Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kolejny POlszewicki kwiatek! Niektóre akta z katastrofy smoleńskiej zostały utajnione tylko na czas kampanii wyborczej Komuruskiego !

Data: 2010-07-23 09:12:43
Autor: Antenka
Kolejny POlszewicki kwiatek! Niektóre akta z katastrofy smoleńskiej zostały utajnione tylko na czas kampanii wyborczej Komuruskiego !
Wyjaśnił przed komisją sejmową jeden z pełnomocników rodzin ofiar
smleńskiej tragedii  mec. Kownacki.
Daję sobie rękę odrąbać, że to te akta, z których jasno wynika, że w
dn. 10.04.2010r. o godz.08:41 doszło do zamachu.

Antenka

Data: 2010-07-23 19:04:53
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 18:12, Antenka pisze:

Daję sobie rękę odrąbać, że to te akta, z których jasno wynika, że w
dn. 10.04.2010r. o godz.08:41 doszło do zamachu.

Szukaj dobrego chirurga naczyniowego :)

Data: 2010-07-23 10:44:48
Autor: Antenka
On 23 Lip, 19:04, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-07-23 18:12, Antenka pisze:

Szukaj dobrego chirurga naczyniowego<

??????????????????????????????????

Odwaliło ci zupełnie,  prukwo spod latarni?
Ty lepiej poszukaj dobrego wenerologa. Tfu!
A teraz odpierdol się POlszewicka lumpucero bleeeee

Antenka

Data: 2010-07-24 01:19:45
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 19:44, Antenka pisze:
[...]

Co mi miało odwalić? :> Jeśli nie potwierdzą się twoje przypuszczenia... Dbam jedynie o twoje zdrowie :> Dobry chirurg naczyniowy przyszyje rękę :>

Data: 2010-07-24 01:08:46
Autor: Antenka
On 24 Lip, 01:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

Dbam jedynie o twoje zdrowie :> Dobry chirurg naczyniowy przyszyje rękę :>

Nie udawaj pielęgniarki - o lekarzu nawet nie wspomnę. Czekasz tylko,
aby mi wbić nóż w plecy. "Siostra miłosierdzia" się znalazła hłe hłe.
Ludzie honoru co rzekną,  to czynią. Nie sądzę, że będzie potrzeba
użycia toporka. Prawda jest po mojej stronie  :-P

Antenka

P.s. Jeśli się okaże, że to był "nieszczęśliwy wypadek" bez pomocy
osób trzecich lub celowych zaniedbań, bez wprowadzenia w błąd pilotów
i bez zastosowania meaconingu, zaproszę cię na egzekucje mojej prawej
ręki. Dostaniesz topór i ciach, ciach...sadystko.

Data: 2010-07-23 21:12:32
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Daję sobie rękę odrąbać, że to te akta, z których jasno wynika, że w
dn. 10.04.2010r. o godz.08:41 doszło do zamachu.

Daj sobie łeb odrąbac,będzie większy pożytek.

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-24 01:17:38
Autor: zbig
On 23 Lip, 18:12, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

A może na czas kampanii Kaczyńskego tłuku?

Data: 2010-07-24 14:23:35
Autor: konus

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:30d2c9e3-adc7-4bf4-ae75-9af09cd4949du26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Jesli juz ktokolwiek cos utajnial w sprawie to zrobil to przedewszystkim Jaroslaw Obrzydliwy .
Nikt tak wiele nie ma do ukrycia jak on!. Niech ujawni tresc rozmowy z bratem , ktora prowadzil przed ladowaniem bo to ona najprawdopodobniej skrywa cala prawde o tragedii .
Dzisiaj Jaroslaw Winny zdajac sobie sprawe z wlasnego wkladu w katastrofe rozpetuje kolejna wojne polsko- polska po to, aby choc w minimalnym stopniu zniwelowac traume jaka przezywa a ktora nocami dusi go jak zmora . Nie zdaje jednak sobie w swojej arogancji sprawy z tego , ze nawet jesli rozpeta III wojne swiatowa to i tak nie ulzy swojemu sumieniu , pomnozy za to ilosc ofiar wlasnej zarozumialosci , wodzostwa i nieprzepartej rzadzy rzadzenia .

kwakwa