Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Data: 2013-11-02 18:23:05
Autor: WW
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!
Witam.

"Dziennik “Wall Street Journal” doniósł o udanym ataku Amerykanów na lidera Talibów w Pakistanie Hakimullaha Mehsuda.

Do ataku przy użyciu rakiety Longbow Hellfire odpalonej z drona w Pakistanie ...".

Podsumujmy:
1. Amerykański robot bojowy, sterowany przez amerykańskiego żołnierza, wleciał w
     obszar powietrzny innego państwa, nie będącego aktualnie w stanie wojny z USA.
2. Amerykański żołnierz odpalił rakietę z drona, będącego w obszarze innego państwa.
3. Amerykańska rakieta zabiła konkretnego człowieka, znajdującego się na terytorium
     innego państwa.
4. Amerykanie zabili konkretnego człowieka, bez sądu, bez wyroku, bez prawa do obrony.

Dla mnie to zwykłe morderstwo lub akt terrorystyczny?

A gdyby taki dron wleciał nad Warszawę i przywalił rakietą w dom na Starówce, bo amerykanie postanowili zamordować człowieka, który tam mieszka a oni nazwali go terrorystą?

Pozdrawiam
WW
„Pomnij mądrze, rozważ rozumnie, sprowadź rzecz do swej jasności i postaw autora na właściwym miejscu?.

Data: 2013-11-02 18:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l53ce3$dfo$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli taki fakt zaistnieje, będziesz mógł w proteście kupić rozpuszczalnik i zrobić z niego odpowiedni użytek.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-02 19:16:09
Autor: mkarwan
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52753705$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
ubawiony

co cię tak bawi?

Data: 2013-11-02 19:25:07
Autor: u2
W dniu 2013-11-02 19:16, mkarwan pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:52753705$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
ubawiony

co cię tak bawi?

jak napiszesz ze chcesz nasrac na grob jego idola to bedzie zirytowany ....-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-03 00:11:28
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości
|
| co cię tak bawi?

Jedni rechotają po maryśce, inni po GWnie.

Data: 2013-11-03 00:03:16
Autor: jr
> [...]

| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Jeśli taki fakt zaistnieje, będziesz mógł w proteście kupić rozpuszczalnik i

Dlaczego taki fakt ma zaistnieć? Dla ciebie błaźnie?

Data: 2013-11-02 19:14:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-02 18:23, WW pisze:
[...]

Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie. Kilka dni temu był nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii, szkody materialne i sporo ludzi poszło a tamten świat, a tu cisza, ani słowa ONZ na temat tego aktu terroru. Wydaje się że na miano terrorysty w dzisiejszym świecie zasługiwać mogą tylko ci co się usiłują bronić przed tyrania USA i ich pupilków.

Data: 2013-11-03 00:09:55
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l53fe4$goc$1node2.news.atman.pl...

| Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie.

Prawo wojny nazywasz prawem buszu?

 Kilka dni temu był
| nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii

Jeśli ktoś odpala rakiety, to jest prawo wojny, jeśli ktoś te rakiety niszczy, to jest prawo buszu?

Data: 2013-11-05 18:50:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-03 00:09, jr pisze:

| Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie.

Prawo wojny nazywasz prawem buszu?

Prawo wojny stanowi że ową wojnę trzeba danemu krajowi wypowiedzieć, a dopiero po tym wypowiedzeniu wysyłać bombowce... Bo inaczej jest to normalny bandycki  napad.

  Kilka dni temu był
| nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii

Jeśli ktoś odpala rakiety, to jest prawo wojny, jeśli ktoś te rakiety niszczy,
to jest prawo buszu?

Nie mam pojęcia o czym ty bredzisz.? Jedyni odpalajacy rakiety to izraelskie bombowce. W Jugosławii  do innych terrorystów także nie strzelały serbskie mosty i elektrownie.

Data: 2013-11-06 00:26:11
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5bbfk$d3f$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-03 00:09, jr pisze:
| > |

| Prawo wojny stanowi że ową wojnę trzeba danemu krajowi wypowiedzieć,

Hitler nam wojny nie wypowiedział. Nie mieliśmy prawa się bronić?

| dopiero po tym wypowiedzeniu wysyłać bombowce... Bo inaczej jest to
| normalny bandycki  napad.

Bandyckich napadów dokonuje alkaida (na przykład na WTC). Chcieli 'świętej wojny', to ją mają.

Data: 2013-11-06 00:37:36
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Nie mam pojęcia o czym ty bredzisz.? Jedyni odpalajacy rakiety to
| izraelskie bombowce.

No tak... Syria swoich rakiet używa pokojowo. Strzelają do szarańczy, albo dla pokiazów sztucznych ogni...

 W Jugosławii  do innych terrorystów także nie
| strzelały serbskie mosty i elektrownie.

Serbskie elektrownie zasilały fabryki broni i amunicji. Po serbskich mostach przemieszczały się kolumny śmierci w kierunku poźniejszych miejsć masowych eksterminacji: Srebrenica, Aleja Snajperów w  Sarajewie... To były lata całe, zanim NATO weszło do akcji. Dzięki temu mówimy w czasie przeszłym.

Data: 2013-11-03 00:00:47
Autor: jr
> [...]

| prawa do obrony.
|
| Dla mnie to zwykłe morderstwo lub akt terrorystyczny?

No przestań już skamlać w nieswojej sprawie. To są dorośli ludzie. Chcieli 'świętej wojny', to właśnie idą do 'nieba'.

| A gdyby taki dron wleciał nad Warszawę i przywalił rakietą w dom na

'A gdyby tam była wasza matka?'
 - Stanisław Bareja - Miś

Data: 2013-11-04 08:53:23
Autor: WW
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
W dniu 2013-11-03 00:00, jr pisze:

No przesta ju skamla w nieswojej sprawie.

Doprawdy?
Zatem fakt amania przez prawa midzynarodowego i mordowanie ludzi uznanych za tajne suby za wrogw nie powinien budzi mojego niepokoju?

Pozdrawiam
WW

"Kiedy przyszli po ydw, nie protestowaem. Nie byem przecie ydem.
Kiedy przyszli po komunistw, nie protestowaem. Nie byem przecie komunist.
Kiedy przyszli po socjaldemokratw, nie protestowaem. Nie byem przecie socjaldemokrat.
Kiedy przyszli po zwizkowcw, nie protestowaem. Nie byem przecie zwizkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestowa. Nikogo ju nie byo."
Martin Niemller

Data: 2013-11-04 09:08:13
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2013-11-03 00:00, jr pisze:

No przestań już skamlać w nieswojej sprawie.

Doprawdy?  Zatem fakt łamania przez prawa międzynarodowego i mordowanie ludzi uznanych za tajne służby za wrogów nie powinien budzić mojego niepokoju?

Według USA widać nie powinien.
"Nie ma prawa dla wrogów Prawa"! ;-)

--
A. Filip
Niewielka wiedza jest niebezpieczną rzeczą.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2013-11-04 17:13:26
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci news:l57jpk$k29$1node2.news.atman.pl...

| Doprawdy?
| Zatem fakt amania przez prawa midzynarodowego i mordowanie ludzi
| uznanych za tajne suby za wrogw

Znasz wojn, ktra nie amie praw i nie zabija ludzi uznanych za wrogw? Kto sieje wiatr, ten zbiera burz.

 nie powinien budzi mojego niepokoju?

Nikt ci nie odmawia prawa do uczucia niepokoju. Gdybym ja by komunistycznym aparatczykiem, rwnie babym si potencjau USA i stawa w obronie wszystkich ich wrogw. Ot - komusza solidarno, czyli komusza demagogia.

Data: 2013-11-04 17:27:48
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l58h6o$j1a$2node2.news.atman.pl...

> [...]

aparatczykiem, rwnie babym si potencjau USA i stawa w obronie wszystkich
ich wrogw. Ot - komusza solidarno, czyli komusza demagogia.

Gorzej, e to USA jest wrogiem dla wszystkich, a wrogie USA moe co najwyej wyszukiwa sobie perzeciwnikw, nie wrogw... Co zrobi z takimi USA, co siej wiatr?

boukun

Data: 2013-11-04 18:09:41
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Gorzej, e to USA jest wrogiem dla wszystkich

Skoro tsknisz za czerwonym chlewem, to jest take twoim wrogiem.

, a wrogie USA moe co najwyej
| wyszukiwa sobie perzeciwnikw

Wyobra sobie, e nie ma wrogiego USA a twoim najwikszym przyjacielem jest dzisiaj Zwiazek Radziecki.

, nie wrogw... Co zrobi z takimi USA, co siej
| wiatr?

Jaki znowu wiatr towarzyszu boukun? Komunizm 'rozpad si sam', to i talibowie sami si pozabijaj :->

Data: 2013-11-04 18:41:51
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l58kdv$mbb$1node2.news.atman.pl...

| Gorzej, e to USA jest wrogiem dla wszystkich

Skoro tsknisz za czerwonym chlewem, to jest take twoim wrogiem.

Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

, a wrogie USA moe co najwyej
| wyszukiwa sobie perzeciwnikw

Wyobra sobie, e nie ma wrogiego USA a twoim najwikszym przyjacielem jest
dzisiaj Zwiazek Radziecki.

Och, jak byoby przyjemnie!

, nie wrogw... Co zrobi z takimi USA, co siej
| wiatr?

Jaki znowu wiatr towarzyszu boukun? Komunizm 'rozpad si sam', to i talibowie
sami si pozabijaj :->

Nie byo czego takiego jak komunizm i nic si samo nie rozpado. Okradli narody w biaych rkawiczkach, cierwa syjono-kapitalistyczne...
Najmieszniejsze jestto, e sam nawet nie kumasz, e to tzw. wedug ciebie "komunici" uwaszcczyli sie na majtku narodowym Polakw i ty si cieszysz jak gupi do sera z tych nowych kapitalistw...

Tu, w tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m5axZmvsb7c
tez gby kapuciane dobrze gwkuj, ale nie wiedz, e jedynym sdprawiedliwym rozwizaniem byo pozosta w socjalimie, w socialimie
Gierka. Nie byoby uwaszczenia komunistw na majtku narodowym Polakw. Innej
drogi do kapitalizmu z socjalizmu nie ma, jak okra polski nard. Albo si chce
systemu sprawiedliwoci spoecznej, czyli socjalizmu, albo kapitalizmu, czyli
systemu bandyckiego...

Teraz pozostaa nowa droga, prowadzca do renacjonalizacji przemysu, a do tego
trzeba krwawej rewolucji, bo zodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

boukun

boukun

Data: 2013-11-04 22:11:53
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l58n2a$k0f$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |
| > |

| Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

Koniowi to powiedz, albo tym, ktrzy tam uciekaj. Odzew bdzie podobny.

Data: 2013-11-04 23:48:25
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59644$9el$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

Koniowi to powiedz, albo tym, ktrzy tam uciekaj. Odzew bdzie podobny.

Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekaj przed tamtejszymi subami represji...

boukun

Data: 2013-11-05 00:30:40
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l59916$cok$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekaj
| przed tamtejszymi subami represji...

W pontonach do towarzysza Fidela?

Data: 2013-11-05 00:52:09
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l59916$cok$1mx1.internetia.pl... > [...]  Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko > z USA ludzie uciekają przed tamtejszymi służbami represji... W pontonach do towarzysza Fidela?  j

W samolotach przez Hongkong do Moskwy uciekł taki jeden co chciał powiedzieć publicznie jak Wielki Brat/Podglądacz szeroko patrzy. A na Kubie *musi* być całkiem nieźle skoro USA złapanych na morzu odsyłają z powrotem na Kubę.  Ludzi do piekła by przecież tylko skurwysyny odsyłały, nieprawdaż? :-)

--
A. Filip
Trzy rzeczy dają miarę człowieka: dowodzenie, bogactwo i szczęście.

Data: 2013-11-05 16:04:19
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| W samolotach przez Hongkong do Moskwy uciekł taki jeden co chciał

Jeden uciekł? Miał jednostkowe powody, to uciekł.

| powiedzieć publicznie jak Wielki Brat/Podglądacz szeroko patrzy.

Ma oczy szeroko otwarte, to i szeroko patrzy..

| A na Kubie *musi* być całkiem nieźle skoro USA złapanych na morzu

USA nie musi nikogo 'łapać' na morzu, bo nikt przed nimi do tego morza nie ucieka.

| odsyłają z powrotem na Kubę.  Ludzi do piekła by przecież tylko
| skurwysyny odsyłały

Dlaczego nie?
Nie chcą podzielić się niebem, to odsyłają do piekła.

Data: 2013-11-05 19:40:47
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59bgj$eiu$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| > |

| Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekaj

A chociaby samolotem z Chin do Rosji, czy do Ambasady Wenezueli w Londynie...

boukun

Data: 2013-11-06 00:39:16
Autor: jr

| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |
| > | > | > |

> [...]
| > |

| A chociaby samolotem z Chin do Rosji, czy do Ambasady Wenezueli w Londynie...

Spnilicie si z tematem towarzyszu boukun (jak zwykle picie na zebraniu:))

Data: 2013-11-04 22:26:55
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Och, jak byoby przyjemnie!

To czego chcesz od Jaruzelskiego i Kiszczaka prowoku? Mylae, e ich szkolili po to, eby si dzielili z kim takim jak ty?

Data: 2013-11-04 23:51:00
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59645$9el$2node2.news.atman.pl...

| Och, jak byoby przyjemnie!

To czego chcesz od Jaruzelskiego i Kiszczaka prowoku? Mylae, e ich szkolili
po to, eby si dzielili z kim takim jak ty?

Jaruzelski i Kiszczak, to ju obecny, kurewski system SBekw, UBekw i ich represyjnych sub... To takie wanie kurwy tworz kapitalizm i wyzysk czowieka...

boukun

Data: 2013-11-05 00:41:08
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l59961$dc4$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci
| > |
| > |

| Jaruzelski i Kiszczak, to ju obecny, kurewski system SBekw, UBekw i ich

Chciae Gomek i Gierkw bez Jaruzelskich i Kiszczakw?! Musiaby sam na nich pracowa, bo reszta poszaby w pizdu do normalnego wiata (cznie z szeregowymi funkcjonariuszami MO i SB).

Data: 2013-11-05 19:43:47
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59bgk$eiu$2node2.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci
| > |
| > |

> [...]

pracowa, bo reszta poszaby w pizdu do normalnego wiata (cznie z szeregowymi

Tak, dokadnie tak, chciaem socjalizmu bez syjonistw skurwysynw sprzedawczykw... To byby normalny wiat. A teraz zniewoleni Polkacy musz na tych skurwysynw imperialistw tyra w niewolniczych warunkach w blaszanych agrach pracy za 1300 z miesicznie...

boukun

Data: 2013-11-05 23:42:38
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5bf2s$lh1$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |
| > | > |

| > |

| Tak, dokadnie tak, chciaem socjalizmu bez syjonistw

Przecie Jaruzelski pogoni ich jeszcze za Gomki!

Data: 2013-11-06 21:48:12
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5bvnf$g8l$1node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |
| > | > |

| > |

| Tak, dokadnie tak, chciaem socjalizmu bez syjonistw

Przecie Jaruzelski pogoni ich jeszcze za Gomki!

Gwno prawda. Jaruzelski to kret syjonistw, o czym wiadczy udzia ydw przy okrgym stole...

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

boukun

Data: 2013-11-06 22:53:55
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5eaom$a4h$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Gwno prawda. Jaruzelski to kret syjonistw

--
W okresie 1967-1968 jako czonek cisego kierownictwa resortu obrony aktywnie wczy si w organizacj czystek antysyjonistycznych w wojsku[9]. Odpowiedzialny by za usuwanie z armii i degradacj blisko 1300 oficerw pochodzenia ydowskiego lub Polakw oenionych z kobietami pochodzenia ydowskiego, co byo czci antysemickich dziaa wadz pastwowych, ktrych kulminacj byy tzw. wydarzenia marcowe.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski#Marzec_1968

Data: 2013-11-06 23:17:25
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5ee3g$3rn$1node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

> [...]

pochodzenia ydowskiego lub Polakw oenionych z kobietami pochodzenia
ydowskiego, co byo czci antysemickich dziaa wadz pastwowych, ktrych

Dawno i nie prawda. Pewno go syjoniuci uwiarygadniali. Istotne, e sprzeda ostatecznie Polsk syjonistom w pacht...

boukun

Data: 2013-11-04 23:12:08
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Nie byo czego takiego jak komunizm

Nazywaj sobie jak chcesz. Ja musiaem zap*dala za 20$ miesicznie, wic olaem ich ciepym moczem i poszedem w nielegalny handel. Przy okazji woziem bibu i chodziem na zadymy. Wiesz po co? eby zachodni dziennikarze mogli sobie sfilmowa szpalery ZOMO w czerwonym 'raju'. (wieczorem chodzilimy do amerykaskiego konsulatu, eby sobie to obejrze na CNN)

 i nic si samo nie rozpado. Okradli narody

Co ci ukradli? Fabryk Brudu i Smrodu? A moe miejsce w ogonku za srajtam?

| w biaych rkawiczkach, cierwa syjono-kapitalistyczne...

Mnie tam ydki nic nie zrobiy (nawet ich nie znam).

| Najmieszniejsze jestto, e sam nawet nie kumasz, e to tzw. wedug ciebie
| "komunici" uwaszcczyli sie na majtku narodowym Polakw

A niby kto mia si uwaszcza, jeli nie partyjny dyrektor?

 i ty si cieszysz jak
| gupi do sera z tych nowych kapitalistw...

Mam dzisiaj rzeczy, o ktrych w PRL mi si nie nio. Bywam w miejscach, o ktrych mogem wszeniej tylko pmarzy.

