Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Data: 2013-11-03 00:00:47
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l53ce3$dfo$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| wleciał w
|     obszar powietrzny innego państwa, nie będącego aktualnie w stanie
| wojny z USA.
| 2. Amerykański żołnierz odpalił rakietę z drona, będącego w obszarze
| innego państwa.
| 3. Amerykańska rakieta zabiła konkretnego człowieka, znajdującego się na
| terytorium
|     innego państwa.
| 4. Amerykanie zabili konkretnego człowieka, bez sądu, bez wyroku, bez
| prawa do obrony.
|
| Dla mnie to zwykłe morderstwo lub akt terrorystyczny?

No przestań już skamlać w nieswojej sprawie. To są dorośli ludzie. Chcieli 'świętej wojny', to właśnie idą do 'nieba'.

| A gdyby taki dron wleciał nad Warszawę i przywalił rakietą w dom na

'A gdyby tam była wasza matka?'
 - Stanisław Bareja - Miś

Data: 2013-11-04 08:53:23
Autor: WW
W dniu 2013-11-03 00:00, jr pisze:

No przestań już skamlać w nieswojej sprawie.

Doprawdy?
Zatem fakt łamania przez prawa międzynarodowego i mordowanie ludzi uznanych za tajne służby za wrogów nie powinien budzić mojego niepokoju?

Pozdrawiam
WW

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem. Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było."
Martin Niemöller

Data: 2013-11-04 09:08:13
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2013-11-03 00:00, jr pisze:

No przestań już skamlać w nieswojej sprawie.

Doprawdy?  Zatem fakt łamania przez prawa międzynarodowego i mordowanie ludzi uznanych za tajne słuĹźby za wrogĂłw nie powinien budzić mojego niepokoju?

Według USA widać nie powinien.
"Nie ma prawa dla wrogĂłw Prawa"! ;-)

--
A. Filip
Niewielka wiedza jest niebezpieczną rzeczą.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2013-11-04 17:13:26
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l57jpk$k29$1node2.news.atman.pl...

| Doprawdy?
| Zatem fakt łamania przez prawa międzynarodowego i mordowanie ludzi
| uznanych za tajne służby za wrogów

Znasz wojnę, która nie łamie praw i nie zabija ludzi uznanych za wrogów? Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

 nie powinien budzić mojego niepokoju?

Nikt ci nie odmawia prawa do uczucia niepokoju. Gdybym ja był komunistycznym aparatczykiem, również bałbym się potencjału USA i stawał w obronie wszystkich ich wrogów. Ot - komusza solidarność, czyli komusza demagogia.

Data: 2013-11-04 17:27:48
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l58h6o$j1a$2node2.news.atman.pl...

> [...]

aparatczykiem, również bałbym się potencjału USA i stawał w obronie wszystkich
ich wrogów. Ot - komusza solidarność, czyli komusza demagogia.

Gorzej, że to USA jest wrogiem dla wszystkich, a wrogie USA może co najwyżej wyszukiwać sobie perzeciwników, nie wrogów... Co zrobić z takimi USA, co sieją wiatr?

boukun

Data: 2013-11-04 18:09:41
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Gorzej, że to USA jest wrogiem dla wszystkich

Skoro tęsknisz za czerwonym chlewem, to jest także twoim wrogiem.

, a wrogie USA może co najwyżej
| wyszukiwać sobie perzeciwników

Wyobraź sobie, że nie ma wrogiego USA a twoim największym przyjacielem jest dzisiaj Zwiazek Radziecki.

, nie wrogów... Co zrobić z takimi USA, co sieją
| wiatr?

Jaki znowuż wiatr towarzyszu boukun? Komunizm 'rozpadł się sam', to i talibowie sami się pozabijają :->

Data: 2013-11-04 18:41:51
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l58kdv$mbb$1node2.news.atman.pl...

| Gorzej, że to USA jest wrogiem dla wszystkich

Skoro tęsknisz za czerwonym chlewem, to jest także twoim wrogiem.

Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

, a wrogie USA może co najwyżej
| wyszukiwać sobie perzeciwników

Wyobraź sobie, że nie ma wrogiego USA a twoim największym przyjacielem jest
dzisiaj Zwiazek Radziecki.

Och, jak byłoby przyjemnie!

, nie wrogów... Co zrobić z takimi USA, co sieją
| wiatr?

Jaki znowuż wiatr towarzyszu boukun? Komunizm 'rozpadł się sam', to i talibowie
sami się pozabijają :->

Nie było czegoś takiego jak komunizm i nic się samo nie rozpadło. Okradli narody w białych rękawiczkach, ścierwa syjono-kapitalistyczne...
Najśmieszniejsze jestto, że sam nawet nie kumasz, że to tzw. według ciebie "komuniści" uwłaszcczyli sie na majątku narodowym Polaków i ty się cieszysz jak głupi do sera z tych nowych kapitalistów...

