Kolejny internauta ukarany za wpis potępiający wojnę = CENZURA

Data: 2012-11-23 18:34:49
Autor: pluton_
Kolejny internauta ukarany za wpis potępiający wojnę = CENZURA
Pani sędzia Renata Sztendel stwierdziła, że w powszechnej opinii
międzynarodowej Afgańczycy, walczący z wojskami USA i ich pomagierami z
  Polski na terenie Afganistanu, są "terrorystami" a nie bojownikami o
wolność.

W powszechnej opinii pani sędzia Renata Sztendel to glupia pinda.
To po pierwsze.
A po drugie mnie nikt o zdanie nie pytal. Moja opinia jest
diametralnie rozna, co dodatkowo oznacza, ze w powszechnym znaczeniu
tego slowa jest ona klamczucha.

Nullification

Kolejny internauta ukarany za wpis potępiający wojnę = CENZURA