> [...]
| tez gby kapuciane dobrze gwkuj, ale nie wiedz, e jedynym
sdprawiedliwym
| rozwizaniem byo pozosta w socjalimie, w socialimie

Jazda na Marsa budowa socjalizm! Inaczej zastrzel - w obronie wasnej!

| Gierka. Nie byoby uwaszczenia komunistw na majtku narodowym Polakw. Innej
| drogi do kapitalizmu z socjalizmu nie ma, jak okra polski nard.

Ukradli ci czerwony chlew? To auj e urodzie si czowiekiem.

 Albo si chce
| systemu sprawiedliwoci spoecznej, czyli socjalizmu

Ja jestem niepenosprawny. Mam zdycha z godu pod jakim sklepem, do ktrego nie potrafiem si dopcha?

, albo kapitalizmu, czyli
| systemu bandyckiego...

Bandytw poszukaj sobie w Milicji i Ludowym Wojsku.

| Teraz pozostaa nowa droga, prowadzca do renacjonalizacji przemysu, a do
tego
| trzeba krwawej rewolucji, bo zodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

A miae w peerelku co swojego?

Data: 2013-11-04 23:59:19
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59645$9el$3node2.news.atman.pl...

> [...]

sfilmowa szpalery ZOMO w czerwonym 'raju'. (wieczorem chodzilimy do
amerykaskiego konsulatu, eby sobie to obejrze na CNN)

To ju obecny, kurewski system zbrodniarza Jaruzela opisujesz... Teraz trzymaj juz krtko zqa mord i na mietnik ludzi wysyaj...
Dolary tu nie miay adnego znaczenia, bo w Polsce zawsze yo si za zotwki...

i nic si samo nie rozpado. Okradli narody

Co ci ukradli? Fabryk Brudu i Smrodu? A moe miejsce w ogonku za srajtam?

Dokadnie, dla takich tumokw w innym wtku tumaczyem, jak Geremek to zaplanowa, eby tacy idioci jak ty to pniej ykali strawnie:

B. G.: Kto? A o naszej "Solidarnoci" to ju pani zapomniaa? Jeszcze bdzie
prosi, eby ydzi te przedsibiorstwa brali. Jest mowa o samorzdzie
przedsibiorstw? Jest. Moga by dla nas jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy.

Przewiduje ona, e mog by tworzone spki prywatno-samorzdowe i
prywatno-pastwowe? Przewiduje.

Co jest potrzebne na rozruch takiej spki? My wiemy dobrze. Pienidze. A kto ma
dzi dobre pienidze na takie interesy? Moe Polacy?

Nie, ja Polakw w tym interesie, jako udziaowcw w zyskach nie widz. Pienidze
dadz ydzi. Gowy do interesw te dadz ydzi. Pyta si pani, skd wezm tylu
ydw? Ano, na szczcie ludu Izraela, ju s. Przez 38 lat populacja odrodzia
si w Izraelu, w Europie Zachodniej i w Zwizku Radzieckim take.

Kiedy tylko uchwalimy ustaw o podwjnym obywatelstwie i prawie swobodnego
wyboru miejsca zamieszkania oraz podrowania do Polski - tam i z powrotem - w
zalenoci wycznie do chci takiego podwjnego obywatelstwa polskiego - z
kadrami do zreprywatyzowania przemysu, rzemiosa i handlu nie mamy
najmniejszego kopotu. A warsztaty pracy stoj otworem i nawet puste. Opacio
nam si je doprowadzi do takiej aosnej ruiny.

W takim stanie bd je nam dawa darmo i jeszcze caowa w rk, aby bya praca
dla Polakw i troch towarw na rynek.

http://www.wandaluzja.com/?p=p_331&sName=wywiad-z-profesorem-geremkiem

| w biaych rkawiczkach, cierwa syjono-kapitalistyczne...

Mnie tam ydki nic nie zrobiy (nawet ich nie znam).

Tak tpy niewolnik ma...

| Najmieszniejsze jestto, e sam nawet nie kumasz, e to tzw. wedug ciebie
| "komunici" uwaszcczyli sie na majtku narodowym Polakw

A niby kto mia si uwaszcza, jeli nie partyjny dyrektor?

I taki chlew ci si wanie teraz podoba...

i ty si cieszysz jak
| gupi do sera z tych nowych kapitalistw...

Mam dzisiaj rzeczy, o ktrych w PRL mi si nie nio. Bywam w miejscach, o
ktrych mogem wszeniej tylko pmarzy.

He, he, he, gwno prawda... Takiej zdrowej ywnoci jak za Gierka ju dzisiaj nie ma, a wida w dupie bye i gwno widziae...

> [...]
| rozwizaniem byo pozosta w socjalimie, w socialimie

Jazda na Marsa budowa socjalizm! Inaczej zastrzel - w obronie wasnej!

Strzel se w ten pusty eb, ta twoja ydokomuna ju powoli zdycha, jak i ta wczeniejsza...

> [...]

, albo kapitalizmu, czyli
| systemu bandyckiego...

Bandytw poszukaj sobie w Milicji i Ludowym Wojsku.

To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sdach, ci sami, co u wadzy...

| Teraz pozostaa nowa droga, prowadzca do renacjonalizacji przemysu, a do
tego
| trzeba krwawej rewolucji, bo zodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

A miae w peerelku co swojego?

Gdyby nie przerwana dekada Gierka i ten zbrodniczy obecny system Jaruzela, to bym mia nie takie paace i wolne autostrady dla kadego czowieka...

boukun

Data: 2013-11-05 00:51:53
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l599lk$ese$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

| To ju obecny, kurewski system zbrodniarza Jaruzela opisujesz

Ju ty mi nie musisz tumaczy, co ja opisuj.

.... Teraz trzymaj
| juz krtko zqa mord i na mietnik ludzi wysyaj...
| Dolary tu nie miay adnego znaczenia

W Trybunie Ludu to przeczytae? Trzeba byo ogosi t rewelacj cinkciarzom pod pewexem. Moe by ci troch odpalili :-DDDD

, bo w Polsce zawsze yo si za
| zotwki...

Koniowi to powiedz (te ci odpali...)

Data: 2013-11-05 19:48:56
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59bv8$et9$1node2.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

> [...]

W Trybunie Ludu to przeczytae? Trzeba byo ogosi t rewelacj cinkciarzom
pod pewexem. Moe by ci troch odpalili :-DDDD

Sam cinkciarzyem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabia, a nie tak jak w tym kurestwie dzisiaj, tylko POciotki w ukradzionych narodowi spkach skarbu pastwa, chapi sobie sami miliony, a zniewolony nard trzymaj za mord za 1300 z miesicznie... hi, hi, hi...

boukun

Data: 2013-11-05 23:47:56
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5bfch$mg8$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |

| > |

| Sam cinkciarzyem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabia

To e sobie wymyli prowoku...
Jedni dorabiali pod pewexami, a inni zapieprzali za 20$

Data: 2013-11-06 21:50:24
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5bvng$g8l$2node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |

| > |

| Sam cinkciarzyem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabia

To e sobie wymyli prowoku...
Jedni dorabiali pod pewexami, a inni zapieprzali za 20$

Co za gupek. Ludzie w PRLu Gierka i zreszt do dzi pracowali za zotwki. W kadym bd razie zarabiali za Gierka 100 razy lepiej jak dzisiaj..., te przecitne 1300 z. miesicznie..., dla wikszoci...

boukun

Data: 2013-11-06 22:55:29
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5easq$agl$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Co za gupek. Ludzie w PRLu Gierka i zreszt do dzi pracowali za zotwki.

Za ktre mogli kupi od ciebie 20$

Data: 2013-11-06 23:20:24
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5ee3h$3rn$2node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Co za gupek. Ludzie w PRLu Gierka i zreszt do dzi pracowali za zotwki.

Za ktre mogli kupi od ciebie 20$

yo si cay czas za zotwki i kupowao za zotwki. Z dolarw chleba si nie pieko, ani nie wyrabiao kiebasy... Kady sobie zawsze jakos dorabia, czy to na rynku, czy handlujc w demoludach i kupowa co chcia, moe nawet dolary...

boukun

Data: 2013-11-06 23:50:31
Autor: jr

| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > | > |

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| yo si cay czas za zotwki i kupowao za zotwki.

Za peerelowskie zotwki czowiek pcha sie do sklepu jak winia do koryta.

 Z dolarw chleba si nie
| pieko, ani nie wyrabiao kiebasy...

Ale mona j byo kupi (do wysokoci 20$ miesicznie).

 Kady sobie zawsze jakos dorabia, czy to
| na rynku, czy handlujc w demoludach

Nie kady rodzi si spekulantem i szmuglerem. Ja potrafiem, inni nie.

 i kupowa co chcia

Do wysokoci 20$ miesicznie.

, moe nawet dolary...

Jak wyej.

Data: 2013-11-07 22:30:22
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa
| yo si cay czas za zotwki i kupowao za zotwki.

