Kolejny cyrk Klempy.

Data: 2010-07-21 04:42:59
Autor: zbig
Kolejny cyrk Klempy.
Stary numer. Najpierw pierdoli od rzeczy wspinając się na wyżyny
chamstwa, aj ak jej ktoś powie prawdę kim jest to udaje kobietę i
płacze.
Niedobrze mi się robi jak widze tę zakłamaną do szpiku kości pizdę.

Data: 2010-07-21 06:50:08
Autor: HaMMeR
Kolejny cyrk Klempy.
On 21 Lip, 13:42, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

A kogo obchodzi, z czego ci niedobrze ty ch..u gumowy,
bowiem czlowiek, dla ktorego ten pohebany blazen paliknot
jest autorytetem, jest do szpiku kosci ch..em gumowym do kwadratu...!

Data: 2010-07-21 06:53:38
Autor: zbig
Kolejny cyrk Klempy.
On 21 Lip, 15:50, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
[...]

Widzę , że ciebie obchodzi chuju! I to wystarczy.
Nie dość , że chuj to jeszcze na dodatek chuj głupi. Gdzie ja młocie
napisałem, że Palikot jest dla mnie autorytetem?

Data: 2010-07-21 15:56:50
Autor: PesTYcyD
Kolejny cyrk Klempy.
W dniu 2010-07-21 15:53, zbig pisze:
Widzę , że ciebie obchodzi chuju! I to wystarczy.
Nie dość , że chuj to jeszcze na dodatek chuj głupi. Gdzie ja młocie
napisałem, że Palikot jest dla mnie autorytetem?

Nigdzie nie musiałeś pisać. Temu młotowi chodzi o postawienie ciebie po stronie zomo. Jemu już się pojebało w głowie jarcio raz mówi że już będzie zgoda potem wszystko rozpierdala i młotkowi się udziela. Olej sprawę to taki grupowy błazen jest nieszkodliwy a można się uśmiać niekiedy.

Data: 2010-07-21 13:45:17
Autor: Neko
Kolejny cyrk Klempy.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

-- - Nie lepiej sprzedac TV marki Rubin? Nie bedziesz sie meczyc.
Nie bedziesz musial ogladac: /cytat/ "pizd".
I zycie bedzie lepsze. ;)

Data: 2010-07-21 04:54:18
Autor: zbig
Kolejny cyrk Klempy.
On 21 Lip, 13:45, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

[...]

-- -

Nie lepiej sprzedac TV marki Rubin? Nie bedziesz sie meczyc.
Nie bedziesz musial ogladac: /cytat/ "pizd".
I zycie bedzie lepsze. ;)

Obejrzałem sobie to przedstawienie w internecie. Rubina nigdy nie
miałem. Mój ojciec żałował pieniędzy na kolorowy telewizor.

Data: 2010-07-21 13:57:39
Autor: Neko
Kolejny cyrk Klempy.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w

Obejrzałem sobie to przedstawienie w internecie. Rubina nigdy nie
miałem. Mój ojciec żałował pieniędzy na kolorowy telewizor.

-- -

Zalowal? Czemu?

Data: 2010-07-21 23:48:53
Autor: Kaczysta
Kolejny cyrk Klempy.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:89187e08-1546-4f87-94d7-1306bfc61348f33g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wzięła może przykład z Sawickiej - ta załkała przed kamerami - i proszę: stała się bohaterką!
AZ

Data: 2010-07-21 18:01:15
Autor: jadrys
Kolejny cyrk Klempy.
  W dniu 2010-07-21 13:42, zbig pisze:
[...]

Każda metoda zmierzająca do odkrycia prawdy jest dobra.. Brawo pani Kempa!
A ty zbigu przyczep się nie do Niej, a do p. przewodniczącego, który zdaje się nie wierzyć w calą tą "aferę hazardową"..  kto takiego człowieka stawia na czele komisji śledczej ??? - Moim zdaniem ktoś o jeszcze gorszej woli od owego Sekuły..

Data: 2010-07-21 18:40:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny cyrk Klempy.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i275ld$mne$1news.onet.pl...
[...]

A jak zmusisz Sekułę, by wierzył w ową aferę, jeśli nikt w nią nie wierzy. Żaden z członków komisji. I żaden z logicznie myślących ludzi.

Data: 2010-07-22 00:36:27
Autor: jadrys
Kolejny cyrk Klempy.

[...]

Jak by jej nie było, toby nie było również tej komisji. A temu śmieciowi który podjął się przewodniczyć tej komisji, a torpedującemu co chwilę  jej dochodzenie do prawdy najnormalniej w świecie dałbym w mordę gdybym go kiedyś spotkał na swojej drodze.

Data: 2010-07-22 04:29:19
Autor: zbig
Kolejny cyrk Klempy.
On 21 Lip, 18:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

zdaje się nie wierzyć w calą tą "aferę hazardową"..  kto takiego
człowieka stawia na czele komisji śledczej ??? - Moim zdaniem ktoś o
Tu chyba jednak jesteś idiotą Jędras.
czy ty naprawdę myśliśz , ze Klępie chodzi o dojście do prawdy?
Ta zdemoralizowana do cna i wyzuta z wszelkiego poczucia godności i
przywoitości pałkara realizuje zlecenie Jarosława Kaczyńskiego
polegające na obrzuceniu jak największą ilością błota polityków
platformy a Tuska w szczególności.

Data: 2010-07-22 13:44:31
Autor: Bartek
Kolejny cyrk Klempy.
W dniu 2010-07-22 13:29, zbig pisze:

[...]

Ale uklad PiS-Antypis(PO) dziala sprawnie, ku zadowoleniu zainteresowanych. Smutne to dla postronnych obserwatorow.

Data: 2010-07-24 14:59:36
Autor: jadrys
Kolejny cyrk Klempy.
[...]

Tak myślę że w ogólnym zarysie idzie jej o prawdę. A że chce również na tym coś ugrać politycznie, - no cóż podobno trwa wojna PiS-PO.

Data: 2010-07-24 15:08:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny cyrk Klempy.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2eo7h$t9v$2news.onet.pl...
[...]

Pozwolę z tobą się nie zgodzić. Tej pani wcale nie chodzi o prawdę. W tej komisji nikomu nie zależy na prawdzie.
W tej komisji PiS stara się przypierdolić PO i vice versa. Komuszek lansuje się na niezłomnego i szlachetnego rewolwerowca, a PSL ma to w dupie i musi uczestniczyć w tym cyrku.

Kolejny cyrk Klempy.