Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

Data: 2010-06-22 09:13:32
Autor: kamil
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c20615b$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie jest za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:

- brak lewarka (podno¶nika) jak on powinien wygl±dać, bo tam nie ma listwy progowej pod co więc się go podkłada?

- brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak całkowicie nie pada, powinien co¶ wskazywać?)

Jak to jest od strony praktycznej z rejestracj± takiego auta jako zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad 15lat temu.

Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 10:14:58
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Nie kupiles klasyka, tylko starego rupiecia.

Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po wyjeĽdzie z fabryki ma ogniska korozji w profilach.  Więc o czym tu mowa?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:38:55
Autor: Agent0700
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

> Może i tak być, ale wolę tego rupiecia niż 5 letniego fiata który już po
> wyjeĽdzie z fabryki ma ogniska korozji w profilach. Więc o czym tu mowa?

Też nie s±dzę, że to jaki¶ tam znowu rarytas. Ale do jeżdżenia może być OK.

Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek przerejestrować? Żeby diagno¶ci popękali ze ¶miechu?

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-06-22 10:43:16
Autor: krzysiek82
Agent0700 pisze:
Sam mam motocykl Kawasaki ZZR600 z 1990 roku i co mam go na zabytek przerejestrować? Żeby diagno¶ci popękali ze ¶miechu?

Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 10:52:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 10:43, krzysiek82 pisze:
zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

Czyli zwie¶niaczysz go, jednym słowem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-22 11:11:47
Autor: krzysiek82
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Czyli zwie¶niaczysz go, jednym słowem.

Masz mylne pojęcie o temacie. Nie pisałem o siatexach ciemnych szybach itp itd.

wpisz na googlach audi b3 cult style a zrozumiesz co mam na my¶li.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:12:00
Autor: .Peeter
"Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
Czyli zwie¶niaczysz go, jednym słowem.

Czyli uważasz, że obniżanie auta to wiocha? I że montowanie
szerszych opon i niefabrycznych felg to też wiocha?

A co nie jest wioch±? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-22 11:09:33
Autor: to
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
..Peeter wrote:

Czyli uwaĹĽasz, ĹĽe obniĹĽanie auta to wiocha? I ĹĽe montowanie szerszych
opon i niefabrycznych felg to teĹĽ wiocha?

Zazwyczaj jest to wiocha, bo mało kto robi to we właściwy sposób, czyli montuje przyzwoite sprężyny, adekwatne do nich amortyzatory i felgi o odpowiednich parametrach. Najczęściej "obniżanie auta" polega na zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorów i wtrynieniu nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

Data: 2010-06-22 13:26:27
Autor: .Peeter
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6TD + IC
"to" wrote:
Najczęściej "obniżanie auta" polega na
zapakowaniu doń najtańszych sprężyn z Allegro (lub wręcz uje...niu
seryjnych), pozostawieniu starych, 10-letnich amorĂłw i wtrynieniu
nieodpowiednich felg, byle tylko mieściły się w nadkolach.

Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

Ja mĂłwiÄ™ o montowaniu porzÄ…dnego, markowego zawieszenia
gwintowanego lub zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać
seryjne zawieszenie na badziewie, które zamieni auto w piłkę
tenisowÄ…, ani to przyjemne, ani bezpieczne.

Tylko że takie zawieszenia zaczynają się zazwyczaj od około 2000zł
za kit sprężyny + amory i od 3000zł za gwint...

A felgi - temat rzeka. Jedni montujÄ… felgi na dystansach zmieniajÄ…cych
rozstaw, zmniejszając przy okazji ET do wartości ujemnych, inni na
wiadra 10 cali naciÄ…gajÄ… oponÄ™ 195 i sÄ… zadowoleni. Dla mnie takie
pomysły odpadają. Na każdą felgę można założyć oponę w jakimś
bezpiecznym zakresie szerokości, dla mnie 195/50/15 na feldze
15x7 wyglądało ładnie i nie trzeba było szerszej felgi. Teraz mam
225/45 na feldze 17x7,5 i jest OK, choć bym nie pogardził felgami
8-8,5 cala szerokości, ładniej by się opona ułożyła. :-)

Po prostu z tym jest tak, jak ze wszystkim - trzeba zachować zdrowy
rozsądek i robić to zgodnie ze sztuką.

