Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)

Data: 2010-01-06 15:43:32
Autor: frank drebin
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
Za http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/oficjalna-premiera-telefonu-googlea-wszystko-o-nex,1,3105654,artykul.html

"Czas na nieco bliższe spojrzenie na Nexus One. 3,7-calowy ekran AMOLED oferuje rozdzielczość HVGA (480 x 800 pikseli) i cechuje się głębokim kontrastem. Panel nie jest jednak pojemnościowy - Google dopiero rozważa dodanie multidotykowych możliwości poprzez oprogramowanie."

Za http://pl.wikipedia.org/wiki/IPhone
"iPhone po raz pierwszy został zaprezentowany 9 stycznia 2007 "

Ludzie, za 3 dni miną 3 lata od tego momentu.
W tych czasach to wieczność.

Data: 2010-01-06 16:28:10
Autor: Jan Strybyszewski
frank drebin pisze:
[...]

Nexus ma panel dotykowy pojemnosciowy. Ale sila tego produktu jest w innym miejscu i to miejsce znajduje sie w Mountain View w Kalifornii.
To nie pudelko i jego ksztalt decyduje o sukcesie czego nei moga pojac wielbiciele WM mowiac o roznorodnosci.  Sila Nexusa jest Android i Google.

Data: 2010-01-07 08:20:31
Autor: Krzysiek
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
Mam prośbę - jestem posiadaczem tez HTC z WM i z dotykowym ekranem. Mam licencjonowaną Automapę, komunikatory . Poza dzwonieniem, sms, korzystam z nawigacji, internetu, poczta e-mail, komunikatory typu gg,
PRZEKONAJ mnie co mi da przesiadka na to nowe HTC z Androidem i napisz przy okacji co stracę. Cena tego telefonu jest dla mnie do zaakceptowania o ile będzie dostępny w PL w takiej cenie jak jest w normalnym świecie.

Pozdrawiam, Krzysiek

Data: 2010-01-20 12:32:39
Autor: Adramelech
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
"Krzysiek" <ktos@gdzies.w.pl> Odpowiedz na
[...]

Będziesz mógł dołączyć do grona zgadujących hasło roota;)))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-07 22:04:27
Autor: Viking
on the 06/01/2010, 15:28:10 Jan Strybyszewski wrote:

[...]

przeciez to zwykle HTC jest...
tzn niezwykle bo jako uzytkownik HTC uwazam ze iPhone to zabawka dla
dzieci niemajaca nic wspolnego z produktem uzytecznym...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-01-07 23:30:11
Autor: frank drebin
echu)
Viking wrote:
[...]

no popatrz pan, mam 40 na karku, używam i bardzo sobie chwalę.
Za wyjątkiem pieprzenia się z itunes, wszystko mi się w nim podoba.

Data: 2010-01-09 13:56:06
Autor: Viking
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8echu)
on the 07/01/2010, 22:30:11 frank drebin wrote:

no popatrz pan, mam 40 na karku, używam i bardzo sobie chwalę.
Za wyjątkiem pieprzenia się z itunes, wszystko mi się w nim podoba.

zalezy do czego telefon uzywasz, bo jak faktycznie chcesz sobie
odzwierciedlic konstelacje polkoli polnocnej albo zeby rozwiazal sudoku
za ciebie to jest super...

Data: 2010-01-09 21:37:26
Autor: Jan Strybyszewski
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi echu 3D29
Viking pisze:
[...]

Tak wiemy 95% telefonow z WM moze sobie "zatesknic"  za kompasem cyfrowym. Ale po co zaraz taka zazdrosc ?

A tak wiem, jak WM czegos nie ma to jest to niepotrzebne

Data: 2010-01-19 20:03:31
Autor: Viking
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8 3D?iso-8859-2?Q?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D?
on the 09/01/2010, 20:37:26 Jan Strybyszewski wrote:

Tak wiemy 95% telefonow z WM moze sobie "zatesknic"  za kompasem
cyfrowym. Ale po co zaraz taka zazdrosc ?

