Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię

Data: 2011-06-15 17:38:37
Autor: Zennon
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię
Liczba zmarłych dawców zgłoszonych do pobrań narz±dów:
2001-539
2002-593
2003-649
2004-696
2005-669
2006-604
konferencja Ziobry i aresztowanie drG
2007-466
2008-539

Zennon

Data: 2011-06-15 22:20:17
Autor: Kaczysta
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201106151538.UTC.itajma$ka4$1tioat.net...
[...]

Takie same tendencje s± w innych krajach UE - to też robota Ziobry?
Być może doktor G. robił rocznie ok. 300 transplancji, a po posadzeniu zero - st±d ten spadek liczbowy.
AZ

Data: 2011-06-15 23:56:14
Autor: Zennon
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df91404$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kretynku, przeczytaj zdanie nad liczbami.

Zennon

Data: 2011-06-18 17:08:19
Autor: Darecki
Kolejny dowód, że Hans jest idiotą ma tematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologi ę
Zennon wrote:

Kretynku, przeczytaj zdanie nad liczbami.

Matolku, przeczytaj ile tysiecy Polakow pada ofiara takich konowalow jak twoj ulubieniec.

"Błędy lekarskie. Takie historie powinny być nagłaśniane

- Na pewno powinniśmy nagłaśniać historie osób, które cierpią z winy lekarzy. Inaczej temat zupełnie zostanie zamieciony pod dywan - mówi dr Adam Sandauer, który od lat zajmuje się błędami lekarskimi w Polsce.

- Od kilku tygodni piszemy w "Gazecie Lubuskiej” o ludziach, którzy padli ofiarą błędów lekarskich. Zgłaszają się do nas Czytelnicy i pytają, gdzie mają szukać pomocy, bo też doświadczyli "złego leczenia”. Do kogo ich odsyłać?

- Cholera wie, bo prawo w zakresie błędów medycznych źle działa w tym kraju. Trzeba by ich odesłać do prawników, kancelarii, które specjalizują się w tego typu sprawach. Tylko muszą być świadomi, że to na nich będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że szpital czy lekarz zawinił. I to oni poniosą koszty sądowe, jeśli nie uda się tego udowodnić.

- Wiadomo, jakie to trudne i jak długo ciągną się sprawy sądowe. Czy narażać na to ludzi, którzy i tak już są schorowani?

- Inne wyjście jest takie: powinniśmy wspólnie dążyć do zmiany prawa. Tylko gdy co jakiś czas rozwieszamy w kraju tysiące plakatów namawiających do protestu, przed Sejmem zjawia się raptem 100 osób. To mała liczba, w dodatku najsłabsza grupa społeczna, bo często już schorowana. Jak mają walczyć z systemem, skoro nie mają sił, by walczyć o własne zdrowie? W przyzwoitym państwie - nie chcę tu oceniać, czy takim jesteśmy - coś powinno się zrobić dla tych ludzi.

- Co?

- Choćby stworzyć program leczenia chorób powstałych w następstwie błędów lekarskich. Tylko żeby to zrobić, trzeba by było rozwiązać wielki worek pieniędzy.

- Często jest pan proszony przez poszkodowanych o wstawiennictwo w sądach?

- Tak. Robiłem to z różnym skutkiem. W Polsce dochodzi rocznie do 20-30 tysięcy błędów lekarskich. Gdybym miał jeździć na każdą rozprawę sądową, nic innego bym nie robił. Instytucja Rzecznika Praw Pacjenta miała zająć się pomocą w takich przypadkach. Tymczasem - jak wynika ze sprawozdania rzecznika za miniony rok - nie zabrał on udziału w ani jednej sprawie o błędy lekarskie.

- Mówi pan, że trzeba zmienić prawo. Co konkretnie?

- Długo by wyliczać. Wspomnę o czterech - z mojego punktu widzenia - najważniejszych kwestiach. Absurdem jest, że to na poszkodowanym, który przecież śpi podczas operacji, ciąży obowiązek udowodnienia winy szpitala i lekarza. Niech obie strony udowadniają. A dlaczego nie? Poza tym trzeba by było odstąpić od obciążania poszkodowanego kosztami sądowymi w przypadku, gdy wyrok nie jest rozstrzygający. To tak, jakby karało się go za to, że się odważył walczyć o siebie w sądzie. Trzecia ważna kwestia to biegli. Teraz jest tak, że biegłych powołują sądy. Zdanie biegłych powołanych przez strony, czyli prywatnie, nie ma znaczenia. A jak pani dobrze wie, w sprawach o odszkodowanie za choćby zniszczone auto można powołać swojego rzeczoznawcę. Takie samo prawo powinno obowiązywać również jeśli chodzi o błędy medyczne. I jeszcze jedna ważna kwestia - dostęp do dokumentacji medycznej po śmierci pacjenta. Jeśli przed zgonem nie podpisał pełnomocnictwa dla rodziny, najbliżsi nie mają prawa do dokumentów. A przecież człowiek, gdy trafia do szpitala, nie zakłada najgorszego.