Za peerelowskie zotwki czowiek pcha sie do sklepu jak winia do koryta.

Byo o wiele wicej przyjemnoci, ni tylko chodzenie po sklepach...

Z dolarw chleba si nie
| pieko, ani nie wyrabiao kiebasy...

Ale mona j byo kupi (do wysokoci 20$ miesicznie).

Be wikszego znaczenia...

Kady sobie zawsze jakos dorabia, czy to
| na rynku, czy handlujc w demoludach

Nie kady rodzi si spekulantem i szmuglerem. Ja potrafiem, inni nie.

Kady szary obywatel zarabia godnie, wybiera na rynku pracy i zmienia kiedy chcia i dorabia jak chcia..

i kupowa co chcia

Do wysokoci 20$ miesicznie.

Gwno prawda. Kupowao si za zotwki  i ludziom si yo lepiej i na wyszym poziomie ni w tym dzisiejszym, kurewskim systemie Jaruzela...

boukun

Data: 2013-11-08 00:24:22
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Gwno prawda. Kupowao si za zotwki

Kupowao sie za dolary. Za zotwki "kupowao si" tak:
http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/720/0/newsweek/634269024645370000.jpg

Porwnaj sobie ceny w peerelowskich chlewniach, ktre nazywano "sklepami":
http://finanse.wp.pl/gid,11929528,galeria.html?T[page]=1&ticaid=111a01

Data: 2013-11-08 12:25:51
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5h7qt$12n$1node1.news.atman.pl...

> [...]

http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/720/0/newsweek/634269024645370000.jpg

Porwnaj sobie ceny w peerelowskich chlewniach, ktre nazywano "sklepami":

Gwno prawda, nie mona generalizowa caego okresu PRL. Faktem jest, e za Gomuki, a ju za Gierka wybudowalimy za minimalne dosownie zaduenie ca zrojnowan po wojnie Polsk ze zgliszcz dosownie, ca infrastruktur, elektryfikacj maist i wsi, budownictwo spdzielkczi i przemys z ktrych to dbr praktycznie korzystamy do dzisiaj, a przemys zosta przez obecnych bandziorw zaorany i uwaszczyli sie na nim skurwysyny...

Za Gierka by dobrobyt, o jakim ludzie mog pomarzy, a w 1980 roku, podczasstrajkw , nagle zaczy pokazywa si w sklepach towary, jakie si Polakom dotychcczas nie nio...
Tak e bajki to opowiadaj, ale nie nam... To dopiero za zbrodniarza Jaruzelskiego, ojca chrzestnego obecnego, kurewskiego systemu, znowu zapano Polakw za mord i reglamentowano wszystko, i tak trzymaj za mord do dzisiaj...

boukun

Data: 2013-11-09 00:01:41
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5iij1$lqq$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

| Gwno prawda

Gwno sprzedawano opakowane w 'Prawd'

Data: 2013-11-09 22:32:41
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5jr39$mqf$1node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

| Gwno prawda

Gwno sprzedawano opakowane w 'Prawd'

Tak robi wanie dzisiaj bolszewiki u wadzy...

boukun

Data: 2013-11-08 00:27:54
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Kady szary obywatel zarabia godnie

eby kupi pyt Pink Floyd musiaem miesic harowa na czwerwonych pajkw.

Data: 2013-11-08 12:27:37
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5h7qt$12n$2node1.news.atman.pl...

| Kady szary obywatel zarabia godnie

eby kupi pyt Pink Floyd musiaem miesic harowa na czwerwonych pajkw.

Co za debil, nagrywaem sobie na kaseciaka Kasprzaka w nocy list przebojw i w Trjce cae albumy, w tym The Wall Pink Floydw...

boukun

Data: 2013-11-09 00:06:18
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5iima$m5d$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

| Co za debil, nagrywaem sobie na kaseciaka Kasprzaka w nocy list przebojw i w

Bujaj si pod list peerelczyku

Data: 2013-11-08 00:29:13
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Byo o wiele wicej przyjemnoci|

Przyjemnoci ukradzionej modoci...
Oddaj mi ycie komuchu!

Data: 2013-11-08 12:29:14
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5h7qu$12n$3node1.news.atman.pl...

| Byo o wiele wicej przyjemnoci|

Przyjemnoci ukradzionej modoci...
Oddaj mi ycie komuchu!

Twoi komuchy, to ci teraz ycie kradn i w chuja robi, e to niby inny system si sam narodzil, he, he, he, a to cay czas system zbrodniarza Jaruzela mamy...

boukun

Data: 2013-11-09 00:10:47
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5iipc$mcr$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |
| > | Byo o wiele wicej przyjemnoci|

| Twoi komuchy, to ci teraz ycie kradn

Dzisiaj si rodz i spuszczam wod.

Data: 2013-11-05 02:01:53
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l599lk$ese$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

> [...]
| nam si je doprowadzi do takiej aosnej ruiny.
|
| W takim stanie bd je nam dawa darmo i jeszcze caowa w rk, aby bya praca

Daj link do nagrania dwikowego, to ci uwierz.

| Tak tpy niewolnik ma...

Nie jestem niczyim niewolnikiem.
Czegokolwiek by nie chcia Gieremek w 81 roku, wyrok na Solidarno zapad ju w roku ubiegym (s na to kwity). Mimo to nasza walka doprowadzia do kompromitacji sowietyzmu na wiecie i w efekcie do upadku Muru Berliskiego. W miedzy czasie tamci zdayli sie dogada eby si uwaszczy w peerelku. Nigdy nie syszaem, eby przy Okrgym Stole ktokolwiek mia zamiar likwidowa PRL, bo i po co? Wasa chcia peerelu-bis z dopuszczeniem jego frakcji do politycznej wadzy. Kler chcia peerelu-bis, w ktrym odzyska majtek. By moe Gieremek chcia sprowadzi ydw, eby peerelowi-bis naoliwil gospodark. Taki zmodernizowany PRL mgby przypomina Chiny Ludowe, albo Biaoru. I przypominaby do do dzi, gdyby nie upadek Muru Berliskiego. Mimo to dzisiejszej Polsce dokucza duch peerelu-bis, ale to nie powd, ebym mia tski za jakimkolwiek peerelem.

| I taki chlew ci si wanie teraz podoba...

Chlew jest wtedy, gdy musz dawa w ap partyjnemu dyrektorowi sklepu, eby mi co sprzeda spod lady.

| > |

| He, he, he, gwno prawda...

Gwno to sprzedawali zawinite w 'Prawd'.

  Takiej zdrowej ywnoci jak za Gierka ju dzisiaj

Jak se czowiek posta ca noc, to i zdrowiej wyglda..

| nie ma, a wida w dupie bye i gwno widziae...

Nie widziabym tego gwna, gdybym si dzisiaj urodzi.

Data: 2013-11-05 19:54:05
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59g5i$inu$1node2.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

> [...]

przypominaby do do dzi, gdyby nie upadek Muru Berliskiego. Mimo to
dzisiejszej Polsce dokucza duch peerelu-bis, ale to nie powd, ebym mia tski

Tpak tak ma, e nie wie, co go otacza i z czego to si bierze. Moe jeste syjonist, to wtedy moesz pisa, e to bya "wasza" walka..., ktra doprowadzia do ograbienia caych narodw i uwaszczenia si nomenklatury na wielopoko,leniowym dorobku tyche narodw...

I tu naley jeszcze raz zacytowa Geremka, jak to byo zaplanowane, ta grabie:

> [...]

| I taki chlew ci si wanie teraz podoba...

Chlew jest wtedy, gdy musz dawa w ap partyjnemu dyrektorowi sklepu, eby mi

Chlew jest dzisiaj, gdzie POciotki sa poustawiane w ukradzionych narodowi spkach skarbu pastwa i sami sobie wypacaj miliony, a narodowi zniewolonemu jamurzn...

Data: 2013-11-05 23:54:56
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Tpak tak ma, e nie wie, co go otacza i z czego to si bierze.

Ty mi wytumaczysz co mnie otacza? Wasze czasy ju miny!

 Moe jeste
| syjonist

Syjonizm te ju nie istnieje. Gomka zapozyczy ten przedwojenny termin, ktrym ty si nieustannie posugujesz (czyby partyjne przyzwyczajenie?)

, to wtedy moesz pisa, e to bya "wasza" walka..., ktra
| doprowadzia do ograbienia caych narodw

Jakich narodw i z czego?

Data: 2013-11-06 21:52:02
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5bvnh$g8l$3node1.news.atman.pl...

> [...]

ktrym ty si nieustannie posugujesz (czyby partyjne przyzwyczajenie?)

, to wtedy moesz pisa, e to bya "wasza" walka..., ktra

Czyli syjonista. Syjonizm cay czas istnieje i syjonici rzdz zniewolon Polsk...

boukun

Data: 2013-11-06 22:56:19
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5eavr$atv$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > |

| Czyli syjonista.

