Kolejny

Data: 2011-01-24 10:49:26
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 10:40:48 +0100 schrieb jadrys:

"złoty" pomysł Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wszystkie-cmentarze-ze-wschodu-przeniesc-do-Polski,wid,13063113,wiadomosc_prasa.html

A pieniążki skąd na zrealizowanie tego pomysłu skąd, panie prezesie? Od Polaków których nie stać na węgiel i lekarstwa?

Ten facet robi się coraz bardziej bezczelny.

Nowidzis JAMDRYSIE...!!!

- a jesce porem miesiency temu głosowołbyś natego ŁOPENTANEGO...!!!

Suchej siem starsego i mondzejsego, adobze natym wyjść mozes...

Data: 2011-01-24 11:15:46
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:49, Polok Prawdziwy pisze:
[...]

Parę miesięcy temu to był zupełnie inny Prezes od tego dzisiejszego.

Data: 2011-01-24 11:37:35
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:15:46 +0100 schrieb jadrys:

[...]

Nie JAMDRYSIE, toniebył inksy KURBUPEL...!

- jus cito kiedysik godołem, zeto CYGON ŁOKRUTNY jest...!!!

SOMSIEBIE wzywegały cyganić potrafi, byle ino "WADZEM" mieć...!!!

Wystarcyło mi ino jego "prymierowanie", byprowdem dowidzieć - to CHORY
cowiek, łopentany MANIOM WŁADZY I WIELGOśCI...!

Data: 2011-02-19 09:41:28
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:37, Polok Prawdziwy pisze:

[...]

Jeżeli chodzi o oszukiwanie Polaków, to wskaż mi baco polityka który tego nie robi.. Pod tym względem wszyscy są równi. Tylko ich oszustwa mają różny kaliber, a to ze względu na różne możliwości. Ale to nie zmienia faktu że na naiwności polaków żerują wszyscy.

Data: 2011-01-24 12:22:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ihjn13$lt3$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihjjh7$laj$2news.onet.pl...
[...]

To, że jest pierdolnięty pokazał już na początku 2006 roku.

Jaruś swoją mentalność pokazał w całej okazałości podczas swego niedawnego występu w TVN24. Ekspertów lotniczych, którzy ośmielili się mieć inne zdanie niż on, potraktowałby tajnymi służbami.

Data: 2011-01-24 11:36:06
Autor: obserwator
Kolejny
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Jaruś swoją mentalność pokazał w całej okazałości podczas swego niedawnego występu w TVN24. Ekspertów lotniczych, którzy ośmielili się mieć inne zdanie niż on, potraktowałby tajnymi służbami.

Kaczynski to twoj kolega,kmiocie? Tlumaczy ci sie baranie, ze glupoty tu
wypisujesz, a ty dalej nic nie pojmujesz analfabeto i ty chcesz oceniac
Kaczynskiego? Przeciez na tyle dyskusji i wyjasniej, to by juz umyslowoograniczony
czlowiekcos pojal, ale jak widac ty pojmowac nie zamierzasz, bos kacapski
dezinformator i szmata ludzka.

W tej esbuckiej telewizji wystepy daja yacy eksperci jakich mafa esbecka tam
dopusci.
Wiec glupi kmiotku, nie wypisuj tu bredni, bo juz niewiele osob w te esbeckie
brednie wierz.

Data: 2011-01-24 12:46:13
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:36:06 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

[...]

Niedość, ze niejego kolega, towdodatku NIEWYKSTAŁCONY KURBUPEL...!!!

Bote jego w PERELU zdobyte "dohtory" siem nielicom...!

Som "dekomunizacjem" pseprowadził, winc skutki tes som ponieść musi...!

ZROZUMIOŁEś POKRAKO...!

Data: 2011-01-24 11:46:49
Autor: obserwator
Kolejny
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):
> [...]

Bote jego w PERELU zdobyte "dohtory" siem nielicom...!

Som "dekomunizacjem" pseprowadził, winc skutki tes som ponieść musi...!

zamknij sobie chamskiego ryja Grzegorzu Z. bo niebawem bedziesz mial powazne
problemy.

Podziekuj ze cie o tym powiadamiam.

Data: 2011-01-24 13:09:21
Autor: Polok Prawdziwy
Kolejny
Am Mon, 24 Jan 2011 11:46:49 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

zamknij sobie chamskiego ryja Grzegorzu Z. bo niebawem bedziesz mial powazne
problemy.

Znacysiem, jus ino takie "ERGUMENTY" PiSikom siem ostały...?

Data: 2011-01-24 12:14:42
Autor: MH
Kolejny
> [...]

> problemy.

Znacysiem, jus ino takie "ERGUMENTY" PiSikom siem ostały...?

A niech sem Kumie ta ŚMIERDZONCOKACAPSKOŁONUCA bebla te syćkie gupoty.
Ino ze nowet sem sprowy niezdaje , ze ino takimi wypedziami Jareckowi chlu
niepsynosi gupielok jeden...

MH

Data: 2011-01-24 17:15:46
Autor: cirrus
Kolejny
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihjo76$pkq$1inews.gazeta.pl...
[...]

To odpowiedz "mądry kmiotku" co ci eksperci maja powiedzieć przykladowo:
- na podchodzenie do lądowania na autopilocie na lotnisko bez ILS-a?
- na zdanie "odchodzimy w automacie"?
- na podawanie przy lądowaniu wysokości z wysokościomierza radiowego?
- na przestawienie ciśnienia wysokościomierza barycznego z ciśnienia na płycie lotniska na ciśnienie uniwersalne?
itp

--
stevep

Kolejny