P.s. Jak kogoĹ› interesuje - http://www.willtheyfit.com/

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-06-22 13:11:45
Autor: to
..Peeter wrote:

Sposób o którym piszesz to nie wiocha, tylko zwykła głupota.

No ale tak to zwykle wyglÄ…da. ;-)

Ja mĂłwiÄ™ o montowaniu porzÄ…dnego, markowego zawieszenia gwintowanego lub
zestawu sprężyny + amory. Bez sensu wymieniać seryjne zawieszenie na
badziewie, które zamieni auto w piłkę tenisową, ani to przyjemne, ani
bezpieczne.

Już widzę, jak Krzysiu podwoi wartość auta takim zawieszeniem. W najlepszym razie wrzuci jakiegoś lowteka czy coś w tym stylu.

[...]

Tylko szersza felga = większa masa = gorsze osiągi. Po za tym wyraźna zmiana rozstawu kół takim sposobem wpływa negatywnie na pracę zawieszenia.

Data: 2010-06-22 15:15:22
Autor: krzysiek82
to pisze:
Już widzę, jak Krzysiu podwoi wartość auta takim zawieszeniem. W najlepszym razie wrzuci jakiegoś lowteka czy coś w tym stylu.

Na zawiasie się nie oszczędza.

Tylko szersza felga = większa masa = gorsze osiągi. Po za tym wyraźna zmiana rozstawu kół takim sposobem wpływa negatywnie na pracę zawieszenia.

Mam świadomość, ale cóż to zmienia? Kogo to obchodzi? Nic nie jest wieczne.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:26:11
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Mam świadomość, ale cóż to zmienia? Kogo to obchodzi? Nic nie jest
wieczne.

Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

Data: 2010-06-22 15:29:38
Autor: krzysiek82
to pisze:
Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:32:11
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c20bae3$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
to pisze:
Jeżeli nie obchodzi Cię w jaki sposób auto się prowadzi to współczuję. ;-)

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

Jesli jestes zachwycony prowadzeniem 20-letniego kanapowozu, strach pomyslec jak euforycznie skonczy sie jazda czyms bardziej sportowym. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 17:13:01
Autor: DoQ
krzysiek82 pisze:

zawsze byłem zachwycony prowadzeniem, auto reaguje nerwowo na każdy ruch kierownicą, jedzie jak przyklejone. Czego chcieć więcej?

TO audi tak sie prowadzi? :-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-23 09:21:30
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6 TD + IC
DoQ pisze:
TO audi tak sie prowadzi? :-)

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny przegląd robie.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-23 11:31:40
Autor: to
krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przeglÄ…d robie.

W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)

Data: 2010-06-23 13:35:07
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik to napisał:

krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przeglÄ…d robie.

W pół dnia rozebrałeś całe, 20 letnie auto na części? Chyba koła odkręciłeś albo pociąłeś je piłą. ;-)
No wiesz, w dziupli to kilka osob robi auto w kilka h i to nocy a pozniej na gielde w sobote :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-24 11:12:23
Autor: kamil

"Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:hvsreq$be2$1news.onet.pl...
Użytkownik to napisał:

krzysiek82 wrote:

[...]

pozdrawiam

No to juz wiemy, dlaczego krzysiek tyle samochodow przerzuca miesiecznie, dlaczego zona strzela do psow (bo jeszcze wytropi) i czemu wyniosl sie tak daleko od miasta. ;D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-23 12:51:43
Autor: mleko
On 2010-06-23 09:21, krzysiek82 wrote:

To audi już się nie prowadzi,wczoraj zostało rozebrane i gruntowny
przeglÄ…d robie.

Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i wywiez do odpowiednich kontenerow :)

Data: 2010-06-23 13:54:46
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
Szybki jestes, normalnie mistrz. Skoro juz rozebrales,to posortuj i wywiez do odpowiednich kontenerow :)

wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-23 15:48:09
Autor: to
krzysiek82 wrote:

wnętrze zaledwie :D Tak na marginesie, da się jednego dnia rozebrać w
pojedynkę całe auto i jeszcze przed 16 pojechać na złom oddać budę
pocięta na części. (za średniej wielkości budę płacą ok 200zł)

Może i da się rozebrać, ale jak celem jest złom. W innym przypadku jedna zapieczona śruba potrafi mocno napsuć krwi jeśli się nie chce się poniszczyć wszystkiego wokół.

Data: 2010-06-24 11:11:34
Autor: kamil

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4c222cb9$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
krzysiek82 wrote:

[...]

No cos ty, w 20-letnich Audi nic sie nie zapieka, w przeciwienstwie do dzisiejszych 5-letnich samochodow z dziurami w podlodze. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 11:14:28
Autor: krzysiek82
..Peeter pisze:
  > A co nie jest wioch±? Zawieszenie jak koza i czarne stalówy? :-)

Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wie¶niaczonych przez tjunerów.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:42:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 11:14, krzysiek82 pisze:
.Peeter pisze:
> [...]

Pewnie ma zły dzień albo po prostu nie zrozumiał moich intencji bo
niestety b3 jest jednym z bardziej ulubionych modeli wie¶niaczonych

Przed oczami miałem na "dzieńdobry" typowy german-style, czyli nisko i ze stanowczo za szerok±, jak na rozmiar opony, polerowan± na lustro felg±.

Data: 2010-06-22 11:57:21
Autor: krzysiek82
[...]

powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka, wszystko zależy od nadkola. Oczywi¶cie pomijamy wszelkie extrema typu błotnik szerszy o 10cm ;)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:00:48
Autor: to
krzysiek82 wrote:

powiem tak, jak dla mnie felga nigdy nie jest stanowczo za szeroka,
wszystko zaleĹĽy od nadkola.

Pewnie dlatego, że nie masz pojęcia o działaniu zawieszenia...

Data: 2010-06-22 11:04:24
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208922$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..

Data: 2010-06-22 12:09:25
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jako¶ci marki audi.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:12:13
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208bf6$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jako¶ci marki audi.

To ja znikam kultywowac moja szafke z IKEI.

Data: 2010-06-22 13:51:40
Autor: PaPi
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Jednym slowem, bedziesz tuningowal 20-letniego diesla..
\
Ja bym to nazwał kultywowaniem jako¶ci marki audi.

Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Data: 2010-06-22 13:55:40
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wie¶niactwo.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:58:42
Autor: PaPi
[...]

Aha.
Dla mnie ludzie na poziome, to grzebia w autach tylko i wylacznie z wykorzystaniem ich oryginalnych czesci. Ewentualnie rekonstuja je - jesli brak oryginalow.
Cala reszta to zwykli "udawacze" jakich nie stac na porzadne auta a chca "wygladac". Konczy sie to reflektorami ala lexus, ksenonami made in china czy za szerokimi kolami w stylu cult style.

Data: 2010-06-22 14:01:14
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Cala reszta to zwykli "udawacze" jakich nie stac na porzadne auta a chca "wygladac". Konczy sie to reflektorami ala lexus, ksenonami made in china czy za szerokimi kolami w stylu cult style.

mylisz trochę pojęcia, poza tym mylisz prawdziwych sympatyków marki od tych którzy tuning znaj± tylko z działu tuning na allegro. cult style, dub style, german style to styl życia ich wła¶cicieli. Auto nie jest na pokaz, ma sprawiać przyjemno¶ć wła¶cicielowi.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:04:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:01:14 +0200, krzysiek82 napisał(a):

tych którzy tuning znaj± tylko z działu tuning na allegro. cult style, dub style, german style to styl życia ich wła¶cicieli. Auto nie jest na pokaz, ma sprawiać przyjemno¶ć wła¶cicielowi.

