Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

Data: 2010-06-22 09:07:39
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
witajcie
Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie jest za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:

- brak lewarka (podnośnika) jak on powinien wyglądać, bo tam nie ma listwy progowej pod co więc się go podkłada?

- brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak całkowicie nie pada, powinien coś wskazywać?)

Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad 15lat temu.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 09:13:32
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c20615b$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 10:14:58
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po wyjeździe z fabryki ma ogniska korozji w profilach.  Więc o czym tu mowa?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:38:55
Autor: Agent0700
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

> Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po
> wyjeździe z fabryki ma ogniska korozji w profilach. Więc o czym tu mowa?

Też nie sądzę, że to jakiś tam znowu rarytas. Ale do jeżdżenia może być OK.

Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek przerejestrować? Żeby diagności popękali ze śmiechu?

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-06-22 10:43:16
Autor: krzysiek82
Agent0700 pisze:
Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek przerejestrować? Żeby diagności popękali ze śmiechu?

Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:52:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 10:43, krzysiek82 pisze:
zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-22 11:11:47
Autor: krzysiek82
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

Masz mylne pojęcie o temacie. Nie pisałem o siatexach ciemnych szybach itp itd.

wpisz na googlach audi b3 cult style a zrozumiesz co mam na myśli.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:12:00
Autor: .Peeter
"Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
Czyli zwieśniaczysz go, jednym słowem.

Czyli uważasz, że obniżanie auta to wiocha? I że montowanie
szerszych opon i niefabrycznych felg to też wiocha?

A co nie jest wiochą? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-22 11:09:33
Autor: to
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
..Peeter wrote:

Czyli uwaĹźasz, Ĺźe obniĹźanie auta to wiocha? I Ĺźe montowanie szerszych
opon i niefabrycznych felg to teĹź wiocha?

Zazwyczaj jest to wiocha, bo mało kto robi to we właściwy sposób, czyli montuje przyzwoite sprężyny, adekwatne do nich amortyzatory i felgi o odpowiednich parametrach. Najczęściej "obniżanie auta" polega na zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

Data: 2010-06-22 13:26:27
Autor: .Peeter
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6TD + IC
"to" wrote:
Najczęściej "obniżanie auta" polega na
zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorĂłw i wtrynieniu
nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

Ja mówię o montowaniu porządnego, markowego zawieszenia
gwintowanego lub zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać
seryjne zawieszenie na badziewie, które zamieni auto w piłkę
tenisową, ani to przyjemne, ani bezpieczne.

Tylko że takie zawieszenia zaczynają się zazwyczaj od około 2000zł
za kit sprężyny + amory i od 3000zł za gwint...

A felgi - temat rzeka. Jedni montują felgi na dystansach zmieniających
rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
wiadra 10 cali naciągają oponę 195 i są zadowoleni. Dla mnie takie
pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze
15x7 wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam
225/45 na feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami
8-8,5 cala szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)

Po prostu z tym jest tak, jak ze wszystkim - trzeba zachować zdrowy
rozsądek i robić to zgodnie ze sztuką.

P.s. Jak kogoś interesuje - http://www.willtheyfit.com/

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-22 13:11:45
Autor: to
..Peeter wrote:

Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

No ale tak to zwykle wygląda. ;-)

[...]

Już widzę, jak Krzysiu podwoi wartość auta takim zawieszeniem. W najlepszym razie wrzuci jakiegoś lowteka czy coś w tym stylu.

[...]

Tylko szersza felga = większa masa = gorsze osiągi. Po za tym wyraźna zmiana rozstawu kół takim sposobem wpływa negatywnie na pracę zawieszenia.

Data: 2010-06-22 15:15:22
Autor: krzysiek82
to pisze:
Już widzę, jak Krzysiu podwoi wartość auta takim zawieszeniem. W najlepszym razie wrzuci jakiegoś lowteka czy coś w tym stylu.

Na zawiasie się nie oszczędza.

Tylko szersza felga = większa masa = gorsze osiągi. Po za tym wyraźna zmiana rozstawu kół takim sposobem wpływa negatywnie na pracę zawieszenia.

Mam świadomość, ale cóż to zmienia? Kogo to obchodzi? Nic nie jest wieczne.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:26:11
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Mam świadomość, ale cóż to zmienia? Kogo to obchodzi? Nic nie jest
wieczne.

Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

Data: 2010-06-22 15:29:38
Autor: krzysiek82
to pisze:
Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:32:11
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c20bae3$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
to pisze:
Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

Jesli jestes zachwycony prowadzeniem 20-letniego kanapowozu, strach pomyslec jak euforycznie skonczy sie jazda czyms bardziej sportowym. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 17:13:01
Autor: DoQ
krzysiek82 pisze:

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

TO audi tak sie prowadzi? :-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-23 09:21:30
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6 TD + IC
DoQ pisze:
TO audi tak sie prowadzi? :-)

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny przegląd robie.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-23 11:31:40
Autor: to
krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przegląd robie.

W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)

Data: 2010-06-23 13:35:07
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik to napisał:

krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przegląd robie.

W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)
No wiesz, w dziupli to kilka osob robi auto w kilka h i to nocy a pozniej na gielde w sobote :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-24 11:12:23
Autor: kamil

"Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:hvsreq$be2$1news.onet.pl...
Użytkownik to napisał:

krzysiek82 wrote:

[...]

pozdrawiam

No to juz wiemy, dlaczego krzysiek tyle samochodow przerzuca miesiecznie, dlaczego zona strzela do psow (bo jeszcze wytropi) i czemu wyniosl sie tak daleko od miasta. ;D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-23 12:51:43
Autor: mleko
On 2010-06-23 09:21, krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przegląd robie.

Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i wywiez do odpowiednich kontenerow :)

Data: 2010-06-23 13:54:46
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i wywiez do odpowiednich kontenerow :)

wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-23 15:48:09
Autor: to
krzysiek82 wrote:

wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w
pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę
pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

Może i da się rozebrać, ale jak celem jest złom. W innym przypadku jedna zapieczona śruba potrafi mocno napsuć krwi jeśli się nie chce się poniszczyć wszystkiego wokół.

Data: 2010-06-24 11:11:34
Autor: kamil

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4c222cb9$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
krzysiek82 wrote:

[...]

No cos ty, w 20-letnich Audi nic sie nie zapieka, w przeciwienstwie do dzisiejszych 5-letnich samochodow z dziurami w podlodze. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 11:14:28
Autor: krzysiek82
..Peeter pisze:
  > A co nie jest wiochą? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych przez tjunerów.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:42:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 11:14, krzysiek82 pisze:
.Peeter pisze:
> [...]

Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wieśniaczonych

Przed oczami miałem na "dzieńdobry" typowy german-style, czyli nisko i ze stanowczo za szeroką, jak na rozmiar opony, polerowaną na lustro felgą.

Data: 2010-06-22 11:57:21
Autor: krzysiek82
[...]

powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka, wszystko zależy od nadkola. Oczywiście pomijamy wszelkie extrema typu błotnik szerszy o 10cm ;)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:00:48
Autor: to
krzysiek82 wrote:

powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
wszystko zaleĹźy od nadkola.

Pewnie dlatego, że nie masz pojęcia o działaniu zawieszenia...

Data: 2010-06-22 11:04:24
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208922$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..

Data: 2010-06-22 12:09:25
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jakości marki audi.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:12:13
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208bf6$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jakości marki audi.

To ja znikam kultywowac moja szafke z IKEI.

Data: 2010-06-22 13:51:40
Autor: PaPi
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jakości marki audi.

Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Data: 2010-06-22 13:55:40
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wieśniactwo.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:58:42
Autor: PaPi
[...]

Aha.
Dla mnie ludzie na poziome, to grzebia w autach tylko i wylacznie z wykorzystaniem ich oryginalnych czesci. Ewentualnie rekonstuja je - jesli brak oryginalow.
Cala reszta to zwykli "udawacze" jakich nie stac na porzadne auta a chca "wygladac". Konczy sie to reflektorami ala lexus, ksenonami made in china czy za szerokimi kolami w stylu cult style.

Data: 2010-06-22 14:01:14
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Cala reszta to zwykli "udawacze" jakich nie stac na porzadne auta a chca "wygladac". Konczy sie to reflektorami ala lexus, ksenonami made in china czy za szerokimi kolami w stylu cult style.

mylisz trochę pojęcia, poza tym mylisz prawdziwych sympatyków marki od tych którzy tuning znają tylko z działu tuning na allegro. cult style, dub style, german style to styl życia ich właścicieli. Auto nie jest na pokaz, ma sprawiać przyjemność właścicielowi.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:04:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:01:14 +0200, krzysiek82 napisał(a):

tych którzy tuning znają tylko z działu tuning na allegro. cult style, dub style, german style to styl życia ich właścicieli. Auto nie jest na pokaz, ma sprawiać przyjemność właścicielowi.

No i to byłoby miłe, niestety, właściciele (wbrew sobie zapewne) wciąż je
uparcie pokazują, budząc odruch wymiotny u niewinnych postronnych ofiar.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:08:09
Autor: krzysiek82
Waldek Godel pisze:
No i to byłoby miłe, niestety, właściciele (wbrew sobie zapewne) wciąż je
uparcie pokazują, budząc odruch wymiotny u niewinnych postronnych ofiar.

fakt czasami, odruch wymiotny jest nieunikniony :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:10:44
Autor: kamil

"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4c20a573$1news.home.net.pl...
[...]

Co tu wiecej dodac - zgadzam sie w calej rozciaglosci. Rozumiem kupic cos naprawde nietypowego, odrestaurowac 20-letniego Lotusa czy cos (sam szukam wlasnie Imprezy RB5, zeby doprowadzic do stanu fabrycznego, 444 wyprodukowanych parenascie lat temu). Ale taki 'tuning' fele i gleba na dwudziestoletnim przecietnym dupowozie z dorabianiem ideologii o 'stylu zycia', to juz nawet komentarza nie wymaga..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 15:58:16
Autor: Jakub Witkowski
krzysiek82 pisze:
PaPi pisze:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wieśniactwo.

Generalnie zawsze jest tak, że z jednej strony są jakieś wieśniaki, co psują auta
pseudotunningiem, z drugiej snoby pozujące na niewiadomo co (100% oryginału, części
i robocizna w cenie mercedesa itp), a pośrodku oczywiście my: ludzie na poziomie,
ze świetnym gustem, umiarem, klasą... i kogo byś nie spytał, to tak powie :)

Data: 2010-06-23 10:40:46
Autor: PaPi
[...]

Jesli ktos robi cos zeby sie dowartosciowac to masz 100% racje.
Ale niektorzy odrestaurowuja auta dlatego, ze je po prostu lubia. Podziwiaja kunszt i precyzje dawnych inzynierow, konstruktorow i mechanikow ktorzy nie majac dostepu do nowoczesnych obrabiarek oraz materialow tworzyli na ich czas cuda techniki.
Dlatego nie ma sensu restaurowanie zabytkowych samochodow nowoczesnymi czesciami.
Inna sprawa ze z umiarem oraz uzytecznoscia w zyciu codziennym tak wydanych pieniedzy nie ma mowy.

Data: 2010-06-23 12:48:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-06-22, krzysiek82 <saab@user.pl> wrote:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wieśniactwo.

Zdecydowanie do wieśniactwa dużo brakuje...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-06-22 12:06:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 11:57, krzysiek82 pisze:
[...]

No widzisz. A dla mnie coś takiego: http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5078978449252915106 już jest wieśniactwem, za które posiadacz tego czegoś powinien stracić DR.
Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku, nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

Data: 2010-06-22 12:14:13
Autor: krzysiek82
[...]

no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku, nieadekwatnej do wyglądu mocy auta to też imho wieś. Tak jak Adam napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym, z tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyciągnąć.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:17:58
Autor: to
krzysiek82 wrote:

no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

Sorry Krzysiu, ale to auto JEST zwieśniaczone. Zakładając, że gość nie zaspawał tylnego zawieszenia na sztywno to jak niby miałoby działać? Po za tym auta w których przesadnie zwiększono rozstaw kół bez modyfikacji błotników wyglądają śmiesznie, karykaturalnie (pomijając już oczywisty, negatywny wpływ na zawieszenie). Prawda jest taka, że jakby się pościgał z identycznym Corrado na seryjnym zawiasie to na 99% by przegrał, dlatego to właśnie wiejski tuning.

Data: 2010-06-22 11:31:18
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208d15$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

krzysiek prosze cie, niechbys nawet i 100KM w klekocie wyciagnal, to ze sportowym autem ma to niewiele wspolnego i tuningowanie serio troche mija sie z celem.

Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 12:45:27
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim dłubać.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:47:20
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c209467$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim dłubać.

Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami kiedy bylem maly. :)

Data: 2010-06-22 13:08:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

kamil pisze:
[...]

A potem rodzice pytali, co to za części zostały na stole i dlaczego kolejny budzik nie działa? ;)

Data: 2010-06-23 20:18:07
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-06-22 12:14, krzysiek82 pisze:

[...]

A słyszałeś o pękających głowicach w 1,6 TD ??
Ja niejedną w latach 90tych widziałem i miałem w rękach ;P

Pozdrawiam !!

PS:
Tuningować to jeszcze 1,9TDI, ale nie 1,6TD.

Data: 2010-06-23 21:00:32
Autor: Karolek
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i nie nalezy sie tym przejmowac.

--
Karolek

Data: 2010-06-23 21:12:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-23 21:00, Karolek pisze:
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Data: 2010-06-23 22:13:11
Autor: DoQ
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeździ ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-23 22:29:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-23 22:13, DoQ pisze:
[...]

Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

Data: 2010-06-23 22:50:26
Autor: DoQ
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeździ ;-)
Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

Cos ze Jetta nie cieknie olejem, tylko znaczy teren ?;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-23 22:39:08
Autor: Karolek
[...]

Powiedzialbym, ze to raczej taki ich urok :>

I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Na pocieszenie, nie tylko w VW w tym miejscu pekaja glowice.
Ogolnie miejsca miedzy gniazdami zaworowymi maja ciezkie zycie i czesto glowica tam peka, ale przewaznie pekniecia te sa niegrozne.

--
Karolek

Data: 2010-06-24 00:46:02
Autor: Czarek Daniluk
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
On 23 Cze, 21:12, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

> Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i
> nie nalezy sie tym przejmowac.

Jak wida u VW p kni cia g owicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko
ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro nie popyt na wi ty spok j."

Pękały, ale tylko w 1,6TD - w zwykłym wolnossącym nie było nagminnie
takich problemów.
80KM z głowicy która była projektowana na 54KM to troszkę za dużo
(1,6TD + IC miało właśnie 80KM ).
Niestety te głowice tego nie wytrzymują.
Nie należy się przejmować jak głowica pęknięta ?? a jak pęknięcie pod
wpływem odpiowiednich sił zacznei się rozszerzać i pójdzie dalej to co
też się nie należy przejmować ??

Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-22 13:50:44
Autor: PaPi
[...]

I co z tego ? Ty go zwiesniaczysz.
Wszelkie przerobki w stosunku do tego jak wygladalo auto w ktorejs z wersji fabrycznych to mniejsze lub wieksze wiesniaczenie.

Obnizanie samochodu, zakladanie szerszych opon czyli tak jak napisales "cult style" to 100% wiesniactwo.

Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg
?

Data: 2010-06-22 13:54:49
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg
?

nie te felgi nie pasują do tego auta, a poza tym gdzie Ty tu widzisz glebę, one pieją jak koza. Gleba jest wtedy gdy się nie da wjechać na lawetę czy przejechać przez śpiącego policjanta.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:56:46
Autor: PaPi
[...]

Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

Data: 2010-06-22 13:58:00
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

Zawieszenie na kamień, opon 1mm od nadkola ale nie musi wystawać co nie znaczy, że felga musi wystawać. Reszta masz racje to wieśniactwo buractwo i biedactwo.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:04:40
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:08:26
Autor: krzysiek82

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 12:37:10
Autor: to
krzysiek82 wrote:

popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Tragedia :)

Data: 2010-06-22 14:40:45
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6 TD + IC
to pisze:
Tragedia :)

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 12:44:34
Autor: to
krzysiek82 wrote:

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

Data: 2010-06-22 14:47:46
Autor: krzysiek82
to pisze:
Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

może niezbyt szczęśliwie dobrane felgi, ale gleba w sam raz. Ja bym tu widział bardziej ATS classic ale 13 cali nie większe.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:55:40
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
to pisze:
krzysiek82 wrote:

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Data: 2010-06-22 12:59:51
Autor: to
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Możesz mieć racje, nie znam się na tym za dobrze. :) Ale gdyby nie te felgi, to wyglądałby fajnie.

Data: 2010-06-22 18:41:45
Autor: to
to wrote:

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Możesz mieć racje, nie znam się na tym za dobrze. :) Ale gdyby nie te
felgi, to wyglądałby fajnie.

Chyba słabo mu się przyjrzałem, toż to jakaś dziwna hybryda starego 125p i MR-a. ;-)

Data: 2010-06-22 21:36:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-06-22 20:41, to pisze:
to wrote:

[...]

Ano kundlowate.

Tutaj to jest poezja:
http://www.skaczacawarszawa.pl/img/historia/warszawa_big5.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=9kwniu596yI
http://www.carworld.pl/2009/04/24/skaczaca-warszawa-najbardziej-znany-polski-lowrider/

Roboty zrobiono sporo, efekt jest i nikt nie próbuje dorabiać
dziwacznych teorii do 'tuningu'.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-22 13:21:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:08:26 +0200, krzysiek82 napisał(a):

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Jakby go nie spaprał zawieszeniem i kółkami "resorak style" byłby piękny.
A wystarczyło pozostawić normalne zawieszenie i dać kółka rajdowe z epoki,
powiedzmy ciut szersze - i byłoby super.
No ale to jakąś odrobinę gustu trzeba by mieć.

Z tyły wygląda jak srający ratlerek:
http://www.widelec.org/stuff/125p/125p_10.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:37:02
Autor: krzysiek82
Waldek Godel pisze:
No ale to jakąś odrobinę gustu trzeba by mieć.

Zapomniałem, że tutaj wszyscy wszystko wiedzą najlepiej, mają najlepszy gust i są ponad wszystkim przepraszam :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:31:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:37:02 +0200, krzysiek82 napisał(a):

Zapomniałem, że tutaj wszyscy wszystko wiedzą najlepiej, mają najlepszy gust i są ponad wszystkim przepraszam :)

No to na co czekasz, zapisz się do jakiegoś Manta Club Cottbus i będziesz
bezgranicznie szcżęśliwy..
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:47:26
Autor: Maciej Browarczyk
krzysiek82 pisze:

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Takie kolka nie bardzo mi sie podobaja ale ogolnie furka ekstra.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-22 14:48:26
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
krzysiek82 pisze:
krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Ło matko - jeszcze napisz, że oryginalne i zarejestrowane jako
zabytek...

Data: 2010-06-23 12:35:35
Autor: Brzezi
wto, 22 cze 2010 o 14:08 GMT, krzysiek82 napisał(a):

krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Samochod fajny, ladnie wyglada, dopuki nie widac felg, karykaturalnych
opon, porazka, piekne auto zaszpecone wiocha...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-23 20:20:59
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-06-22 14:08, krzysiek82 pisze:
krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Ochydny. Zwykłe 13" alu i ciut szersze gumy i już by inaczej wyglądał.

Stoi kole mnie coś na ten styl Golf MK1 - jeszcze z rudą klapą :) mi się totalnie nie podoba.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-22 10:54:56
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c2077c4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl...
Agent0700 pisze:
[...]

    Zeby to choc 2.3E byl :/

PZDr
Adam

Data: 2010-06-23 15:09:00
Autor: KJ Siła Słów
krzysiek82 pisze:

Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

Ja rozumiem i doceniam ciąg na zmiany, dyskusje o gustach zostawmy na boku.

Niemniej jednak material wyjsciowy czyli 20 letni diesel ktorych wyszlo z fabryki setki tysiecy to moze i moze zostac klasykiem, w Polsce za nascie lat nawet zabytkiem ( o ile ustawa sie nie zmieni, a ma zaostrzac kryteria zabytkowosci).

Do unikatu i egzemplarza ktoremu ktos poswieci wiecej niz 2 sekundy to niestety jeszcze z 50 lat.
Jak go porobisz na swoje cult czy cokolwiek to niestety pozostanie tylko wyrazem zle ulokowanych ambicji tunningowych i utopionych pieniedzy.

W sensownym (czyli jeszcze za zycia wlasciciela ) czasie pozostana wartymi uwagi i swej ceny klasykami auta ktore juz z fabryki wyszly jako wystajace ponad prymat masowej produkcji.

Tako rzecze cennik old- i youngtimerow dostepny w roznych miejscach.

Sprzedaj to i poszukaj czegos z wiekszym potencjalem czy to tuningowym czy to "youngtimerowym".

KJ

Data: 2010-06-22 09:34:17
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c20615b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

    Egzemplarz musi miec co najmniej 25 lat i nie byc produkowanym od conajmniej 15 lat.

IMO zolte tablice poza tym ze jest jednorazowy przeglad i ubezpieczenie kiedy sie chce (choc i to w rzeczywistosci u nas praktycznie nie dziala) nie ma innego uzasadnienia.
Poczytaj ile kasy na dziendobry trzeba wylozyc.
Ja chcialem Audi 100 C2 zarejestrowac i dalem sobie spokoj.

Podeslij jakies zdjecia :)

PZDr
Adam

Data: 2010-06-22 09:42:00
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Adam Szewczak pisze:
Podeslij jakies zdjecia :)

25lat jeszcze nie ma, fotki będę robił w sobotę wtedy też go rozbiorę i dam tapicerkę oraz deskę do tapicera, zapragnęło mi się skórzane wnętrze i deska w kremowym kolorze :) kiedyś w Austrii na zlocie vaga widziałem, coś takiego wyglądało niesamowicie i odmłodziło auto.

Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją podpięcia obrotomierza?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 09:47:04
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c206967$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

    Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma byc.

PZDr
Adam

Data: 2010-06-22 09:54:17
Autor: krzysiek82
Adam Szewczak pisze:
   Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma byc.

