Kolejny kłizik

Data: 2009-11-10 23:21:50
Autor: Tomasz Radko
Kolejny kłizik
Matka i ojciec wszystkich quizów o NBA:
http://www.sporcle.com/games/wisedrunker/00points

No, dzióbeczki, kto w latach "zerowych" zdobył najwięcej punktów dla Hornets? Kto był piąty dla Charlotte, Lakers czy Bostonu? Który "wysoki" Knicks załapał się do pierwszej piątki?

Wstyd się przyznać, ale z trudem przekroczyłem sto trafień (na sto pięćdziesiąt możliwych)

pzdr

TRad

Data: 2009-11-11 01:02:13
Autor: Rasheed
Kolejny kłizik
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:hdcnm3$ubt$1news.interia.pl...
[...]

To tak jak ja, jedyne 104

Rasheed

Data: 2009-11-11 01:37:15
Autor: Leszczur
Kolejny kłizik
On 11 Lis, 01:02, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Tomasz Radko" <t...@interia.pl> wrote in message

> [...]

> Knicks załapał się do pierwszej piątki?

> Wstyd się przyznać, ale z trudem przekroczyłem sto trafień (na sto

To tak jak ja, jedyne 104

112. Na 11 najczesciej nie trafianych nie wpadlbym nawet majac 2
godziny do namyslu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-11 10:55:42
Autor: Szczepan Radzki
Kolejny kłizik
Rasheed pisze:
[...]

Ja miałem 104. W szoku byłem jak zapomniałem o takich nazwiskach, o których zapomniałem. Mourning, Odom, Finley czy Carter.
Całą piątkę zgadłem tylko w San Antonio, a najgorzej poszło mi z Timberwolves, Clipps, 76ers, i Knicks - po 2 trafienia.

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-11 11:57:34
Autor: Tomasz Radko
Kolejny kłizik
Szczepan Radzki pisze:

[...]

Z bliżej nieznanych przyczyn trafiłem całą piątkę np. w Milwaukee. Natomiast w Lakers tylko pierwszą czwórkę - a myślałem nad piątym miejscem sporo.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-11 11:44:45
Autor: tremor
Kolejny kłizik
Tomasz Radko pisze:
Matka i ojciec wszystkich quizów o NBA:
http://www.sporcle.com/games/wisedrunker/00points

107. Z Minny i Charlotte tylko po dwóch; Goden State, Miami i Sacramento   w komplecie. Nawiększe pudła: Marion (!), Finley i Houston.

Kolejny kłizik