Tu, w tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=m5axZmvsb7c
tez głąby kapuściane dobrze główkują, ale nie wiedzą, że jedynym sdprawiedliwym rozwiązaniem było pozostać w socjaliźmie, w socialiźmie
Gierka. Nie byłoby uwłaszczenia komunistów na majątku narodowym Polaków. Innej
drogi do kapitalizmu z socjalizmu nie ma, jak okraść polski naród. Albo się chce
systemu sprawiedliwości społecznej, czyli socjalizmu, albo kapitalizmu, czyli
systemu bandyckiego...

Teraz pozostała nowa droga, prowadząca do renacjonalizacji przemysłu, a do tego
trzeba krwawej rewolucji, bo złodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

boukun

boukun

Data: 2013-11-04 22:11:53
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l58n2a$k0f$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

Koniowi to powiedz, albo tym, którzy tam uciekają. Odzew będzie podobny.

Data: 2013-11-04 23:48:25
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59644$9el$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Nie ma gorszego chlewu, jak kapitalistyczne USA...

Koniowi to powiedz, albo tym, którzy tam uciekają. Odzew będzie podobny.

Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekają przed tamtejszymi służbami represji...

boukun

Data: 2013-11-05 00:30:40
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l59916$cok$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekają
| przed tamtejszymi służbami represji...

W pontonach do towarzysza Fidela?

Data: 2013-11-05 00:52:09
Autor: A. Filip
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
UĹźytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l59916$cok$1mx1.internetia.pl... > [...]  Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko > z USA ludzie uciekają przed tamtejszymi słuĹźbami represji... W pontonach do towarzysza Fidela?  j

W samolotach przez Hongkong do Moskwy uciekł taki jeden co chciał powiedzieć publicznie jak Wielki Brat/Podglądacz szeroko patrzy. A na Kubie *musi* być całkiem nieĹşle skoro USA złapanych na morzu odsyłają z powrotem na Kubę.  Ludzi do piekła by przecieĹź tylko skurwysyny odsyłały, nieprawdaĹź? :-)

--
A. Filip
Trzy rzeczy dają miarę człowieka: dowodzenie, bogactwo i szczęście.

Data: 2013-11-05 16:04:19
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| W samolotach przez Hongkong do Moskwy uciekł taki jeden co chciał

Jeden uciekł? Miał jednostkowe powody, to uciekł.

| powiedzieć publicznie jak Wielki Brat/Podglądacz szeroko patrzy.

Ma oczy szeroko otwarte, to i szeroko patrzy..

| A na Kubie *musi* być całkiem nieźle skoro USA złapanych na morzu

USA nie musi nikogo 'łapać' na morzu, bo nikt przed nimi do tego morza nie ucieka.

| odsyłają z powrotem na Kubę.  Ludzi do piekła by przecieĹź tylko
| skurwysyny odsyłały

Dlaczego nie?
Nie chcą podzielić się niebem, to odsyłają do piekła.

Data: 2013-11-05 19:40:47
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59bgj$eiu$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| > |

| Niech se ucieka kto chce... Z tego co wiadomo, to tylko z USA ludzie uciekają

A chociażby samolotem z Chin do Rosji, czy do Ambasady Wenezueli w Londynie...

boukun

Data: 2013-11-06 00:39:16
Autor: jr

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |

> [...]
| > |

| A chociażby samolotem z Chin do Rosji, czy do Ambasady Wenezueli w Londynie...

Spóźniliście się z tematem towarzyszu boukun (jak zwykle śpicie na zebraniu:))

Data: 2013-11-04 22:26:55
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Och, jak byłoby przyjemnie!

To czego chcesz od Jaruzelskiego i Kiszczaka prowoku? Myślałeś, że ich szkolili po to, żeby się dzielili z kimś takim jak ty?

Data: 2013-11-04 23:51:00
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59645$9el$2node2.news.atman.pl...

| Och, jak byłoby przyjemnie!

To czego chcesz od Jaruzelskiego i Kiszczaka prowoku? Myślałeś, że ich szkolili
po to, żeby się dzielili z kimś takim jak ty?

Jaruzelski i Kiszczak, to już obecny, kurewski system SBeków, UBeków i ich represyjnych służb... To takie właśnie kurwy tworzą kapitalizm i wyzysk człowieka...

boukun

Data: 2013-11-05 00:41:08
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l59961$dc4$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

| Jaruzelski i Kiszczak, to już obecny, kurewski system SBeków, UBeków i ich

Chciałeś Gomółek i Gierków bez Jaruzelskich i Kiszczaków?! Musiałbyś sam na nich pracować, bo reszta poszłaby w pizdu do normalnego świata (łącznie z szeregowymi funkcjonariuszami MO i SB).

