Kolejny mistrz parkowania

Data: 2011-07-21 09:40:48
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.

Ręce opadają...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

....zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
wprost pod jadące samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
nic zza tego dostawczaka nie było widać.

PS. 18 maja wysłałem maila do WRD w Warszawie zadając kilka pytań,
między innymi czy:
> 1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/właściciela pojazdu w oparciu
> o samo zdjęcie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
> złożenie zeznań na komisariacie?
24 maja za pośrednictwem maila dostałem prośbę o uzupełnienie danych
korespondencyjnych. Oczywiście wszystkie te dane były wcześniej
w stopce, ale jak widać policja musi mieć czarno na białym wszystko.
Tego samego dnia odesłałem wszystkie dane wraz ze skanem KRS, tak na
wszelki wypadek, żeby im czegoś potem nie brakowało.
Mamy 21 lipca, czyli minęły prawie dwa miesiące od uzupełnienia danych
i w dalszym ciÄ…gu zero odzewu. OdnoszÄ™ wraĹĽenie, ĹĽe oni po prostu
nie chcą się tym zajmować. Wolą stać z suszarką w krzakach, niż
przerzucić 2-4 funkcjonariuszy, do obsługi zdjęć nadsyłanych przez
internet. Druga przypuszczalna opcja, to taka, ĹĽe oni sami nie wiedzÄ…
czy mogÄ… czy nie. Przepisy sÄ… niedoprecyzowane i bojÄ… siÄ™, ĹĽe na
zdjęciu trafi się auto jakiegoś polityka, czy prezesa znanej firmy
i narobią sobie tylko kłopotów.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 09:56:31
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 09:40, Rychu pisze:
Nie będę crossował, więc zakładam podobny w±tek co na p.r.w.

Ręce opadaj±...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>
...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szeroko¶ć
chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
wprost pod jad±ce samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
nic zza tego dostawczaka nie było widać.

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:00:46
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

czy dostarczanie chleba zwalnia go z konieczno¶ci przestrzegania przepisów i pozwala mu blokować cały chodnika dla swojej wygody?

Data: 2011-07-21 10:03:40
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:00, Tomek pisze:

czy dostarczanie chleba zwalnia go z konieczno¶ci przestrzegania
przepisów i pozwala mu blokować cały chodnika dla swojej wygody?

Co w tym dziwnego? Zaopatrzeniowcy zwolnieni s± z niektórych zakazów, maj± prawo zatrzymać się i wypakować towar. Poza tym ile to mogło trwać? Wystawił parę koszy i pojechał.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:10:32
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:03, DoQ pisze:
[...]

Ale z my¶łenia chyba nei s± zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, maj±ca w dupie innych.

Data: 2011-07-21 10:24:34
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:10, Tomek pisze:
Ale z my¶łenia chyba nei s± zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, maj±ca
w dupie innych.

Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy jaki wtedy będziesz miał os±d. Chyba kto¶ inny jest tutaj tępakiem.

Data: 2011-07-21 10:37:22
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:24, Olo pisze:
[...]

Tak, ty, bo uważasz, że dostarczanie pieczywa zwalnia ze stosowania
przepisów czy nawet zwykłej, ludzkiej przyzwoito¶ci.

Jak nie potrafisz dostarczać towarów tak, by innym życia nie utrudniać -
szukaj innej roboty.

Data: 2011-07-21 10:53:32
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:37, Andrzej Ława pisze:
[...]

Chyba tych "kto¶" jest tutaj więcej.

Data: 2011-07-21 11:10:04
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:53, Olo pisze:

[...]

Owszem, poza tob± niestety jest więcej tępych ch*.*w i p*.*d, którym się
wydaje, że maj± prawo postawić samochód gdzie im się podoba (z
przej¶ciem dla pieszych i miejscami dla inwalidów wł±cznie) bo akurat
co¶ tam maj± do zrobienia i nie potrafi± pomy¶leć o nikim innym poza
własn± osob±.

Data: 2011-07-21 11:23:28
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:10, Andrzej Ława pisze:
[...]

Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w piekarni chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.
Wielu na tej grupie m±drych znawców malkontentów, którym wszystko przeszkadza, a ¶wieży, czysty i pachn±cy chlebek w sklepie to chc± mieć na czas.

