Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię

Data: 2011-06-16 10:12:42
Autor: Tomek
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201106151538.UTC.itajma$ka4$1tioat.net...
Liczba zmarłych dawców zgłoszonych do pobrań narz±dów:
2001-539
2002-593
2003-649
2004-696
2005-669
2006-604
konferencja Ziobry i aresztowanie drG
2007-466
2008-539

Zennon

No kuĽwa jak aresztowali dr G., to natychmiast ludzie przestali umierać...
Tomek

Data: 2011-06-16 11:14:39
Autor: cirrus
Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df9bb2b$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

--
stevep

Data: 2011-06-16 11:48:35
Autor: jadrys
Kolejny dowód, że Hans jest idiotą ma tematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologi ę
W dniu 2011-06-16 11:14, cirrus pisze:

Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

I akurat w tej sprawie miał 100% racji. On już nikogo jako lekarz nie zabije.

Data: 2011-06-16 17:09:02
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 11:48, jadrys pisze:
Przecież pisowski wymoczek ogłosił, że ten pan juz nikogo nie zabije.

I akurat w tej sprawie miał 100% racji. On już nikogo jako lekarz nie
zabije.

Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, Bóg.

Data: 2011-06-16 17:11:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 17:09, u2 pisze:
[...]

No dobrze, może jeszcze zabije, ale to nie moja wina :)

Data: 2011-06-16 19:39:26
Autor: jadrys
[...]

Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, BĂłg.

Bo mu teraz wszyscy będą patrzeć na ręce.
Ale tym Bogiem to jesteś takim samozwańczym, chyba... ?

Data: 2011-06-16 22:23:40
Autor: u2
W dniu 2011-06-16 19:39, jadrys pisze:
Nie zabije, bo nad wszystkim czuwam ja, Bóg.

Bo mu teraz wszyscy będ± patrzeć na ręce.
Ale tym Bogiem to jeste¶ takim samozwańczym, chyba... ?

Pierdolisz hadrys, uważaj aby¶ do mnie leciał jak się zesrasz w gacie.

Data: 2011-06-17 19:42:37
Autor:
On Thu, 16 Jun 2011 10:12:42 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]
>
> Zennon

No kuĽwa jak aresztowali dr G., to natychmiast ludzie przestali umierać...

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. mowa o dawcach organow.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Kolejny dowód, że Hans jest idiot± matematycznym, a Ziobro rozwalił transplantologię