Kolejny amator "Fisher=MVP"

Data: 2009-06-08 02:38:19
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Jak do tej pory (koniec pierwszej kwarty) trzy gwizdki na korzyść Fishera.
1. Ofens Pietrusa. Był w powietrzu zanim Fisher zajął pozycję.
2. Drugi faul Pietrusa. Fisher po prostu stracił równowagę.
3. Ruchoma zasłona Howarda. Akurat Orlando zasłony stawia uczciwie, to nie Boston.

Dla równowagi sędziowie gwizdnęli Fisherowi faul po tym, gdy się odbił w powietrzu od Howarda. Jak dla mnie powinien to być non-call.

Lakers muszą coś zrobić ze zbiórkami Howarda, bo może być kiepsko.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-08 12:49:16
Autor: Rasheed
Kolejny amator "Fisher=MVP"
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:h0hlmc$om4$1news.interia.pl...
[...]

Czy ja mowilem ze w G1 sedziowie gwizdali na korzysc LA. Odwoluje to. W G2 bylo przegiecie, szczegolnie 4 kwarta i OT. Smialo moge powiedziec ze oddany mecz przez sedziow. Ja na miejscu Magic bym nie wytrzymal. Pietrus i Turkoglu sa mistrzami w utrzymaniu spokoju!! Az sie nie chcialo ogladac tego meczu. Nie bede pisal o poszczegolnych akchach, kto nie widzial, nie zobaczy sam.

Rasheed

Data: 2009-06-08 16:45:09
Autor: sooobi
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Rasheed pisze:
[...]

Zgadzam sie. Sedziowie dali wygrana LA. Moment kiedy Pietrus dostal 5 faul a chwile potem Hedo dostal offensa byl bardzo istotny.

Ps: Widzieliscie co zrobil Reddick w koncowce po podaniu na picku w rece Fisher'a po ktorym Fisher stanal na linii rzutow wolnych?
Spuscil glowe i wracal truchtem do obrony, Fisher z pilka biegl szybciej nie Reddick. Nie do pomyslenia, jesli jestes Reddickiem i grasz zapierdalasz 2 razy szybciej niz emeryt FIsher.
Ten czlowiek dlugo w NBA nie pogra.

pzdr

Data: 2009-06-08 17:03:24
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Rasheed pisze:
[...]

Ależ oczywiście. Konsekwentnie gwizdali na rzecz Magic. Że wspomnę tylko o "bloku" Howarda na Gasolu z trzeciej minuty pierwszej kwarty, czy dla odmiany, faulu/wybiciu piłki Bryantowi przez Turkoglu w dogrywce (Javie gwizdnął, że piłka odbiła się od nogi Bryanta).  No i w czwartej kwarcie i dogrywce zasłony Orlando przestały być czyste (acz, rzecz jasna, do poziomu Celtics nadal wiele im brakuje).

Ja na miejscu Magic bym nie wytrzymal. Pietrus i Turkoglu sa mistrzami w utrzymaniu spokoju!! Az sie nie chcialo ogladac tego meczu.

Nie oglądaj.

Nie bede pisal o poszczegolnych akchach, kto nie widzial, nie zobaczy sam.

Nie pisz.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-08 10:30:11
Autor: kotkot
Kolejny amator "Fisher=MVP"
[...]

Te dwie akcje to jedyne większe błędy sędziów na korzyść Magic.
Na Gasolu mogli tak samo gwizdnąć goaltending w ostatniej akcji
regulaminowego czasu - te 0,6 sekundy - dotykanie siatki i obręczy.
Faul z kapelusza w 4 kwarcie Turkoglu na Bryancie, gdzie Bryant się
poślizgnął.
A już faule Pietrusa, to szkoda gadać. Nie wiem jak oni się ich
dopatrywali...

Sędziowie w finale NBA jak dla mnie wypaczyli wynik meczu - szkoda
gadać.

Data: 2009-06-08 19:37:14
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
kotkot pisze:
[...]

Większe, być może. Za to takie jak stąd do Honolulu.

Na Gasolu mogli tak samo gwizdnąć goaltending w ostatniej akcji
regulaminowego czasu - te 0,6 sekundy - dotykanie siatki i obręczy.

Nie mogli. Tzn. mogli, ale nie powinni. Przeczytaj wypowiedź Fryera.

Przepis 11, sekcja 1c
For goaltending to occur, the ball, in the judgment of the official, must have a chance to score.

Faul z kapelusza w 4 kwarcie Turkoglu na Bryancie, gdzie Bryant się
poślizgnął.

A Turkoglu tylko trochę mu w tym pomógł.

A już faule Pietrusa, to szkoda gadać. Nie wiem jak oni się ich
dopatrywali...

Za dużo słuchałeś komentarza TV. Wiesz, JVG nie jest najbardziej obiektywnym komentatorem.

Sędziowie w finale NBA jak dla mnie wypaczyli wynik meczu - szkoda
gadać.

Prawda, za nieodgwizdanie goaltending Howarda powinni trafić do kolejki na stos, i to przed Leszczurem.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-08 20:46:32
Autor: sooobi
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Faul z kapelusza w 4 kwarcie Turkoglu na Bryancie, gdzie Bryant się
poślizgnął.

A Turkoglu tylko trochę mu w tym pomógł.

Tobie juz niestety nic nie pomoze. Przestan pisac te pierdoly i zajmij sie znalezieniem sobie jakiejs dupy.