Odpowiedz na pytanie

Data: 2013-11-05 02:07:13
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Strzel se w ten pusty eb, ta twoja ydokomuna ju powoli zdycha, jak i ta
| wczeniejsza...

Nie moja, wic niech sobie zdychaj obie.

Data: 2013-11-05 02:34:04
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| > |

| To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sdach, ci sami, co u wadzy...

Jaki wyborca, taka wadza jego. Ale o czerwonym chlewie zapomnij.

| > |

| Gdyby nie przerwana dekada Gierka

Gdyby babcia staa na gowie... Gierek mia wybr: Albo strzela do ludzi, albo ustpi komu innemu - takie s reguy czerwonego chlewa.

 i ten zbrodniczy obecny system Jaruzela

Nigdy nie byo czego takiego, jak 'system Jaruzela'. Jaruzelski nie by szkolony do tego, eby sobie tworzy wasny system (przecie nawet stanu wojennego nie chcia sam wprowadza!). On by szkolony do wykonywania rozkazw. Gdyby ze stanem wojennym spni si do mierci Breniewa, pewnie by go nie wprowadzi z powodu braku czynnikw, ktre o tym decydoway.

Data: 2013-11-05 19:57:50
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l59i0r$kbq$1node2.news.atman.pl...

| > |

| To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sdach, ci sami, co u wadzy...

Jaki wyborca, taka wadza jego. Ale o czerwonym chlewie zapomnij.

Masz gwno do wyboru, jestes tpym niewolnikiem, ktry przyklepuje czerwony chlew, wierzc, e jest te gwno w lepszym opakowaniiu...

> [...]

Gdyby ze stanem wojennym spni si do mierci Breniewa, pewnie by go nie
wprowadzi z powodu braku czynnikw, ktre o tym decydoway.

Zbrodniczy system Jaruzela mamy dzisiaj, kady trzewo mylcy Polak wie, e dzisiajszy, kurewski system jest ukadem SBekw Jaruzela. Jaruzelski jest ojcem chrzestnym obecnego, kurewskiego systemu wyzysku i zniewolenia...

boukun

Data: 2013-11-06 00:05:27
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5bft8$o4i$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |

| > |
| > |

| Masz gwno do wyboru

Wasze czasy ju miny.

, jestes tpym niewolnikiem, ktry przyklepuje czerwony
| chlew,

Zlituj si prowoku! Mam ucieka do Gomki z 'czerwonego chlewa', o ktrym raczye napisa?

 wierzc, e jest te gwno w lepszym opakowaniiu...

Za komuny miaem komputer z tektury, ktry sobie kupiem za 20$ moich miesicznych zarobkw.
Buuu-ha-ha

Data: 2013-11-06 21:55:45
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5bvnh$g8l$4node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > |

| > |
| > |

| Masz gwno do wyboru

Wasze czasy ju miny.

Nie jestem w liczbie mnogiej idioto i nie miaem nigdy swoich czasw...

, jestes tpym niewolnikiem, ktry przyklepuje czerwony
| chlew,

Zlituj si prowoku! Mam ucieka do Gomki z 'czerwonego chlewa', o ktrym
raczye napisa?

Gnij gdzie chcesz. Gomuka to historia, facet ju dawno nie yje...

wierzc, e jest te gwno w lepszym opakowaniiu...

Za komuny miaem komputer z tektury, ktry sobie kupiem za 20$ moich
miesicznych zarobkw.
Buuu-ha-ha

A czego jeszcze nie miae, LCDeka, Plazmy nie miae, no zobacz, jakie nieszczeci ci kiedy spotkao, nie miae wynalzkw 21 wieku...

boukun

Data: 2013-11-06 22:58:35
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5eb6q$bpf$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| Nie jestem w liczbie mnogiej

To dobrze e tylko jeden peerelczyk pozosta

Data: 2013-11-06 23:23:19
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5ee3i$3rn$4node1.news.atman.pl...

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| Nie jestem w liczbie mnogiej

To dobrze e tylko jeden peerelczyk pozosta

Z tylko mojego pokolenia miliony ludzi s jeszcze przy yciu, wszyscy jestemy wedug tego kryterium peerelczykami...

Abstrahujc, w Polsce adnej rewolucji nie byo, tylko rabunek narodu polskiego przy okrgym stole, i to zrobili te peerelczycy, ktrzy rzdz tym zniewolonym krajem do dzi...

boukun

Data: 2013-11-06 23:47:55
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5egb2$t1a$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci

| > | > | > | > |

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Z tylko mojego pokolenia miliony ludzi s jeszcze przy yciu, wszyscy jestemy
| wedug tego kryterium peerelczykami...

Nie wypowiadaj si za innych. Twoje czasy miny.

Data: 2013-11-06 23:02:48
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| Gnij gdzie chcesz.

Gniem w PRL. Oby nigdy wicej!

 Gomuka to historia, facet ju dawno nie yje...

W dupie mam jego yciorys.

Data: 2013-11-06 23:20:59
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

| A czego jeszcze nie miae

Nie miaem tego, co mogem oglda w pewexach, a dzisiaj kupuj za zotwki. Nie miaem moliwoci bycia tam, gdzie dzisiaj mog jecha na wycieczk. Nie miaem moliwoci zarobi na godne ycie. Nie miaem moliwoci dokonania zakupw bez wielogodzinnych kolejek. Nie miaem moliwoci normalnego wejcia do autobusu bez dopychania innych stojcych na stopniach. Nie miaem moliwoci wyraania krytycznych opinii na tematy polityczne. Nie miaem moliwoci gosowania na tych, ktrych obdarzam zaufaniem. Nie miaem poczucia tego, e yj w wolnym kraju.

Data: 2013-11-06 23:27:00
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci news:l5efe8$55n$2node1.news.atman.pl...

> [...]

krytycznych opinii na tematy polityczne. Nie miaem moliwoci gosowania na
tych, ktrych obdarzam zaufaniem. Nie miaem poczucia tego, e yj w wolnym

A dzisiaj nie ma tego co tym masz, 90% ludzi wicej ni  w czasach Gierka... I 90% ludzi w Polsce yo si w czasach Gierka lepiej, jak w dzisiejszym, kurewskim systemie niewolnictwa. POlepszyo si tylko peerelczykom, ktrzy ukradli cae zakady pracy i obsadzili swoje POciotki w spkach skarbu pastwa...

boukun

Data: 2013-11-06 23:57:26
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:l5eghu$tp6$1mx1.internetia.pl...
| Uytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa w wiadomoci
| > |

| A dzisiaj nie ma tego co tym masz

A skd ty wiesz co ja mam?

Data: 2013-11-04 18:40:34
Autor: xantiros
[...]

ad:1
Skąd wiesz ze amerykanie nie mieli zgody Pakistanu na ten atak ?

ad:2
j/w

ad:3
j/w

ad:4
Znasz aż tak wszystkie niuanse tej sprawy ?

Data: 2013-11-04 18:53:18
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru (bezzałogowego)?!
xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:
[...]

Jak Pakistan wydał oczywistą zgodę na piśmie to rządzą nim idioci :-) Wiec patrząc realistycznie USA mogą mieć coś co będą przedstawiać jako zgodę Pakistanu a Pakistan będzie się mógł wypierać tego że to była ważna/odpowiednia zgoda.

[...]  ad:4 Znasz aż tak wszystkie niuanse tej sprawy ?

Ale ty oczywiście wiesz który "nie kapturowy" *sąd* wydał wyroki śmierci
na te setki zabitych przez drony USA?

--
A. Filip
Gdzie moda w mowie, tam pustka w głowie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-04 23:46:21
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru (bezzałogowego)?!

| Jak Pakistan wydał oczywistą zgodę na piśmie to rządzą nim idioci
| :-)

Im to powiedz, skoroś taki mądry.

| Wiec patrząc realistycznie USA mogą mieć coś co będą przedstawiać
| jako zgodę Pakistanu a Pakistan będzie się mógł wypierać tego że
| to była ważna/odpowiednia zgoda.

Jak dotąd nikt czegoś takiego się nie wypierał, bo i po co?
Po co komuś na własnym terytorium bandy zmutowanych bolszewików? Ty chciałbyś, żeby Polską żądziła Inkwizycja, albo np. Teologia Wyzwolenia? Nie chciałbyś, więc nie życz innym podobnych sytuacji.
Kiedyś policjantem świata była carska Rosja. Gdyby nie polskie warcholstwo, Królestwo Kongresowe mogło być gospodarczym tygrysem Europy. Niestety większość wschodniej półkuli została zalana czerwnoym gównem i jedyną przed nim obroną jest dzisiaj Ameryka i jej sojusznicy.
Droga do szczęścia prowadzi przez rozwój, a nie przez schizoidalne pretensje niszczące świat. Skoro wypowiadaja światu wojnę, to trzeba do nich strzelać, póki nie jest za późno.

| Ale ty oczywiście wiesz który "nie kapturowy" *sąd* wydał wyroki śmierci
| na te setki zabitych przez drony USA?