I chyba tak zrobię, tylko jakie oznaczenie powinien mieć prawidłowy alternator?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 09:59:19
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c206c49$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

    Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu.

PZDr
Adam

Data: 2010-06-22 10:01:30
Autor: krzysiek82
Adam Szewczak pisze:
   Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu.

super dziękuje i czekam na info.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:04:11
Autor: Sylwester Łazar
[...]

Przypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany.
Alternator - jak ładuje poprawnie - bym zostawił.
Przypuszczam, że obrotomierz był sterowany z uzwojenia, przed prostownikiem.
Jak znam życie, to wystarczy zdjąć osłonę i dolutować przewód do dowolnej
diody
od strony uzwojenia stojana.
Dla bezpieczeństwa spróbowałbym podłączyć sygnał do obrotomierza przez
opornik 1k.
Jeśli są duże obawy, to poprosić o pomoc fachowca z oscyloskopem.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-06-22 10:03:57
Autor: krzysiek82
Sylwester Łazar pisze:
Przypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany.

liczę się z tym, w planie jest zmiana zawieszenia na nowe (już puściłem temat w sprawie gwintu) zabezpieczenie podłogi mimo iż, fabryczne zabezpieczenie jeszcze nie odlazło, polerka lakieru a resztę z czasem :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:17:27
Autor: Sylwester Łazar
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Użytkownik krzysiek82 <saab@user.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4c206e8d$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
Sylwester Łazar pisze:
> [...]

temat w sprawie gwintu) zabezpieczenie podłogi mimo iż, fabryczne
zabezpieczenie jeszcze nie odlazło, polerka lakieru a resztę z czasem :)

Ten alternator będzie kosztował >1000 zł.
Używany być może będzie sprawny i tańszy.
Rezystor kosztuje 10 gr.
Oczywiście, trzeba się pogodzić z faktem, że rezystor nie bedzie produkcji
Audi  :-)
Mi osobiście więcej radości by sprawiło rozeznanie tematu niż posiadanie
nowego, oryginalnego alternatora, który nie wiem jak działa.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-06-22 10:16:37
Autor: krzysiek82
Sylwester Łazar pisze:
Mi osobiście więcej radości by sprawiło rozeznanie tematu niż posiadanie
nowego, oryginalnego alternatora, który nie wiem jak działa.

Myślę raczej o używce :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 09:48:23
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:

Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją podpięcia obrotomierza?

Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy.

--
Karolek

Data: 2010-06-22 09:58:38
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
  > Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej
wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy.

  Trzeba będzie vagowe kontakty odświeżyć i poszukać części :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 12:08:43
Autor: mleko
On 2010-06-22 09:07, krzysiek82 wrote:
witajcie
Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie
perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie

Do czego to doszlo, 20 letni klekot audi wyprodukowany w milionach egzemplarzy jako klasyk :)  Do tego, tunning, jakis "kult stajl" i skory ;)
Jesli w oryginalnym stanie, z dokumentacja, malym przebiegiem, nie zniszczony, to zakonserwuj (nie bitexem), wstaw do cieplego garazu i poczekaj kolejne 20lat :)

Data: 2010-06-22 12:11:07
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
[...]

Bije się z myślami, zostawić serię i do garażu czy robić culta i od czasu do czasu na zloty a potem do garażu.

p.s chce ktoś kupić niedokończony projekt ccs ?:) fiaty już mi się znudziły.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:54:05
Autor: Maciej Browarczyk
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
krzysiek82 pisze:

[cut]

Fajne auto, mialem B3 1.8S, z 1991, tez grama rdzy nie bylo, nie obnizalem, bo nie czulem potrzeby ale wsadzilem fajne, klasyczne BBSy 16". Wszyscy mowili, ze skrzynia sie rozsypie, bo od razu po kupnie (w 1992, ze Szwecji, mial przebieg jakis symboliczny) wyla i tak przez 18 lat, nadal wyje i jezdzi u trzeciego (w ogole trzeciego a nie w Polsce czy cos) wlasciciela, jak sprzedawalismy to auto mialo przebieg 360kkm.
U mnie alternator nadal byl oryginalny ;) mialem problemy z ladowaniem ale okazalo sie, ze kable od alternatora sie uszkodzily ze starosci :)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-22 15:02:28
Autor: Maciej Browarczyk
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
krzysiek82 pisze:

[cut]

Zapomnialem dodac, ze nie dziwne, ze dostales zjeby za ta glebe i felgi, bo na pms tylko francuski "tech style", cult style jest dla wiesniakow i cymbalow co w starych gratach grzebia.
Moj ulubiony Citroen:
http://en.gtwallpaper.com/gt/citroen/citroen_01.jpg
No i wiadomo Peugeot w dobrym stylu:
http://autopixx.de/bilder/1N5wu132/peugeot-tuning.jpg
Szkoda, ze nie moge znalezc tego cudownego Citroena C5 wysmienicie stuningowanego.
Ja bardziej preferuje taki tuning (ten czerwony rant tylko jest slaby ale ogolnie miazga:
http://tinyurl.com/35wx8y3

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-22 17:18:41
Autor: .Peeter
"Maciej Browarczyk" wrote:
http://en.gtwallpaper.com/gt/citroen/citroen_01.jpg
http://autopixx.de/bilder/1N5wu132/peugeot-tuning.jpg

Idealne przykłady wiejskiego tuningu. :-) Pół tony plastiku i laminatu,
lista płac pod lusterkiem obowiązkowa, a pod maską pewnie seryjne
60KM. :-) Ohydztwo.

http://tinyurl.com/35wx8y3

A mnie się podoba. Gleba, koła, reszta seria. Mniam. :-)

Albo to, wygooglane na szybko, fajnie leży, oczywiście airride:
http://farm3.static.flickr.com/2642/3679409044_1fd3f01920_b.jpg

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-22 16:35:56
Autor: kamil

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:hvqk8k$1c5$1inews.gazeta.pl...
"Maciej Browarczyk" wrote:
[...]

Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 16:33:14
Autor: Robert Rędziak
On Tue, 22 Jun 2010 16:35:56 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Albo to, wygooglane na szybko, fajnie leży, oczywiście airride:
http://farm3.static.flickr.com/2642/3679409044_1fd3f01920_b.jpg

Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

 A już sprawdziłeś, co oznacza termin ,,airride''?

 (co nie zmienia faktu, że airride jest ,,all show no go'').

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-06-23 11:02:11
Autor: kamil

"RobertRędziak" <rekin@gm.wkurw.org> wrote in message news:slrni21pea.bhp.rekindrapak.wkurw.org...
[...]

Dzieki za podpowiedz, niestety nie jestem na bierzaco z takimi all show no go tuningami od siedmiu bolesci..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 16:54:38
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:35:56 +0100, kamil napisał(a):

Albo to, wygooglane na szybko, fajnie leży, oczywiście airride:
http://farm3.static.flickr.com/2642/3679409044_1fd3f01920_b.jpg

Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

Co fajnego jest w tym, ze auto wygląda jakby na nie spadła paleta z
cementem?

tu masz jeszcze kilka cudownie stuningowanych w tym stylu, będziecie
zachwyceni:
http://www.joemonster.org/art/14358/Uwazaj_gdzie_parkujesz_

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 17:58:29
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:

Co fajnego jest w tym, ze auto wygląda jakby na nie spadła paleta z
cementem?