- Czy coś w tych kwestiach się teraz robi? Widzi pan światełko w tunelu?

- Nie. Nie widzę szans na zmiany, bo nie ma takiej woli politycznej. Na pewno powinniśmy nagłaśniać historie osób, które cierpią z winy lekarzy. Inaczej temat ten zupełnie zostanie zamieciony pod dywan."

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110131/ZDROWIE/772397024

Data: 2011-06-16 10:12:42
Autor: Tomek
[...]

No kuĽwa jak aresztowali dr G., to natychmiast ludzie przestali umierać...
Tomek

Data: 2011-06-16 11:14:39
Autor: cirrus
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df9bb2b$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

--
stevep

Data: 2011-06-16 11:48:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-16 11:14, cirrus pisze:

Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

I akurat w tej sprawie miał 100% racji. On już nikogo jako lekarz nie zabije.

Data: 2011-06-16 17:09:02
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 11:48, jadrys pisze:
Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

I akurat w tej sprawie miał 100% racji. On już nikogo jako lekarz nie
zabije.

Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, Bóg.

Data: 2011-06-16 17:11:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 17:09, u2 pisze:
[...]

No dobrze, może jeszcze zabije, ale to nie moja wina :)

Data: 2011-06-16 19:39:26
Autor: jadrys
[...]

Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, BĂłg.

Bo mu teraz wszyscy będą patrzeć na ręce.
Ale tym Bogiem to jesteś takim samozwańczym, chyba... ?

Data: 2011-06-16 22:23:40
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 19:39, jadrys pisze:
Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, Bóg.

Bo mu teraz wszyscy będ± patrzeć na ręce.
Ale tym Bogiem to jeste¶ takim samozwańczym, chyba... ?

Pierdolisz hadrys, uważaj aby¶ do mnie leciał jak się zesrasz w gacie.

Data: 2011-06-17 19:42:37
Autor:
On Thu, 16 Jun 2011 10:12:42 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> Zennon

No kuĽwa jak aresztowali dr G., to natychmiast ludzie przestali umierać...

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. mowa o dawcach organow.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-16 17:33:32
Autor: Klin
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

       Uważasz, że transplantologia jest niebywałym osi±gnięciem medycyny?
       Poczytaj o jej ciemnych stronach.
 http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110112/REG00/842237289
       http://www.wprost.pl/ar/113563/Lowcy-nerek/

Data: 2011-06-16 16:57:53
Autor: MH
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
Użytkownik Zennon napisał:
> [...]
> 2008-539
>
> Zennon

       Uważasz, że transplantologia jest niebywałym osi±gnięciem medycyny?

=================

Uważasz , że energia elektryczna jest niebywałym osi±gnięciem techniki?
Poczytaj o jej ciemnych stronach:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,9547652,Porazony_pradem_przy_wypompowywaniu_wody.html

http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/10567/swidnik,wedkarz,smiertelnie,porazony,pradem/

MH

Data: 2011-06-16 19:30:31
Autor: Klin
Użytkownik  MH napisał:
Klin<klin\@wp.pl,

       ,>  napisał(a):

Użytkownik Zennon napisał:
[...]

    I to jest tragiczne, że każde osi±gnięcie techniczne i naukowe ludzie o zbrodniczych
    umysłach potrafi± nadużyć. Natomiast Twoje przykłady można o dupę rozbić, bo
    wypadki te były wynikiem błędów nieumy¶lnych a nie zamierzonych działań lepszy
    przykład mogłe¶ wymy¶lić jest tego tyle, że nie chce mi się tu wymieniać. Dlatego
    naukowcy i technicy powinni by¶ bardzo ostrożni przy upowszechnianiu swych
    i odkryć wynalazków - nie daje się małpom pistoletu do zabawy.

Data: 2011-06-16 20:36:20
Autor: MH
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):

> [...]
    przykład mogłe¶ wymy¶lić jest tego tyle, że nie chce mi się tu wymieniać.