Jaki wyrok? Na wojnie się strzela i to wszystko.
--
Człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi
(przysłowie polskie)

Data: 2013-11-05 07:48:19
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-04 18:53, A. Filip pisze:
[...]

To nie byli obywatele Pakistanu, i tak samo rząd Pakistański jest happy ze się tego syfu pozbył, ma sam dość z nimi problemu.

Wiec patrząc realistycznie USA mogą mieć coś co będą przedstawiać jako
zgodę Pakistanu a Pakistan będzie się mógł wypierać tego że to była
ważna/odpowiednia zgoda.

Słyszałeś kiedyś aby Pakistan zgłaszał sprzeciw ? Poczytaj sobie, Pakistan sam z tymi "osobami" problem.

[...]  ad:4 Znasz aż tak wszystkie niuanse tej sprawy ?

Ale ty oczywiście wiesz który "nie kapturowy" *sąd* wydał wyroki śmierci
na te setki zabitych przez drony USA?

Zmyślasz znowu ? Skąd wiesz jaki status miała ta akcja ?

Data: 2013-11-05 08:19:23
Autor: A. Filip
[...]

Ty jesteś też idiotą z własnej woli ślepym na więcej niż "niuanse"?

To najwyżej w większości nie byli obywatele Pakistanu (ja w to wątpię ale załóżmy) a przy takim nasileniu ataków ofiary cywilne były też, jak łatwo można było "statystycznie" przewidzieć.

[...]

Ty jakiś cienki bolek jesteś w sztuce zagrywek dyplomatycznych.

Nie zgłaszać sprzeciwów teraz to jedno, nie zamykać ścieżki przyszłym rządom do "wątów" w przyszłości to drugie :-)

[...]

To w którym pojedynczym ataku dron USA zabił setki osób "nie w Afganistanie"?  Po prostu to byłby cud prawdziwy jakby USA miały wyroki sądów na osoby zabite przez drony (poza nielicznymi wyjątkami) uzyskane w procesach które nie byłyby z punktu widzenia normalnego prawa farsami.

Za budowanie "zawyżonych oczekiwań" się w końcu płaci.  Wiec może się zastanów jaką TY zastawiasz pułapkę na (wizerunek) USA.

--
A. Filip
Nie ma róży bez kolców.  (Przysłowie hiszpańskie)

Data: 2013-11-05 12:38:56
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-05 08:19, A. Filip pisze:
[...]

Idiotą jest osoba co "wie" wszystko najlepiej - czyli ty.

To najwyżej w większości nie byli obywatele Pakistanu (ja w to wątpię
ale załóżmy) a przy takim nasileniu ataków ofiary cywilne były też, jak
łatwo można było "statystycznie" przewidzieć.

Prawo wojny.

[...]

Za to ty jesteś ekspertem dyplomatycznym - hahahahaha

Nie zgłaszać sprzeciwów teraz to jedno, nie zamykać ścieżki przyszłym
rządom do "wątów" w przyszłości to drugie :-)

Bredzisz.

[...]

Od kiedy pacanku akcje wojskowe muszą mieć zgodę sądu ?

Za budowanie "zawyżonych oczekiwań" się w końcu płaci.  Wiec może się
zastanów jaką TY zastawiasz pułapkę na (wizerunek) USA.

Mi wystarczy fakt ze USA miały w dupie cały świat na początku XXw - efekt dwie wojny światowe, od kiedy mieszają w polityce światowej mamy spokój - i niech tak zostanie.

Data: 2013-11-05 15:55:53
Autor: A. Filip
[...]

[...]

Idiotą jest także ten kto "per analogia" spodziewa się że USA wyciągną jakiś papierek podpisany przez prezydenta Kwaśniewskiego, premiera Millera, jakiegoś ich ministra lub urzędnika jeszcze niższego szczebla i więzienia-katownie CIA/USA w RP3 cudownie okażą się być w pełni legalne oraz nie łamiące *KONSTYTUCYJNEGO* zakazu tortur (art. 40) i bezprawnego przetrzymywania (art 41).

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm
WOLNOŚCI, PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA

Chociaż po trybunaliku konstytucyjnawym można się spodziewać że da Sejmowi czas na usunięcie tych zapisów tak oczywiście wrogich "wolności" jaką USA niosą światu z konstytucyjki RP3 :-)

--
A. Filip
Łatwiej brać niż dać.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-05 16:42:55
Autor: jr
> [...]

| okażą się być w pełni legalne oraz nie łamiące *KONSTYTUCYJNEGO*
| zakazu tortur (art. 40) i bezprawnego przetrzymywania (art 41).

Ty znajdź jakiś dowód na to, że w Polsce dokonywano tortur, a dopiero potem mędrkuj na temat przepisów.

Data: 2013-11-05 16:57:02
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
| Idiotą jest także ten kto "per analogia" spodziewa się że USA | wyciągną jakiś papierek podpisany przez prezydenta Kwaśniewskiego, | premiera Millera, jakiegoś ich ministra lub urzędnika jeszcze | niższego szczebla i więzienia-katownie CIA/USA w RP3 cudownie | okażą się być w pełni legalne oraz nie łamiące *KONSTYTUCYJNEGO* | zakazu tortur (art. 40) i bezprawnego przetrzymywania (art 41). Ty znajdź jakiś dowód na to, że w Polsce dokonywano tortur, a dopiero potem mędrkuj na temat przepisów.

Czyli dla ciebie łamanie "tylko" art. 41 Konstytucji (bezprawne pozbawienie wolności) RP3 to już malutki pryszczyk i tego *już* nie wypierasz ze świadomości?

Czy ZSRR znalazły dowody na "*sowieck*i Katyń" dopóki rządzili pogrobowcy Stalina? Jak wspaniale wyglądałby ZSRR jak trzeba by mu udowadniać według standardów których teraz żądasz dla USA i jego przydupasów o Kali jr :-)

--
A. Filip
Kto patrzy przez palce, ten ma różowe widoki.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-11-05 17:57:53
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:54zjd4evyfdb52.huge.strangled.net...

| Czyli dla ciebie łamanie "tylko" art. 41

Kto kogo i gdzie bezprawnie przetrzymywał?

 Konstytucji (bezprawne
| pozbawienie wolności) RP3 to już malutki pryszczyk i tego *już*
| nie wypierasz ze świadomości?
|
| Czy ZSRR znalazły dowody na "*sowieck*i Katyń"

To żeś znowu analogię wymędrkował!

 dopóki rządzili
| pogrobowcy Stalina?

Jeszcze za czasów Stalina były dowody rzeczowe katyńskiej zbrodni. Jeszcze zanim Niemcy wykopali ofiary z tych dołów. No więc gdzie masz własne dowody mistrzu analogii? W pogłoskach o bazie postojowej na Mazurach dopatrujesz się drugiego Katynia?

Data: 2013-11-06 00:21:06
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5bngi$q2m$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| >> wyciągną jakiś papierek podpisany przez prezydenta Kwaśniewskiego, |
| >> premiera Millera, jakiegoś ich ministra lub urzędnika jeszcze |

Jego dowodem są puzle, których i tak nie potrafi sklecić do kupy, bo oczekiwany obraz różni się od rzeczywistego.
Pomiędzy Zatoka Perską a wybrzeżami USA jest ponad ćwierć obwodu kuli ziemskiej, a przecież trzeba gdzieś zatankować, piloci muszą odpocząć, zresztą nie tylko piloci, bo wszyscy. Oto 'tajna mordownia' CIA na Mazurach, w oczach człowieka nienawidzącego USA.

Data: 2013-11-06 01:44:58
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru (leworządność RP3)
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości  news:l5bngi$q2m$1node2.news.atman.pl...  |W dniu 2013-11-05 16:57, A. Filip pisze: | > "jr" <bezadresu@jr.pl> pisze: | >> | Idiotą jest także ten kto "per analogia" spodziewa się że USA | | >> wyciągną jakiś papierek podpisany przez prezydenta Kwaśniewskiego, | | >> premiera Millera, jakiegoś ich ministra lub urzędnika jeszcze | | >> niższego szczebla i więzienia-katownie CIA/USA w RP3 cudownie | okażą | >> się być w pełni legalne oraz nie łamiące *KONSTYTUCYJNEGO* | zakazu | >> tortur (art. 40) i bezprawnego przetrzymywania (art 41).  | >> Ty znajdź jakiś dowód na to, że w Polsce dokonywano tortur, a dopiero | >> potem mędrkuj na temat przepisów.  | > | > Czyli dla ciebie łamanie "tylko" art. 41 Konstytucji (bezprawne | > pozbawienie wolności) RP3 to już malutki pryszczyk i tego *już* nie | > wypierasz ze świadomości?  | > | | masz na to dowód ?  | Jego dowodem są puzle, których i tak nie potrafi sklecić do kupy, bo oczekiwany  obraz różni się od rzeczywistego.  Pomiędzy Zatoka Perską a wybrzeżami USA jest ponad ćwierć obwodu kuli ziemskiej,  a przecież trzeba gdzieś zatankować, piloci muszą odpocząć, zresztą nie tylko  piloci, bo wszyscy. Oto 'tajna mordownia' CIA na Mazurach, w oczach człowieka  nienawidzącego USA.  j

Mnie można łatwo zignorować, niestety dla leworządności RP3 znaleźli się już tacy których zignorować trudniej. Bo ta komisja "nie Polska" co stwierdziła że więzienia CIA w Polsce były to oczywiście była na żołdzie czerwonej Moskwy? :-)

--
A. Filip
Kłamstwo jest początkiem wszystkich grzechów.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-11-06 07:40:45
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-06 01:44, A. Filip pisze:
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
> [...]

już tacy których zignorować trudniej. Bo ta komisja "nie Polska" co
stwierdziła że więzienia CIA w Polsce były to oczywiście była na żołdzie

I znowu konfabulujesz, piszesz o torturach a  teraz o więzieniach. Co ma jedno do drugiego ?

