Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Data: 2012-11-04 19:22:05
Autor: mk4
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Hej!

Ja tam tez jestem przeciw - zawsze byla prosta i zdroworozsadkowa zasada - to czemu latwiej sie zatrzymac zwykle przepuszcza to drugie.

Samochod przepuszcza pociag a pieszy samochod. Zupelnie nie rozumiem po co tutaj cos zmieniac. Przeciez to naturalna kolej rzeczy.

I tak mamy coraz glupsze spoleczenstwo z niemal zerowym instynktem samozachowawczym (dawno wojny nie bylo). Po co jeszcze pogarszac sprawe i wprowadzac jakies nieintuicyjne przepisy?

--
mk4

Data: 2012-11-04 20:17:33
Autor: neelix
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisał w wiadomości news:k76boh$4ir$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dobrze powiedziane. I właśnie o to chodzi. Niestety to co z zachodu choćby najgłupsze wyprze to co zdroworozsądkowe.

neelix

Data: 2012-11-04 23:02:38
Autor: Cavallino
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k76boh$4ir$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Zaczęli psuć ten naturalny układ, od kiedy rowerzyści nie muszą się zatrzymywać na skrzyżowaniu drogi rowerowej z jezdnią.

Data: 2012-11-04 22:33:39
Autor: Deflegmator
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Cavallino wrote:

> [...]

Zaczęli psuć ten naturalny układ, od kiedy rowerzyści nie muszą się
zatrzymywać na skrzyżowaniu drogi rowerowej z jezdnią.

W ogóle najlepiej wprowadzić zasadę "duży może więcej". Wtedy
pierwszeństwo będzie się kształtowało wg schematu
pociąg-czołg-TIR-pickup-SUV-duża osobówka-miejski
piździk-motocykl-rower-pieszy. ZAJEBISTY POMYSŁ I JAKŻE NATURALNY
UKŁAD. Idę po kałacha. :D

--
Deflegmator

Data: 2012-11-05 00:14:17
Autor: JK
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
W dniu 2012-11-04 23:33, Deflegmator pisze:
Cavallino wrote:

[...]

Może cię to zdziwi ale tak to funkcjonuje w przyrodzie.

  ZAJEBISTY POMYSŁ I JAKŻE NATURALNY
UKŁAD. Idę po kałacha. :D

Ale nie urośniesz od tego kałacha :->

JK

Data: 2012-11-04 23:23:57
Autor: Deflegmator
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
JK wrote:

> pierwszeństwo będzie się kształtowało wg schematu
> pociąg-czołg-TIR-pickup-SUV-duża osobówka-miejski
> piździk-motocykl-rower-pieszy.

Może cię to zdziwi ale tak to funkcjonuje w przyrodzie.

Konsekwentnie więc zlikwidujmy wszelkie zasady i pozostawmy sprawę
ewolucji.

 ZAJEBISTY POMYSŁ I JAKŻE NATURALNY
> UKŁAD. Idę po kałacha. :D
> Ale nie urośniesz od tego kałacha :->

Przypierdolenie mi urośnie, co zwiększy szanse przetrwania moich genów
w tej krwawej walce o byt. :) Tylko posiadacze czołgów się przede mną
uchowają. Do najbliższej stacji paliw, he, he. :D

--
Deflegmator

Data: 2012-11-05 02:23:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
W dniu 2012-11-05 00:23, Deflegmator pisze:

Przypierdolenie mi urośnie, co zwiększy szanse przetrwania moich genów
w tej krwawej walce o byt. :) Tylko posiadacze czołgów się przede mną
uchowają. Do najbliższej stacji paliw, he, he. :D

Zieeeeew ....

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-11-09 18:06:48
Autor: anacron
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
[...]

Głupi Rafał Gil, oj głupiutki.

