Data: 2010-06-22 09:34:17 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c20615b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl... witajcie Egzemplarz musi miec co najmniej 25 lat i nie byc produkowanym od conajmniej 15 lat. IMO zolte tablice poza tym ze jest jednorazowy przeglad i ubezpieczenie kiedy sie chce (choc i to w rzeczywistosci u nas praktycznie nie dziala) nie ma innego uzasadnienia. Poczytaj ile kasy na dziendobry trzeba wylozyc. Ja chcialem Audi 100 C2 zarejestrowac i dalem sobie spokoj. Podeslij jakies zdjecia :) PZDr Adam |
|
Data: 2010-06-22 09:42:00 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Adam Szewczak pisze:
Podeslij jakies zdjecia :) 25lat jeszcze nie ma, fotki będę robił w sobotę wtedy też go rozbiorę i dam tapicerkę oraz deskę do tapicera, zapragnęło mi się skórzane wnętrze i deska w kremowym kolorze :) kiedyś w Austrii na zlocie vaga widziałem, coś takiego wyglądało niesamowicie i odmłodziło auto. Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją podpięcia obrotomierza? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-22 09:47:04 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c206967$0$19173$65785112@news.neostrada.pl... Adam Szewczak pisze: Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma byc. PZDr Adam |
|
Data: 2010-06-22 09:54:17 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Adam Szewczak pisze:
Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma byc. I chyba tak zrobię, tylko jakie oznaczenie powinien mieć prawidłowy alternator? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-22 09:59:19 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c206c49$0$17089$65785112@news.neostrada.pl... Adam Szewczak pisze: Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu. PZDr Adam |
|
Data: 2010-06-22 10:01:30 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Adam Szewczak pisze:
Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu. super dziękuje i czekam na info. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-22 10:04:11 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to jaPrzypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany. Alternator - jak ładuje poprawnie - bym zostawił. Przypuszczam, że obrotomierz był sterowany z uzwojenia, przed prostownikiem. Jak znam życie, to wystarczy zdjąć osłonę i dolutować przewód do dowolnej diody od strony uzwojenia stojana. Dla bezpieczeństwa spróbowałbym podłączyć sygnał do obrotomierza przez opornik 1k. Jeśli są duże obawy, to poprosić o pomoc fachowca z oscyloskopem. -- pozdrawiam Sylwester Łazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB |
|
Data: 2010-06-22 10:03:57 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Sylwester Łazar pisze:
Przypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany. liczę się z tym, w planie jest zmiana zawieszenia na nowe (już puściłem temat w sprawie gwintu) zabezpieczenie podłogi mimo iż, fabryczne zabezpieczenie jeszcze nie odlazło, polerka lakieru a resztę z czasem :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-22 10:17:27 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Użytkownik krzysiek82 <saab@user.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4c206e8d$0$17089$65785112@news.neostrada.pl... Sylwester Łazar pisze:Ten alternator będzie kosztował >1000 zł. Używany być może będzie sprawny i tańszy. Rezystor kosztuje 10 gr. Oczywiście, trzeba się pogodzić z faktem, że rezystor nie bedzie produkcji Audi :-) Mi osobiście więcej radości by sprawiło rozeznanie tematu niż posiadanie nowego, oryginalnego alternatora, który nie wiem jak działa. -- pozdrawiam Sylwester Łazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB |
|
Data: 2010-06-22 10:16:37 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Sylwester Łazar pisze:
Mi osobiście więcej radości by sprawiło rozeznanie tematu niż posiadanie Myślę raczej o używce :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-22 09:48:23 | |
Autor: Karolek | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
krzysiek82 pisze:
Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją podpięcia obrotomierza? Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy. -- Karolek |
|
Data: 2010-06-22 09:58:38 | |
Autor: krzysiek82 | |
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC | |
Karolek pisze:
> Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy.Trzeba będzie vagowe kontakty odświeżyć i poszukać części :) -- krzysiek82 |
|