No i to byłoby miłe, niestety, wła¶ciciele (wbrew sobie zapewne) wci±ż je
uparcie pokazuj±, budz±c odruch wymiotny u niewinnych postronnych ofiar.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:08:09
Autor: krzysiek82
Waldek Godel pisze:
No i to byłoby miłe, niestety, wła¶ciciele (wbrew sobie zapewne) wci±ż je
uparcie pokazuj±, budz±c odruch wymiotny u niewinnych postronnych ofiar.

fakt czasami, odruch wymiotny jest nieunikniony :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:10:44
Autor: kamil

"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4c20a573$1news.home.net.pl...
[...]

Co tu wiecej dodac - zgadzam sie w calej rozciaglosci. Rozumiem kupic cos naprawde nietypowego, odrestaurowac 20-letniego Lotusa czy cos (sam szukam wlasnie Imprezy RB5, zeby doprowadzic do stanu fabrycznego, 444 wyprodukowanych parenascie lat temu). Ale taki 'tuning' fele i gleba na dwudziestoletnim przecietnym dupowozie z dorabianiem ideologii o 'stylu zycia', to juz nawet komentarza nie wymaga..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 15:58:16
Autor: Jakub Witkowski
krzysiek82 pisze:
PaPi pisze:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wie¶niactwo.

Generalnie zawsze jest tak, że z jednej strony s± jakie¶ wie¶niaki, co psuj± auta
pseudotunningiem, z drugiej snoby pozuj±ce na niewiadomo co (100% oryginału, czę¶ci
i robocizna w cenie mercedesa itp), a po¶rodku oczywi¶cie my: ludzie na poziomie,
ze ¶wietnym gustem, umiarem, klas±... i kogo by¶ nie spytał, to tak powie :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-06-23 10:40:46
Autor: PaPi
[...]

Jesli ktos robi cos zeby sie dowartosciowac to masz 100% racje.
Ale niektorzy odrestaurowuja auta dlatego, ze je po prostu lubia. Podziwiaja kunszt i precyzje dawnych inzynierow, konstruktorow i mechanikow ktorzy nie majac dostepu do nowoczesnych obrabiarek oraz materialow tworzyli na ich czas cuda techniki.
Dlatego nie ma sensu restaurowanie zabytkowych samochodow nowoczesnymi czesciami.
Inna sprawa ze z umiarem oraz uzytecznoscia w zyciu codziennym tak wydanych pieniedzy nie ma mowy.

Data: 2010-06-23 12:48:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-06-22, krzysiek82 <saab@user.pl> wrote:
Przez zakladanie za szerokich opon i obnizanie zawieszenia :-)
Nie za stary jestes na wyrywanie dziewczyn po dyskotech w okolicznych remizach ?

Nie ten poziom :) cult style to styl ludzi na poziomie a nie wie¶niactwo.

Zdecydowanie do wie¶niactwa dużo brakuje...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-06-22 12:06:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-22 11:57, krzysiek82 pisze:
[...]

No widzisz. A dla mnie co¶ takiego: http://picasaweb.google.pl/michal.uptas/Rothenburg#5078978449252915106 już jest wie¶niactwem, za które posiadacz tego czego¶ powinien stracić DR.
Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku, nieadekwatnej do wygl±du mocy auta to też imho wie¶. Tak jak Adam napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

Data: 2010-06-22 12:14:13
Autor: krzysiek82
[...]

no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

Poza tym jest jeszcze jedna rzecz - taki tuning w przypadku, nieadekwatnej do wygl±du mocy auta to też imho wie¶. Tak jak Adam napisał - żeby to chociaż był 2.3E ...