A tak wiem, jak WM czegos nie ma to jest to niepotrzebne

?? primo a do czego mi to potrzebne? drugie primo mam i nie uzywam bo
do niczego jest mi to niepotrzebne trzecie primo moj tel jest na WM,
chcesz sie dalej osmieszac? :)

Data: 2010-01-20 12:20:30
Autor: Jan Strybyszewski
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi?= =?ISO-8=?iso-8859- 3D29
Viking pisze:
[...]

Bez kompasu nie dziala nawigacja gdy stoisz w miejscu.
Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.

Ale co ty tam wiesz.... wymagania minimalne Windows Phone Seven.... kompas cyfrowy....

Data: 2010-01-20 12:31:40
Autor: Adramelech
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hj6p0f$fke$1inews.gazeta.pl:

Viking pisze:
[...]

Jak to nie działa? AM gubi namiar? Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM satelity zestrzeli.
To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.

Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-20 13:40:29
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Jak to nie działa? AM gubi namiar? Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM satelity zestrzeli.

Ale wiesz co to nawigacja piesza ? Mam dla ciebie zadanie  obroc kiedys samochod z wlaczona nawigacja i zobacz gdzie teraz prowadzi PROSTO.

To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

DO czasu jak samochody moga poruszac sie tylko w przod lub w tyl nie ma problemu inaczej jest jednak gdy jestes pieszym i wychodzisz z tunelu przystajesz ... i nawigacja staje sie bezuzyteczna bo nie wie w ktora strone patrzysz.... po to jest wlasnie kompas

http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality czyli polaczenie obrazu rzeczywistego z cyfrowym

Data: 2010-01-20 21:13:37
Autor: Adramelech
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hj6tmh$4km$1inews.gazeta.pl:

[...]

Przejde 3 kroki w przód/ tył i znowu działa.
Ale ty nie pisałeś że nawigacje piesze nia działą ez kompasu. Napisałeś że _nawigacja_ nie działa bez kompasu. A to jest wierutną bzdurą.
Tylko w jednym wyjątku kompas w nawigacji może się przydać. opisałeś ten przypadek.

Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.
Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality czyli polaczenie obrazu rzeczywistego z cyfrowym

A ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Czy tylko kolejna zabawka?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 14:17:34
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

Oczywiscie nawigacja troche dziala... na WM podobnie jak troche dziala wielozadaniowosc, ochrona jadra przez zlym kodem, i nawet troche dziala internet chodzi tak nikt z niego nie korzysta. A jobs placi Gemiusowi za falszowanie wynikow.

A ma to jakieś praktyczne zastosowanie? Czy tylko kolejna zabawka?

Za chwile bedzie to technologia stosowana codziennie.

Data: 2010-01-21 14:08:33
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:

[...]

Gdyby to było "troche" żadne PNY nie było na na WinCE . A są prawie że wszystkie.
A ile jest na ipohone Os?;)))

[...]

Wiec i na WM5/6 bedzie miało zastosowanie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-21 16:38:05
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

[...]

To jest pytanie z cyklu.... po czorta ten Gutenberg wynalazl druk skoro wszystkie ksiazki jak do tej pory mozna bylo przepisywac recznie.

[...]

Brak wystandaryzowanego API. Przypominam iz HTC skrywa swoj kompas w tajemnicy i obsluga kompasu NIE JEST CZESCIA SYSTEMU.

W wypadku Androida i iphona nie ma innej opcji niz jest to w systemie gdyz program nie ma dostepu do hardware.

Data: 2010-01-21 20:23:40
Autor: Adramelech
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hj9sd3$q78$2inews.gazeta.pl:

Adramelech pisze:

[...]

Nie, to stwierdzenie faktu. Najwygodniej PNY robić na Win Ce bo się do tego najlepiej nadaje. Gdyby było inaczej producenci wybrali by inne rozwiązanie. Chociażby iphoneOs. Ale jednak jest WinCe. Sądzisz że to masochizm producentów że z upotem maniaka robią wszystko na WinCE? Nie, to prostu biznes. Najlepiej PNY robić na WinCe.