Data: 2013-11-05 19:43:47
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59bgk$eiu$2node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

> [...]

pracować, bo reszta poszłaby w pizdu do normalnego świata (łącznie z szeregowymi

Tak, dokładnie tak, chciałem socjalizmu bez syjonistów skurwysynów sprzedawczyków... To byłby normalny świat. A teraz zniewoleni Polkacy muszą na tych skurwysynów imperialistów tyrać w niewolniczych warunkach w blaszanych łagrach pracy za 1300 zł miesięcznie...

boukun

Data: 2013-11-05 23:42:38
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5bf2s$lh1$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

| Tak, dokładnie tak, chciałem socjalizmu bez syjonistów

Przecież Jaruzelski pogonił ich jeszcze za Gomółki!

Data: 2013-11-06 21:48:12
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5bvnf$g8l$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

| Tak, dokładnie tak, chciałem socjalizmu bez syjonistów

Przecież Jaruzelski pogonił ich jeszcze za Gomółki!

Gówno prawda. Jaruzelski to kret syjonistów, o czym świadczy udział Żydów przy okrągłym stole...

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

boukun

Data: 2013-11-06 22:53:55
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5eaom$a4h$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Gówno prawda. Jaruzelski to kret syjonistów

--
W okresie 1967-1968 jako członek ścisłego kierownictwa resortu obrony aktywnie włączył się w organizację czystek antysyjonistycznych w wojsku[9]. Odpowiedzialny był za usuwanie z armii i degradację blisko 1300 oficerów pochodzenia żydowskiego lub Polaków ożenionych z kobietami pochodzenia żydowskiego, co było częścią antysemickich działań władz państwowych, których kulminacją były tzw. wydarzenia marcowe.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Jaruzelski#Marzec_1968

Data: 2013-11-06 23:17:25
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5ee3g$3rn$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

> [...]

żydowskiego, co było częścią antysemickich działań władz państwowych, których
kulminacją były tzw. wydarzenia marcowe.

Dawno i nie prawda. Pewno go syjoniuści uwiarygadniali. Istotne, że sprzedał ostatecznie Polskę syjonistom w pacht...

boukun

Data: 2013-11-04 23:12:08
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Nie było czegoś takiego jak komunizm

Nazywaj sobie jak chcesz. Ja musiałem zap*dalać za 20$ miesięcznie, więc olałem ich ciepłym moczem i poszedłem w nielegalny handel. Przy okazji woziłem bibułę i chodziłem na zadymy. Wiesz po co? Żeby zachodni dziennikarze mogli sobie sfilmować szpalery ZOMO w czerwonym 'raju'. (wieczorem chodziliśmy do amerykańskiego konsulatu, żeby sobie to obejrzeć na CNN)

 i nic się samo nie rozpadło. Okradli narody

Co ci ukradli? Fabrykę Brudu i Smrodu? A może miejsce w ogonku za srajtaśmą?

| w białych rękawiczkach, ścierwa syjono-kapitalistyczne...

Mnie tam Żydki nic nie zrobiły (nawet ich nie znam).

| Najśmieszniejsze jestto, że sam nawet nie kumasz, że to tzw. według ciebie
| "komuniści" uwłaszcczyli sie na majątku narodowym Polaków

A niby kto miał się uwłaszczać, jeśli nie partyjny dyrektor?

 i ty się cieszysz jak
| głupi do sera z tych nowych kapitalistów...

Mam dzisiaj rzeczy, o których w PRL mi się nie śniło. Bywam w miejscach, o których mogłem wsześniej tylko pmarzyć.

> [...]
sdprawiedliwym
| rozwiązaniem było pozostać w socjaliźmie, w socialiźmie

Jazda na Marsa budować socjalizm! Inaczej zastrzelę - w obronie własnej!

| Gierka. Nie byłoby uwłaszczenia komunistów na majątku narodowym Polaków. Innej
| drogi do kapitalizmu z socjalizmu nie ma, jak okraść polski naród.

Ukradli ci czerwony chlew? To żałuj że urodziłeś się człowiekiem.

 Albo się chce
| systemu sprawiedliwości społecznej, czyli socjalizmu

Ja jestem niepełnosprawny. Mam zdychać z głodu pod jakimś sklepem, do którego nie potrafiłem się dopchać?

, albo kapitalizmu, czyli
| systemu bandyckiego...

Bandytów poszukaj sobie w Milicji i Ludowym Wojsku.

| Teraz pozostała nowa droga, prowadząca do renacjonalizacji przemysłu, a do
tego
| trzeba krwawej rewolucji, bo złodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

A miałeś w peerelku coś swojego?