Data: 2012-11-05 06:07:03
Autor: Marek Dyjor
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Cavallino wrote:

[...]

no i super...

zlikwidujmy policje i sądy...

wprowadźmy naturlane zasady darwinizmu w społeczeńśtwie, będzie jak u ruskich.

Data: 2012-11-05 18:08:46
Autor: Cavallino
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Cavallino wrote:

[...]

One już dawno się same zlikwidowały praktycznie.

Data: 2012-11-12 17:02:08
Autor: Cavallino
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7qri9$fnb$1@news.task.gda.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Niestety nie.
W ich miejsce powstały maszynki do hurtowego napędzania kasy do budżetu.

Data: 2012-11-05 11:22:32
Autor: neelix
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> napisał w wiadomości news:k76qg3$j6r$1node2.news.atman.pl...
Cavallino wrote:
> [...]
pociąg-czołg-TIR-pickup-SUV-duża osobówka-miejski
piździk-motocykl-rower-pieszy. ZAJEBISTY POMYSŁ I JAKŻE NATURALNY

Najłatwiej zastrzelić się. :-)

neelix

Data: 2012-11-05 18:08:08
Autor: Cavallino
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k76qg3$j6r$1@node2.news.atman.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

zatrzymywać na skrzyżowaniu drogi rowerowej z jezdnią.

W ogóle najlepiej wprowadzić zasadę "duży może więcej".

A Ty byś chciał, żeby było odwrotnie?
Połowa gatunków na tej planecie by wyginęła bez instynktu samozachowawczego.
Należy go wzmacniać, a nie likwidować tworząc niezdolne do samodzielnego życia, niemyślące bezmózgi.

Data: 2012-11-05 02:12:11
Autor: J.F.
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Dnia Sun, 4 Nov 2012 23:02:38 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

Bo rower ma slabe hamulce :-P

Ale zaczeli to PO-prawiac http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/czy-rowerzysta-bedzie-musial-zatrzymac-sie-przed-zielonym

J.

Data: 2012-11-05 12:00:37
Autor: neelix
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lw1ew5b52r7y.1ex8myn9j1qrt$.dlg40tude.net...
[...]

Najpierw PO-pieprzą a potem będą PO-prawiać? Jeszcze niczego nie PO-prawili. :-(

neelix

Data: 2012-11-05 00:32:20
Autor: AL
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
W dniu 2012-11-04 19:22, mk4 pisze:
[...]

Twoje rozumowanie nie jest zle, ale niestety kultura u nas jest taka, ze czesto pieszy stoi i czeka, czeka, czeka i zaden skur...n sie nie zatrzyma by mogl przejsc.
Dlatego wprowadza sie takie zasady, by ta 'kulture' zakrzewic w kierowcach.

Co do rowerzystow sie zgadzam. Jak juz wspomniano w watku o Niemczech, to tam natomiast tak stara sie prowadzic sciezki rowerowe, by rowerzysta nie przejezdzal wzdluz przejscia dla pieszych (by nie bylo sytuacji, ze rowerzysta, ktory porusza sie szybciej niz pieszy, wjezdzal na droge tuz przed samochod.
Natomiast w PL bedzie pewnie jak zwykle - wprowadza zasady z EU, ale infrastruktura zostanie jak zwykle po staremu (i powstanie jedyna sluszna mieszanka - wybuchowa).

Data: 2012-11-05 06:05:31
Autor: Marek Dyjor
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
mk4 wrote:
[...]

czyli montujemy wszędzie sygnalizację świetlną...

Data: 2012-11-05 12:14:08
Autor: neelix
Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k77hf3$qmh$1news.task.gda.pl...
mk4 wrote:
[...]

Za pieniądze rowerzystów. Rowery z rejestracjami i rowerzyści płacą. Jak można było niedopełnić wprowadzenia obowiązku zatrzymania się przed jezdnią skoro nie wolno wtargnąć na jezdnię wolniejszemu pieszemu?! Partacze we wszystkim!

neelix

Kolejny idiotyczny PO-mysł.