Kolejny

Data: 2011-01-24 01:59:12
Autor: Antenka
Kolejny
On 24 Sty, 10:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
"złoty" pomysł Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wszystkie-cmentarze-ze-wschodu...

A pieniążki skąd na zrealizowanie tego pomysłu skąd, panie prezesie? Od
Polaków których nie stać na węgiel i lekarstwa?

Ten facet robi się coraz bardziej bezczelny.<

Do łóżka! Ale mi biegiem! :-E

Antenka

P.s. Niegrzeczny Chłopczyk :-( . Pozdrawiam N.C.Z.W. :-*

Data: 2011-01-24 11:15:24
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 10:59, Antenka pisze:
[...]

Nie mogłem nie skomentować tego co proponuje ten człowieczek całkowicie już chyba oderwany od rzeczywistości. :-(

Już uciekam :-[

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-*

Data: 2011-01-24 02:24:48
Autor: Antenka
Kolejny
On 24 Sty, 11:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Nie mogłem nie skomentować tego co proponuje ten człowieczek całkowicie już chyba oderwany od rzeczywistości. :-( <

No! A gdzie : t.j.p.p.! ;-)

Antenka :-*

P.s. Jadrysiu nie igraj z ogniem... :-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-*

Data: 2011-01-24 11:40:46
Autor: jadrys
Kolejny
W dniu 2011-01-24 11:24, Antenka pisze:

No! A gdzie : t.j.p.p.! ;-)

Antenka :-*

P.s. Jadrysiu nie igraj z ogniem... :-(

Oczywiście, jutro pojadę tam osobiście od samego rana :-)

Kolejny