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest zapierdalać cały dzień z towarem (robi±c wszystko, żeby nie dĽwigać skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnie¶ć), TY wiesz lepiej.

Data: 2011-07-21 11:30:36
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest zapierdalać cały dzień z towarem (robi±c wszystko, żeby nie dĽwigać skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnie¶ć), TY wiesz lepiej.

Zatrudnij się jako listonosz i zobaczysz, jak to miło zapierdalać wężykiem z ciężk± torb±, bo jakiemu¶ kutasowi zachciało sie stan±c w poprzek chodnika samochdem.
Tomek

Data: 2011-07-21 11:38:31
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 11:23, Olo pisze:

[...]

Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chc± mi dać
tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudz±, że mam za
wysokie kwalifikacje...

Wielu na tej grupie m±drych znawców malkontentów, którym wszystko
przeszkadza, a ¶wieży, czysty i pachn±cy chlebek w sklepie to chc± mieć
na czas.

OK, to mam nadzieję, że kto¶ jad±cy szybko z dostaw± ciebie solidnie
rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
będziesz miał o to do niego pretensji.

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
zapierdalać cały dzień z towarem (robi±c wszystko, żeby nie dĽwigać
skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnie¶ć), TY wiesz lepiej.

Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ci±ży! ZnajdĽ
sobie inn±, je¶li tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

S± tacy, co sobie poradz± bez uci±żliwego tarasowania.

I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
ile nie jeste¶ kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

Data: 2011-07-21 12:04:27
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:38, Andrzej Ława pisze:

Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chc± mi dać
tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudz±, że mam za
wysokie kwalifikacje...

albo za niskie i jeste¶ półinteligent z niedowładem umysłowym?

[...]

co tylko potwierdza, że jeste¶ jednym z tych malkontentów grupowych, którzy nie do¶ć że narzekaj±, to jeszcze wiedz± wszystko N A J L E P I E J

[...]

hahahha jaka robota? jednak niedowład umysłowy uwiera widzę.

S± tacy, co sobie poradz± bez uci±żliwego tarasowania.

I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
ile nie jeste¶ kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

dla chc±cego nic trudnego, lepsze to niż "m±drzenie" się na grupie

Data: 2011-07-21 13:45:51
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 12:04, Olo pisze:
[...]

Mylisz mnie ze swoim ojcem.

[...]

Podaj swoje prawdziwe personalia, anonimie bez czci i honoru - ułatwisz
¶ledzenie kronik wypadków ;->

[...]

Twoj± matkę, siostrę twego ojca.

[...]

Dla takiego bezrobotnego pasożyta, jak ty, to owszem - ciebie na więcej
jak jeden dzień nikt nie zechce zatrudnić.

Data: 2011-07-21 11:50:10
Autor: CeSaR
Kolejny mistrz parkowania
[...]

Olo, weĽ się w gar¶ć.

Data: 2011-07-21 13:39:09
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 09:24, Olo wrote:
[...]

Wystarczyło, żeby ten tępak stan±ł wzdłuż. Byłby pod sklepem bez zastawiania całego chodnika.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 14:59:56
Autor: M1SLQ
Kolejny mistrz parkowania
Wystarczyło, żeby ten tępak stan±ł wzdłuż. Byłby pod sklepem bez zastawiania całego chodnika.

wówczas przed postojem pojazdu doszłoby do popełnienia wykroczenia:

PORD Art. 26 pkt 3 Kieruj±cemu pojazdem zabrania się:
[..]
   3. jazdy wzdłuż po chodniku lub przej¶ciu dla pieszych.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-21 14:25:30
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 13:59, M1SLQ wrote:
Wystarczyło, żeby ten tępak stan±ł wzdłuż. Byłby pod sklepem bez
zastawiania całego chodnika.

wówczas przed postojem pojazdu doszłoby do popełnienia wykroczenia:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 21:43:22
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 14:25:30 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

Jeste jeszcze jeden przepis dotycz±cy tego auta, który został złamany.
Ale szukajcie sobie sami tego przepisu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 21:52:00
Autor: Grejon
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 21:43, jerzu pisze:
[...]

Że niby na chodniku nie mog± stawać te o DMC > 2,5t?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-21 22:21:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

[...]

2.5 tony już podawałem...