[...]

Tak samo obsluga akcelerometru. Czy to jakiś problem dla programistów? Nie.
Zresztą... Samsung udostępnia api dla swojego sprzętu, i w nowych Omniach każdy programista ma prosty dostęp do kompasu. Nawet jakiś konkurs wygrała aplikacja która za pomocą kompasu i GPSa wskazuje najbliższe miasto lub coś innego... Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-22 08:43:30
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:

Nie, to stwierdzenie faktu. Najwygodniej PNY robić na Win Ce bo się do tego najlepiej nadaje. Gdyby było inaczej producenci wybrali by inne rozwiązanie.

Jakie ? Android ma rok z tego 6 miesiecy to "publiczba beta".
iphoneOS nie da sie zastosowac poza sprzetem Appla.

Wiec nawiacje robi sie na CE bo to jedyna mozliwosc dla firmy "China for ever"

Chociażby iphoneOs. Ale jednak jest WinCe. Sądzisz że to masochizm producentów że z upotem maniaka robią wszystko na WinCE? Nie, to prostu biznes. Najlepiej PNY robić na WinCe.

Dla urzadzen PNY, nie bylo alternatywy. Android to swiezynka. Pozatym moim zdaniem PNY sa juz skonczone w formie offline.

[...]

Właśnie.... i teraz piszesz program na WMa ktory zadziala na Omnii a nie zadziala na HTC chodz oba maja kompas i akcelerometr.  W wypadku Androida zasadniczo nie ma to znaczenia dostajesz gotowe API do systemu operacyjnego.

Data: 2010-01-24 12:52:34
Autor: Adramelech
Adramelech pisze:

Nie, to stwierdzenie faktu. Najwygodniej PNY robić na Win Ce bo się do
tego najlepiej nadaje. Gdyby było inaczej producenci wybrali by inne
rozwiązanie.

Jakie ?

Linux. Garmini ma kilka urządzeń opartych na Linuksie. Ale większość to jednak WinCE. Po prostu nie ma niczego lepszego.

Android ma rok z tego 6 miesiecy to "publiczba beta".
iphoneOS nie da sie zastosowac poza sprzetem Appla.

Wiec nawiacje robi sie na CE bo to jedyna mozliwosc dla firmy "China for
ever"

Wiec skoro to jedyna możliwość, to jak możesz pisać że owa jedyna możliwość nie nadaje sie? Nie widzisz swojej niekonsekwencji?;)))

[...]

Nie prawda. Soft używający akcelerometra pisany pod HTC działa też na samsungach.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-19 20:03:31
Autor: Viking
[...]

BTW czemu nagle sie wycofales z merytorycznej dyskusji o roznicach
pomiedzy iPhonem i HTC? braklo argumentow? :)

Data: 2010-01-20 12:21:32
Autor: Jan Strybyszewski
Viking pisze:
[...]

Jak przestaniesz skladac wirtualne modele z wszystkich HTC razem wzietych to mozemy wrocic a tak sie tylko grasz w znaczone karty...

Data: 2010-01-27 15:01:59
Autor: Viking
Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmi=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859 -2=3FQ=3F=3D3D=3D3FISO-8=3D3D=3D3Fiso-8859-? 3D29=3F=3D=3 D3F=
on the 20/01/2010, 11:21:32 Jan Strybyszewski wrote:

Jak przestaniesz skladac wirtualne modele z wszystkich HTC razem
wzietych to mozemy wrocic a tak sie tylko grasz w znaczone karty...

napisalem ci konkretny mdel HTC na WM i napisales juz tone postow a nie
umiesz sie doniesc do niego konkretnie, ale to juz wszyscy tutaj wiedza
ze tak naprawde to g... wiesz a tylko trzepiesz sie dziennie nad swoim
iPhonem