Co stoi na przeszkodzie, żeby przeswapować na 1.9 TDI? Nic ale poza tym, z tego silnika 1.6 da się jeszcze sporo wyci±gn±ć.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:17:58
Autor: to
krzysiek82 wrote:

no to nie znajdziemy wspólnego języka :) ale szanuje twoje zdanie

Sorry Krzysiu, ale to auto JEST zwieśniaczone. Zakładając, że gość nie zaspawał tylnego zawieszenia na sztywno to jak niby miałoby działać? Po za tym auta w których przesadnie zwiększono rozstaw kół bez modyfikacji błotników wyglądają śmiesznie, karykaturalnie (pomijając już oczywisty, negatywny wpływ na zawieszenie). Prawda jest taka, że jakby się pościgał z identycznym Corrado na seryjnym zawiasie to na 99% by przegrał, dlatego to właśnie wiejski tuning.

Data: 2010-06-22 11:31:18
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c208d15$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

krzysiek prosze cie, niechbys nawet i 100KM w klekocie wyciagnal, to ze sportowym autem ma to niewiele wspolnego i tuningowanie serio troche mija sie z celem.

Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-22 12:45:27
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim dłubać.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 11:47:20
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c209467$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Sprzedaj te wszystkie padliny i kup jedno jezdzace, ale porzadnie. :)

nie mogę nie chce nie umieć żyć bez tych moich rupieci :) Raz miałem lepsze auto i szybko się go pozbyłem, bo po prostu nie było jak w nim dłubać.

Zawsze mozna rozkladac i skaldac z powrotem, robilem tak z budzikami kiedy bylem maly. :)

Data: 2010-06-22 13:08:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

kamil pisze:
[...]

A potem rodzice pytali, co to za czę¶ci zostały na stole i dlaczego kolejny budzik nie działa? ;)

Data: 2010-06-23 20:18:07
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-06-22 12:14, krzysiek82 pisze:

[...]

A słyszałe¶ o pękaj±cych głowicach w 1,6 TD ??
Ja niejedn± w latach 90tych widziałem i miałem w rękach ;P

Pozdrawiam !!

PS:
Tuningować to jeszcze 1,9TDI, ale nie 1,6TD.

Data: 2010-06-23 21:00:32
Autor: Karolek
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i nie nalezy sie tym przejmowac.

--
Karolek

Data: 2010-06-23 21:12:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-23 21:00, Karolek pisze:
Czarek Daniluk pisze:
[...]

Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Data: 2010-06-23 22:13:11
Autor: DoQ
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Jak widać u VW pęknięcia głowicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeĽdzi ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-23 22:29:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-23 22:13, DoQ pisze:
[...]

Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

Data: 2010-06-23 22:50:26
Autor: DoQ
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Francuski z takimi pęknięciami na bank już by nie jechał, a VW jeĽdzi ;-)
Pamiętasz Młodego i jego motto sigowe? :>

Cos ze Jetta nie cieknie olejem, tylko znaczy teren ?;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-23 22:39:08
Autor: Karolek
[...]

Powiedzialbym, ze to raczej taki ich urok :>

I to nie tylko ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

Na pocieszenie, nie tylko w VW w tym miejscu pekaja glowice.
Ogolnie miejsca miedzy gniazdami zaworowymi maja ciezkie zycie i czesto glowica tam peka, ale przewaznie pekniecia te sa niegrozne.

--
Karolek

Data: 2010-06-24 00:46:02
Autor: Czarek Daniluk
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
On 23 Cze, 21:12, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

> Wszystkie sa popekane, pomiedzy gniazdami zaworow, jest to normalne i
> nie nalezy sie tym przejmowac.

Jak wida u VW p kni cia g owicy to nie bug ino feautre. I to nie tylko
ostatnie 5 lat to dobitnie udowadnia. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro nie popyt na wi ty spok j."

