Kolejny idiotyczny PO-mysł.

Data: 2012-11-06 09:09:57
Autor: tor
Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Takie coś funkcjonuje już kilka lat np. w słowenii. Jak jechałem pierwszy raz w tamte rejony, to byłem mile zaskoczony. Szedłem po auto i jak stanąłem przy przejściu to odrazu sie auta zatrzymały i czekały jak przejdę. Nikt nie trąbił i nie poganiał, a ruch był spory bo to była droga przelotowa. Na chorwacji dla odmiany jest jak u nas, szczególnie w rejonach mocno turystycznych. Kto pierwszy ten lepszy, ale o dziwo, też nikt nie trąbi, choć wszyscy się pchają ;) .

Pozdrawiam
tor

Kolejny idiotyczny PO-mysł.