Niech Ci będzie !!  Pozostańmy wobec tego w duchu UMY¦LNEGO wykorzystania
energii elektrycznej i jej Ciemnej Strony w kontek¶cie UMY¦LNEGO wykorzystania :

http://www.tvn24.pl/0,1525081,wiadomosc.html

Dlatego
    naukowcy i technicy powinni by¶ bardzo ostrożni przy upowszechnianiu swych
    i odkryć wynalazków - nie daje się małpom pistoletu do zabawy.

WE¬ NIEPIERDOL !!! Id±c tym tokiem rozumowania , zrobisz co¶ na mierę
Rewolucji Kulturalnej.. A może by tak w PiSdu zamkn±ć Internet , bo hakerzy
wydłubuj± Ci z konta parę zeta ??!! A może zlikwidować produkcję samochodów ,
bo zazdrosna żona zaczaiła się i z premedytacj± rozjechała Twoj± Kochanicę ??

Itd.. , itp...

MH  --

Data: 2011-06-17 00:51:15
Autor: Hans Kloss
On 16 Cze, 22:36, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

......a może pozamykać  stadiony w całym kraju  bo gdzie¶ tam "kibole"
wybiegli na murawę po zakończeniu meczu?
J-23

Data: 2011-06-17 08:26:35
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 16 Cze, 22:36, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> WE=AC NIEPIERDOL !!! Id=B1c tym tokiem rozumowania , zrobisz co=B6 na mie=
r=EA
> Rewolucji Kulturalnej.. A mo=BFe by tak w PiSdu zamkn=B1=E6 Internet , bo=
 hakerzy
> wyd=B3ubuj=B1 Ci z konta par=EA zeta ??!! A mo=BFe zlikwidowa=E6 produkcj=
=EA samochod=F3w ,
> bo zazdrosna =BFona zaczai=B3a si=EA i z premedytacj=B1 rozjecha=B3a Twoj=
=B1 Kochanic=EA ??

......a mo=BFe pozamyka=E6  stadiony w ca=B3ym kraju  bo gdzie=B6 tam "kibol=
e"
wybiegli na muraw=EA po zako=F1czeniu meczu?
J-23

==========================

Jeżeli staje się to zjawiskiem nagminnym , stanowi zagrożenie dla
zdrowia,życia i mienia , to zdecydowanie tak !!!

Słyszałe¶ , żeby przy okazji jakiejkolwiek innej dyscypliny sportowej niż
piłka kopana dochodziło do burd , "ustawek" zarówno podczas jak i przed/po
imprezie ??  Może uda ci się znaleĽć jaki¶ sporadyczny przykład , ale będzie
to trudne !!  I jeżeli nawet znajdziesz , to będzie to przypadek SPORADYCZNY.

Zlikwidować piłkę kopan± jako dyscyplinę??  No pewno , że nie! Nie chodzi o
wylewanie dziecka z k±piel±.. Ale jak sie inaczej nie da z bandytami , to
wła¶nie trzeba zrobić tak jak zostało zrobione. A sam fakt , że w obronie
bandytów staj± Prawi i Sprawiedliwi , napawa wręcz obrzydzeniem do tej
hipokryzji..

MH

Data: 2011-06-17 22:14:49
Autor: pluton
[...]

A moze rozwalic jakas kobitke, bo podobno ukradla wegiel ?

Nullification

Data: 2011-06-17 17:48:54
Autor: Hans Kloss
On 17 Cze, 22:14, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

A moze rozwalic jakas kobitke, bo podobno ukradla wegiel ?
 A któż to  miał interes w tym, żeby "rozwalić kobitkę" kradn±c±
węgiel, ci którzy j± na tym przyłapali czy może jednak jej wspólnicy?
J-23

Data: 2011-06-18 06:02:44
Autor: pluton
[...]

wszystkiemu winien jest uklad i bomba w ogonie.

Nullification

Data: 2011-06-18 07:56:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-18 06:02, pluton pisze:
A moze rozwalic jakas kobitke, bo podobno ukradla wegiel ?
  A któż to  miaĹ‚ interes w tym, ĹĽeby "rozwalić kobitkÄ™" kradnÄ…cÄ…
węgiel, ci którzy ją na tym przyłapali czy może jednak jej wspólnicy?
J-23

wszystkiemu winien jest uklad i bomba w ogonie.

Nie możesz odpowiedzieć na tak proste pytanie bez głupkowatych wykrętów?

Data: 2011-06-18 14:00:05
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ithem8$qn9$1news.onet.pl...
[...]