Data: 2013-11-06 09:16:54
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru CIA/USA)
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Bo to było więzienie-katownia.  Tylko że "bezprawne przetrzymywanie" (nielegalne więzienie - art 41 konstytucji) po prostu jest znacznie prościej udowodnić/uprawdopodobnić w tej sprawie.

Ja w całkowitą niezależność prokuratury po prostu nie wierzę.  W tym zaś przypadku śledztwo RP3 przeciw RP3 momentami dla mnie wygląda po prostu na _bezwstydną_ farsę.

--
A. Filip
Siebie w słońcu stawiamy, a innych w cieniu.  (Przysłowie kaszubskie)

Data: 2013-11-06 17:46:10
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru (leworządność RP3: więzienia-katownie CIA/USA)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:xr14rwwv8fdb63.huge.strangled.net...

| Bo to było więzienie-katownia.  Tylko że "bezprawne
| przetrzymywanie" (nielegalne więzienie - art 41 konstytucji) po
| prostu jest znacznie prościej udowodnić

Jeżeli coś trudno udowodnić, to znaczy, jest/było/będzie... (od tych łamigłówek odbiło ci zupełnie)

/uprawdopodobnić w tej
| sprawie.

Równie dobrze można uprawdopadabniać istnienie UFO: Skoro są tak nieuchwytni, to znaczy że istnieją.

| Ja w całkowitą niezależność prokuratury po prostu nie wierzę.  W
| tym zaś przypadku śledztwo RP3 przeciw RP3 momentami dla mnie
| wygląda po prostu na _bezwstydną_ farsę.

W IIIRP jest mnóstwo skandalicznych procesów. Na przykład mataczenia w sprawie smoleńskiej. Nie znaczy to jeszcze, że ktoś chce konkretnie zatuszować zamach. Po prostu obyczajowość sądów i prokuratur niewiele się zmieniła od czasów PRL - w poważnych sprawach czekają na telefon (tak na wszelki wypadek, żeby komuś nie podpaść).

Data: 2013-11-10 14:57:12
Autor: xantiros
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

A skąd wiesz ze "bezprawnie" ? Masz wgląd w dokumenty tej sprawy ? Na 100% wiesz ze USA nie wystąpiło do PL o zgodę na transport swoich więźniów przez terytorium RP ?

Ja w całkowitą niezależność prokuratury po prostu nie wierzę.

Ale w 100% wierzysz co napiszą jakieś szmatławce.

W tym zaś
przypadku śledztwo RP3 przeciw RP3 momentami dla mnie wygląda po prostu
na _bezwstydną_ farsę.

No popatrz to każda sprawa w prokuraturze jest typu RP3 przeciw RP3 np: złodziej obywatel RP3 kontra prokuratura RP3.

Data: 2013-11-10 18:19:58
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Bo to było więzienie-katownia.  Tylko że "bezprawne przetqrzymywanie" (nielegalne więzienie - art 41 konstytucji) po prostu jest znacznie prościej udowodnić/uprawdopodobnić w tej sprawie.

A skąd wiesz ze "bezprawnie" ? Masz wgląd w dokumenty tej sprawy ? Na 100% wiesz ze USA nie wystąpiło do PL o zgodę na transport swoich więźniów przez terytorium RP ?
[...]

Ty byś się świetnie nadawał na obrońcę sowietów przed zarzutami o Katyń :-)

--
A. Filip
Zwracaj uwagę na to, co słyszysz, a nie na to, kto mówi.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-11-10 10:09:05
Autor: leming.show
Kolejny akt Amerykaskiego terroru (leworzdno RP3: wizienia-katownie CIA/USA)
uytkownik A. Filip napisa:

Ty by si wietnie nadawa na obroc sowietw przed zarzutami o Katy :-)

Wszyscy wiemy ze za Katyniem stali niemcy, rosjanie tak mowili i polacy tak mowili, wszyscy chyba nie mogOM sie mylic.

Data: 2013-11-10 19:44:01
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-10 19:09, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Mog, jak im trotyl i mga na mzg wpyn.

Data: 2013-11-10 22:01:08
Autor: A. Filip
leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:
Ty byś się świetnie nadawał na obrońcę sowietów przed zarzutami o   Katyń :-)

Wszyscy wiemy ze za Katyniem stali niemcy, rosjanie tak mowili i polacy tak mowili, wszyscy chyba nie mogOM sie mylic.

I tak było w PRL dopóki to poplecznicy winnych komunistów pisali podręczniki historii, nieprawdaż?

W RP3 wrogowie USA podręczniki historii piszą?

--
A. Filip
Umiejętność milczenia jest podporą mądrości.  (Przysłowie żydowskie)

Data: 2013-11-11 21:37:31
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:fuzqavmamfdba0.huge.strangled.net...

| I tak było w PRL dopóki to poplecznicy winnych komunistów pisali
| podręczniki historii, nieprawdaż?
|
| W RP3 wrogowie USA podręczniki historii piszą?

A ty wiesz gdzie USA ma nasze podręczniki?

Data: 2013-11-11 20:31:04
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru (leworzdno RP3: wizienia-katownie CIA/USA)

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci
[...]

-- --

Co nie jest prawd - Nie wszyscy tak mwili, w Katyniu byl wiadkowie (m in. Jzef Mackiewicz). Byy dowody, byy osoby, ktre przeyy. Gdzie masz dowody w sprawie smolesklej?

Data: 2013-11-10 19:43:31
Autor: xantiros
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Jak ty cały, po prostu z dupy wzięte porównanie.

Data: 2013-11-10 21:54:14
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

To RP3 jest tam *według ciebie*? Bo według mnie może sprawiać wrażenie że usilnie stara się tam być choćby tym jak "wyjaśnia" sprawę.:-)

--
A. Filip
Bóg stworzył kobietę z żebra Adamowego. Nie stworzył jej z głowy, aby nie była dumna. Nie stworzył jej z oczu, aby nie była ciekawska. Nie stworzył jej z uszu, aby nie była plotkarą. Nie stworzył jej z ust, aby nie była gadułą. Nie stworzył jej z nogi, aby nie uganiała się za mężczyznami… A jednak wszystkie te cechy znajdziesz u większości kobiet!  (Przysłowie żydowskie)

Data: 2013-11-10 23:38:57
Autor: xantiros
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Nie RP3, tylko ty tak jesteś. Już się motasz kolego coraz bardziej.

Bo według mnie może sprawiać wrażenie
że usilnie stara się tam być choćby tym jak "wyjaśnia" sprawę.:-)

Skończ wszędzie widzieć spiski a życie stanie się łatwiejsze dla ciebie (i twoich sąsiadów).

Data: 2013-11-11 07:25:55
Autor: A. Filip
[...]

NSA i CIA to organizacje spiskowe?  Rutynowe krycie dupy własnej (w RP3) to i ciebie od razu spisek? :-)

Skończ "widzieć wszędzie spiski" a NSA będzie mogła podsłuchiwać cały świat w spokoju a CIA torturować w tajnych więzieniach katowniach, a pierdołom co spierdoliły (w RP3) jeszcze więcej ujdzie na sucho.

--
A. Filip
Odsunięcie się od głupca jest zbliżeniem z rozumnym.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-11-11 09:25:53
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-11 07:25, A. Filip pisze:
[...]

I co one takiego robią ? Podkładają bomby w metrach, samolotach ?

Rutynowe krycie dupy własnej (w RP3)
to i ciebie od razu spisek? :-)

Dla ciebie "spisek", bo dowodów nie masz.

Skończ "widzieć wszędzie spiski" a NSA będzie mogła podsłuchiwać cały
świat w spokoju a CIA torturować w tajnych więzieniach katowniach, a
pierdołom co spierdoliły (w RP3) jeszcze więcej ujdzie na sucho.

