Kolejny Groupon od Alior Sync

Data: 2012-10-24 21:56:49
Autor: Grzexs
Kolejny Groupon od Alior Sync
https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Sync/11935583

A tak przy okazji - gdzie się wpisuje ten kod z grouponu przy zakładaniu konta? Kliknąłem na ten link na grouponie, wypełniłem wszystkie rubryki (założenie konta przez przelew z innego banku), doszedłem do kroku 6/6 "Oświadczenia" i nigdzie nie było miejsca na wpisanie kodu. Waham się wcisnąć "Wyślij wniosek".
--
Grzexs

Data: 2012-10-25 00:27:51
Autor: Chris
Kolejny Groupon od Alior Sync
Pewnie jest tak samo jak ostatnio z KK+Kindle dla mBanku. Nie ma pola na kod kuponu, za to KONIECZNIE trzeba założyć konto z linka, jaki przyszedł w gruponie. Link jaki jest w przeglądarce wywoływany jest inny niż ten, który pojawia się bezpośrednio ze strony sync'a i po tym rozpoznają, że założyłeś konto z grupona.

K.

Data: 2012-10-25 03:08:54
Autor: Sebastian
Kolejny Groupon od Alior Sync
czyli można w ogóle nie być zarejestrowanym na gruponie
a wystarczy wejść z właściwego linka?

Data: 2012-10-25 15:19:02
Autor: Krzysztof Bajorek

Użytkownik "Sebastian" <komandytowa@gg.pl> napisał w wiadomości news:ef464128-f74a-4289-8701-28e2ddfeae52googlegroups.com...
czyli można w ogóle nie być zarejestrowanym na gruponie
a wystarczy wejść z właściwego linka?

Witam
Tak wystarczy z linka którego "ktoś" otrzyma założyć konto i dostaniesz 50 zeta. Koledzy tak testowali jeden miął kupon inny nie zdążył wziąśc ale z linka kolego zalożył i dostał

pozdr

Kolejny Groupon od Alior Sync