Kolejny Pisior

Data: 2010-08-15 18:50:52
Autor: Jacek B
Kolejny Pisior
http://wiadomosci.onet.pl/2210370,11,migalski_prymasie__co_oczywiste__tak_powiedziec_nie_wolno,item.html

Brawo, g³upota króluje !!!!

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5368 (20100815) __________

Data: 2010-08-15 10:24:46
Autor: magdaverakosiorek
Kolejny Pisior
On Aug 15, 11:50 am, "Jacek B" <jacek...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2210370,11,migalski_prymasie__co_oczywiste_...

Brawo, g³upota króluje !!!!

JB

Kim jest Migalski ¿e ¶mie polemizowaæ z Prymasem?

Ten karierowicz jest pos³em do PE i dziêki niemu Kaczyñskiemu i niech
siedzi cicho.

magdavera

Data: 2010-08-15 19:41:39
Autor: pluton
Kolejny Pisior
Kim jest Migalski ¿e ¶mie polemizowaæ z Prymasem?

Migalski ostatnio podpadl okrutnie Jarkowi, bo chlapnal,
ze uznaje wynik wyborow prezydenckich.

Wiec teraz musi sie szybko zrehabilitowac.
Ciekawe, czy Jarek go wyznaczy³ na harcownika, czy
Migalski sam sie wyrwal.

Nullification

Data: 2010-08-15 19:43:12
Autor: u2
Kolejny Pisior
W dniu 2010-08-15 19:41, pluton pisze:
Ciekawe, czy Jarek go wyznaczy³ na harcownika, czy
Migalski sam sie wyrwal.

Tak jest w PO. Chamstwo i arogancja m.in. Janusza P. świadczy o
pełobandzie. PiS jest jednak inny.

Data: 2010-08-15 20:12:48
Autor: pluton
Kolejny Pisior
> Ciekawe, czy Jarek go wyznaczy3 na harcownika, czy
> Migalski sam sie wyrwal.

Tak jest w PO. Chamstwo i arogancja m.in. Janusza P. ¶wiadczy o
pe³obandzie. PiS jest jednak inny.

Przypomnijmy kilka faktów:
Ludwik z psem cos chlapnal, ze ma inny poglad na costam, niz Jarek z kotem.
Za 5 minut juz nie byl na zadnym stolku i na dodatek wylecial z pisu a
prezes go sponiewieral
jakimis alimentami.
Janusz P. chapie i chlapie, wbrew wielu POwcom i wbrew Tuskowi,
a ciagle jest w PO i zaden sad go nie skazal za to. co chlapie.
Buldog Kurski 2 razy cos chlapnal, zreszta albo na rozkaz albo dokladnie
zgodnie z intencjami prezia i dostal 2 wyroki.

Zgadzam sie z ostatnim zdaniem: Pis jest jednak inny.

Nullification

Data: 2010-08-15 13:38:41
Autor: precz z PO
Kolejny Pisior
pluton pisze:

Janusz P. chapie i chlapie, wbrew wielu POwcom i wbrew Tuskowi,
a ciagle jest w PO i zaden sad go nie skazal za to. co chlapie.

Cham z Biłgoraja za dużo wie na temat bandy Tuska, a takich
osobników partia oszustów najbardziej się obawia:

Janusz Palikot:
"W końcu wstałem i wyszedłem, mimo, że nikt mi nie kazał wyjść. I słyszę, że ktoś za mną wybiega. To był Graś, podchodzi do mnie i mówi
– zaraz, czekaj, jeszcze zobaczymy, co z tego wszystkiego wyniknie. I jeszcze mnie pyta z taką lekką ironią – co idziesz do dziennikarzy,
żeby im o tym powiedzieć? A ja mówię – o tym, co się teraz stało, nie będę mówił, opowiem im wszystko"

Janusz Palikot:
"Tusk z nikim się nie przyjaźni i ufa tylko swojej córce".

Janusz Palikot:
"Prawdziwa jest część diagnozy PiS-owskiej, że pewna warstwa polskiego biznesu, wywodząca się z firm polonijnych, z różnych innych miejsc, znała cały mechanizm, znała ludzi z banków, mogła działać ofensywnie, ustawiać pod siebie rynki, przetargi czy prywatyzacje"

Janusz Palikot:
"Jak sobie o tym wszystkim dzisiaj pomyślę, wydaje mi się to zupełnie nieprawdopodobne to, co mi się przydarzyło w biznesie. Na przykład to, że dostaliśmy koncesję na handel hurtowy alkoholem bez żadnej łapówki."

Janusz Palikot:
"Po pierwsze, wszyscy dawali łapówki, żeby firmy nie były zniszczone, żeby Sanepid nie zgnoił, żeby Inspekcja Pracy nie zamknęła produkcji, banki nie cofnęły kredytu już przyznanego, żeby utopić jakąś firmę,
dla kogoś… Mówię teraz "wszyscy" z pełną świadomością. Z oczywistych względów nie używam pierwszej osoby liczby mnogiej, ale chyba pan rozumie, co mówię…"

Aleksander Kwaśniewski o środowisku Tuska i korupcji:
"Pan cierpi chyba na wyjątkowo krótką pamięć, bo pamiętam Kongres Liberalno - Demokratyczny, któremu Pan przewodniczył, pamiętam ludzi, którzy go tworzyli, pamiętam styl, jaki był tam uprawiany, pamiętam pierwsze fortuny, które tam były tworzone i były pochwalane, jako
rozwój polskiego kapitalizmu"

Data: 2010-08-15 20:14:41
Autor: pluton
Kolejny Pisior
> Tak jest w PO. Chamstwo i arogancja m.in. Janusza P. ¶wiadczy o
> pe³obandzie. PiS jest jednak inny.

Dodam jeszcze, ze opierdolenie prymasa czy innego tam biskupa,
nie jest powszechnie uznawane na przejaw dobrego wychowania.

Nullification

Data: 2010-08-15 20:57:08
Autor: u2
Kolejny Pisior
W dniu 2010-08-15 20:12, pluton pisze:
Janusz P. chapie i chlapie, wbrew wielu POwcom i wbrew Tuskowi,
a ciagle jest w PO i zaden sad go nie skazal za to. co chlapie.

¦cimniasz, gdyby jego chamstwo i arogancja nie by³y aprobowane przez
pe³obandê to by w pe³obandzie Janusza P. ju¿ dawno nie by³o.

A nadal jest i jest coraz bardziej chamski.

Data: 2010-08-16 11:27:05
Autor: TeleTubisie
Kolejny Pisior

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:i49akt$oie$1inews.gazeta.pl...
> [...]

prezes go sponiewieral
jakimis alimentami.
Janusz P. chapie i chlapie, wbrew wielu POwcom i wbrew Tuskowi,

Chlapie nie dosc, ze za przyzwoleniem to jeszcze na zamowienie Tuska - To jest im teraz szczegolnie nareke, zeby dyskutowac o krzyzu i palikocie a nie podwyzkach podatkow, akcyz i wogole tego co sie dzieje w Polsce na prawde...

-- pozdrawiam
Nullification

Data: 2010-08-16 11:24:45
Autor: TeleTubisie
Kolejny Pisior

"magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote in message news:3877f6c2-2832-4003-85da-ba7bac308e91t2g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

A kim ty jestes, ze smiesz zadawac pytania europoslowi?
PS. Naucz sie wyslawiac w jezyku polskim.