Data: 2013-11-04 23:59:19
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59645$9el$3node2.news.atman.pl...

> [...]

sfilmować szpalery ZOMO w czerwonym 'raju'. (wieczorem chodziliśmy do
amerykańskiego konsulatu, żeby sobie to obejrzeć na CNN)

To już obecny, kurewski system zbrodniarza Jaruzela opisujesz... Teraz trzymają juz krótko zqa mordę i na śmietnik ludzi wysyłają...
Dolary tu nie miały żadnego znaczenia, bo w Polsce zawsze żyło się za złotówki...

i nic się samo nie rozpadło. Okradli narody

Co ci ukradli? Fabrykę Brudu i Smrodu? A może miejsce w ogonku za srajtaśmą?

Dokładnie, dla takich tłumoków w innym wątku tłumaczyłem, jak Geremek to zaplanował, żeby tacy idioci jak ty to później łykali strawnie:

B. G.: Kto? A o naszej "Solidarności" to już pani zapomniała? Jeszcze będzie
prosić, żeby Żydzi te przedsiębiorstwa brali. Jest mowa o samorządzie
przedsiębiorstw? Jest. Mogła być dla nas jeszcze lepsza, ale i ta wystarczy.

Przewiduje ona, że mogą być tworzone spółki prywatno-samorządowe i
prywatno-państwowe? Przewiduje.

Co jest potrzebne na rozruch takiej spółki? My wiemy dobrze. Pieniądze. A kto ma
dziś dobre pieniądze na takie interesy? Może Polacy?

Nie, ja Polaków w tym interesie, jako udziałowców w zyskach nie widzę. Pieniądze
dadzą Żydzi. Głowy do interesów też dadzą Żydzi. Pyta się pani, skąd wezmę tylu
Żydów? Ano, na szczęście ludu Izraela, już są. Przez 38 lat populacja odrodziła
się w Izraelu, w Europie Zachodniej i w Związku Radzieckim także.

Kiedy tylko uchwalimy ustawę o podwójnym obywatelstwie i prawie swobodnego
wyboru miejsca zamieszkania oraz podróżowania do Polski - tam i z powrotem - w
zależności wyłącznie do chęci takiego podwójnego obywatelstwa polskiego - z
kadrami do zreprywatyzowania przemysłu, rzemiosła i handlu nie mamy
najmniejszego kłopotu. A warsztaty pracy stoją otworem i nawet puste. Opłaciło
nam się je doprowadzić do takiej żałosnej ruiny.

W takim stanie będą je nam dawać darmo i jeszcze całować w rękę, aby była praca
dla Polaków i trochę towarów na rynek.

http://www.wandaluzja.com/?p=p_331&sName=wywiad-z-profesorem-geremkiem

| w białych rękawiczkach, ścierwa syjono-kapitalistyczne...

Mnie tam Żydki nic nie zrobiły (nawet ich nie znam).

Tak tępy niewolnik ma...

| Najśmieszniejsze jestto, że sam nawet nie kumasz, że to tzw. według ciebie
| "komuniści" uwłaszcczyli sie na majątku narodowym Polaków

A niby kto miał się uwłaszczać, jeśli nie partyjny dyrektor?

I taki chlew ci się właśnie teraz podoba...

i ty się cieszysz jak
| głupi do sera z tych nowych kapitalistów...

Mam dzisiaj rzeczy, o których w PRL mi się nie śniło. Bywam w miejscach, o
których mogłem wsześniej tylko pmarzyć.

He, he, he, gówno prawda... Takiej zdrowej żywności jak za Gierka już dzisiaj nie ma, a widać w dupie byłeś i gówno widziałeś...

> [...]
| rozwiązaniem było pozostać w socjaliźmie, w socialiźmie

Jazda na Marsa budować socjalizm! Inaczej zastrzelę - w obronie własnej!

Strzel se w ten pusty łeb, ta twoja żydokomuna już powoli zdycha, jak i ta wcześniejsza...

> [...]

, albo kapitalizmu, czyli
| systemu bandyckiego...

Bandytów poszukaj sobie w Milicji i Ludowym Wojsku.

To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sądach, ci sami, co u władzy...

> [...]
tego
| trzeba krwawej rewolucji, bo złodziej dobrowolnie skradzionego nie odda...

Gdyby nie przerwana dekada Gierka i ten zbrodniczy obecny system Jaruzela, to bym miał nie takie pałace i wolne autostrady dla każdego człowieka...

boukun

Data: 2013-11-05 00:51:53
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l599lk$ese$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| To już obecny, kurewski system zbrodniarza Jaruzela opisujesz

Już ty mi nie musisz tłumaczyć, co ja opisuję.

