Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony

Data: 2009-11-04 12:28:11
Autor: iaforek
Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony
Miał być straszny, krwiożerczy, zabił więcej ludzi niż komunizm i nazizm razem wzięte. Kaczyzm - postrach wszystkich wykształciuchów. Mordował, fabrykował, podsłuchiwał, gwałcicł, zjadał małe dzieci. Doprowadził Polskę i Europę do upadku - tak przynajmniej twierdzą jego zagożali przeciwnicy, tropiciele, wykształciuchy. Kaczyńscy, Ziobro - mieli być ucieleśnieniem całego zła jakie jest na Ziemi. A tutaj taki klops:

"Ziobro czysty jak łza"
http://www.dziennik.pl/polityka/article474453/Ziobro_czysty_jak_lza.html

--
iaforek

Data: 2009-11-04 13:35:08
Autor: jurek
[...]

zapodaj to Kaweckiemu :)
kolejny raz debila z siebie zrobil

Data: 2009-11-04 13:43:26
Autor: awe

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000009.4af174fcnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ja waj co to sie porobilo. Kawecki sam siebie oklamuje bo latwiej mu z tym zyc...
awe

Data: 2009-11-04 12:48:59
Autor: iaforek
Kolejny
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -
ja waj co to sie porobilo. Kawecki sam siebie oklamuje bo latwiej mu z tym zyc...

Dajcie chłopakowi spokój ;) Musi niezłą traumę przechodzić, po tym jak mu się "kaczyzm" skończył. Z kim teraz będzie walczył??? Ufo, yeti? Może w ramach odewtu, za te lata gdy był okłamywany to rzuci się na Donalda T.!? LOL
Poza tym, leżącego się nie kopie ;) Nawet jego.

--
iaforek

Data: 2009-11-04 15:06:13
Autor: jurek
Kolejny
Poza tym, leżącego się nie kopie ;) Nawet jego.

Nie gadaj za płatne pisanie takich głupot ryja by mu warto obić

Data: 2009-11-06 21:31:10
Autor: awe
Kolejny

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000013.4af18a55newsgate.onet.pl...
Poza tym, leżącego się nie kopie ;) Nawet jego.

Nie gadaj za płatne pisanie takich głupot ryja by mu warto obić
-- -- -- -- -- -- -
no co ty kawecki to wariat
awe

Data: 2009-11-04 13:48:37
Autor: jurek
> [...]

-- -- -- -- -- -
ja waj co to sie porobilo. Kawecki sam siebie oklamuje bo latwiej mu z tym zyc...
A tvn24,wp.pl,onet.pl,gazeta wyborcza i inne postympowe media milczą
Teraz się zaczna pozwy o znieslawienia,naruszenia dóbr osobistych itp.

Data: 2009-11-04 16:29:52
Autor: cirrus
Użytkownik "iaforek" <iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hcrs0r$l7e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Krętacza nie zlapali za rękę, masz się czym podniecać.

--
stevep

Data: 2009-11-04 07:54:36
Autor: Hans Kloss
Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony
cirrus napisał(a):

Kr�tacza nie zlapali za r�k�, masz si� czym podnieca�.

Jakiego "krętacza"  padlino? Przypomnieć ci  bydlaku z jakim
tryumfalnym kwikiem pierdoliłeś na tej grupie o rzekomym "złamaniu
prawa" przez Ziobrę i jego szybkim lądowaniu w kryminale? A jak
rozsądni ludzi odpisywali ci że to brednia do kwadratu i żadne prawo
złamane nie zostało to się im jedynie przedstawiałeś, cytuję "kretyn".
Tera kurwi synu zlizuj to gówno którym obrzucałeś pana Ziobrę. Na
kolana pełoski pedrylu!!!
J-23

Data: 2009-11-04 17:29:11
Autor: Roger Perejro
Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Nie zostało złamane? To za co ma przepraszac i płacic odszkodowanie? Trzeba poczekac, aż go całkiem rozliczą, to po pierwsze, a po drugie to nie chciałbym życ, mając na sumieniu tyle osób ile ma Zbigniewu Ziobru od meblów. Osób, które przez jego pieniacką wypowiedź nie doczekały przeszczepu.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-04 09:57:03
Autor: alojzy bibuła
[...]

Kawecki imbecylu!-  nie popierdolily ci sie wątki?

Data: 2009-11-06 20:44:57
Autor: Hans Kloss
Kolejny
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
Kawecki imbecylu!

Spróbuj go zrozumieć zanim potępisz. Zamówil sobie u doktora G, przeszczep mózgu, poniósł już nawet pewne koszty, uiścił zaliczkę a tu klops- doktorek zaliczył wpadkę. Biedny kłamecki nie dość że nadal jest pośmiewiskiem całej rodziny to jeszcze zebrał baty od męża za wyrzucanie pieniędzy w błoto .

Data: 2009-11-05 09:14:53
Autor: zbig
Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony

Pędzej czy później coś wyjdzie na jaw i bedą na to papiery. Ziobro wcale nie przypadkiem zwial do Brukseli.

Data: 2009-11-05 09:06:27
Autor: iaforek
Kolejny
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Skazany bez procesu. Jakie to typowe zachowanie. Dajcie mi człowieka a znajdzie się paragraf.... Totalitaryzm platformy trwa!

--
iaforek

--

Kolejny "fakt" na istnienie "kaczyzmu" obalony