Kolejny krok reformy poslkiej edukacji

Data: 2009-07-22 21:31:41
Autor: Adam
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
"Resort edukacji wraz z sejmem na wniosek samorządowców planują wprowadzić przepisy, które doprowadzą do zamknięcia szkolnych bibliotek. Dzięki temu rozwiązaniu gminy zyskają więcej środków na przykład na edukację pięciolatków i sześciolatków. Pomysł wywołał protest w środowisku bibliotekarzy obawiających się utraty pracy. Wiceprzewodniczący Związku Gmin Wiejskich, który złożył do sejmu projekt nowelizacji ustawy o bibliotekach, tłumaczy, że biblioteki szkolne i publiczne można połączyć i dzięki temu gmina zyska więcej oszczędności. Bibliotekarek bronią związkowcy z ZNP, którzy powołują się na zapisy prawne, według których nie wolno łączyć bibliotek publicznych z innymi instytucjami."
Naśmiejsze jest ostatnie zdanie - ten postkomuszy ZNP broni bez sensu szkolnych bibliotek.
AC

Data: 2009-07-22 21:39:08
Autor: awe

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h47pj2$icq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- --
maja do tego prawo, tak samo jak administracja publiczna, nauczyciele, prawnicy, sluzba zdrowia itp itd - zwroc uwage ile tam by bylo oszczednosci. No ale niech zaczynaja od bibliotekarzy. Bez sensu sa te biblioteczki szkole. Lepiej dostarczac cyfrowo.
awe

Data: 2009-07-23 00:26:04
Autor: Adam
[...]
Jasne - następne będą biblioteki uczelnianie i publiczne. Niech se tłumoki szukają w necie.
AC

Data: 2009-07-23 01:31:17
Autor: awe
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h4848h$818$1nemesis.news.neostrada.pl...
-- -- -- -- --
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
no co ty PeLo tego nie ruszy - za duzy bylby raban.
awe

Data: 2009-07-23 01:54:05
Autor: MH
> [...]

> Naśmiejsze jest ostatnie zdanie - ten postkomuszy ZNP broni bez sensu > szkolnych bibliotek.
-- -- -- -- --
[...]

Ty się ćmoku na temat nauki nie wypowiadaj. Wiemy , jaki z ciebie geniusz..

MH

Data: 2009-07-22 22:07:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
środa, 22 lipca 2009 21:31. carbon entity 'Adam' <bluesman1952@poczta.fm>

[...]

No pewnie -- - uczeń ma być nieczytaty. Wiecie, gdzie w szkole podstawowej
przebywałem na każdej dużej przerwie? W bibliotece...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-23 01:32:07
Autor: awe

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h47r0r$1id$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
biblioteki powinny byc cyfrowe. bez sensu jest utrzymywanie budynkow, ogrzewanie, i inne media, a do tego place bibliotekarzy.

awe

Data: 2009-07-23 01:54:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
czwartek, 23 lipca 2009 01:32. carbon entity 'awe'
<fakej2345@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

biblioteki powinny byc cyfrowe. bez sensu jest utrzymywanie budynkow,
ogrzewanie, i inne media, a do tego place bibliotekarzy.

awe

Biblioteka szkolna to jedyne miejsce, gdzie niektóre co mądrzejsze dzieciaki
na dużej przerwie się nie nudzą... wychowała pokolenia inteligentów!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-23 03:44:34
Autor: MH
> [...]

Biblioteka szkolna to jedyne miejsce, gdzie niektóre co mądrzejsze dzieciaki
na dużej przerwie się nie nudzą... wychowała pokolenia inteligentów!

Grupowemu kretynowi tego nie wytłumaczysz. Czego się spodziewasz po
czterdziestoletnim studencie ekonomii , który zbiera "lufy" z matematyki ?!

MH

Data: 2009-07-24 11:46:09
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000114.4a67c082newsgate.onet.pl...
> [...]

Grupowemu kretynowi tego nie wytłumaczysz. Czego się spodziewasz po
czterdziestoletnim studencie ekonomii , który zbiera "lufy" z matematyki ?!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
MH was nawet trudno nazwac inteligencja bo tyle w was niej co pies nasikal. W zyciu nie dostalem lufy z matematyki
Zajmij sie lepiej swoja impotencja i w koncu przestan zrec viagre bo ci robi demolke w mozgu
awe

Data: 2009-07-24 11:15:08
Autor: awe

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h48897$v8b$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
uwazasz ze duza przerwa to wystarczajaco duzo czasu aby przegladnac komiks?
awe

Data: 2009-07-24 17:06:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
piątek, 24 lipca 2009 11:15. carbon entity 'awe' <fakej2345@poczta.onet.pl>

uwazasz ze duza przerwa to wystarczajaco duzo czasu aby przegladnac
komiks? awe

Ja czytałem raczej "Młodego Technika" ;)

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-25 00:28:55
Autor: Adam

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4ci4a$5qu$1news.onet.pl...
[...]

Co ciekawe - w szkolnych bibliotekach nadal można znaleźć najnowsze numery "Młodego Technika". Ten miesięcznik wydawany jest do dzisiaj - chwała wydawcom! Ale czytelników jakby mniej.
Ja na swoich lekcja często wyciągam z archiwum elektronicznego artyluły z "Młodego Technika" z lat 6-tych i 70-tych - np, znakomite przykłady niezwykle ciekawych zadań matematycznych, fizycznych czy chemicznych. Chwała tym, którzy hobbistycznie zdigitalizowali te stare wydania!
AC

Data: 2009-07-23 08:38:55
Autor: iaforek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
biblioteki powinny byc cyfrowe. bez sensu jest utrzymywanie budynkow, ogrzewanie, i inne media, a do tego place bibliotekarzy.

Utopia. --
iaforek

Data: 2009-07-23 08:12:41
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 22:07:52 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

No pewnie -- - uczeń ma być nieczytaty. Wiecie, gdzie w szkole podstawowej
przebywałem na każdej dużej przerwie? W bibliotece...

Chowałeś się?
Bibilioteka szkolna fajna rzecz, i chyba nawet potrafi upewnić wałkuństwo, że nawet książki są "za darmo". Co do reszty, to duże koszta, przy minimum efektów. A taki jak ty i tak sobie książke kupi, reszcie to i "Święty Boże nie pomoże".
Po co na siłę dążyć do tego by jakiś młodociany ćwok przeczytał choć jedną książkę? Po takim korzystaniu jest tylko jeden ślad, ślad żarcia na stronnicach i okładce. I tyle.
Piotr

Data: 2009-07-23 14:40:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
czwartek, 23 lipca 2009 08:12. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Chowałeś się?

Przed nudą. Poza biblioteką nie miałbym co robić.

PS. Poza tym nie ja sam tylko paru innych uczniów i uczennic. Biblioteka
miała czytelnię...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-23 14:56:22
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:40:38 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Przed nudą. Poza biblioteką nie miałbym co robić.

PS. Poza tym nie ja sam tylko paru innych uczniów i uczennic. Biblioteka
miała czytelnię...

To byłeś taki, jak mój syn. On też, zamiast ganiać i wrzeszczeć, woli
czytac książki. Boszz, co z niego wyrośnie? :-)
Piotr

Data: 2009-07-23 15:28:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejny krok reformy poslkiej edukacji
czwartek, 23 lipca 2009 14:56. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Boszz, co z niego wyrośnie? :-)
Piotr

Elita narodu... a jak nie, to przynajmniej USENET-u...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-23 15:44:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:28:42 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Boszz, co z niego wyrośnie? :-)
Piotr

Elita narodu... a jak nie, to przynajmniej USENET-u...

No to k... pięknie.
Wiedziałem.
Piotr

Data: 2009-07-24 11:51:10
Autor: awe

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h49l66$65r$2news.onet.pl...
[...]

no ale sa biblioteki w liceach, miejskie, universyteckie - i nawet jesli chcesz korzystac z tej ostatniej to musisz zaplacic wpisowe 100 zl - rocznie o ile pamietam. Tam zniesc oplaty i udostepnic ksiazki wszystkim. Nie widze najmniejszego sensu w utrzymywaniu bibliotek w szkolach podstawowych
W dzisiejszych czasach ksiazki mozna udostepniac online przez internet. Bierzesz do szkoly laptopa i se czytasz na dlugich przerwach, a jak cie znudzi to mozesz se puscic filmik jak Paris Hilton kopuluje z boyfriendem w hotelowym pokoiku. Ciekawe co przecietny uczen nudzac sie niezmiernie wybierze. Czy bedzie to pozycja "Janko Muzykant"  czy tez Paris Hilton?
awe

Kolejny krok reformy poslkiej edukacji