.... Teraz trzymają
| juz krótko zqa mordę i na śmietnik ludzi wysyłają...
| Dolary tu nie miały żadnego znaczenia

W Trybunie Ludu to przeczytałeś? Trzeba było ogłosić tą rewelację cinkciarzom pod pewexem. Może by ci trochę odpalili :-DDDD

, bo w Polsce zawsze żyło się za
| złotówki...

Koniowi to powiedz (też ci odpali...)

Data: 2013-11-05 19:48:56
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59bv8$et9$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

W Trybunie Ludu to przeczytałeś? Trzeba było ogłosić tą rewelację cinkciarzom
pod pewexem. Może by ci trochę odpalili :-DDDD

Sam cinkciarzyłem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabiać, a nie tak jak w tym kurestwie dzisiaj, tylko POciotki w ukradzionych narodowi spółkach skarbu państwa, chapią sobie sami miliony, a zniewolony naród trzymają za mordę za 1300 zł miesięcznie... hi, hi, hi...

boukun

Data: 2013-11-05 23:47:56
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5bfch$mg8$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |

| Sam cinkciarzyłem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabiać

To żeś sobie wymyślił prowoku...
Jedni dorabiali pod pewexami, a inni zapieprzali za 20$

Data: 2013-11-06 21:50:24
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5bvng$g8l$2node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |

| Sam cinkciarzyłem. W ludzkim systemie mogli normalni ludzie dorabiać

To żeś sobie wymyślił prowoku...
Jedni dorabiali pod pewexami, a inni zapieprzali za 20$

Co za głupek. Ludzie w PRLu Gierka i zresztą do dziś pracowali za złotówki. W każdym bądź razie zarabiali za Gierka 100 razy lepiej jak dzisiaj..., te przeciętne 1300 zł. miesięcznie..., dla większości...

boukun

Data: 2013-11-06 22:55:29
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5easq$agl$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Co za głupek. Ludzie w PRLu Gierka i zresztą do dziś pracowali za złotówki.

Za które mogli kupić od ciebie 20$

Data: 2013-11-06 23:20:24
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5ee3h$3rn$2node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Co za głupek. Ludzie w PRLu Gierka i zresztą do dziś pracowali za złotówki.

Za które mogli kupić od ciebie 20$

Żyło się cały czas za złotówki i kupowało za złotówki. Z dolarów chleba się nie piekło, ani nie wyrabiało kiełbasy... Każdy sobie zawsze jakos dorabiał, czy to na rynku, czy handlując w demoludach i kupował co chciał, może nawet dolary...

boukun

Data: 2013-11-06 23:50:31
Autor: jr

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > | > |

| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Żyło się cały czas za złotówki i kupowało za złotówki.

Za peerelowskie złotówki człowiek pchał sie do sklepu jak świnia do koryta.

 Z dolarów chleba się nie
| piekło, ani nie wyrabiało kiełbasy...

Ale można ją było kupić (do wysokości 20$ miesięcznie).

 Każdy sobie zawsze jakos dorabiał, czy to
| na rynku, czy handlując w demoludach

Nie każdy rodzi się spekulantem i szmuglerem. Ja potrafiłem, inni nie.

 i kupował co chciał

Do wysokości 20$ miesięcznie.

, może nawet dolary...

Jak wyżej.

Data: 2013-11-07 22:30:22
Autor: boukun
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał
| Żyło się cały czas za złotówki i kupowało za złotówki.

Za peerelowskie złotówki człowiek pchał sie do sklepu jak świnia do koryta.

Było o wiele więcej przyjemności, niż tylko chodzenie po sklepach...

Z dolarów chleba się nie
| piekło, ani nie wyrabiało kiełbasy...

Ale można ją było kupić (do wysokości 20$ miesięcznie).

Be większego znaczenia...

Każdy sobie zawsze jakos dorabiał, czy to
| na rynku, czy handlując w demoludach

Nie każdy rodzi się spekulantem i szmuglerem. Ja potrafiłem, inni nie.

Każdy szary obywatel zarabiał godnie, wybierał na rynku pracy i zmieniał kiedy chciał i dorabiał jak chciał..

i kupował co chciał

Do wysokości 20$ miesięcznie.

Gówno prawda. Kupowało się za złotówki  i ludziom się żyło lepiej i na wyższym poziomie niż w tym dzisiejszym, kurewskim systemie Jaruzela...

boukun

Data: 2013-11-08 00:24:22
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Gówno prawda. Kupowało się za złotówki

Kupowało sie za dolary. Za złotówki "kupowało się" tak:
http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/720/0/newsweek/634269024645370000.jpg

Porównaj sobie ceny w peerelowskich chlewniach, które nazywano "sklepami":
http://finanse.wp.pl/gid,11929528,galeria.html?T[page]=1&ticaid=111a01

Data: 2013-11-08 12:25:51
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5h7qt$12n$1node1.news.atman.pl...