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 23:58:02
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 19:43:22 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 21 Jul 2011 14:25:30 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

Jeste jeszcze jeden przepis dotycz±cy tego auta, który został złamany.

47.2?

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 18:36:08
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 23:58:02 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

47.2?

Dokładnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 22:40:29
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22 16:36:08 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 21 Jul 2011 23:58:02 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

47.2?

Dokładnie.

Cóż, widywałem wielotonowe tiry zaparkowane prawymi kołami na chodnikach.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 22:42:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

Friday, July 22, 2011, 6:36:08 PM, you wrote:

47.2?
Dokładnie.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 15:21:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello M1SLQ,

[...]

Kolejny tuneluj±cy - tym razem z jezdni na chodnik.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 22:09:45
Autor: Dominik
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:24, Olo pisze:

Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy
jaki wtedy będziesz miał os±d. Chyba kto¶ inny jest tutaj tępakiem.

Fakt. Nie żebym usprawiedliwiał tego go¶cia ze zdjęcia - bo mógł stan±ć zapewne na 20 innych sposobów, tak, żeby innym nie utrudniać.

JeĽdziłem przez parę miechów Lublinem - z chlebem wła¶nie. Z reguły wypakowanie kilku skrzynek to max 5 minut. Ale czasami _nie_ dało się stan±ć, tak, żeby nikomu nie utrudniać.

Jednak nikt nie robił problemów jak na 3-4 minuty pod sklepem stałem na awaryjnych z otwartymi drzwiami z tyłu/boku...

Trzeba tylko wł±czyć my¶lenie - a wydaje się, ze go¶ciu z fotki nie koniecznie mózgu użył...

--
Dominik

Data: 2011-07-21 18:15:18
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j08mh1$jgg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Chyba Cie, DoQ, pogielo. Zwolnieni sa z myslenia? Ciezko stanac tak, zeby zostawic przejscie dla pieszych? "Wystawil pare koszy i pojechal" zwykle trwa 5-10 minut, albo dluzej. Na mojej ulicy jest zakaz zatrzymywania od godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do sklepu zrobic przed 6 i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly pas w jednym kierunku...

--
Axel

Data: 2011-07-21 18:22:15
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 18:15, Axel pisze:

[...]

No to w takim razie łamie przepisy i powinna się zaj±ć tym policja. Inna kwestia, czy sklep przyjmie dostawę przed 6.00am?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 11:45:05
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania
news:j09jnr$q76$1mx1.internetia.pl... W dniu 21-07-2011 18:15, Axel pisze:
[...]

1. Juz napisalem jerzowi, ze przyklad mial byc na to, ze dostawy trwaja.
2. To juz sprawa sklepu.
3  Dalej uwazasz, ze dobrze ten dostaczak stanal i nic sie nie stalo?

--
Axel

Data: 2011-07-22 12:09:53
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 22-07-2011 11:45, Axel pisze:

1. Juz napisalem jerzowi, ze przyklad mial byc na to, ze dostawy trwaja.
2. To juz sprawa sklepu.

A jednak mimo tych wszystkich okoliczno¶ci cało¶ć odbija się na samym kierowcy, który nazywany jest debilem i tępakiem.

3  Dalej uwazasz, ze dobrze ten dostaczak stanal i nic sie nie stalo?

Skoro musiał to zrobić w takich a nie innych godzinach, skoro było tak szybciej i nie trwało to długo to niech sobie wypakowuje. Kuku nikomu nie zrobił.
Swoj± drog±, dziwni ludzie tu pisz±. Usprawiedliwiaj± swoj± i innych jazdę "na czas" (która jak wiadomo z bezpieczeństwem i przepisow± jazd± niewiele ma wspólnego), usprawiedliwiaj± różne dziwne (i cwaniackie) zachowania na drodze, a w dostawcy pieczywa którego wyczynem jest kilkuminutowy postój na chodniku widz± niemalże bandytę. I jeszcze szereg paragrafów znajd±!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 21:45:19
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 18:15:18 +0200, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

[...]

1. Jak do 6 można się zatrzymywa to znaczy że wtedy pół ulicy nie
stoi? A po 6 zaczyna stać.

2. Nie wszędzie da się dojechać przed 6. Czas nie jest z gumy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 11:39:41
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message
 1. Jak do 6 można się zatrzymywa to znaczy że wtedy pół
ulicy nie stoi? A po 6 zaczyna stać.

