[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce

Data: 2009-06-25 13:52:59
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 12 cze 2009 w liście [news:Xns9C285F802F97rwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki [rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):

więcej fotek jak wrócę. Si ja!

W końcu udało mi się sprodukować stronkę:

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip/

Uwagi mile widziane!

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-25 22:50:26
Autor: Szprota aka Stefandora
Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

Bardzo ciekawa przygoda!

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-25 23:25:11
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 25 cze 2009 w liście [news:h20nuf$tb1$1news.onet.pl] Szprota aka Stefandora [stefandora@onet.eu] napisał(a):

Bardzo ciekawa przygoda!

Sie wie! :)
Polecam wszystkim!

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-06-26 21:37:03
Autor: Artur
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
czwartek, 25 cze, Rafał Wawrzycki:
Bardzo ciekawa przygoda!
Sie wie! :)
Polecam wszystkim!

Tylko nie wiem czemu wysłałeś go do odludnej Skandynawii, skoro celem podróży
ma być nauka języków i poznanie kultury, aby był lepszym urzędnikiem ONZ :).
No ale niech zdobywa swój North Cup :)).

Data: 2009-06-29 00:47:53
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 26 cze 2009 w liście [news:h23f1v$4sl$1news.task.gda.pl] Artur
[arturrad@REMOVEgmail.com] napisał(a):
Tylko nie wiem czemu wysłałeś go do odludnej Skandynawii, skoro
celem podróży ma być nauka języków i poznanie kultury, aby był
lepszym urzędnikiem ONZ :). No ale niech zdobywa swój North Cup

Oj, od razu wysłałem. Sam chcę taką trasę zrobić kiedyś, to mu trochę posmędziłem nad uchem :)
A Yujiego interesują też byłe demoludy, więc Litwa, Łotwa i Estonia to jak najbardziej na temat.

Prusaki i bagieciarze nie uciekną ;)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-06-26 12:31:13
Autor: Titus Atomicus
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
In article <Xns9C358D39F9CC8rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,
 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

> [...]

> więcej fotek jak wrócę. Si ja!

W końcu udało mi się sprodukować stronkę:

No, ja przede wszystkim nie rozumiem tych watpliwosci Torun<->Malbork.
Ty chyba nie byles w Toruniu? No bo Starowka tam ladna, ale nijakiego zamku nie ma. Od czasu jak torunianie pogonili Krzyzakow zostala tylko kupa gruzu...

TA

Data: 2009-06-29 00:46:14
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 26 cze 2009 w liście
[news:Titus_Atomicus-40565A.12311326062009news.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
[...]

Przyznaję, że przez oba miasta przejeżdżałem tylko i nie znam ich za bardzo. Trza się będzie dokształcić... :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-06-29 17:36:24
Autor: Titus Atomicus
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
In article <Xns9C397D74B070rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,

[news:Titus_Atomicus-40565A.12311326062009news.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a): > No, ja przede wszystkim nie rozumiem tych watpliwosci
> [...]

Przyznaję, że przez oba miasta przejeżdżałem tylko i nie znam ich za bardzo. Trza się będzie dokształcić... :)

E, no wiesz...?
Czyzbys byl jednak 'polykaczem kilometrow'?

1 Zamek w Malborku:
http://blog.daisukebike.be/

2. Zamek w Toruniu
http://www.viapolonia.pl/files/galeria1109850382F1000033.jpg

(wybor zdjec stronniczy :-)
TA

Data: 2009-06-29 17:43:03
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 29 cze 2009 w liście [news:Titus_Atomicus-
140530.17362429062009@news.onet.pl]  [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):

Czyzbys byl jednak 'polykaczem kilometrow'?

Nie, nie, nie. Po prostu nigdy nie miałem okazji ani czasu poczytać o tych rejonach (jak i wielu innych w Polsce). Ale nadrobi się. Dzięki za linki!

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-06-29 17:45:16
Autor: Rafał Wawrzycki
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 29 cze 2009 w liście
[news:Xns9C39B43BB651rwawrzyckiwppl127.0.0.1] Rafał Wawrzycki
[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):
Nie, nie, nie. Po prostu nigdy nie miałem okazji ani czasu
poczytać o tych rejonach (jak i wielu innych w Polsce). Ale
nadrobi się. Dzięki za linki!

A Yujiemu coś tam wpsomniałem o Daisuke (BTW też go spotkałem w Warszawie :) ale nie kojarzył rodaka. Ale Yuji to trzy miesiące temu rower kupił dopiero, a już na nim zrobił ponad 5000 km :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-06-29 22:20:29
Autor: Titus Atomicus
[wAw] Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
In article <Xns9C39B49C36CFArwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,

[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a): > Nie, nie, nie. Po prostu nigdy nie miałem okazji ani czasu
> poczytać o tych rejonach (jak i wielu innych w Polsce). Ale
> nadrobi się. Dzięki za linki!

A Yujiemu coś tam wpsomniałem o Daisuke (BTW też go spotkałem w Warszawie :) ale nie kojarzył rodaka.

Aha, ja tez pytalem Daisuke o tamtego i nic.
Ale dla Daisuke to calkiem inne pokolenie. Ciekawe ilu jest/bylo Polakow 'w drodze'?

Ale Yuji to trzy miesiące temu rower kupił dopiero, a już na nim zrobił ponad 5000 km :)

No niezle. Kolejny Forrest Gump.

Pozdrav
TA

Data: 2009-06-30 01:12:13
Autor: Rafał Wawrzycki
[news:Titus_Atomicus-42BAC0.22202929062009news.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
Aha, ja tez pytalem Daisuke o tamtego i nic.
Ale dla Daisuke to calkiem inne pokolenie.

Dokładnie. Różnica pewnie ze dwadzieścia lat :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-07-09 22:23:54
Autor: Korban
Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dziś widziałem japońskiego (tak myślę) sakwiarza we Wrocku na
Legnickiej (6:40) jadącego na zachód (kierunek Legnica). Niestety nie
miałem żadnej szansy zamienić z nim słowa. Z wyglądu raczej nie młody,
kolorystyka to jasnoszare i jasnozielone pokrowce sakw. Miał okulary w
złoconych oprawkach (opis jak z listu gończego :)). Ciekaw jestem,
który z nich, a może to kolejny Japończyk?

Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-07-14 21:07:46
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolejny japoński sakwiarz w Polsce
Dnia 10 lip 2009 w liście
[news:6f0852d6-6102-4e3f-bd26-ba0314c68583o7g2000yqb.googlegroups.co
m] Korban [mireks77@gmail.com] napisał(a):
[...]

Na pewno nie Yuji, bo on jest aktualnie w Helsinkach, z których jutro płynie promem dalej :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.