> [...]

http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/720/0/newsweek/634269024645370000.jpg

Porównaj sobie ceny w peerelowskich chlewniach, które nazywano "sklepami":

Gówno prawda, nie można generalizować całego okresu PRL. Faktem jest, że za Gomułki, a już za Gierka wybudowaliśmy za minimalne dosłownie zadłużenie całą zrojnowaną po wojnie Polskę ze zgliszcz dosłownie, całą infrastrukturę, elektryfikację maist i wsi, budownictwo spółdzielkczi i przemysł z których to dóbr praktycznie korzystamy do dzisiaj, a przemysł został przez obecnych bandziorów zaorany i uwłaszczyli sie na nim skurwysyny...

Za Gierka był dobrobyt, o jakim ludzie mogą pomarzyć, a w 1980 roku, podczasstrajków , nagle zaczęły pokazywać się w sklepach towary, jakie się Polakom dotychcczas nie śniło...
Tak że bajki to opowiadaj, ale nie nam... To dopiero za zbrodniarza Jaruzelskiego, ojca chrzestnego obecnego, kurewskiego systemu, znowu złapano Polaków za mordę i reglamentowano wszystko, i tak trzymają za mordę do dzisiaj...

boukun

Data: 2013-11-09 00:01:41
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5iij1$lqq$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Gówno prawda

Gówno sprzedawano opakowane w 'Prawdę'

Data: 2013-11-09 22:32:41
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5jr39$mqf$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Gówno prawda

Gówno sprzedawano opakowane w 'Prawdę'

Tak robią właśnie dzisiaj bolszewiki u władzy...

boukun

Data: 2013-11-08 00:27:54
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Każdy szary obywatel zarabiał godnie

Żeby kupić płytę Pink Floyd musiałem miesiąc harować na czwerwonych pająków.

Data: 2013-11-08 12:27:37
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5h7qt$12n$2node1.news.atman.pl...

| Każdy szary obywatel zarabiał godnie

Żeby kupić płytę Pink Floyd musiałem miesiąc harować na czwerwonych pająków.

Co za debil, nagrywałem sobie na kaseciaka Kasprzaka w nocy listę przebojów i w Trójce całe albumy, w tym The Wall Pink Floydów...

boukun

Data: 2013-11-09 00:06:18
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5iima$m5d$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Co za debil, nagrywałem sobie na kaseciaka Kasprzaka w nocy listę przebojów i w

Bujaj się pod listą peerelczyku

Data: 2013-11-08 00:29:13
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Było o wiele więcej przyjemności|

Przyjemności ukradzionej młodości...
Oddaj mi życie komuchu!

Data: 2013-11-08 12:29:14
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5h7qu$12n$3node1.news.atman.pl...

| Było o wiele więcej przyjemności|

Przyjemności ukradzionej młodości...
Oddaj mi życie komuchu!

Twoi komuchy, to ci teraz życie kradną i w chuja robią, że to niby inny system się sam narodzil, he, he, he, a to cały czas system zbrodniarza Jaruzela mamy...

boukun

Data: 2013-11-09 00:10:47
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5iipc$mcr$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > | Było o wiele więcej przyjemności|

| Twoi komuchy, to ci teraz życie kradną

Dzisiaj się rodzę i spuszczam wodę.

Data: 2013-11-05 02:01:53
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l599lk$ese$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]
| nam się je doprowadzić do takiej żałosnej ruiny.
|
| W takim stanie będą je nam dawać darmo i jeszcze całować w rękę, aby była praca

Daj link do nagrania dźwiękowego, to ci uwierzę.

| Tak tępy niewolnik ma...

Nie jestem niczyim niewolnikiem.
Czegokolwiek by nie chciał Gieremek w 81 roku, wyrok na Solidarność zapadł już w roku ubiegłym (są na to kwity). Mimo to nasza walka doprowadziła do kompromitacji sowietyzmu na świecie i w efekcie do upadku Muru Berlińskiego. W miedzy czasie tamci zdażyli sie dogadać żeby się uwłaszczyć w peerelku. Nigdy nie słyszałem, żeby przy Okrągłym Stole ktokolwiek miał zamiar likwidować PRL, bo i po co? Wałęsa chciał peerelu-bis z dopuszczeniem jego frakcji do politycznej władzy. Kler chciał peerelu-bis, w którym odzyska majątek. Być może Gieremek chciał sprowadzić Żydów, żeby peerelowi-bis naoliwilć gospodarkę. Taki zmodernizowany PRL mógłby przypominać Chiny Ludowe, albo Białoruś. I przypominałby do do dziś, gdyby nie upadek Muru Berlińskiego. Mimo to dzisiejszej Polsce dokucza duch peerelu-bis, ale to nie powód, żebym miał tęskić za jakimkolwiek peerelem.

| I taki chlew ci się właśnie teraz podoba...