Pękały, ale tylko w 1,6TD - w zwykłym wolnoss±cym nie było nagminnie
takich problemów.
80KM z głowicy która była projektowana na 54KM to troszkę za dużo
(1,6TD + IC miało wła¶nie 80KM ).
Niestety te głowice tego nie wytrzymuj±.
Nie należy się przejmować jak głowica pęknięta ?? a jak pęknięcie pod
wpływem odpiowiednich sił zacznei się rozszerzać i pójdzie dalej to co
też się nie należy przejmować ??

Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-22 13:50:44
Autor: PaPi
[...]

I co z tego ? Ty go zwiesniaczysz.
Wszelkie przerobki w stosunku do tego jak wygladalo auto w ktorejs z wersji fabrycznych to mniejsze lub wieksze wiesniaczenie.

Obnizanie samochodu, zakladanie szerszych opon czyli tak jak napisales "cult style" to 100% wiesniactwo.

Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg
?

Data: 2010-06-22 13:54:49
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Rozumiem ze chcesz zrobic takie "cus"
http://images42.fotosik.pl/199/7afcc5976212ee37.jpg
http://images36.fotosik.pl/174/277c53094164b679.jpg
?

nie te felgi nie pasuj± do tego auta, a poza tym gdzie Ty tu widzisz glebę, one piej± jak koza. Gleba jest wtedy gdy się nie da wjechać na lawetę czy przejechać przez ¶pi±cego policjanta.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 13:56:46
Autor: PaPi
[...]

Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

Data: 2010-06-22 13:58:00
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

Zawieszenie na kamień, opon 1mm od nadkola ale nie musi wystawać co nie znaczy, że felga musi wystawać. Reszta masz racje to wie¶niactwo buractwo i biedactwo.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:04:40
Autor: krzysiek82
PaPi pisze:
Czyli ty chcesz jeszcze szerzej i nizej ?
Matkoboskoczestochosko... Wies style to sie powinno nazywac a nie zadne tam cult.

popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:08:26
Autor: krzysiek82

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 12:37:10
Autor: to
krzysiek82 wrote:

popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Tragedia :)

Data: 2010-06-22 14:40:45
Autor: krzysiek82
Kolejny klasyk na podwĂłrku :) Audi B3 1.6 TD + IC
to pisze:
Tragedia :)

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 12:44:34
Autor: to
krzysiek82 wrote:

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

Data: 2010-06-22 14:47:46
Autor: krzysiek82
to pisze:
Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

może niezbyt szczęśliwie dobrane felgi, ale gleba w sam raz. Ja bym tu widział bardziej ATS classic ale 13 cali nie większe.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:55:40
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
to pisze:
krzysiek82 wrote:

to Wy byście się chyba zapłakali na moim podwórku ;D

Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Data: 2010-06-22 12:59:51
Autor: to
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Możesz mieć racje, nie znam się na tym za dobrze. :) Ale gdyby nie te felgi, to wyglądałby fajnie.

Data: 2010-06-22 18:41:45
Autor: to
to wrote:

Jaki to świetnie utrzymany klasyk? Dość luźna adaptacja starego
kwadrata.

Możesz mieć racje, nie znam się na tym za dobrze. :) Ale gdyby nie te
felgi, to wyglądałby fajnie.

Chyba słabo mu się przyjrzałem, toż to jakaś dziwna hybryda starego 125p i MR-a. ;-)

Data: 2010-06-22 21:36:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-06-22 20:41, to pisze:
to wrote:

[...]

Ano kundlowate.

Tutaj to jest poezja:
http://www.skaczacawarszawa.pl/img/historia/warszawa_big5.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=9kwniu596yI
http://www.carworld.pl/2009/04/24/skaczaca-warszawa-najbardziej-znany-polski-lowrider/

Roboty zrobiono sporo, efekt jest i nikt nie próbuje dorabiać
dziwacznych teorii do 'tuningu'.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-06-22 13:21:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:08:26 +0200, krzysiek82 napisał(a):

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Jakby go nie spaprał zawieszeniem i kółkami "resorak style" byłby piękny.
A wystarczyło pozostawić normalne zawieszenie i dać kółka rajdowe z epoki,
powiedzmy ciut szersze - i byłoby super.
No ale to jak±¶ odrobinę gustu trzeba by mieć.