Mnie rozluznia "german style":
http://img397.imageshack.us/i/touring08zh7.jpg/
http://img296.imageshack.us/i/12551069eh2.jpg/
http://i6.tinypic.com/1zf7ubk.jpg

Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne i estetyczne rozwiazanie, zwlaszcza w okolicach kraweznika...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-22 17:01:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 17:58:29 +0200, DoQ napisał(a):

Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie.

A nawet nie wygląda, tylko prawdopodobnie tak jest - opony o proporcjach z
F1 trochę sobie kosztują, żywotność też nie jest jakaś strasznie długa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 18:04:28
Autor: DoQ
Waldek Godel pisze:
[...]

W sumie fakt. Za jakas 295/30/18 z tysiaka/szt trzeba wybecelowac...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-22 18:46:22
Autor: to
Waldek Godel wrote:

A nawet nie wygląda, tylko prawdopodobnie tak jest - opony o proporcjach
z F1 trochę sobie kosztują, żywotność też nie jest jakaś strasznie
długa.

Ty chyba opony z F1 nie widziałeś. ;-)

Data: 2010-06-22 20:34:55
Autor: .Peeter
"DoQ" wrote:
http://img397.imageshack.us/i/touring08zh7.jpg/
http://img296.imageshack.us/i/12551069eh2.jpg/
http://i6.tinypic.com/1zf7ubk.jpg

Nigdy mi się taki naciąg opon nie podobał. :-)

Poza tym widziałem co się może stać, gdy przy takim naciągu złapie
się kapcia i nieświadomie przejedzie kilkaset metrów. Nawet fotkę
znalazłem: http://images46.fotosik.pl/107/b742f35f6d1c4e2c.jpg

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-24 13:31:13
Autor: LEPEK
DoQ pisze:

Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne i estetyczne rozwiazanie, zwlaszcza w okolicach kraweznika...

Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.
Założę się, że gdyby dać wam kupę kasy, to kupilibyście sobie też jakiegoś niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena, czy inną wydumkę, którą na codzień do pracy i przedszkola z dzieciakiem nie da się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by usprawiedliwiało wasz wybór ;)
I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp. wynika na pewno z biedy.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-24 12:53:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:31:13 +0200, LEPEK napisał(a):

[...]

Oczywiście - mając posiadłość z garażem na 10 aut bardzo chętnie dokupiłbym
sobie Atoma (bo do Caterhama się nie mieszczę, Elise tym bardziej).
Co więcej - na dzień dzisiejszy mając kasę i miejsce na drugie/trzecie auto
zapewne byłby to najprawdopodobniej Carver, który miałby szansę być uzywany
na codzień.
Ale to jest rozmowa w kategoriach zabawy, natomiast samochód do jeżdzenia
na codzień ma być praktyczny. Co kilka dni spotykam różne prosiaki,
ferrarri, maserati czy inne R8 które jadą ze mną równo, bo szybciej po
prostu się nie da. Przy czym ja mam pewność, że nawet jak korek będzie
trochę dłuższy, to mi starczy paliwa do końca tego korka, bo spalanie w
krańcowych warunkach podskoczy mi do szalonych 7 litrów.
A jak jeszcze trafi się uliczka ze śpiącymi, to już w ogóle masakra -
zazwyczaj jestem na końcu ulicy, a kierownik takiej zabawki na drugim, może
trzecim garbie. Ja spokojnie zaparkuję w przerwie między innymi autami, a
on po pierwsze się nie wymieści (bo promień skrętu zbliżony do Titanika),
po drugie i tak będzie się to bał zostawić choćby na 2 minuty.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-24 14:32:16
Autor: mleko
On 2010-06-24 13:53, Waldek Godel wrote:

[...]

gdybymtobym :)

prostu się nie da. Przy czym ja mam pewność, że nawet jak korek będzie
trochę dłuższy, to mi starczy paliwa do końca tego korka, bo spalanie w
krańcowych warunkach podskoczy mi do szalonych 7 litrów.

niesamowity jestes :)

A jak jeszcze trafi się uliczka ze śpiącymi, to już w ogóle masakra -

no nie da sie :)

[...]

No i biedny kierownik takiej zabawki bedzie cierpial, straci czas i nie bedzie w stanie zarobic na myjnie, a ty w miedzy czasie tak :)
Nic tylko wspolczuc wlascicielom tych aut :) Lacze sie  z nimi w bolu :)

Data: 2010-06-24 13:42:14
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jun 2010 14:32:16 +0200, mleko napisał(a):

No i biedny kierownik takiej zabawki bedzie cierpial, straci czas i nie bedzie w stanie zarobic na myjnie, a ty w miedzy czasie tak :)

Dokładnie tak. I dokładnie z tego powodu taki Aston Martin bawi się w
naklejanie swojego logo na Toyotę IQ, żeby nie katować zarówno auta jak i
kierowcy, jeżdżeniem auta klasy GT (w tym przypadku) po mieście, co jest
kompletnie bezsensowne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-24 14:33:08
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1had6w5w58a3l$.dlglepper.institute.com...
[...]

Rzecz w tym, ze wlasciciele Astonow (nie mowie o nowobogackich bioracych kredyt na 10 lat na takie auto) najczesciej nie jezdza do pracy 9-17 i korki sa ich niewielkim zmartwieniem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-24 14:34:36
Autor: kamil

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hvvmql$oec$1inews.gazeta.pl...

[...]

O, jeszcze jedna ciekawostka:

"However, the Toyota iQ-based city car will cost as much as ÂŁ50,000 and, initially at least, sales will be restricted to buyers who already own an Aston Martin."

Ten maly Aston bedzie kosztowal wiecej, niz przecietny Kowalski przez cale zycie na samochody wyda (a jeszcze trzeba miec jakiegos pelnowymiarowego), wiec dyskusja robi sie akademicka slepych o kolorach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-24 14:35:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jun 2010 14:33:08 +0100, kamil napisał(a):

Rzecz w tym, ze wlasciciele Astonow (nie mowie o nowobogackich bioracych kredyt na 10 lat na takie auto) najczesciej nie jezdza do pracy 9-17 i korki sa ich niewielkim zmartwieniem.

I mimo to Aston oferuje im tą popierdółkę - bo przecież ci pierwsi wciąz
spłacają kredyt i nie kupią.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-24 14:42:59
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1hkqqmg6vfvjf.dlglepper.institute.com...
[...]

Oferowac a sprzedac to nie to samo. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-24 20:02:41
Autor: Przemek V

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hvvnd4$qi2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Aston Cygnet (czyli młody łabędź, czyli brzydkie kaczątko - nawet  w nazwie jest ironia wbudowana) jest tylko po to żeby średnią emisję CO2 na samochód zbić w dół.

Ciekawe masz wyobrażenia o właścicielach Astonów i ich dojazdach do pracy.

Data: 2010-06-24 21:32:03
Autor: LEPEK
W dniu 2010-06-24 13:53, Waldek Godel pisze:

Ale to jest rozmowa w kategoriach zabawy, natomiast samochód do jeżdzenia
na codzień ma być praktyczny.

_Twój_ samochód ma być praktyczny. Dla ciebie.
Uśiadom sobie, że jest grono osób, dla których ta praktyczność stoi na dalszym miejscu i jest inaczej pojmowana. Wolą jeździć naokoło, zamiast przez nierówną ulicę, czy śpiących policjantów, ewentualnie zostawią samochód gdzieś dalej i dojdą piechotą, bo wolą mieć niski samochód. Zimą jeżdżą komunikacją miejską, albo drugim samochodem (tak - dla nich ten drugi, to jest taki, jak dla ciebie pierwszy - praktyczny). Oni wolą jeździć "samochodem do zabawy" na codzień pomimo wszelkich niedogodności, bo lubią, mogą i sprawia im to przyjemność.
Kwestia gustu i priorytetów.
Jeśli trudno ci to zrozumieć, to pomyśl o motocyklistach, którzy pomimo niebezpieczeństwa, niepraktyczności (brak bagażu, więcej, niż jednego pasażera, niesprzyjających u nas często warunków atmosferycznych, itp.) mimo wszystko od kwietnia do października pomykają na dwóch kółkach.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

Data: 2010-06-24 21:41:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jun 2010 21:32:03 +0200, LEPEK napisał(a):

[...]

Kłopot w tym, że 87% gospodyń z Gdańska kupuje takie a nie inne auto, bo
takie trzeba kupić - jak wieść gminna niesie. I nie widzi różnicy.

Kwestia gustu i priorytetów.

Oraz głupoty, fałśzywego sznytu i bezguścia, jak w przypadku
najpopularniejszych w Europie aut do wożenia dzieci do/z szkoły, czyli BMW
X5 oraz Range Roverów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-24 13:57:44
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
LEPEK pisze:
(...)
Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.

LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.

[...]

Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
którą sie przed chwilą powołałeś.

I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp. wynika na pewno z biedy.

Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
wszystkim podobać.

Data: 2010-06-24 13:04:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:57:44 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
wszystkim podobać.

A tuning ma tyle wspólnego z tuningiem wizualnym co krzesło z krzesłem
elektrycznym.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-24 21:45:02
Autor: LEPEK
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
W dniu 2010-06-24 13:57, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
LEPEK pisze:
(...)
Bo wszystko musi być tylko i wyłącznie praktyczne. I ma się WAM podobać.

LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.
Nie wiem, może - wyjaśnij mi je.
To jest odpowiedź na text DoQ: "Wyglada jakby im opona z felgi zeszla, albo nie starczylo kasy na odpowiednio szerokie. Niesamowicie praktyczne i estetyczne rozwiazanie, zwlaszcza w okolicach kraweznika..." Może rozwiązanie niepraktyczne, może ci się ne podoba, co wcale nie oznacza, że nie ma ludzi, którym się to jednak podoba i tylko dla tego to robią.

[...]

Nie zrozumiałeś. Niektórzy stawiają praktyczność na pierwszym miejscu, inni wszystkie pieniądze pakują w jedyny posiadany samochód robiąc go na swój gust. Ci pierwsi dopiero trzeci, czy czwarty samochód w rodzinie kupią taki "z jajem". Dla tych drugich _każdy_ ma taki być.

I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp.
wynika na pewno z biedy.

Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
wszystkim podobać.

Dobry tuning dla różnych osób oznacza różne rzeczy. Pomyśl w ten sposób i zauważ, jak to, co napisałeś jest prawdzie.

Pozdr,

Data: 2010-06-24 22:46:09
Autor: Brzezi
czw, 24 cze 2010 o 21:45 GMT, LEPEK napisał(a):

Dobry tuning dla różnych osób oznacza różne rzeczy. Pomyśl w ten sposób i zauważ, jak to, co napisałeś jest prawdzie.

Wies tuninK nie bedzie nigdy dobrym tuningiem, a zakladanie takich waskich
opon do szerokich felg, nie mozna inaczej nazwac, po prostu jest to
"niesmaczne", czy moze ktokolwiek podac jakies rzeczowe uzasadnienie tego?
jaki jest cel? czy wedlog tych osob takie cos ladnie wyglada?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-24 22:52:50
Autor: Artur Maśląg
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
W dniu 2010-06-24 21:45, LEPEK pisze:
(...)
LOL - skąd taki wniosek? Podejrzewam, że przeoczyłeś kwestie zasadnicze.
Nie wiem, może - wyjaśnij mi je.

To wróć do początku i przeczytaj - może wtedy coś Ci się rozjaśni.

[...]

Niech sobie robią, ich problem. W końcu nie każdy musi być jakoś mądry,
co nie znaczy, że to co zrobił nie może być zwyczajnie głupie dla
znakomitej większości ludzi. I nie chodzi tutaj o rozwiązania
niepraktyczne, tylko o zwyczajnie kretyńskie. Tzw. brak smaku, czy
bezguście itd. to nie tylko płyty CD na każdym lusterku, ale i właśnie
podobny "tjuning". Osobiście wielu już rzeczy niepraktycznych robiłem -
w tym zakup samochodów niepraktycznych, drogich w eksploatacji
i naprawach, ale nie miało to wiele wspólnego z tym co tutaj pokazano.

Widzę, że jesteś kolejną osobą (np. po Pszemolu), która nie odróżnia
golfa, czy innego audi po wiejskim tuningu od samochodów grupy na
którą sie przed chwilą powołałeś.
Nie zrozumiałeś.

Nie, to Ty udajesz że nie rozumiesz, próbując używać jako argumentów
"niepraktycznego Caterham'a, Radicala, McLarena" - zupełnie jak Pszemol
z amerykańskimi światłami (nie tylko).

[...]

No i co to by miało tłumaczyć? Wiejski "tjuning"? Daruj - samochody od
dawna są do jazdy, a jak już ktoś chce mieć samochód z "jajem", to
będzie miał i taki - niektórzy potrafią to pogodzić w zakresie jednego
pojazdu i zrobić to na poziomie. Większość tych Twoich "z jajem" to
parchy z najmniejszym nakładem kosztów - tak, wyróżniają się. Nie
wiadomo czy się śmiać, czy płakać.

Kolejny nieuzasadniony wniosek. Dobry tuning kosztuje i nie musi się
wszystkim podobać.

Dobry tuning dla różnych osób oznacza różne rzeczy.

Masz rację - zasmołować szyby, dołożyć ksenony, szerokie felgi, lampy
Lexus-like i smród oleju. Tak, normalnie bomba.

Pomyśl w ten sposób i zauważ, jak to, co napisałeś jest prawdzie.

To co ja napisałem jest prawdziwe, a ten Twój "tjuning", którego
tak bronisz nigdy nie będzie dobrym tuningiem - nawet czysto wizualny
tuning może być dobry i zrobiony ze smakiem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-24 23:02:35
Autor: DoQ
Artur Maśląg pisze:

[...]

Po sasiedzku parkuje E46, w zeszlym roku byla jeszcze "german tjunink". Z miesiaca na miesiac obserowalem degradacje felg (rantow) - chyba domyslasz sie jak estetyczna byla ich prezencja? ;) W tym roku jezdzi juz na fabrycznych 16" - widac wydoroslal ;)
Podobnie bawia mnie starsze kompakty z zamontowanymi 17"+ felgami, gdzie mikroskopijne tarczki hamulcowe niemal giną w "piaście" felgi ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-24 23:09:37
Autor: Artur Maśląg
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
W dniu 2010-06-24 23:02, DoQ pisze:
(...)
[...]

Ba - przecież wystarczy jeden przejazd Puławską, a takich wynalazków
jest bez liku. Nie chce mi się nawet zdjęć robić - opony/felgi
monstrualnie duże i smród oleju. Tutaj to i tak pikuś - na 'wsi' u
teściów to dopiero wypas - tam większość to starszawe pancerwageny
z takim "tjuninkiem" (albo i 'ciekawszym').