Chlew jest wtedy, gdy muszę dawać w łapę partyjnemu dyrektorowi sklepu, żeby mi coś sprzedał spod lady.

| > |

| He, he, he, gówno prawda...

Gówno to sprzedawali zawinięte w 'Prawdę'.

  Takiej zdrowej żywności jak za Gierka już dzisiaj

Jak se człowiek postał całą noc, to i zdrowiej wyglądał..

| nie ma, a widać w dupie byłeś i gówno widziałeś...

Nie widziałbym tego gówna, gdybym się dzisiaj urodził.

Data: 2013-11-05 19:54:05
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59g5i$inu$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]

dzisiejszej Polsce dokucza duch peerelu-bis, ale to nie powód, żebym miał tęskić

Tępak tak ma, że nie wie, co go otacza i z czego to się bierze. Może jesteś syjonistą, to wtedy możesz pisać, że to była "wasza" walka..., która doprowadziła do ograbienia całych narodów i uwłaszczenia się nomenklatury na wielopoko,leniowym dorobku tychże narodów...

I tu należy jeszcze raz zacytować Geremka, jak to było zaplanowane, ta grabież:

> [...]

| I taki chlew ci się właśnie teraz podoba...

Chlew jest wtedy, gdy muszę dawać w łapę partyjnemu dyrektorowi sklepu, żeby mi

Chlew jest dzisiaj, gdzie POciotki sa poustawiane w ukradzionych narodowi spółkach skarbu państwa i sami sobie wypłacają miliony, a narodowi zniewolonemu jałmurznę...

Data: 2013-11-05 23:54:56
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Tępak tak ma, że nie wie, co go otacza i z czego to się bierze.

Ty mi wytłumaczysz co mnie otacza? Wasze czasy już minęły!

 Może jesteś
| syjonistą

Syjonizm też już nie istnieje. Gomółka zapozyczył ten przedwojenny termin, którym ty się nieustannie posługujesz (czyżby partyjne przyzwyczajenie?)

, to wtedy możesz pisać, że to była "wasza" walka..., która
| doprowadziła do ograbienia całych narodów

Jakich narodów i z czego?

Data: 2013-11-06 21:52:02
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5bvnh$g8l$3node1.news.atman.pl...

> [...]

, to wtedy możesz pisać, że to była "wasza" walka..., która
| doprowadziła do ograbienia całych narodów

Czyliś syjonista. Syjonizm cały czas istnieje i syjoniści rządzą zniewoloną Polską...

boukun

Data: 2013-11-06 22:56:19
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5eavr$atv$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Czyliś syjonista.

Odpowiedz na pytanie

Data: 2013-11-05 02:07:13
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Strzel se w ten pusty łeb, ta twoja żydokomuna już powoli zdycha, jak i ta
| wcześniejsza...

Nie moja, więc niech sobie zdychają obie.

Data: 2013-11-05 02:34:04
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| > |

| To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sądach, ci sami, co u władzy...

Jaki wyborca, taka władza jego. Ale o czerwonym chlewie zapomnij.

| > |

| Gdyby nie przerwana dekada Gierka

Gdyby babcia stała na głowie... Gierek miał wybór: Albo strzelać do ludzi, albo ustąpić komuś innemu - takie są reguły czerwonego chlewa.

 i ten zbrodniczy obecny system Jaruzela

Nigdy nie było czegoś takiego, jak 'system Jaruzela'. Jaruzelski nie był szkolony do tego, żeby sobie tworzyć własny system (przecież nawet stanu wojennego nie chciał sam wprowadzać!). On był szkolony do wykonywania rozkazów. Gdyby ze stanem wojennym spóźnił się do śmierci Breżniewa, pewnie by go nie wprowadził z powodu braku czynników, które o tym decydowały.

Data: 2013-11-05 19:57:50
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l59i0r$kbq$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| To ci sami co dzisiaj w policji i wojsku i sądach, ci sami, co u władzy...

Jaki wyborca, taka władza jego. Ale o czerwonym chlewie zapomnij.

Masz gówno do wyboru, jestes tępym niewolnikiem, który przyklepuje czerwony chlew, wierząc, że jest te gówno w lepszym opakowaniiu...

> [...]

Gdyby ze stanem wojennym spóźnił się do śmierci Breżniewa, pewnie by go nie
wprowadził z powodu braku czynników, które o tym decydowały.

