Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil

Data: 2017-07-30 07:43:29
Autor: maciek zawieja
Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil
Data: 2017-07-30 09:10:59
Autor: Zenek Kapelinder
Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil
Pan Telewizor Zlotousty mowi ze niemiecka policja twierdzi ze to nie byl zamach terrorystyczny. Irakijczyka wkurwil ochroniarz. Pojechal do domu po karabin automatyczny zeby nastraszyc ochroniarza bo to zly czlowiek byl. On nie byl zwiazany z zadna grupa terrorystyczna. To porzadny i uczciwy czlowiek a niemiecka policja go zastrzelila. Mam nadzieje ze niemcy  odnajda rodzine zabitego imigranta i wyplaca stosowne odszkodowanie.

Data: 2017-07-30 17:59:44
Autor: Budzik
Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Zeby było smieszniej, własnie wczoraj wrociłem z Berlina.
Jedyne osły które ewidentnie szukały zaczepki to była grupa podpitych Polaków... A tak spokój, spokój, spokój...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-07-30 18:23:09
Autor: Lord Donate
Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil
beznapletkowy  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:081103c8-a396-4df3-af54-af354d04f03cgooglegroups.com...
Pan Telewizor Zlotousty z TVPiS Info mowi ze niemiecka policja twierdzi ze to nie byl zamach terrorystyczny. Irakijczyka wkurwil ochroniarz. Pojechal do domu po karabin automatyczny zeby nastraszyc ochroniarza bo to zly czlowiek byl. On nie byl zwiazany z zadna grupa terrorystyczna. To porzadny i uczciwy czlowiek jak ja a niemiecka policja go zastrzelila. Mam nadzieje ze niemcy  odnajda rodzine zabitego imigranta i wyplaca stosowne odszkodowanie jak nie jemu to mi albo wyłupiasej z kotłowni.

Zenuś, ciulu jeden! ;-)))

Co z inflacją i deflacją? Już łapiesz? ;-))))

CL

Data: 2017-07-30 09:37:01
Autor: Zenek Kapelinder
Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil
Jutro pizdziak poniedzialek, zrobia ci elektrowstrzasy i osiagniesz spokoj ducha na kilka dni.

Data: 2017-07-30 20:09:12
Autor: Lord Donate
Kolejny Allah zemscil sie na Zenusiu
przygłup "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:afab9f7c-7240-4ff2-87a6-572e6cbc3f1bgooglegroups.com...
Jutro poniedzialek, zrobia mi elektrowstrzasy i osiagną spokoj ducha na kilka dni. Wyłupista podsmazy mi kupsztale. Bendzie git!

Kolejny Allah zemscil sie na Niemcach-1 zabity i kilku ranil