Do 6 mozna sie zatrzymac. Wtedy jest zdecydowanie mniejszy ruch i latwiej ominac zawalidroge.

2. Nie wszędzie da się dojechać przed 6. Czas nie jest z gumy.

To mozna po 6 pojechac tam, gdzie nie ma zakazu, nie?
Poza tym - ten przyklad mial pokazac, ze "wyjecie paru skrzynek" nie trwa tak blyskawicznie, jak tu niektorzy sugerowali, a mniej to, ze staja mimo zakazu.

--
Axel

Data: 2011-07-21 10:01:09
Autor: Artur Czeczko
Kolejny mistrz parkowania
On 21.07.2011 09:56, DoQ wrote:

Facet parkuje czy wypakowuje towar?

Zaparkował samochód w celu wypakowania z niego towaru.

Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?

Wystarczyłoby, że postawiłby samochód wzdłuż chodnika, a nie w poprzek.
Trochę się dziwię, że nie nasunęło Ci się to. Ale skoro kierowca na to
nie wpadł, to znaczy, że pewnie to nie jest aż takie oczywiste, jak
by mi się wydawało.

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2011-07-21 10:01:35
Autor: Michał Gut
Kolejny mistrz parkowania
racja
nie ma co go pietnowac za to choc nie ulega watpliwosci ze mogl sie nieco wysilic i wjechac z metr chociaz głębiej-  miejsce jest.
ale z drugiej strony jak prace wykonuje się na tempo to latwo przeoczyc pewne oczywiste niby elementy. ponadto pewnie rano nie spodziewal sie tlumu pieszych (zakladam ze to wlasnie nad ranem rozwozil/wczesnie rano).

sir

Data: 2011-07-21 10:04:27
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:01, Michał Gut pisze:
racja
nie ma co go pietnowac za to choc nie ulega watpliwosci ze mogl sie
nieco wysilic i wjechac z metr chociaz głębiej- miejsce jest.

Prawdopodobnie wtedy zastawiłby całkowicie wej¶cie do sklepu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:17:44
Autor: Michał Gut
Kolejny mistrz parkowania
fakt. nie zauwazylem tej wystajacej budy. no to zawsze mogl wjechac rownolegle czy tez skosem (choc nie wiadomo czy bylo tam miejsce). zwykle takie rzeczy mozna zoptymalizowac choc jesli gosc wypakowuje towar i dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

Data: 2011-07-21 10:24:26
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:17, Michał Gut pisze:
towar i dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

....a jak w 5 minut to też?
....a jak w 10 to też?
....a jak w 30 to też?

Nie wiem ile tam trwa cykl ¶wiateł, pewnie ze dwie minuty. Jak jechałem
to już tam stał i raczej nie tak, że dopiero przyjechał. Dodatkowo
stałem dwa pełne cykle i jeszcze czę¶ć trzeciego jak dojeżdżałem.

Ogólnie cały ten sklep sprawia wrażenie jakby był państwowy,
nikomu nic się nie chce, wszyscy maj± wszystko w głębokim poważaniu.
Jak widać ten dostawca doskonale się w to wpasował.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:07:22
Autor: CeSaR
Kolejny mistrz parkowania
Facet parkuje czy wypakowuje towar?

Bez w±tpienia nie my¶li.

Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?

Wystarczy żeby odwrócił samochód o 90 stopni.

Data: 2011-07-21 10:10:04
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 09:56, DoQ pisze:
Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?

Typowe dla Ciebie podanie absurdalnego przykładu, dla potwierdzenia
swojego zdania. Wystarczyłoby, jakby normalnie zatrzymał się na jezdni,
jak każdy inny. Wiele razy widziałem jak podjeżdżaj± tam ze zgrzewkami
wody, itp. cięższymi towarami niż 5 koszy kajzerek. Nigdy nie mieli
problemu, żeby normalnie zatrzymać się na jezdni, przed przystankiem
i wszystko wypakować. Ten jak widać ma wszystko gdzie¶. Po za tym
tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
tylko kolesiowi jak widać się nie chciało tam wjeżdżać, więc przestań
pisać o kilkuset metrach, bo tych metrów jest ~7 i to z normalnego
wielkiego placu. Nie jest karetk±, któr± przyjechali sanitariusze
do pacjenta wymagaj±cego reanimacji.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:19:24
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:10, Rychu pisze:
tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
poprawka                                ^^^^^
_plac_ specjalnie dla dostawców

<http://www.zumi.pl/,warszawa_magiera,Szukaj,20.95044125,52.2714924,2,1b,namapie.html?>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:28:21
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:19, Rychu pisze:
[...]

