Kolejny ekspiert od pancernej brzozy

Data: 2012-04-25 00:56:42
Autor: u2
Kolejny ekspiert od pancernej brzozy
.... się ujawnił w GWnie, więcej o nim w kontrowersjach.net :

http://kontrowersje.net/tresc/portal_kontrowersjenet_dowiedzial_sie_kto_z_komisji_millera_rozpoznal_glos_sp_generala_blasika

Czuję się odrobinę podniecony, ponieważ mam za sobą nowe doświadczenie, w dodatku medialne, i sam już nie wiem, czy to awans, czy też degradacja. Co by nie było wiadomość wydaje się niebagatelna i pomijając rozterki, pragnę zakomunikować: "Jak się dowiedział Portal Kontrowersje.net, ekspertem komisji Millera, który rozpoznał głos śp. Generała Błasika, był Maciej Lasek, obecnie szef KBWL". Dla wielu ta informacja może być sporym zaskoczeniem, bo przez blisko dwa lata Maciej Lasek był zupełnie anonimową postacią, nie wyróżniał się ani nadmiernym zaangażowaniem w badania komisji Millera, ani nie brał udziału w medialnych sporach. Nawet powołanie na szefa KBWL, nie pobudziło Macieja Laska, stał milcząco przy ministrze Nowaku i pokornie, od czasu do czasu, kiwał głową. Dopiero po ostatnich doniesieniach z komisji Macierewicza, Maciej Lasek musiał sobie przypomnieć komu zawdzięcza stanowisko i zaczął się za stanowisko odwdzięczać. Nasz informator twierdzi, że Lasek broni się rękami i nogami przed dwoma rodzajami ludzkiej działalności: informatyką i mediami. Niechęć do mediów musiał Maciej Lasek przemóc, natomiast awersję do wszelkich zaawansowanych obliczeń i programów komputerowych Lasek zachował i dzięki tej ekscentryczności prace komisji Millera miały taki, a nie inny przebieg. Pierwsze odrzucenie wyników badań na wysokiej klasy sprzęcie komputerowym, do obróbki dźwięku, było dziełem Laska. Komisja Millera długo się wahała, komu przypisać niezidentyfikowany głos w kokpicie samolotu, w końcu Lasek, miał w krótkich żołnierskich słowach powiedzieć: "Co mi tu będą pieprzyć komputerowo, przecież znałem człowieka, to mówi Błasik". Pozostali członkowie komisji, łącznie z przewodniczącym, inżynierem górnikiem, podpisali się pod ekspertyzą fonograficzną, dokonaną analogowo, przez inżyniera Macieja Laska.

Jako ciekawostkę i złośliwostkę nasz informator podaje, że Maciej Lasek był jedynym członkiem komisji, który nie używał notebooka, wszystkie analizy przeprowadził w skoroszytach, przy użyciu deski kreślarskiej i kalkulatora. Z rzeczy mniej zabawnych informator dodaje dwa wydarzenia, które przesądziły o tym, że komisja Millera nie wykonała symulacji komputerowych do weryfikacji swoich hipotez, które ręcznie wysnuł Maciej Lasek. Pierwsze poległo materiałoznawstwo, w ten sposób nie doszło do żadnej próby wytrzymałościowej centropłatu tupolewa i możliwych zachowań po zderzeniu z konkretnymi przeszkodami. Maciej Lasek poprosił jednego z niższych rangą członków komisji, by ten wydrukował zdjęcia z Internetu i na tej podstawie inżynier Lasek nakreślił trajektorię feralnego lotu, dopasowując skrzydła samolotu do wysokości drzew rosnących w okolicach lotniska Siewiernyj. Gdy inżynier Lasek przyjął za pewnik główną hipotezą, jakoby samolot został poszatkowany przez korony drzew, zablokował drugą symulację komputerową, która miała wyjaśnić olbrzymie zniszczenie samolotu i rozrzucenie elementów na kilkuhektarowym obszarze. Zdaniem inżyniera Laska konsekwencją urwanego na koronach drzew skrzydła musiała być beczka lub półbeczka, która stała się bezpośrednią przyczyną tak niecodziennej destrukcji samolotu. Obie blokady spotkały się z niewielkim protestem pozostałych członków komisji, wówczas inżynier Lasek poprosił niższego rangą członka komisji, aby ten ściągnął z Internetu film z roku 1953, na którym samolot DC-7, twardo ląduje, eksploduje, po czym trafia w dwa utwardzane i otoczone fundamentami, słupy telegraficzne.

