Kolejny atak UE na Polskę!

Data: 2018-02-08 07:21:53
Autor: Lump polityczny! - \(c\) R. Terlecki - PiS
Kolejny atak UE na Polskę!
Tym razem zaatakowano gorącego patriotę, żarliwego katolika i wiernego syna różnych partii! Richard'a Henry'ego Czarneckiego wywalając go za burtę z dostępu do dobrze płatnego koryta. A wszystko to przez jakąś różę! Najwyraźniej białą! Atak na Richard'a to atak na Polskę! Tak grzmiał Richard w jedynie słusznej TVPiS Info. Całe studio łączyło się w "bulu" ze skrzywdzonym przez EU-hieny posłem!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ryszard-czarnecki-ma-nowego-syna/d1x9060

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/syn-posla-pis-w-polskiej-grupie-zbrojeniowej-bartosz-czarnecki,677289.html

http://poznan.wyborcza.pl/poznan/1,36001,15778592,_W_90_proc__sklada_sie_z_wazeliny___Sylwetka_Ryszarda.html?disableRedirects=true

"Gdyby nie było głosowania nie wyrzuciliby mnie! Buuuhahahhahahahahahahahahahahah!

CL

Kolejny atak UE na Polskę!