Ekstra miejsce. Szkoda że na twoim zdjęciu widać, że zajęte przez innego dostawcę/ców. No i może być tak, że wła¶ciciel zażyczył sobie wnosić pieczywo wej¶ciem frontowym.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:35:01
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:28, DoQ pisze:
Ekstra miejsce. Szkoda że na twoim zdjęciu widać, że zajęte przez innego
dostawcę/ców. No i może być tak, że wła¶ciciel zażyczył sobie wnosić
pieczywo wej¶ciem frontowym.

¬le patrzysz. Mógł spokojnie wjechać, niestety 7 metrów więcej,
to dla niego za dużo. Niech inni czekaj±.
<http://img593.imageshack.us/img593/5434/dostawa.png>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:19:40
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:10, Rychu pisze:

[...]

To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłe¶ mu zwrócić uwagę  czy tylko robiłe¶ zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 01:48:26
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 10:19, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłe¶ mu zwrócić uwagę  czy
tylko robiłe¶ zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Czesc glupszy.
To nie ty pisales od pewnym hotdogu? :)
Moze powinienes napisac jak to sie, zwraca grzecznie uwage na
blokowanie miejsca...
a nie ty podkuliles ogonek jak kundelek i zwiales.

ROTFL

Data: 2011-07-21 10:53:30
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:48, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

E tam, On nie miał czasu po prostu. A po drugie nie będzie się zniżał do poziomu napakowanego dresa, któremu miał zwrócić uwagę;)

Data: 2011-07-21 10:55:41
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:48, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

Data: 2011-07-21 02:09:23
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 10:55, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> [...]
> blokowanie miejsca...
> a nie ty podkuliles ogonek jak kundelek i zwiales.

Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

Ironia??
Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
prostu.
A ironii bys nie poznal nawet jakby za toba stanela i w dupe kopnela.

Data: 2011-07-21 11:46:20
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:09, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
prostu.

Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

Data: 2011-07-21 02:53:34
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 11:46, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo
z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
spieprzaj gowniarzu.
Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

do kibla szczylu tam gdzie twoje miejsce

Data: 2011-07-21 13:46:17
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:53, Bartek Kacprzak pisze:

W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
spieprzaj gowniarzu.

ROTFL - Może w twoich kręgach spoufalanie się z obcymi per chłopczyku (czy synku) i wkładanie ciastczka facetowi z ust do ust jest norm±, dla mnie to patologia.

Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

Przecież spotkałe¶ się, póĽniej wyżebrałe¶ 5taka na benzynę od s±siadów bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 19:37:23
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin DoQ
Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów
bo nie stać ciÄ™ byĹ‚o na powrĂłt do Ĺodzi.

Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)

Data: 2011-07-21 21:39:59
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 21:37, to pisze:

Przecież spotkałe¶ się, póĽniej wyżebrałe¶ 5taka na benzynę od s±siadów
bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.
Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)

aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 20:10:05
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin DoQ
aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pewnie podawał je sobie czubkiem nosa.

Data: 2011-07-21 23:44:34
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 22:10, to <t...@xyz.abc> wrote:
begin DoQ

> aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pewnie podawał je sobie czubkiem nosa.

O i prosze jest i glupi.
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

Data: 2011-07-22 07:22:07
Autor: wit
Kolejny mistrz parkowania
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

No tak, sam, z własnej perspektywy, możesz nie dać rady, zawsze łatwiej
klasyfikować ogarniaj±c problem niejako "z góry". Też :P

wit

Data: 2011-07-22 01:26:22
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 22 Lip, 09:22, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
> Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
> mylicie. :P

No tak, sam, z w asnej perspektywy, mo esz nie da rady, zawsze atwiej
klasyfikowa ogarniaj c problem niejako "z g ry". Te :P

wit

Problem potraktowany z "gory" sam sie niejako rozwiazal, obaj spadli
do kibla.
Szkoda czasu na kretynow.