Hmm, przyganiał kocioł garnkowi, przytocz choć jedną swoja wypowiedź bez głupawych wykrętów.

--
stevep

Data: 2011-06-19 15:36:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-18 14:00, cirrus pisze:

Hmm, przyganiał kocioł garnkowi, przytocz choć jedną swoja wypowiedź bez głupawych wykrętów.

To ty mi przytocz choćby dwie moje niemerytoryczne odpowiedzi.

Data: 2011-06-19 18:12:24
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itkuo2$5pk$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-18 14:00, cirrus pisze:
Hmm, przyganiał kocioł garnkowi, przytocz choć jedną swoja wypowiedź bez głupawych wykrętów.
To ty mi przytocz choćby dwie moje niemerytoryczne odpowiedzi.

Trudniej by mi bylo znaleźć choc jedna do rzeczy.

--
stevep

Data: 2011-06-17 10:15:45
Autor: Klin
Kolejny dowód na to, że nie wiecie czego chcecie!
Użytkownik  MH napisał:

[...]

    WE¬ NIE PIERDOL - się pisze je¶li już koniecznie musisz być ordynarny!!!

    Id±c za takim rozumowaniem próby ograniczenia transferu technologii
    s± bez sensu. Dać wszystkim możliwo¶ć produkowania bomb atomowych,
    opublikować w internecie utajnione prace na temat biotechnologii, udostępnić
    każdemu wszelkie możliwe narzędzia zabijania, sprzedawać bez kontroli
    antyrakiety, trucizny, narkotyki - tego chcesz?  Internet jest dostępny, bo
    władza nad nim nie wyszła dot±d całkowicie spod kontroli jego twórców i rz±dów,
    maj± w nim wspaniałe narzędzie  kształtowania opinii i zbierania informacji więc
    godz± się z pewnymi niedogodno¶ciami próbuj±c im zaradzić przez cenzurę
    i metody inwigilacji obywateli z pomoc± tegoż Internetu . Podobnie jest także
    z ruchem ulicznym, podlega kontroli i eliminowaniu i nim nieprawidłowo¶ci,
    zbyt wielkie korzy¶ci przynosi by byli gotowi go ograniczyć mimo olbrzymich
    strat zwi±zanych z katastrofami i szkodami dla ¶rodowiska. W przypadku
    za¶ handlu organami będzie bardzo trudno zapobiec nieprawidłowo¶ciom,
    bo stykamy się tu z najsilniejszym ludzkim popędem - pragnieniem
    życia. Bogaci ludzie zapłac± każd± cenę za jego przedłużenie więc
    zbrodniczy handel organami ma przed sob± kolosaln± przyszło¶ć.

Data: 2011-06-16 17:53:59
Autor: Klin
Kolejny dowód, że Hans jest idiotą ma tematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologi ę
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik Zennon napisał:
Liczba zmarłych dawców zgłoszonych do pobrań narządów:
[...]

Uważasz, że transplantologia jest niebywałym osiągnięciem medycyny?
Poczytaj o jej ciemnych stronach.

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110112/REG00/842237289

http://www.wprost.pl/ar/113563/Lowcy-nerek/

   Doniesienia o handlu organami ludzkimi do przeszczepĂłw, pozyskiwanych od ubogich Trzeciego Ĺšwiata, oraz o porywaniu lub sprzedawaniu i zabijaniu dzieci w celu pozyskania ich organĂłw, nie sÄ… niczym nowym. Pobrane organy trafiajÄ… nielegalnie do klinik najbogatszych krajĂłw Ĺ›wiata, bywajÄ… teĹĽ wszczepiane bogatym pacjentom, odwiedzajÄ…cym w tym celu kraje ubogie w ramach tzw. turystyki transplantacyjnej. W ostatnich miesiÄ…cach w Mozambiku wybuchĹ‚a gĹ‚oĹ›na afera, ujawniona przez misjonarki katolickie i protestanckie, zwiÄ…zana z tym nieludzkim procederem.