Zbrodniczy system Jaruzela mamy dzisiaj, każdy trzeźwo myślący Polak wie, że dzisiajszy, kurewski system jest układem SBeków Jaruzela. Jaruzelski jest ojcem chrzestnym obecnego, kurewskiego systemu wyzysku i zniewolenia...

boukun

Data: 2013-11-06 00:05:27
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5bft8$o4i$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

| Masz gówno do wyboru

Wasze czasy już minęły.

, jestes tępym niewolnikiem, który przyklepuje czerwony
| chlew,

Zlituj się prowoku! Mam uciekać do Gomółki z 'czerwonego chlewa', o którym raczyłeś napisać?

 wierząc, że jest te gówno w lepszym opakowaniiu...

Za komuny miałem komputer z tektury, który sobie kupiłem za 20$ moich miesięcznych zarobków.
Buuu-ha-ha

Data: 2013-11-06 21:55:45
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5bvnh$g8l$4node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

| Masz gówno do wyboru

Wasze czasy już minęły.

Nie jestem w liczbie mnogiej idioto i nie miałem nigdy swoich czasów...

, jestes tępym niewolnikiem, który przyklepuje czerwony
| chlew,

Zlituj się prowoku! Mam uciekać do Gomółki z 'czerwonego chlewa', o którym
raczyłeś napisać?

Gnij gdzie chcesz. Gomułka to historia, facet już dawno nie żyje...

wierząc, że jest te gówno w lepszym opakowaniiu...

Za komuny miałem komputer z tektury, który sobie kupiłem za 20$ moich
miesięcznych zarobków.
Buuu-ha-ha

A czego jeszcze nie miałeś, LCDeka, Plazmy nie miałeś, no zobacz, jakie nieszcześci cię kiedyś spotkało, nie miałeś wynalzków 21 wieku...

boukun

Data: 2013-11-06 22:58:35
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5eb6q$bpf$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| Nie jestem w liczbie mnogiej

To dobrze że tylko jeden peerelczyk pozostał

Data: 2013-11-06 23:23:19
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5ee3i$3rn$4node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| Nie jestem w liczbie mnogiej

To dobrze że tylko jeden peerelczyk pozostał

Z tylko mojego pokolenia miliony ludzi są jeszcze przy życiu, wszyscy jesteśmy według tego kryterium peerelczykami...

Abstrahując, w Polsce żadnej rewolucji nie było, tylko rabunek narodu polskiego przy okrągłym stole, i to zrobili też peerelczycy, którzy rządzą tym zniewolonym krajem do dziś...

boukun

Data: 2013-11-06 23:47:55
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5egb2$t1a$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > | > |

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| Z tylko mojego pokolenia miliony ludzi są jeszcze przy życiu, wszyscy jesteśmy
| według tego kryterium peerelczykami...

Nie wypowiadaj się za innych. Twoje czasy minęły.

Data: 2013-11-06 23:02:48
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| Gnij gdzie chcesz.

Gniłem w PRL. Oby nigdy więcej!

 Gomułka to historia, facet już dawno nie żyje...

W dupie mam jego życiorys.

Data: 2013-11-06 23:20:59
Autor: jr
Kolejny akt Amerykańskiego terroru?!

| A czego jeszcze nie miałeś

Nie miałem tego, co mogłem oglądać w pewexach, a dzisiaj kupuję za złotówki. Nie miałem możliwości bycia tam, gdzie dzisiaj mogę jechać na wycieczkę. Nie miałem możliwości zarobić na godne życie. Nie miałem możliwości dokonania zakupów bez wielogodzinnych kolejek. Nie miałem możliwości normalnego wejścia do autobusu bez dopychania innych stojących na stopniach. Nie miałem możliwości wyrażania krytycznych opinii na tematy polityczne. Nie miałem możliwości głosowania na tych, których obdarzam zaufaniem. Nie miałem poczucia tego, że żyję w wolnym kraju.

Data: 2013-11-06 23:27:00
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:l5efe8$55n$2node1.news.atman.pl...

> [...]

tych, których obdarzam zaufaniem. Nie miałem poczucia tego, że żyję w wolnym

A dzisiaj nie ma tego co tym masz, 90% ludzi więcej niż  w czasach Gierka... I 90% ludzi w Polsce żyło się w czasach Gierka lepiej, jak w dzisiejszym, kurewskim systemie niewolnictwa. POlepszyło się tylko peerelczykom, którzy ukradli całe zakłady pracy i obsadzili swoje POciotki w spółkach skarbu państwa...

boukun

Data: 2013-11-06 23:57:26
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5eghu$tp6$1mx1.internetia.pl...