bote jego w PERELU zdobyte "dohtory" siem nielicom...!

Som "dekomunizacjem" pseprowadził, winc skutki tes som ponieść musi...!

ZROZUMIOŁEś POKRAKO...!

Data: 2011-01-24 11:46:49
Autor: obserwator
Kolejny
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):
> [...]

Bote jego w PERELU zdobyte "dohtory" siem nielicom...!

Som "dekomunizacjem" pseprowadził, winc skutki tes som ponieść musi...!

zamknij sobie chamskiego ryja Grzegorzu Z. bo niebawem bedziesz mial powazne
problemy.

Podziekuj ze cie o tym powiadamiam.

Data: 2011-01-24 13:09:21
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:46:49 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

zamknij sobie chamskiego ryja Grzegorzu Z. bo niebawem bedziesz mial powazne
problemy.

Znacysiem, jus ino takie "ERGUMENTY" PiSikom siem ostały...?

Data: 2011-01-24 12:14:42
Autor: MH
Kolejny
> [...]

> problemy.

Znacysiem, jus ino takie "ERGUMENTY" PiSikom siem ostały...?

A niech sem Kumie ta ŚMIERDZONCOKACAPSKOŁONUCA bebla te syćkie gupoty.
Ino ze nowet sem sprowy niezdaje , ze ino takimi wypedziami Jareckowi chlu
niepsynosi gupielok jeden...

MH

Data: 2011-01-24 17:15:46
Autor: cirrus
Kolejny
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihjo76$pkq$1inews.gazeta.pl...
[...]

To odpowiedz "mądry kmiotku" co ci eksperci maja powiedzieć przykladowo:
- na podchodzenie do lądowania na autopilocie na lotnisko bez ILS-a?
- na zdanie "odchodzimy w automacie"?
- na podawanie przy lądowaniu wysokości z wysokościomierza radiowego?
- na przestawienie ciśnienia wysokościomierza barycznego z ciśnienia na płycie lotniska na ciśnienie uniwersalne?
itp

--
stevep

Data: 2011-01-24 10:59:36
Autor: Lebowski
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:40, jadrys pisze:

[...]

Ten czlowiek ponisl strate bliskich, a strata blizniaka jest podobno jedna z najwiekszych, dlatego trzeba jemu wybaczyc co mowi i czyni.
Znacznie gorsze sa pojeby, co na tym zeruja i powtarzaja niefortunne slowa czlowieka pograzonego w zalobie.
Po prostu trzeba byc wyjatkowa kurwa, zeby sie tym podniecac i nakrecac.

Data: 2011-01-24 11:16:04
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:59, Lebowski pisze:
[...]

I też ja tak go postrzegałem przez długi czas. Ale to co wygaduje dzisiaj jest nie do przyjęcia.

Data: 2011-01-24 11:19:28
Autor: Lebowski
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:16, jadrys pisze:
[...]

W takim przypadku zaloba trwa min. rok.
I to serio, na wlasne oczy widzialem ludzi, ktorz nie mogli pozbierac sie po stracie bliskich i bardzo odpychali wszystkich na okolo.
Trzeba po prostu dac jemu czas, a wyszydzanie nic tutaj nikomu nie da.

Data: 2011-01-24 11:40:34
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:19, Lebowski pisze:

[...]

Niestety, uważam że ktoś powinien mu uświadomić że mówiąc choćby  o rękach Tuska splamionych krwią sam sobie szkodzi.

Data: 2011-01-24 11:03:09
Autor: obserwator
Kolejny
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Niestety, uważam że ktoś powinien mu uświadomić że mówiąc choćby  o rękach Tuska splamionych krwią sam sobie szkodzi.

Kaczynski sobie nie szkodzi. To tacy jak tobie podobni sobie szkodzicie,bo
jestescie beznadziejnie durni  i dlatego dalej beda wami rzadzic, takie tuski i komruskie, a dla was starych esucow na starosc wprowadza eutanazje. --

Data: 2011-01-24 17:17:52
Autor: cirrus
Kolejny
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihjm9d$jk0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz racje, jemu juz nic nie może pomóc.

--
stevep

Data: 2011-01-24 11:49:02
Autor: Lebowski
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:40, jadrys pisze:
[...]

Co prawda to raczej nic nie da, jak facet jest tak wytracony emocjonalnie z rownowagi, ale teraz wlasnie widac, jakich ma kolegow i kolezanki wokolo siebie, a zwlaszcza w tym swoim PiSie.

Data: 2011-02-19 09:42:20
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:49, Lebowski pisze:

[...]

No niestety, ale to jest polityka, a w niej nie ma miejsca na przyjaźnie i wyrozumiałości. Porządny człowiek powinien to środowisko zgnilizny omijać szerokim łukiem.

Data: 2011-01-24 11:56:39
Autor: zażółcony
Kolejny

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihjjh8$laj$4news.onet.pl...
[...]

Jego żałoba to jego prywatna sprawa, ale póki piastuje publiczne
stanowisko związane z bardzo konkretną władzą, to podlega
publicznej krytyce - i mamy prawo mówić, że pieprzy głupoty.
To nie jest, jak Lebowski twierdzi, brak akceptacji dla
'niefortunności wypowiedzi', tylko zgłaszanie problemu
'niefortunności piastowanego stanowiska'.

Data: 2011-01-24 12:04:32
Autor: Lebowski
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:56, zażółcony pisze:

[...]

To prawda, ze nie powinien pelnic swojego stanowiska, ale IMO on sam nie jest juz w stanie tego ocenic, a zdjac go nie ma komu.
Dlatego powtarzanie jego glupot poza siara i prezentacja glupoty i prostactwa wlasnego niczego raczej nie wnosi.
Choc po twoich pseudointelektualnych popisach na psp watpie trolu, zebys to zrozumial.

Data: 2011-02-19 09:41:37
Autor: jadrys
Kolejny
[...]

Pozostańmy tym o czym politycy zapominają - ludźmi..

Data: 2011-01-24 12:56:52
Autor: the_foe
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:59, Lebowski pisze:
Ten czlowiek ponisl strate bliskich, a strata blizniaka jest podobno
jedna z najwiekszych, dlatego trzeba jemu wybaczyc co mowi i czyni.
  masz racje, ale z tego powodu nigdy nie powinien miec wladzy. Co zrobimy z nim jako premierem? zalozymy mu na szyji kartke z napisema "wybaczcie nie wiem co czynie"?

--
the_foe

Data: 2011-01-24 13:11:59
Autor: Lebowski
Kolejny
W dniu 2011-01-24 12:56, the_foe pisze:
[...]

Pewnie powodow, dla ktorych nigdy nie powienien miec wladzy bylo, jest i bedzie wiecej, ale wiekszosc naszych rodakow zdecydowala inaczej.
Jesli teraz wiekszosc postanowi, ze ma byc premierem, a Leper znowu ministrem, to niestety, ale tak zechce wiekszosc.
Jak komus sie nie podoba ten kraj i jego wiekszosc, to prosze bardzo, mozna tak jak chociazby moi kuzyni - do Anglii, legalnie i po 5 latach maja juz tamte obywatelstwo.
Polskiego jeszcze sie nie zrzekli, ale tutejsze Dawny lokalnej polityki juz im nie psuja nerwow i nie grzebia w kieszeniach.

Data: 2011-01-24 13:26:31
Autor: !!heÂŽsk!!
Kolejny
On Mon, 24 Jan 2011 10:40:48 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 moze pis niech sie zrzuci albo zrezygnuje z dotacji ?

 ps. widze, ze jerusiu przejrzales w koncu na oczeta...

Data: 2011-02-19 09:41:32
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 13:26, !!heÂŽsk!! pisze:
[...]

No nigdy nie był i nie jest Kaczyński kimś kogo uważam za porządnego człowieka.

Data: 2011-02-19 10:12:01
Autor: wekon
Kolejny
"jadrys"  wrote in message news:ihjhf5$e2b$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Wspomnij Dobrodzieju o konkurentach prezesa i ich złotych pomysłach, zwłaszcza tych u koryta. Poza pastujesz za faktem wyrwane zdanie, jakby prezes tylko o tym gadał. Jeden były przekręt PO bandy wystarczył by na zrealizowanie pomysłu o który się tak martwisz.

wekon

Data: 2011-02-19 12:32:40
Autor: Rudy 102
Kolejny

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d5f8960$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty się pacanie zdecyduj pod jaką ksywką piszesz! Najwyraźniej ten ksiondz Dobrodziej jest ślepy! ;-)

JanKos

Data: 2011-02-19 12:47:28
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-02-19 10:12, wekon pisze:
[...]

Tytułem wstępu - tylko proszę bez wyzwisk. - "Dobrodziej" to teraz obraźliwe słowo.

A co do meritum, to no cóż, ja nie słyszałem od nikogo innego tak zakręconych pomysłów. gdybym słyszał to odpowiedź byłaby taka sama jak do Kaczyńskiego.

Kolejny