Pod koniec ubiegłego roku brazylijska misjonarka katolicka, s. Maria Elilda dos Santos, ujawniła międzynarodowy handel organami ludzkimi w regionie Nampula. Pierwszy ujawniony przypadek wycięcia organów dziecka w celu sprzedaży dotyczył 12-letniej dziewczynki, która zniknęła w październiku 2002 r. Jej ciało znaleziono bez serca, płuc i nerek. Policja została zawiadomiona, ale nie podjęto śledztwa. Władze w Nampula nakazały pogrzebać ciało i przypadek został odłożony do akt. Po tym przypadku S. Elildzie i pięciorgu dzieciom grożono śmiercią, tak że musiały szukać schronienia w klasztorze.
Według doniesień Radio Watykan z lutego b.r., w prowincji Nampula w północno-wschodnim Mozambiku ofiarą handlu organami padło co najmniej 80 dzieci. Od tej pory liczba zaginionych dzieci wrosła. Radio Watykan wielokrotnie relacjonowało rozwój wydarzeń związanych z tym procederem.
Zakonnicy i misjonarze opiekujący się w Mozambiku dziećmi ulicy i sierotami stwierdzili w ostatnich miesiącach zaginięcie licznych niepełnoletnich, czasem zupełnie bez śladu. Ciała niektórych dzieci znaleziono z wyciętymi organami. Niektórym niedoszłym ofiarom udało się umknąć z rąk morderców i złożyć zeznania. Misjonarze zgromadzili też dokumentację procederu, łącznie z wypowiedziami niedoszłych ofiar i fotografiami martwych ciał, pozbawionych organów.
„Kilka krajów jest włączonych do tej niesprawiedliwej gry. Ofiarami są biedni, którzy nie mają głosu, obrony ani siły, by się bronić samemu. Jesteśmy przekonane, że Nampula jest częścią międzynarodowej organizacji” - podsumowała misjonarka, s. Juliana, w wywiadzie dla radia portugalskiego w styczniu b.r. Według niej do organizacji włączony jest Mozambik, RPA, Brazylia i Portugalia. Organy miały być przemycane do sąsiedniego Zimbabwe i RPA. S. Juliana stwierdziła też, że było kilka prób uprowadzenia dzieci z sierocińca, które siostry prowadzą w Nampula.
Komisja Justitia et Pax Instytutów Zakonnych Portugalii 13.09. ub.r. opublikowała dokument na temat handlu organami ludzkimi i dziećmi w Mozambiku, domagając się od rządu swego kraju, by „wzmógł międzynarodową presję, aby prawda nie została ukryta i sprawiedliwości stało się zadość” (Mozambik jest dawną kolonią portugalską i do dziś Portugalia ma w tym kraju wielkie wpływy). Prezydent Komisji, ks. Valentin Gonçalvez ze zgromadzenia Księży Werbistów, poinformował agencję prasową Ecclesia, że wiele osób zakonnych zaangażowało się w zbieranie dowodów, aby poznać zasięg problemu.
Według dokumentu Komisji na miejscu wydarzeń było wielu dziennikarzy. Mogli się naocznie przekonać, że porwane dzieci po zabiciu i wycięciu im różnych narządów zostały porzucone jak niepotrzebny śmieć. Z drugiej strony Komisję niepokoi skupianie się tylko na tej jednej zbrodni. Problem bowiem jest o wiele szerszy, a handel organami jest tylko jego częścią. Wiele dzieci, młodzieży i dorosłych także porywa się i zmusza do pracy niewolniczej lub wykorzystuje seksualnie.
Portugalskie instytuty zakonne alarmują, że „jeśli globalizacja działa jako sieć, to w przypadku mafii i handlarzy sieć ta nie ma żadnych ograniczeń”. Dokument, w którym opisano przypadki, o których mówią zakonnicy z Portugalii, podpisał arcybiskup z Nampuli, bp. Tomé Makhweliha, rektor międzydiecezjalnego seminarium duchownego, ks. Carlos Albert Gaspar Pereira, świecka misjonarka katolicka z Brazylii, Maria Elida dos Santos i przełożona klasztoru „Mater Dei”, siostra Maria Carmen Calvo Arino (Siostra Juliana). Doniesienia te omówiła Konferencja Episkopatu Mozambiku. Biskupi postanowili przedstawić problem prezydentowi kraju.
W marcu zakonnicy pracujący w Mozambiku wystosowali w tej sprawie apel, skierowany m.in. do parlamentu europejskiego, Rady Europy i komisariatu praw człowieka ONZ. Podpisało go ponad 150 tysięcy osób w różnych krajach świata - głównie we Włoszech. 15.04. w Rzymie w kurii generalnej zakonu serwitów odbyła się konferencja prasowa, poświęcona tej sprawie.
    http://jaga70.blog.onet.pl/Handel-organami-ludzkimi,2,ID413765976,n

Data: 2011-06-16 17:58:05
Autor: Klin
Kolejny dowód....
   Je¶li przeczytali¶cie moje poprzednie dwa posty nie macie pewnie w±tpliwo¶ci
   kto jest tym idiot±.

Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię