Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Data: 2013-11-02 19:14:30
Autor: Trybun
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!
W dniu 2013-11-02 18:23, WW pisze:
Witam.

"Dziennik “Wall Street Journal” doniósł o udanym ataku Amerykanów na lidera Talibów w Pakistanie Hakimullaha Mehsuda.

Do ataku przy użyciu rakiety Longbow Hellfire odpalonej z drona w Pakistanie ...".

Podsumujmy:
1. Amerykański robot bojowy, sterowany przez amerykańskiego żołnierza, wleciał w
    obszar powietrzny innego państwa, nie będącego aktualnie w stanie wojny z USA.
2. Amerykański żołnierz odpalił rakietę z drona, będącego w obszarze innego państwa.
3. Amerykańska rakieta zabiła konkretnego człowieka, znajdującego się na terytorium
    innego państwa.
4. Amerykanie zabili konkretnego człowieka, bez sądu, bez wyroku, bez prawa do obrony.

Dla mnie to zwykłe morderstwo lub akt terrorystyczny?

A gdyby taki dron wleciał nad Warszawę i przywalił rakietą w dom na Starówce, bo amerykanie postanowili zamordować człowieka, który tam mieszka a oni nazwali go terrorystą?

Pozdrawiam
WW
„Pomnij mądrze, rozważ rozumnie, sprowadź rzecz do swej jasności i postaw autora na właściwym miejscu?.

Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie. Kilka dni temu był nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii, szkody materialne i sporo ludzi poszło a tamten świat, a tu cisza, ani słowa ONZ na temat tego aktu terroru. Wydaje się że na miano terrorysty w dzisiejszym świecie zasługiwać mogą tylko ci co się usiłują bronić przed tyrania USA i ich pupilków.

Data: 2013-11-03 00:09:55
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l53fe4$goc$1node2.news.atman.pl...

| Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie.

Prawo wojny nazywasz prawem buszu?

 Kilka dni temu był
| nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii

Jeśli ktoś odpala rakiety, to jest prawo wojny, jeśli ktoś te rakiety niszczy, to jest prawo buszu?

Data: 2013-11-05 18:50:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-03 00:09, jr pisze:

| Takie prawa buszu to norma w dzisiejszym świecie.

Prawo wojny nazywasz prawem buszu?

Prawo wojny stanowi że ową wojnę trzeba danemu krajowi wypowiedzieć, a dopiero po tym wypowiedzeniu wysyłać bombowce... Bo inaczej jest to normalny bandycki  napad.

  Kilka dni temu był
| nalot izraelskich bombowców na bazę rakiet w Syrii

Jeśli ktoś odpala rakiety, to jest prawo wojny, jeśli ktoś te rakiety niszczy,
to jest prawo buszu?

Nie mam pojęcia o czym ty bredzisz.? Jedyni odpalajacy rakiety to izraelskie bombowce. W Jugosławii  do innych terrorystów także nie strzelały serbskie mosty i elektrownie.

Data: 2013-11-06 00:26:11
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5bbfk$d3f$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-03 00:09, jr pisze:
| > |

| Prawo wojny stanowi że ową wojnę trzeba danemu krajowi wypowiedzieć,

Hitler nam wojny nie wypowiedział. Nie mieliśmy prawa się bronić?

| dopiero po tym wypowiedzeniu wysyłać bombowce... Bo inaczej jest to
| normalny bandycki  napad.

Bandyckich napadów dokonuje alkaida (na przykład na WTC). Chcieli 'świętej wojny', to ją mają.

Data: 2013-11-06 00:37:36
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Nie mam pojęcia o czym ty bredzisz.? Jedyni odpalajacy rakiety to
| izraelskie bombowce.

No tak... Syria swoich rakiet używa pokojowo. Strzelają do szarańczy, albo dla pokiazów sztucznych ogni...

 W Jugosławii  do innych terrorystów także nie
| strzelały serbskie mosty i elektrownie.

Serbskie elektrownie zasilały fabryki broni i amunicji. Po serbskich mostach przemieszczały się kolumny śmierci w kierunku poźniejszych miejsć masowych eksterminacji: Srebrenica, Aleja Snajperów w  Sarajewie... To były lata całe, zanim NATO weszło do akcji. Dzięki temu mówimy w czasie przeszłym.

Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!