Kolejny Pobieraczek

Data: 2014-02-08 11:57:36
Autor: trzytrzytrzy
Kolejny Pobieraczek
Jejku, ludzie co wy tutaj piszecie, że ta pseudo-firma ma jakieś prawa?
Łatwo można wykazać, że OD POCZĄTKU DO KOŃCA ich intecją było WYŁUDZANIE zapłaty pobranej W BARDZO NIETYPOWY sposób.

Jakby mieli intencję zawrzeć uczciwą umowę z klientami to wówczas postępowaliby zgoła inaczej, jak azwyczaj przyjęte to jest na świecie jak i również w Polsce.

Data: 2014-02-08 21:19:27
Autor: Budzik
Kolejny Pobieraczek
Użytkownik  trzytrzytrzy@gmail.com ...

[...]
Hmm, normalnie uwazam te wszystkie opłaty ukryte w regulaminach za zwykłe złodziejstwo ale w tym przypadku ponoc informacja o oplacie była bezposrednio na stronie logowania / rejestracji a nie tylko w regulaminie.

Jak inaczej sprzedać usługę? Oczywiscie czytelniej byłoby jeżeli opłata byłaby pobierana jeszcze przed udostepnieniem usługi. Ale to chyba niebezpiecznestwo dla firmy.
Jak bowiemudowodnić, ze taka umowe zawarła faktycznie osoba, ktorej dane podano. Przeciez przez internet moje dane moze podac praktycznie kazdy...

Data: 2014-02-08 17:03:51
Autor: trzytrzytrzy
Kolejny Pobieraczek
Budzik napisał:
Hmm, normalnie uwazam te wszystkie opłaty ukryte w regulaminach za zwykłe
złodziejstwo ale w tym przypadku ponoc informacja o oplacie była
bezposrednio na stronie logowania / rejestracji a nie tylko w regulaminie..

Ale jakim druczkiem? Czy rzeczywiście WIDOCZNOŚĆ tekstu była uczciwa? Albo może zrobiono tak aby pomimo formalnego "informację podano" - przypadkiem broń Boże potencjalny klient nie zauważył co powinien i zwyczajnie dał złapać się w ordynarną pułapkę?

Data: 2014-02-09 08:54:05
Autor: Budzik
Kolejny Pobieraczek
[...]

Nie wiem jakim druczkiem.
Czytałem gdzieś, że była normalnie napisana przy rejestracji.

Być mże była schowana, ale ponoć nie.

http://outlets-online.pl/index/register

Jest po prawej stronie, pewnie ze mogłoby być czerwoną czcionką ale jakos specjalnie schowane nie jest.
Ale tak jak pisałem: z tego co widze, nie weryfikuja w zaden sposób czy ja to ja. No bo jak mieliby to zrobic?
To co ma zrobic osoba, ktorej ktos zrobił dowcip i podał się za nia?

Data: 2014-02-09 09:58:44
Autor: hikikomorisan
Kolejny Pobieraczek
On 09.02.2014 09:54, Budzik wrote:

To co ma zrobic osoba, ktorej ktos zrobił dowcip i podał się za nia?

Zglosic na Policje oszustwo.

Nie woebec strony umowy. Firme poinformowac, ze to nie ty, i ze sprawa jest w toku. Normalna firma, gdy pokazesz papier, ze sprawa zgloszona na Policje, odpusci wezwania do zaplaty. Ba, bedzie zmuszona wspolpracowac z Policja.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-02-09 09:27:00
Autor: Budzik
Kolejny Pobieraczek
Użytkownik hikikomorisan hikikomorisan@amorki.pl ...

[...]

Ano własnie.

Z ciekawości (oczywiście szukając dziury w całym) - co jeżeli zgłoszenie wypisało nieletnie dziecko?
Umowa byłaby nie ważna ze względu na brak uprawnien, czy moze konsekwencje przejmuja rodzice?

Data: 2014-02-09 10:59:16
Autor: m
Kolejny Pobieraczek
W dniu 09.02.2014 10:27, Budzik pisze:
> [...]

wypisało nieletnie dziecko?
Umowa byłaby nie ważna ze względu na brak uprawnien, czy moze konsekwencje

ZTCW to umowa jest nieważna.

A szukając dziury w dziurze w całym - co jeżeli umowę zawiera dziecko z popdpuszczenia rodziców (lub na ich polecenie)?

p. m.

Data: 2014-02-10 20:16:26
Autor: John Kołalsky
Kolejny Pobieraczek

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Mogliby np wymagać podpisu cyfrowego albo weryfikować w inny sposób

To co ma zrobic osoba, ktorej ktos zrobił dowcip i podał się za nia?

Taki sam problem jest z dowodem w postaci zdjęcia tablicy rejestracyjnej

Data: 2014-02-10 21:49:34
Autor: Budzik
Kolejny Pobieraczek
Użytkownik John Kołalsky john@kowal.invalid ...

[...]

Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy ktory byłby sensowny i nie odstraszał klientów (tych ktorzy rzeczywiscie chca skorzystac i zapłacic) to pobierac opłate z gory.

To co ma zrobic osoba, ktorej ktos zrobił dowcip i podał się za nia?

Taki sam problem jest z dowodem w postaci zdjęcia tablicy
rejestracyjnej

Ciekawe.
To jakbym chciał komus zrobic dowcip to jak mam to zrobic?
Ukrasc mu auto czy tablice?

Data: 2014-02-11 19:08:43
Autor: John Kołalsky
Kolejny Pobieraczek

[...]

Przecież pobieranie opłat z góry właśnie odstrasza klientów

[...]

Bierzesz kartkę, malujesz takie same cyferki jak na oryginalnej tablicy, zawieszasz na jakimś innym samochodzie, popełniasz wykroczenie przekroczenia prędkości lub podobnie traktowane

Data: 2014-02-11 21:15:49
Autor: hikikomorisan
Kolejny Pobieraczek
On 11.02.2014 19:08, John Kołalsky wrote:

UĹźytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

wszystko zalezy od jakosci oferty

jakos firmy hostingowe i registrarzy domen nie bankrutuja

Data: 2014-02-11 22:00:37
Autor: Budzik
Kolejny Pobieraczek
[...]

Ale przeczytałes zdanie ktore napisałem powyzej?

Nikt sie na to nie da nabrac.

Kolejny Pobieraczek