Data: 2009-06-08 22:55:57
Autor: wiLQ
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A już faule Pietrusa, to szkoda gadać. Nie wiem jak oni się ich
> dopatrywali...

Za dużo słuchałeś komentarza TV. Wiesz, JVG nie jest najbardziej obiektywnym komentatorem.

... w przeciwienstwie do fana Lakersow?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-08 23:01:52
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
wiLQ pisze:
[...]

Wiesz, mój brat nie trenuje Lakers. Gdyby trenował, być może moje komentarze byłyby tendencyjne.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-08 23:12:14
Autor: wiLQ
Kolejny amator "Fisher=MVP"

Wiesz, mój brat nie trenuje Lakers.

No i? Ot macie rozne motywy... BTW, skad zalozenie, ze kotkot wyrobil
sobie opinie na podstawie wypowiedzi JVG?

Gdyby trenował, być może moje komentarze byłyby tendencyjne.

Wow, nie wiedzialem, ze Jax jest Twoim bratem! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-08 14:30:59
Autor: kotkot
Kolejny amator "Fisher=MVP"
On 8 Cze, 23:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

No i? Ot macie rozne motywy... BTW, skad zalozenie, ze kotkot wyrobil
sobie opinie na podstawie wypowiedzi JVG?

Właśnie? Słuchałem NURMa i Telmana w C+. Jak rozumiem mówili to samo
co JVG?
To więcej było osób które widziały sędziowanie gospodarskie?

Data: 2009-06-08 23:46:42
Autor: wiLQ
Kolejny amator "Fisher=MVP"
kotkot napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No i? Ot macie rozne motywy... BTW, skad zalozenie, ze kotkot wyrobil
> sobie opinie na podstawie wypowiedzi JVG?

Właśnie? Słuchałem NURMa i Telmana w C+.

ROTFL. To dobre i czyni zarzut bardziej absurdalnym niz przypuszczalem.

Jak rozumiem mówili to samo co JVG?

Hmm, raczej nikt nie ogladal jednego i drugiego przekazu, wiec bedziesz
musial napisac co mowili w C+ by moc porownac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-09 01:06:51
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
kotkot pisze:
On 8 Cze, 23:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

No i? Ot macie rozne motywy... BTW, skad zalozenie, ze kotkot wyrobil
sobie opinie na podstawie wypowiedzi JVG?

Właśnie? Słuchałem NURMa i Telmana w C+.

Łomatko... Za karę? Chłopie, cóżeś uczynił, że tak ciężko Cię los dotknął? I nie traktujesz chyba NURMa (chlip, chlip, ktoś jeszcze ten skrót pamięta, nostalgia mnie dopada) jako autorytetu?

Jak rozumiem mówili to samo
co JVG?
To więcej było osób które widziały sędziowanie gospodarskie?

Tak. NURM, brat coacha Orlando, i polscy kibice Magic.

Specjalnie przejrzałem kilka blogów Magic, kilka dzienników z Florydy - nic. Jedyna uwaga, to goaltending Gasola, ale blogger został zmasakrowany przez komentatorów (mniej więcej 3:1 na rzecz sędziów) przytaczających tekstprzepisu i/lub opinię Fryera.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-09 02:10:06
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Tomasz Radko pisze:

Jak rozumiem mówili to samo
co JVG?
To więcej było osób które widziały sędziowanie gospodarskie?

Tak. NURM, brat coacha Orlando, i polscy kibice Magic.

Korekta: i Bill Simmons, no ale to się rozumie samo przez się.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-10 23:53:34
Autor: wiLQ
Kolejny amator "Fisher=MVP"
> [...]

Tak. NURM, brat coacha Orlando, i polscy kibice Magic.

Specjalnie przejrzałem kilka blogów Magic, kilka dzienników z Florydy - nic.

Ale za to na blogach Lakersow jest jedynie sluszny obiektywizm?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-09 16:37:11
Autor: Citizen Cain
Kolejny amator "Fisher=MVP"

Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl>

Wiesz, mój brat nie trenuje Lakers. Gdyby trenował, być może moje komentarze byłyby tendencyjne.

Komentarze Jarosława Kurskiego o PiS są rzeczywiście tendencyjne.

CC

Data: 2009-06-09 19:44:16
Autor: Tomasz Radko
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Citizen Cain pisze:
Użytkownik "Tomasz Radko" <trad@interia.pl>

Wiesz, mój brat nie trenuje Lakers. Gdyby trenował, być może moje komentarze byłyby tendencyjne.

Komentarze Jarosława Kurskiego o PiS są rzeczywiście tendencyjne.

Owszem, są. Acz w drugą stronę.

Data: 2009-06-08 17:36:55
Autor: Rasheed
Kolejny amator "Fisher=MVP"
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:h0j8ca$kfg$1news.interia.pl...
Rasheed pisze:

[...]

Nie cwaniakuj.

Rasheed

Data: 2009-06-08 20:37:12
Autor: sooobi
Kolejny amator "Fisher=MVP"
Tomasz Radko pisze:
Rasheed pisze:
[...]

To wspomnij o zlapania Gasola za siatke i obrecz w ostatniej akcji meczu gamoniu

Data: 2009-06-08 23:56:19
Autor: wiLQ
Kolejny amator "Fisher=MVP"

[...]
Konsekwentnie gwizdali na rzecz Magic.

Hmmm... czasami za bardzo ulatwiacie zadanie czepialskim ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-09 01:07:37
[...]