No zapewne Ruscy, Angole i inne dziady nie podsłuchują nikogo. O torturach była tylko mowa w przypadku Guantanamo i udowodniono to, kilku już dostało po dupie za to. O innych przypadkach udowodonienia nie słyszałem.

I wybacz swoje rewelacje, ale skoro coś wyszło o Guantanamo to na 100% by wylazło już dawno o innych miejscach z dowodami.

Data: 2013-11-11 21:44:31
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5q4ai$5ed$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| torturach była tylko mowa w przypadku Guantanamo i udowodniono to, kilku
| już dostało po dupie za to. O innych przypadkach udowodonienia nie

Było coś jeszcze w jednym z afgańskich więzień. Ktoś to nazwał 'a bit of Guantanamo".

Data: 2013-11-11 21:40:52
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5p1u1$1gg$2node2.news.atman.pl...

| Nie RP3, tylko ty tak jesteś. Już się motasz kolego coraz bardziej.

| Skończ wszędzie widzieć spiski a życie stanie się łatwiejsze dla ciebie
| (i twoich sąsiadów).

Ale przecież rząd i PO robią wszystko, żeby w sprawie smoleńskiej krążyły teorie spiskowe. Nic nie postrafią prócz szarpania się z Kaczusiem, więc jakiś temat musi być nieustannie podsuwany.

Data: 2013-11-11 20:28:37
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l5ok4k$moh$1node1.news.atman.pl...

| Jak ty cały, po prostu z dupy wzięte porównanie.

Z dupy wzięte, ale bardzo wygodne dla rządzącego PO.

Data: 2013-11-06 17:12:42
Autor: jr

| > nie | > wypierasz ze świadomości?  | > | | masz na to dowód ?  |

| Mnie można łatwo zignorować, niestety dla leworządności RP3

A co jest twoim problemem? Czyjaś wojna z karaluchami, czy leworządność elit RP3? W czasach poczciwego Jelcyna polscy towarzysze zaczęli szukać dla siebie nowych panów na Zachodzie. Ich komuszy serwilizm jest wyczuwalny wszędzie, więc bardzo możliwe, że ktoś pozwolił sobie na przekręt z bazą przeładunkową poza lokalnym prawem.
Droga do Guantanamo daleka, w Zachodniej Europie grasują działacze pokojowi, AI, wścibscy dziennikarze nie omieszkający ząglądać do wojskowych baz. Ale jest taki feudalny kraik, kacykowie spolegliwi, media cenzuruje kościół lewosławny Ojca Redaktora. I kto komu podskoczy? Ty im również nie podskoczysz, bo ośmieszasz temat.

Data: 2013-11-06 18:03:08
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru [Nawet (post) komuch może zgrzeszyć równaniem w :-) ]
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Na komuchów premiera Millera i prezydenta Kwaśniewskiego z SLD już się nie da zwalić w przygniatającej większości po tylu latach solidarnego krycia najpierw przez premiera Kaczyńskiego z PiS a potem przez premiera Tuska z PO.

To już bardzo dawno nie jest POPiS *tylko* SLD.

--
A. Filip
Ni przypiął, ni wypiął.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-06 18:54:47
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru [Nawet (post) komuch może zgrzeszyć równaniem w dół do hamerykanów? :-) ]

| Na komuchów premiera Millera i prezydenta Kwaśniewskiego z SLD już
| się nie da zwalić

Najpierw trzeba mieć co 'zwalać'. Ty nie masz nic, prócz supozycji.

 w przygniatającej większości po tylu latach
| solidarnego krycia najpierw przez premiera Kaczyńskiego z PiS a
| potem przez premiera Tuska z PO.
|
| To już bardzo dawno nie jest POPiS *tylko* SLD.

Czego ty właściwie oczekujesz? Wszystkie obecne dzisiaj w parlamencie polityczne
tradycje wywodzą się z podwarszawskiej willi towarzysza Kiszczaka. Najpierw
okłamujesz się, że żyjesz w normalnym kraju, potem płaczesz na sądy i
leworządność RP3.

Data: 2013-11-05 16:53:41
Autor: jr
> [...]
|
| Mi wystarczy fakt ze USA miały w dupie cały świat na początku XXw -
| efekt dwie wojny światowe, od kiedy mieszają w polityce światowej mamy

Gdyby dzisiaj policjantem świata był Związek Sowiecki, kolega Filip przeżuwałby w milczeniu zbiorową sowiecką hańbę. Ale jest inaczej, więc zapewnie leczy swoje sowieckie kompleksy za pomocą antyjankeskiej waleczności. I oczywiście próbuje podzielić się tym z innymi.

Data: 2013-11-05 17:09:43
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
> [...]

Polityka to gra z bardzo ograniczonym wyborem i filozofią "nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym".  Ty zaś wyglądasz na zaślepionego ciemniaka do którego nie dociera że najlepszy dostępny wybór wcale nie musi być dobry inaczej niż *TYLKO* w porównaniu z innymi realnie dostępnymi możliwościami.

Kto nie oczekuje więcej nie dostaje więcej.

--
A. Filip
Dom bez książek to dom bez okien.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2013-11-05 18:15:42
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:0eej52jnrfdb52.huge.strangled.net...

| Polityka to gra z bardzo ograniczonym wyborem i filozofią "nie
| trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym".

Który filozof to wymyslił? Może ty?

  Ty zaś wyglądasz na
| zaślepionego ciemniaka do którego nie dociera że najlepszy
| dostępny wybór wcale nie musi być dobry inaczej niż *TYLKO* w
| porównaniu z innymi realnie dostępnymi możliwościami.

A powiedz mi jeszcze filoozofie, co to jest dobro, a co zło?
Jak żyję, mogę powiedzieć, że są rzeczy lepsze i gorsze. Pamietam czerwony chlew, więc mogę powiedzieć, że dzisiaj jest mi lepiej. Ale mogę również wierzyć, że będzie jeszcze lepiej, gdyby się pozbyć resztek tego chlewu.

| Kto nie oczekuje więcej nie dostaje więcej.

No to zdradź w końcu, czego ty oczekujesz po zniknięciu USA ze światowej polityki? Unii Europejskiej pod przywództwem Putina, czy Unii Światowej ze stolicą w Pekinie?
Ty im przeszkodzisz, czy może Talibowie? Ci drudzy nie bedą już potrzebni nikomu, bo to tylko młot na Amerykę który w swoim czasie pójdzie na złom.

Data: 2013-11-05 16:37:16
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru (bezzałogowego)?!

| To najwyżej w większości nie byli obywatele Pakistanu (ja w to
| wątpię ale załóżmy)

A jakie to ma znaczenie? Pakistan nie dysponuje dronami, które mogą ich
znaleźć w górach, więc robotę odwala USA.

 a przy takim nasileniu ataków ofiary cywilne
| były też, jak łatwo można było "statystycznie" przewidzieć.

Dlatego stosuje się lekkie drony, zamiast ciężkich nalotów, żeby zminimalizować ofiary cywilne.

Data: 2013-11-05 16:48:20
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
| To najwyżej w większości nie byli obywatele Pakistanu (ja w to | wątpię ale załóżmy) A jakie to ma znaczenie? Pakistan nie dysponuje dronami, które mogą ich znaleźć w górach, więc robotę odwala USA.  | a przy takim nasileniu ataków ofiary cywilne | były też, jak łatwo można było "statystycznie" przewidzieć.  | Dlatego stosuje się lekkie drony, zamiast ciężkich nalotów, żeby zminimalizować  ofiary cywilne.  j

No to napisz tak po prostu "per analogia" co musiałoby zajść żeby rząd
RP3 był w prawie zezwolić USA na zabijanie bez wyroku sądu na suwerennym
terytorium RP3 (także) obywateli RP3 którzy nie odpowiadają ogniem/nie
stawiają zbrojnego oporu przy próbie aresztowania.

--
A. Filip
Czego się nauczymy, tego nam nikt nie wydrze.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-05 16:37:56
Autor: jr
> [...]

| Afganistanie"?  Po prostu to byłby cud prawdziwy jakby USA miały
| wyroki sądów na osoby zabite przez drony

Sądy wyrokują wobec osób podsądnych. Talibowie są uzbrojonymi ludźmi, którzy
stanęli do walki. Takimi na ogół nie zajmują się sądy, lecz inni uzbrojeni
ludzie, czyli wojsko.

Data: 2013-11-10 04:56:12
Autor: leming.show
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!
uytkownik WW napisa:

"Dziennik "Wall Street Journal" donis o udanym ataku Amerykanw na lidera Talibw w Pakistanie Hakimullaha Mehsuda.

Oni nie dbaja o swoich gojow, to maja dbac o cudzych, wrogow?

Przyklad Badanie Tuskegee
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kia

Te eksperymenty SS to pikus przy tym co odstawiajOM amerykance.

Data: 2013-11-11 20:30:03
Autor: jr
Kolejny akt Amerykaskiego terroru?!

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:4b52d8ec-70b7-43d7-b9f1-dd764b8b9678googlegroups.com...
[...]