Kolejny Żyd skazany za oszustwa

Data: 2010-07-07 03:08:31
Autor: zbig
Kolejny Żyd skazany za oszustwa
On 7 Lip, 10:32, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Co k omu po tym , że kolejny Żyd został skazany za oszustwa.
Może bardziej powinniśmy się zainteresować, ze W Polsce np w roku 2009
wszczęto następującą liczbę postępowań z kategori róóżnego rodzaju
oszustw.:
Podrabianie dokumentów: 17804
Poswiadczanie nieprawdy: 1547
Używanie dokumentu poświadczającego nieprawdę : 67
Fałszowanie pieniędzy i papierów wartościowych : 8556
OSZUSTWO - 53720
Oszustwo komputerowe - 673
Może wyjaśnisz swoją obsesję na temat przestępczości wśród Żydów.

Data: 2010-07-07 13:34:40
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f55f1579-2d35-4f59-8cd9-024847134618c10g2000yqi.googlegroups.com...
Może wyjaśnisz swoją obsesję na temat przestępczości wśród Żydów.

W przeciwieństwie do ciebie nie mam obsesji.
Reagujesz na informacje na temat Żydów nerwowo.
Jesteś Żydem?

Data: 2010-07-07 04:38:02
Autor: zbig
On 7 Lip, 13:34, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:f55f1579-2d35-4f59-8cd9-024847134618c10g2000yqi.googlegroups.com...

>Mo e wyja nisz swoj obsesj na temat przest pczo ci w r d yd w.

W przeciwie stwie do ciebie nie mam obsesji.
Reagujesz na informacje na temat yd w nerwowo.
Jeste ydem?

Nerwowo? To znaczy jak?
A twoja obsesja jest widoczna dla każdego. Co jest szczególnego w
skazaniu jakiegoś Żyda za oszustwo? O jaki to ma związek z tematem
forum?
A Żydem nie jestem.

Kolejny Żyd skazany za oszustwa