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-24 23:12:01
Autor: DoQ
Artur Maśląg pisze:

Ba - przecież wystarczy jeden przejazd Puławską, a takich wynalazków
jest bez liku. Nie chce mi się nawet zdjęć robić - opony/felgi
monstrualnie duże i smród oleju. Tutaj to i tak pikuś - na 'wsi' u

Ba, niebieska chmura to podstawa :)
To znaczy ze silnik ma figurę i upuszcza duszę. Poza tym niebieski jest bardzo modnym kolorem, jak widac nie tylko w podswietleniu:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-24 14:32:43
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

[...]

Jaki to ma zwiazek z tematem? Zakup McLarena i naciagnięcie mu opon na za duze felgi to będzie objaw obrzydliwego bogactwa? ROTFL.

się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by usprawiedliwiało wasz wybór ;)

No wlasnie.

I oczywiście wszystko, co się wam nie podoba, jest niepraktyczne itp. wynika na pewno z biedy.

Czyli jednak twierdzisz, ze naciaganie oponek rzedu 225-235 na felgi o szerokosci 11 cali jest przejawem zasobnosci portfela?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-24 21:49:10
Autor: LEPEK
W dniu 2010-06-24 14:32, DoQ pisze:

Jaki to ma zwiazek z tematem? Zakup McLarena i naciagnięcie mu opon na
za duze felgi to będzie objaw obrzydliwego bogactwa? ROTFL.
Nic nie pisałem o naciąganiu wąskich opon na felgi McLarena. Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. wyjaśniłem w poprzednich odpowiedziach.

się. Wiem, wiem - te, co ja napisałem robi fabryka i to by
usprawiedliwiało wasz wybór ;)

No wlasnie.
To kup Ładę. Albo Dacię. Albo Tata. Też fabryczne. Albo Poloneza z ospoilerowaniem Oriciari ;)

[...]

A ty myślisz, że nie stać ich na szersze i dla tego to robią? Nie wierzę...

Pozdr,

Data: 2010-06-24 22:32:47
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

[...]

Ja pisze o naciagnietych oponach, a ty o tym ze nie mam wyobrazni - gdzie tu sens?

No wlasnie.
To kup Ładę. Albo Dacię. Albo Tata. Też fabryczne. Albo Poloneza z ospoilerowaniem Oriciari ;)

Dlaczego?
Wole kupic np. E39 M5, zalozyc 19" z ladnym rantem i do tego opony 295 (fabryczne 275). To jest zdrowa modyfikacja, ale widze ze Ciebie kreci naciaganie za malej gumy na blache skoro tak bronisz.

Czyli jednak twierdzisz, ze naciaganie oponek rzedu 225-235 na felgi o
szerokosci 11 cali jest przejawem zasobnosci portfela?
A ty myślisz, że nie stać ich na szersze i dla tego to robią? Nie wierzę...

Widzisz jakies inne uzasadnienie? Wsadzilbys 4-5kpln w nowe opony do golfa II ?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-24 22:59:26
Autor: Artur Maśląg
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
W dniu 2010-06-24 22:32, DoQ pisze:
(...)
[...]

Spoko - nie widziałeś ładnie zrobionych Dacii, czy Polonezów?

Widzisz jakies inne uzasadnienie? Wsadzilbys 4-5kpln w nowe opony do
golfa II ?

Biorąc pod uwagę tego starego passata? Wątpię :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-24 23:04:52
Autor: DoQ
Artur Maśląg pisze:

Spoko - nie widziałeś ładnie zrobionych Dacii, czy Polonezów?

Ładnie? Tj. a'la german style ?;-)))

Widzisz jakies inne uzasadnienie? Wsadzilbys 4-5kpln w nowe opony do
golfa II ?
Biorąc pod uwagę tego starego passata? Wątpię :)

Grunt że "naciong" jest ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-24 23:10:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-06-24 23:04, DoQ pisze:
Artur Maśląg pisze:

Spoko - nie widziałeś ładnie zrobionych Dacii, czy Polonezów?

Ładnie? Tj. a'la german style ?;-)))

Nie, nie, ładnie :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-25 07:47:54
Autor: LEPEK
[...]

Otóż z tego, co wiem, to naciąganie opon jest właśnie celem. Koło ma być węższe na zewnętrznej krawędzi, a szersze przy feldze tak, aby "komponowało się" z osadzeniem w nadkolu (w miarę płynne przejście od rantu błotnika do szerszej felgi). To ma tak wyglądać, takie małe kółka, jak w gokarcie.
I pojmij, że nie rozmawiamy o tym, co w większości widać u nas na drogach, a o założeniach.

Pozdr,

Data: 2010-06-25 10:06:20
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

I pojmij, że nie rozmawiamy o tym, co w większości widać u nas na drogach, a o założeniach.

Czyli mam rozumiec, ze jak zrobie sobie taki patent w nowiutkim Mercedesie SLS to pochwalisz moje dzieło i uznasz że prawdziwy tjuner ze mnie?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 12:10:28
Autor: LEPEK
DoQ pisze:

Czyli mam rozumiec, ze jak zrobie sobie taki patent w nowiutkim Mercedesie SLS to pochwalisz moje dzieło i uznasz że prawdziwy tjuner ze mnie?

Musiałbym zobaczyć, jak to miałoby wyglądać.
Ale na pewno nie będę o tobie mówił "kretyn", czy "debil" z tego powodu, nie będę psów na tobie wieszał, bo rozwiązanie nie koniecznie praktyczne, ani nie będę ci na siłę udowadniał, że nikomu się to nie podoba - po prostu twoja sprawa.

Pozdr,

Data: 2010-06-25 12:37:31
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

Musiałbym zobaczyć, jak to miałoby wyglądać.

No jak to jak? Felga o szerokosci 10cali i naciagnieta na nia za wąska opona. Na SLS bedzie wygladac zapewnie wybornie.

[...]

Ale pozwolisz ze moge miec wlasne zdanie na temat wieśniackiego tjuningu?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 12:54:39
Autor: LEPEK
DoQ pisze:

Ale pozwolisz ze moge miec wlasne zdanie na temat wieśniackiego tjuningu?

Oczywiście. Weź też pod uwagę, że inni mogą mieć odmienne od twojego w kwestii "wieśniackości" pewnych rozwiązań. Spróbuj też przyjąć do wiadomości, że część rzeczy, które ty tłumaczysz biedą po prostu mają tak wyglądać, bo jest to dla nich np. ładne [http://www.vwgolf.pl/wp-content/gallery/inne/cult08/P4193372.JPG]
śmieszne [http://img99.imageshack.us/img99/5918/tnp1070489.jpg]
zabawne [http://img404.imageshack.us/img404/7643/tnp1070487.jpg]
inne niż wszystkie [http://img134.imageshack.us/img134/5114/tnp1070458.jpg]
delikatnie poprawione [http://img99.imageshack.us/img99/9468/tnp1070464.jpg] - powinno się akurat wam chyba spodobać

Pozdr,

Data: 2010-06-25 13:00:15
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

[...]

Niektorzy preferuja wielkie, tłuste baby z obwisłymi cycami.  Niech więc dmuchaja je do woli. Tylko niech mi nie wmawiaja ze takie preferencje są normą.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 13:04:43
Autor: LEPEK
DoQ pisze:

Niektorzy preferuja wielkie, tłuste baby z obwisłymi cycami.  Niech więc dmuchaja je do woli. Tylko niech mi nie wmawiaja ze takie preferencje są normą.

Wieszszsz... Nie wszyscy z kolei przepadają za nieletnimi anorektyczkami, jak sie może co poniektórym wydawać ;P

Pozdr,

Data: 2010-06-25 13:08:55
Autor: DoQ
LEPEK pisze:
[...]

Ba, jak sie puka kaszaloty to wszystkie mniejsze wydaja sie anorektyczkami. Nie ma w tym nic dziwnego :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 15:01:45
Autor: LEPEK
DoQ pisze:

Ba, jak sie puka kaszaloty to wszystkie mniejsze wydaja sie anorektyczkami. Nie ma w tym nic dziwnego :)

Kolejny przykład na twoją logikę - "ładne to, co mi się podoba; dobre to, co dla mnie dobre; jeśli coś odbiega od moich upodobań, to jest złe, głupie, brzydkie i wszyscy się z tego równo śmieją". Taką logikę prezentują m. in. kibole, faszyści, fanatycy religijni i tym podobni osobnicy.

Pozdr,

Data: 2010-06-25 15:20:25
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

głupie, brzydkie i wszyscy się z tego równo śmieją". Taką logikę prezentują m. in. kibole, faszyści, fanatycy religijni i tym podobni osobnicy.

No prosze, z nietolerancyjnego prześmiewcy wieśniackiego tjuningu awansowałem na faszystowskiego kibola o fanatycznych sklonnosciach religijnych. Miód na moje serce, produkuj dalej :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-25 17:40:02
Autor: LEPEK
W dniu 2010-06-25 15:20, DoQ pisze:
LEPEK pisze:

[...]

Może masz problemy ze zrozumieniem (dla tego nie uciąłem cytatu): nie, nie jesteś faszystą, fanatycznym wyznawcą jakiejś religii, czy kibolem (przynajmniej na podstawie tego, co piszesz nie można tego stwierdzić), ale twój sposób myślenia o ludziach, którzy mają inne zdanie jest podobny. Ja na prawdę nie wiem, jak to można było zrozumieć w sposób, jaki napisałeś.

Pozdr,

Data: 2010-06-25 17:52:21
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

[...]

No jak to nie jestem. Przeciez mysle jak kibol, faszysta i fanatyk religijny. Nie napis na czole charakteryzuje czlowieka tylko to w jaki sposob mysli, czyz nie?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-25 19:00:42
Autor: LEPEK
W dniu 2010-06-25 17:52, DoQ pisze:

No jak to nie jestem. Przeciez mysle jak kibol, faszysta i fanatyk
religijny. Nie napis na czole charakteryzuje czlowieka tylko to w jaki
sposob mysli, czyz nie?

Aha, bo sam brak tolerancji czyni z człowieka od razu faszystę i fanatyka religijnego na raz. Próbujesz mi wcisnąć coś, czego nie napisałem i strugasz wariata. EOT.

Pozdr,

Data: 2010-06-25 23:37:56
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

Aha, bo sam brak tolerancji czyni z człowieka od razu faszystę i fanatyka religijnego na raz. Próbujesz mi wcisnąć coś, czego nie napisałem i strugasz wariata. EOT.

O nie dość że faszysta, kibol i fanatyk to do tego wariat :)))
Idź na całość:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-25 21:11:53
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-06-25 15:01, LEPEK pisze:
DoQ pisze:

[...]

ROTFL - nie, to Twoja logika. Dokładnie tak jak to DoQ przedstawił
- próbujesz udowodnić, że jakieś 'chore' zachowania mają być uznane
za normalne i wszyscy mają to akceptować bez zająknięcia.

Nie - owszem, akceptujemy takie cudactwa jako niespecjalnie
szkodliwe wynaturzenia, ale nigdy nie zaistnieją one w zbiorze
zachowań względnie normalnych. Z kobietami może przykład nie
był najlepszy, ponieważ to zbytnie trywializowanie zachowań
ludzkich, niemniej w części dobrze oddaje mechanizm takich
porównań.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-26 06:47:37
Autor: Iguan007

"LEPEK" <gdzies@wsi.pl> wrote in message news:i01g1u$260t$1news.mm.pl...
Otóż z tego, co wiem, to naciąganie opon jest właśnie celem. Koło ma być węższe na zewnętrznej krawędzi, a szersze przy feldze tak, aby "komponowało się" z osadzeniem w nadkolu (w miarę płynne przejście od

Pomijajac kwestie gustu*, nie odwazylbym sie na tak rozciagnietej na bok oponie jechac szybciej.  Ciekawe jak wyglada przeglad samochodu z takimi kolami w nieprzekupnej stacji diagnostycznej.

*Ale gdydby ktos pytal to bardzo mi sie nie podoba. Wyglada jakby wlasciciela nie bylo stac ja wieksze opony i zastosowal "druciarstwo".

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-06-22 17:47:06
Autor: Maciej Browarczyk
kamil pisze:

Fajna fotoszopka, bo jezdziloby to jedynie na wprost.

Malo wiesz, to nie photoshop tylko zawieszenie pneumatyczne.
Mi nie za bardzo sie podoba jak felga chowa sie w nadkolu, wole jak jest kilka mm przeswitu.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-25 10:47:57
Autor: Olek
On 2010-06-22 09:07, krzysiek82 wrote:
witajcie
Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie
perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie
jest za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:

no cóż ocynk robi swoje. pokaż jakieś foty

- brak lewarka (podnośnika) jak on powinien wyglądać, bo tam nie ma
listwy progowej pod co więc się go podkłada?

http://www.allegro.pl/item1091600258_lewarek_podnosnik_audi_80_b4.html

jak odkręcisz koło zapasowe to tam jest taka zapinka na lewarek przykręcona do karoserii (ale może u Ciebie będzie inaczej)

- brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak
całkowicie nie pada, powinien coś wskazywać?)

czujnik temperatury najprawdopodobniej, albo coś z zegarami. W tych autach bardzo często lubiły się liczniki psuć np. przez zimne luty.

Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako
zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad
15lat temu.

to jeszcze nie zabytek

Data: 2010-06-25 09:57:36
Autor: RadekNet
On 2010-06-22 09:07, krzysiek82 wrote:
Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako
zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad
15lat temu.

to jeszcze nie zabytek

To jeszcze nie klasyk nawet ;)

--
Radek Wrodarczyk

Data: 2010-06-25 12:47:39
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
RadekNet pisze:
To jeszcze nie klasyk nawet ;)

Może i nie, ale mogę się cieszyć z drobnostek chyba? Człowiek szczęśliwy to taki który potrafi cieszyć się nawet z rzeczy które dla innych to bezwartościowy złom. Docencie czasami takie chwile, bo do szczęścia nie potrzeba wiele. Jest tu wielu takich którzy koniecznie muszą wydać na auto 100tyś zł bo inaczej to złom, większość z nich to albo szpanerzy którzy mają 126p chcą się podbudować lub tacy co im się w życiu trafiło i od bogatych rodziców kasę mają. Czy to daje szczęście, chyba nie?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-30 16:31:43
Autor: RadekNet
krzysiek82 pisze:
RadekNet pisze:
[...]

Zgadzam sie z Toba jesli chodzi o radosci zycia :) Ale nazywanie zwyklego auta klasykiem i pytanie o rejestracje jako pojazdu zabytkowego jest ... zabawne ;) Szczegolnie w kontekscie checi jego modyfikacji.
Szkoda, ze chcesz go modyfikowac, bo za kilka lat jego wartoscia (jesli faktycznie jest w tak dobrym stanie) bedzie jego oryginalnosc.

p.s.
W mojej "stajni" mianem klasyka okreslamy Volvo 142 1969, a Volvo 760 1989 jest po prostu zwyklym, acz dopieszczanym, autem. O Sharanie nawet nie wspominam, bo ono nawet dopieszczane nie jest.

--
Radek Wrodarczyk

Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC