Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Data: 2013-11-02 18:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l53ce3$dfo$1node2.news.atman.pl...
Witam.

"Dziennik “Wall Street Journal” doniósł o udanym ataku Amerykanów na lidera Talibów w Pakistanie Hakimullaha Mehsuda.

Do ataku przy użyciu rakiety Longbow Hellfire odpalonej z drona w Pakistanie ...".

Podsumujmy:
1. Amerykański robot bojowy, sterowany przez amerykańskiego żołnierza, wleciał w
    obszar powietrzny innego państwa, nie będącego aktualnie w stanie wojny z USA.
2. Amerykański żołnierz odpalił rakietę z drona, będącego w obszarze innego państwa.
3. Amerykańska rakieta zabiła konkretnego człowieka, znajdującego się na terytorium
    innego państwa.
4. Amerykanie zabili konkretnego człowieka, bez sądu, bez wyroku, bez prawa do obrony.

Dla mnie to zwykłe morderstwo lub akt terrorystyczny?

A gdyby taki dron wleciał nad Warszawę i przywalił rakietą w dom na Starówce, bo amerykanie postanowili zamordować człowieka, który tam mieszka a oni nazwali go terrorystą?

Jeśli taki fakt zaistnieje, będziesz mógł w proteście kupić rozpuszczalnik i zrobić z niego odpowiedni użytek.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-02 19:16:09
Autor: mkarwan
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52753705$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
ubawiony

co cię tak bawi?

Data: 2013-11-02 19:25:07
Autor: u2
W dniu 2013-11-02 19:16, mkarwan pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:52753705$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
ubawiony

co cię tak bawi?

jak napiszesz ze chcesz nasrac na grob jego idola to bedzie zirytowany ....-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-03 00:11:28
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości
|
| co cię tak bawi?

Jedni rechotają po maryśce, inni po GWnie.

Data: 2013-11-03 00:03:16
Autor: jr
> [...]

| Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Jeśli taki fakt zaistnieje, będziesz mógł w proteście kupić rozpuszczalnik i

Dlaczego taki fakt ma zaistnieć? Dla ciebie błaźnie?

Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!