Kolejny bezczelny szantaż kościoła, podobno wszyscy jesteśmy mordercy.

Data: 2012-11-01 05:34:41
Autor: Andromeda
Kolejny bezczelny szantaż kościoła, podobno wszyscy jesteśmy mordercy.
Ale o co chodzi, a o to że teraz już nawet nie musi być zapłodnienia
abyśmy byli mordercami nienarodzonych.
 Liczą w taki sposób, że jeśli przez rok używasz prezerwatywy, to
zabiłeś 12 dzieci, bo kobieta miała dwanaście cykli itd. Wklejam
najważniejsze, jak ktoś chce całość/długa/ to wrzucę link .

 "10. Czas stosowanej techniki. Do ważności Spowiedzi świętej trzeba
 wyznać, przez jaki czas ci dwoje stosują dany środek poronny.
 Stosowanie środka poronnego przez 1 rok równa się potencjalnemu
 zabójstwu 12 Poczętych (ok. 12 cyklów w ciągu 1 roku). Środek
poronny
 stosowany przez 5 lat oznacza gotowość i poczytalność przed Bożym
 Obliczem za zabicie ok. 60 Poczętych (5 lat x 12 cyklów). Chociażby
 nawet w żadnym cyklu nie doszło do poczęcia.

Samego w sobie 'poczęcia' oczywiście ... 'nie widać'. Użyte tabletki,
 spirala, prezerwatywa itp. prowadzą do pozbawienia życia tego
 Poczętego zbyt wcześnie, by nawet matka zdążyła się zorientować, że
-
 i czy nastąpiło poczęcie. Sam jednak fakt, iż ciąży 'nie widać', nie
 znaczy, że poczęcie w tym cyklu nie nastąpiło... Prawda w całej
pełni
 ujawni się w chwili przekraczania progu wieczności."

Data: 2012-11-01 14:13:48
Autor: the_foe
W dniu 2012-11-01 13:34, Andromeda pisze:
  Liczą w taki sposób, że jeśli przez rok używasz prezerwatywy, to
zabiłeś 12 dzieci, bo kobieta miała dwanaście cykli itd. Wklejam
najważniejsze, jak ktoś chce całość/długa/  to wrzucę link .

link sie powinno wrzucac bez pytania. Chcialbym wiedziec skad to jest.

--
the_foe

Data: 2012-11-01 06:41:31
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 14:20, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

> najważniejsze, jak ktoś chce całość/długa/  to wrzucę link .

link sie powinno wrzucac bez pytania. Chcialbym wiedziec skad to jest.

Wypowiedzi kościoła, strona księdza katolickiego przygotowującego do
spowiedzi, długie i dlatego zapytanie, bo długich prawie nikt nie
czyta. Znajdziesz tu więcej sensacji.

http://lp33.de/strona-lp33/p2_3c.htm .

Data: 2012-11-01 06:49:29
Autor: Andromeda

.... http://www.lp33.de/strona-lp33/ind2.htm

Data: 2012-11-01 15:08:22
Autor: leszek niewiadomski
Am 01.11.2012 13:34, schrieb Andromeda:
[...]

Dwie sprawy.

Ci panowie to musza byc specjalistami w tej dziedzinie! Mozna by sie moze od nich czego nauczyc? ;-) Ginekolodzy praktycy? ;-)

Jak chcesz leciec smolotem, to musisz zgodzic sie na otworzenie walizek, macanie i zdejmowanie butow. A jak chcesz isc do spowiedzi, to godzisz sie na to, ze jacys perwersyjni faceci beda cie pytac, instruowac i straszyc. ;-) Ale wlasciwie po co spowiedz?
W koncu mozna sie na Firme wypiac albo zmienic firme?

Mam znajoma, ktora pracuje w chrzescijanskiej instytucji, wiec zeby nie miec problemow, ale i nie placic podatku koscielnego (8-9% podatku od wynagrodzen) znalazla sobie jakis egzotyczny kosciol, ktory nie sciaga podatku.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-01 07:14:03
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 15:08, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

Mam znajoma, ktora pracuje w chrzescijanskiej instytucji, wiec zeby nie
miec problemow, ale i nie placic podatku koscielnego (8-9% podatku od
wynagrodzen) znalazla sobie jakis egzotyczny kosciol, ktory nie sciaga
podatku.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new

Ta, to niech ci ksiądz spawa wiązania wiaduktu, na których się nie zna
i jak ci wiadukt spadnie na ryja, to już nie zdążysz się niczego
nauczyć.
 Tu ksiądz również nawołuje do mordowania kobiet, czyli pisze że
lekarz musi zmusić kobietę do porodu, nawet jak ma się przekręcić..
Czyli nawołuje do zabójstwa.

Data: 2012-11-01 15:34:47
Autor: Grzegorz Z.
Andromeda napisał:

Ale o co chodzi, a o to że teraz już nawet nie musi być zapłodnienia
abyśmy byli mordercami nienarodzonych.
 Liczą w taki sposób, że jeśli przez rok używasz prezerwatywy, to
zabiłeś 12 dzieci

Tylko 12? Co za idiota to liczył? Ciupciający raz w miesiącu?

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w

Data: 2012-11-01 07:38:12
Autor: Andromeda
Kolejny bezczelny szantaż kościoła, podobno wszyscy jesteśmy mordercy.
On 1 Lis, 15:34, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Andromeda napisa :

> Ale o co chodzi, a o to e teraz ju nawet nie musi by zap odnienia
> aby my byli mordercami nienarodzonych.
>  Licz w taki spos b, e je li przez rok u ywasz prezerwatywy, to
> zabi e 12 dzieci

Tylko 12? Co za idiota to liczy ? Ciupciaj cy raz w miesi cu?

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w
jej dobre imie, wiarygodnosc i renome" Jaros aw Kaczy ski

Liczą według cykli płodności kobiety. Czyli jeszcze nikogo nie
zapłodniłem, ale już jestem morderca, bo nie zapłodniłem, a jak nie
zapłodniłem to zamorowałem. Ksiądz przemawia w imieniu kościoła..

Data: 2012-11-01 15:58:42
Autor: Grzegorz Z.
Andromeda napisał:

[...]

Albo to jedna kobieta na tym świecie istnieje?

Data: 2012-11-01 08:05:15
Autor: Andromeda
Kolejny bezczelny szantaż kościoła, podobno wszyscy jesteśmy mordercy.
On 1 Lis, 15:58, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Andromeda napisa :

> Licz wed ug cykli p odno ci kobiety.

Albo to jedna kobieta na tym wiecie istnieje?

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w
jej dobre imie, wiarygodnosc i renome" Jaros aw Kaczy ski

Mówisz że co miesiąc trzeba wszystkie zapłodnić , bo ksiądz tak chce,
bo szantażuje. Wyliczyli naukowcy że jeśli w tej chwili każda kobieta
zajdzie w ciąże to mamy koniec świata, bo planeta nie wytrzyma takiej
ilości ludzi. Tak więc nie będąc katolickim debilem, nie ugnę się
szantażyście i tym samym ocale świat , jak supermen.;)

Data: 2012-11-01 16:07:33
Autor: Grzegorz Z.
Andromeda napisał:

[...]

Wychodzi więc na to że największym mordercą jest kościół kat.
sprzeciwiający się (przynajmniej oficjalnie i na papierze) poligamii.

Data: 2012-11-01 16:33:40
Autor: mkarwan
Kolejny bezczelny szantaż kościoła, podobno wszyscy jesteśmy mordercy.
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6u37k$reu$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl