Kolejny idiotyzm rezimu Tuska.

Data: 2012-01-02 16:27:18
Autor: Obserwator
Kolejny idiotyzm rezimu Tuska.
*Pielęgniarki i położne od 1 stycznia są objęte ochroną przewidzianą dla
funkcjonariuszy publicznych - przewiduje ustawa, która dziś weszła w życie.
Oznacza to, że za ich znieważenie grozi kara grzywny, a nawet do roku więzienia.* http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/489181,od-1-stycznia-pielegniarki-chronione-jak-prezydent,id,t.html?cookie=1

Prawie jak Korea Polnocna:))

Data: 2012-01-02 17:30:03
Autor: u2
Kolejny idiotyzm rezimu Tuska.
W dniu 2012-01-02 17:27,  Obserwator pisze:
Prawie jak Korea Polnocna:))

Prawie robi duza roznice. Kazdy widzi, ze rezym thuska robi w konia nie
tylko sluzbe zdrowia, thusk na razie nie jest na tyle mocny aby zrobic z
nas niewolnikow jak w krld czy pryl.

Data: 2012-01-03 05:27:10
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 17:30:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie kretynie to będzie kryl.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-03 10:01:39
Autor: razor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Prawie robi duza roznice. Kazdy widzi, ze rezym thuska robi w konia nie
tylko sluzbe zdrowia, thusk na razie nie jest na tyle mocny aby zrobic z

Piękny widoczek: cały PiS i jego elektorat w pierdlu! ;-)

Data: 2012-01-02 17:44:38
Autor: XL
Dnia Mon, 2 Jan 2012 16:27:18 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

*Pielęgniarki i położne od 1 stycznia są objęte ochroną przewidzianą dla
funkcjonariuszy publicznych

A co Ty sobie myślałeś, że będziesz się na nich mógł wyżywać do woli?
--
XL

Data: 2012-01-02 16:51:20
Autor: Obserwator
XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> funkcjonariuszy publicznych

A co Ty sobie myślałeś, że będziesz się na nich mógł wyżywać do woli?

chyba nie rozumiesz na czym idiotyzm polega. Teraz pielegniarki beda sie
wyzywac na chorych i jeszcze bede bronione prawem tak jak policjani.

Nigdzie w swiecie cywilizowanym, podobnego prawa nie ma. --

Data: 2012-01-02 17:56:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsna8$p5j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wyzywac na chorych i jeszcze bede bronione prawem tak jak policjani.

Nigdzie w swiecie cywilizowanym, podobnego prawa nie ma.

A gdzie to się pielęgniarki wyżywały na chorych? Proszę o udokumentowane przykłady.

Data: 2012-01-02 17:02:37
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

A gdzie to się pielęgniarki wyżywały na chorych? Proszę o udokumentowane przykłady.

z chamami sieciowymi, burakami i oszercami sie nie dyskutuje. Nadal do pustej
gowki nie dociera?

Data: 2012-01-02 18:10:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsnvd$rg7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie spodziewałem się że i ciebie dopadnie ta przypadłość. Długo już ze sobą rozmawiasz?

Data: 2012-01-03 05:28:25
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 18:10:29 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

To pewnie jakieś kolejne wcielenie Dupikowskiego.

--
stevep

Data: 2012-01-02 21:32:21
Autor: Marek Czaplicki
  pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 02 styczeń 2012 18:02:

[...]

Jesteś "pielęgniarką" wg nowych przepisów? Tak się wyżywasz na grupie. :-)

Data: 2012-01-02 22:41:55
Autor: Marek Czaplicki

Do Ciebie? Skąd ten pomysł? Zamieściłem post swój pod postem osoby korzystającej z konta fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl . Bieda, że się nie podpisał.

Data: 2012-01-02 23:44:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdt8b4$hi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Też się nie podpisuję, a wiadomo, kogo zacytowałeś. Jeśli tniesz, to zostaw, proszę, nagłówek. I już wiadomo, komu odpowiadasz.

Data: 2012-01-03 20:19:02
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 02 styczeń 2012 23:44:

[...]

Ależ ja nie obcinam nagłówków. Używam czytnika grup i on jak jest wiadomość bez podanej osoby, kto pisze, to zostawia pole przed (_pisze na_nazwa grupy_w dniu_data_godzina), jako wolne. Zauważ, że ten post jest zaznaczony na kogo powołuję się przy pisaniu. Na samej górze.

Data: 2012-01-03 05:29:39
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 22:41:55 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ten "zafajdany" to obsrywator.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-02 17:50:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdslt6$kao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic cię pod kopułką nie uwiera?

Data: 2012-01-02 16:55:26
Autor: Obserwator
Kolejny idiotyzm rezimu Tuska.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Nic cię pod kopułką nie uwiera?

znowu probujemy wziecic klotnie klamco i chamie pelowski? A gdzie zniknal
oszust Pan hrabia Bobrowski, ktorego tak zawziecie broniles na tej grupie ?

Data: 2012-01-02 17:57:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsnhu$pq5$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Nic cię pod kopułką nie uwiera?

Jednak uwiera! Proponuję wizytę u lekarza. Tylko jak ty receptę wykupisz?

Data: 2012-01-03 05:30:58
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 17:57:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Będą ułatwienie dla nie do końca sprawnych umysłowo.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-03 12:08:13
Autor: anna wielowiejska
On 2 Sty, 17:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
> [...]

> życie.
> Oznacza to, że za ich znieważenie grozi kara grzywny, a nawet do roku

już ktoś siedzi ? :-)

Data: 2012-01-03 05:26:13
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 17:27:18  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Przecież mają do czynienia z takimi chamami i świniopasami jak ty, więc  jest to uzasadnione.
--
stevep

Data: 2012-01-03 10:00:49
Autor: razor
[...]

Sugerujesz, że Tusk pochodzi z rodziny Kim? ;-)

--

Kolejny idiotyzm rezimu Tuska.