Ostatnia konstrukcja amerykańskiego samolotu pasażerskiego, wyposażona w silniki gwiazdowe, będąca bezpośrednią kontynuacją samolotu DC-6, produkowaną od roku 1949, ma niemal dwukrotnie mniejszą masę niż tupolew. Przy mniejszej masie i powierzchni skrzydeł, samolot ma podwieszone 4, a nie dwa silniki. Po twardym lądowaniu z prędkością co najmniej o połowę mniejszą niż uzyskał tupolew w locie wznoszącym, trafia DC-7 w dwie przeszkody u podstawy, a nie na wysokości 5,9 metra. Być może z powodu tych szczegółów inżynier Lasek nie załączył do raportu komisji materiału z YouTube, a poprzestał na zdjęciach z bloga. W ramach zadośćuczynienia profesjonalizmowi inżynier Lasek dostarczył filmik mediom i gruntuje swoją fachowość, z pełną brawurą. Nasz informator przedstawił dowody na powyższe działania inżyniera Macieja Laska, które wkrótce zaprezentuję na Portalu, jednak wcześniej chciałbym poznać stanowisko Macieja Laska, bo jak wiadomo każdy ma prawo bronić swojego dobrego imienia i kompetencji.

Obawiam się jednak, że nie będzie inżynierowi łatwo. Portal Kontrowersje.net uzyskał również wiedzę na temat umiejętności inżynieryjnych i pilotażowych Macieja Laska. Okazuje się, że inżynier i ekspert był szkolony W TYM SAMYM UŁOMNYM SYSTEMIE SZKOLEŃ PILOTÓW, na przestarzałych procedurach i minimach programowych, bez dostępu do nowoczesnych technik badawczych i co najbardziej bulwersujące, nie miał aktualnych "papierów". Podobne zaniedbania widać w edukacji, inżynier Lasek nie potrafi obsługiwać najbardziej podstawowych programów komputerowych, którymi obecnie posługuje się każda polska politechnika.. Anegdotyczna stała się słynna wypowiedź Laska: "nie matura z komputera, zrobi z ciebie oficera". Poza badaniem wypadków lotniczych, inżynier Lasek ma jeszcze jedno hobby, jest instruktorem szybowcowym i motoszybowcowym, stąd zapewne biegle porusza się w procedurach szkoleniowych pilotów odrzutowców. Teoretycznie inżynier Lasek potrafi latać na ATR 72/42, natomiast według wiedzy naszego informatora, za sterami TU154M inżynier Lasek nie siedział ani razu i nie ma uprawnień. Mimo to, tuż po awansie na szefa KBWL, Lasek posiadł bogatą wiedzę na temat odchodzenia na drugi krąg, którego w jego przekonaniu nie potrafił wykonać pilot z nalotem 3500 godzin, w tym 2900 godzin tylko na TU-154M. Tyle jeśli chodzi o mój debiut medialny i komisyjnie przeprowadzane badanie kompetencji. Wkrótce zamierzam wykonać profil psychologiczny inżyniera Laska, pisma do IPN już wysłałem.

Data: 2012-04-25 10:45:09
Autor: pohook
Kolejny ekspiert od pancernej brzozy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
.... si=EA ujawni=B3 w GWnie, wi=EAcej o nim w kontrowersjach.net :

To już nie Antoś? No co za czasy! Tacy eksperci z PiS, a nie wiedzą, że brzoza
to miękkie drzewo i co najwyżej mogła zrobić zadrapanie na poszyciu ale nie
urwać skrzydła! Ktoś musiał to zrobić! Tylko kto? Masz jakąś koncepcję ty
zawszony parobku?

Data: 2012-04-25 17:36:58
Autor: Pankracy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
.... si=EA ujawni=B3 w GWnie, wi=EAcej o nim w kontrowersjach.net :

http://kontrowersje.net/tresc/portal_kontrowersjenet_dowiedzial_sie_kto_z_k=
omisji_millera_rozpoznal_glos_sp_generala_blasika

Kolejny pojeb, spcjalista od ścinania drzew piłą motorową? Czy wam się to nie
znudzi moherowe staruchy?

Data: 2012-04-25 10:47:17
Autor: brat_olin
Pankracy" <bitstr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

> omisji_millera_rozpoznal_glos_sp_generala_blasika

Kolejny pojeb, spcjalista od ścinania drzew piłą motorową? Czy wam się to nie

Inz. Maciej Lasek, znaczy ekspert komisji Millera, ten ktory slyszal
gen. Blasika w kokpicie, to staruch, i moherowy do tego?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-04-26 06:26:15
Autor: stevep

u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Inz. Maciej Lasek, znaczy ekspert komisji Millera, ten ktory slyszal
gen. Blasika w kokpicie, to staruch, i moherowy do tego?

Widziałeś go, po co się tak postarzasz skoro z wyglądu jakieś 10 lat  młodszy od ciebie?
--
stevep

Data: 2012-04-27 19:53:15
Autor: pluton
[...]

Czlowieku, a co kogo obchodzi, czy jakis pijany zupak dekowal sie
akurat w kabinie idiotow czy ciagnal druta zwierzchnikowi.

Ty mi powiedz, jak Tusk zmusil szambonura, zeby polecial na jakies zadupie,
gdzie nie ma nawet lotniska ?

Czego tak bardzo bal sie szambonur, ze wolal wleciec we mgle niz
narazic sie na gniew Tuska i poleciec na jakies lotnisko ?

Jakie haki mial Tusk na pisowska marionetke ?

Nullification

Kolejny ekspiert od pancernej brzozy