Kolejny drenaż kieszeni polskich obywateli przez masońsk±, jewrokołchozow± mafię.

Data: 2012-09-03 14:47:40
Autor: jerzy.n
Kolejny drenaż kieszeni polskich obywateli przez masońsk±, jewrokołchozow± mafię.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5436bcf3-ffe6-41d0-bb48-e124b6615f29p12g2000vbm.googlegroups.com...
Ja się grzecznie pytam, kto dał prawo tym masonom, by gromadzili
bezkarnie dane na temat, który jest objęty tajemnic± lekarsk± -
mianowicie o stanie mojego zdrowia??? Po drugie. Kto ma płacić za
wymianę prawka co 5 lat???
>Fuck UE!  Fuck NWO! :-E

Antenka
Jak ci jaki¶ epileptyk przejedzie kogo¶ z rodziny to szybko zmienisz zdanie ....

Data: 2012-09-03 15:53:16
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 03 Sep 2012 14:47:40 +0200, jerzy.n wrote:

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
e124b6615f29@p12g2000vbm.googlegroups.com...
Ja siĂŞ grzecznie pytam, kto daÂł prawo tym masonom, by gromadzili
bezkarnie dane na temat, który jest objêty tajemnic± lekarsk± -
mianowicie o stanie mojego zdrowia??? Po drugie. Kto ma p³aciæ za
wymianĂŞ prawka co 5 lat???
 >Fuck UE!  Fuck NWO! :-E

Antenka
Jak ci jaki¶ epileptyk przejedzie kogo¶ z rodziny to szybko zmienisz
zdanie ...

Już dziś lekarze zajmujący się medycyną pracy mają super wpływy właśnie dzięki podobnym restrykcjom.
Zwiększenie restrykcji zwiększy jedynie ich dochody ale nie poprawi bezpieczeństwa. W dalszym ciągu epileptyk będzie miał szansę Ciebie przejechać.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Kolejny drenaż kieszeni polskich obywateli przez masońsk±, jewrokołchozow± mafię.