Z tyły wygl±da jak sraj±cy ratlerek:
http://www.widelec.org/stuff/125p/125p_10.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:37:02
Autor: krzysiek82
Waldek Godel pisze:
No ale to jak±¶ odrobinę gustu trzeba by mieć.

Zapomniałem, że tutaj wszyscy wszystko wiedz± najlepiej, maj± najlepszy gust i s± ponad wszystkim przepraszam :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-22 14:31:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:37:02 +0200, krzysiek82 napisał(a):

Zapomniałem, że tutaj wszyscy wszystko wiedz± najlepiej, maj± najlepszy gust i s± ponad wszystkim przepraszam :)

No to na co czekasz, zapisz się do jakiego¶ Manta Club Cottbus i będziesz
bezgranicznie szcżę¶liwy..
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-22 14:47:26
Autor: Maciej Browarczyk
krzysiek82 pisze:

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Takie kolka nie bardzo mi sie podobaja ale ogolnie furka ekstra.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-06-22 14:48:26
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
krzysiek82 pisze:
krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Ło matko - jeszcze napisz, że oryginalne i zarejestrowane jako
zabytek...

Data: 2010-06-23 12:35:35
Autor: Brzezi
wto, 22 cze 2010 o 14:08 GMT, krzysiek82 napisał(a):

krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Samochod fajny, ladnie wyglada, dopuki nie widac felg, karykaturalnych
opon, porazka, piekne auto zaszpecone wiocha...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-06-23 20:20:59
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-06-22 14:08, krzysiek82 pisze:
krzysiek82 pisze:
popatrz sobie, nawet poczciwe 125p może nabrać uroku.

http://www.widelec.org/zdjecie,fiat-125p-cultstyle,2819.html

Ochydny. Zwykłe 13" alu i ciut szersze gumy i już by inaczej wygl±dał.

Stoi kole mnie co¶ na ten styl Golf MK1 - jeszcze z rud± klap± :) mi się totalnie nie podoba.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-22 10:54:56
Autor: Adam Szewczak
Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c2077c4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl...
Agent0700 pisze:
[...]

    Zeby to choc 2.3E byl :/

PZDr
Adam

Data: 2010-06-23 15:09:00
Autor: KJ Siła Słów
krzysiek82 pisze:

Lubie kolekcjonować samochody, a dzięki temu że byłby to zabytek zaoszczędziłbym na ubezpieczeniu, ale cóż trzeba poczekać, na tym etapie zrobię z nieco culta czyli gleba oraz szerokie koło.

Ja rozumiem i doceniam ci±g na zmiany, dyskusje o gustach zostawmy na boku.

Niemniej jednak material wyjsciowy czyli 20 letni diesel ktorych wyszlo z fabryki setki tysiecy to moze i moze zostac klasykiem, w Polsce za nascie lat nawet zabytkiem ( o ile ustawa sie nie zmieni, a ma zaostrzac kryteria zabytkowosci).

Do unikatu i egzemplarza ktoremu ktos poswieci wiecej niz 2 sekundy to niestety jeszcze z 50 lat.
Jak go porobisz na swoje cult czy cokolwiek to niestety pozostanie tylko wyrazem zle ulokowanych ambicji tunningowych i utopionych pieniedzy.

W sensownym (czyli jeszcze za zycia wlasciciela ) czasie pozostana wartymi uwagi i swej ceny klasykami auta ktore juz z fabryki wyszly jako wystajace ponad prymat masowej produkcji.

Tako rzecze cennik old- i youngtimerow dostepny w roznych miejscach.

Sprzedaj to i poszukaj czegos z wiekszym potencjalem czy to tuningowym czy to "youngtimerowym".

KJ

Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC