Kolejny inteligentny inaczej:))

Data: 2012-02-03 19:56:33
Autor: Obserwator
Kolejny inteligentny inaczej:))
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a): W dzisiejszej Gazecie Wyborczej pisze prof. Wojciech Cellary "Młodzi w internetowej pułapce". Tezą artykułu jest to że młodzi, wykształceni, mało zarabiający chcą mieć internet za darmo a ta darmowość internetu jest powodem że nie zarabiają na informacji

dostep do sieci nie powinien duzo kosztowac:)
Wystarczy pozwolic dzialac roznym dostawcom i ceny beda konkurencyjne.

Profesorek chyba uwaza ludzi za debili, skoro opowiada takie brednie,

Przeciez wlasciciele np. google -ktorym internauta nic nie placi, to jedni z najbogatszych ludzi na swiecie.

Im ewidentnie chodzi o CENZURE sieci !!

Data: 2012-02-03 21:52:06
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 03 luty 2012 20:56:

[...]

Pomieszanie  z poplątaniem u Ciebie. Skoro internet kojarzy Ci się tylko z kabelkiem podłączonym do kompa to dlaczego piszesz o "cenzurze" sieci. Czy ktoś będzie badał skąd, od jakiego dostawcy masz internet? Liczy się to co w nim robisz. Ale dla człowieka takiego jak Ty, który podejrzewa że inni udzielający się w sieci robią to za jakieś pieniądze, nie ma dziwne. Internet to nie kable, światłowody czy radiówka, ale to przede wszystkim ludzie po drugiej stronie kabla. :-)

Data: 2012-02-03 21:05:09
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> Wystarczy pozwolic dzialac roznym dostawcom i ceny beda konkurencyjne.
> z najbogatszych ludzi na swiecie.

a gdzie ja napisalem z czym mi sie kojarzy internet? Wymyslasz sobie jakiej idiotyzmy ktorych nie powiedzialem i jeszcze je komentujesz?

Ty Czaplicki jestes jednym z tych do ktorych wlasnie taki inteligentny inaczej
profesorek ze swoimi wypocinami intelektualnymi zawsze trafi i ich przekona.

No jednym slowem pozyteczny idiota z ciebie cala geba.

Data: 2012-02-04 10:22:10
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 03 luty 2012 22:05:

> [...]

a gdzie ja napisalem z czym mi sie kojarzy internet? Wymyslasz sobie jakiej
idiotyzmy ktorych nie powiedzialem i jeszcze je komentujesz?

Napisałeś, o internecie jako tylko o dostępie do sieci i nic więcej. Więc naturalną koleją rzeczy pokazałeś z czym Ci się kojarzy sieć. Dostęp i nic więcej. Profesor, któremu zasugerowałeś to że uważa ludzi za debili, mówi o sieci jako o zawartości, o tym co jest istotą internetu, a więc wiedza. Trochę czytania ze zrozumieniem.
Nota bene niedługo internet w Polsce będzie prawdopodobnie dostępny za darmo. Spowoduje to tzw dywidenda cyfrowa. W zwolnione częstotliwości państwo ma zamiar zapuścić internet właśnie.

Data: 2012-02-03 22:02:35
Autor: pluton
Kolejny inteligentny inaczej:))

Profesorek chyba uwaza ludzi za debili, skoro opowiada takie brednie,

Twój lekceważący stosunek do tytułu
profesorskiego wskazuje, że edukację zakończyłeś w latach PRL na 2-letniej
szkole zawodowej gdzie zdobyłeś z wielkim  wysiłkiem tytuł budowlańca.
Jesteś zerem człowieku! Zerem.

Nullification

Data: 2012-02-03 21:06:46
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

profesorskiego wskazuje, że edukację zakończyłeś w latach PRL na 2-letniej
szkole zawodowej gdzie zdobyłeś z wielkim  wysiłkiem tytuł budowlańca.

pudlo, ale niech ci ulzy:))

--

Kolejny inteligentny inaczej:))