Kolejny foch kurdupla

Data: 2011-08-10 23:57:05
Autor: Zennon
Kolejny foch kurdupla
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,10098691,J__Kaczynski__Zostalismy_obrazeni__ogarnal_nas_sluszny.html

W zasadzie nie ma po co klikać. Standardowy foch sześćdziesięciodwulatka, o strukturze emocjonalnej ośmiolatka.

Zennon

Data: 2011-08-10 22:34:20
Autor: MH
Kolejny foch kurdupla
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

=====================

MATKOBOSKOJEDYNA !!!!

 Że gościu jest "inny" , że Jego kumpel Antoni jest "inny" , to wiadomo....
JACIENIEKRECE , ale skąd do PaniNędzy nabrało się w tym narodzie jakieś 28% ??!!

MH

Data: 2011-08-11 00:28:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejny foch kurdupla

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108102157.UTC.j1uurn$m69$1tioat.net...
[...]

Już miesiączka pisowska zobojętniała wszystkim. Ponoć tylko tv Trwam transmitowała manifestację przed pałacem. Inne telewizje olały pisiaczków.

Data: 2011-08-11 18:00:27
Autor: .[HeÂŽSk].
Kolejny foch kurdupla
On Thu, 11 Aug 2011 00:28:33 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Już miesiączka pisowska zobojętniała wszystkim. Ponoć tylko tv Trwam transmitowała manifestację przed pałacem. Inne telewizje olały pisiaczków.

 [...]

 wszyscy  juz przeciez wiedza, ze na krakowskim przedmiesciu prezes
 PiS kazdego 10-tego m-ca adoruje komorowskiego. wszyscy tez wiedza,
 ze te zaloty pan hrabia odrzuca. wszystkim juz obrzydly te uparte
 zaloty prezesa. szczypinska usycha z tesknoty, a on wybral hrabiego.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-11 00:41:46
Autor: Polok_Prawdziwy
Kolejny foch kurdupla
Zennon wrote:

[...]

A pierdnął sem psytym...?

- bojak wgaloty nieprasnął, tosiem nielicy...

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-11 18:00:32
Autor: .[HeÂŽSk].
Kolejny foch kurdupla
On Wed, 10 Aug 2011 23:57:05 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 na dodatek strukturze niestabilnej.