Data: 2011-07-22 14:55:35
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin Bartek Kacprzak
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

Póki co ustaliliśmy, że Ty jesteś najgłupszy. ;-)

Data: 2011-07-21 10:30:21
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:19, DoQ pisze:
To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłe¶ mu zwrócić uwagę czy
tylko robiłe¶ zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Musiałbym wysiadać z samochodu na "¶rodku" jezdni, przez co niczym bym
się nie różnił od niego , więc tym razem skończyło się tylko na
zdjęciu. Po za tym, z tym zwracaniem uwagi to poskutkowało do tej pory
tylko dwa razy. Raz kole¶ najpierw wyleciał z twarz±, ale potem się
chwilę zastanowił i przeparkował auto, a innym razem babka przeprosiła
i powiedziała, że po prostu nie umie zaparkować tyłem.

PS. Chyba nie znam tej tradycji PMSu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 14:02:59
Autor: Sebastian Kaliszewski
Kolejny mistrz parkowania
Rychu wrote:
W dniu 2011-07-21 10:19, DoQ pisze:
To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłe¶ mu zwrócić uwagę czy
tylko robiłe¶ zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Musiałbym wysiadać z samochodu na "¶rodku" jezdni,

A to nie twój tam stoi na jezdnie po ¶rodku przystanku?

\SK

Data: 2011-07-21 23:18:58
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:56:31 +0200, DoQ napisał(a):

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?

Oczywi¶cie. A jak inaczej?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-07-21 23:25:31
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ci±gn±ć ten chleb na plecach?
Oczywi¶cie. A jak inaczej?

Chciałbym zobaczyć jak zastosujesz tę zasadę wobec siebie np. w czasie przeprowadzki.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 23:32:09
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:25:31 +0200, DoQ napisał(a):

Oczywi¶cie. A jak inaczej?

Chciałbym zobaczyć jak zastosujesz tę zasadę wobec siebie np. w czasie przeprowadzki.

Zastosowałem. Poszedłem do administracji budynku i uzyskałem zgodę na
ustawienie auta na trawniku przed wej¶ciem do budynku. --

Data: 2011-07-21 09:58:37
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
Przecież Pan Dostawca nie skala się jeżdżeniem wózkiem dalej niż 5m. Jak by mógł, to by wjechał do sklepu. Karać takich imbecyli i to surowo. Sam na moim osiedlu wytępiłem przy pomocy SM takie patologiczne sposoby parkowania i utrudniana życia normalnym ludziom.

Data: 2011-07-21 10:23:18
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 09:40, Rychu pisze:
[...]

Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Data: 2011-07-21 10:32:56
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
[...]

aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Data: 2011-07-21 10:36:55
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:32, Tomek pisze:

Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?
aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo
kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go "kurwa bił" ?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:44:44
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:36, DoQ pisze:
[...]

Ma tak wykonywać swoj± prace, żeby nei blokować ruchu, czy to kołowego czy pieszego.
Nie dziwie sie ze w tym pojebanym państwie jest jak jest, skro wszyscy maj± wszystko w dupie. Bo On towar wyładowuje, i musi zablokować, kurwa!!!!!!

Data: 2011-07-21 10:58:26
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:44, Tomek pisze:
[...]

Masz rację kurwa!
Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

Data: 2011-07-21 13:54:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello DoQ,

Thursday, July 21, 2011, 10:58:26 AM, you wrote:

[...]

kurwa!!!!!!
Masz rację kurwa!
Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

Zapomniałe¶ o "kurwa!!!!!!" na końcu,
kurwa!!!!!!!1jedentysi±cstojedena¶cieijednadziesi±takurwa

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 13:55:57
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania

[...]

Za mało kurwa KURWA !!!jedenjeden

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 21:53:32
Autor: Grejon
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 13:55, DoQ pisze:

[...]

Powtarzamy KURWA!

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-21 13:17:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello Tomek,

Thursday, July 21, 2011, 10:44:44 AM, you wrote:

[...]

kurwa!!!!!!

Przestań!

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 11:08:12
Autor: BaX
Kolejny mistrz parkowania
[...]

"U nas" też jest taki pierdolec co wozi kegi do knajpy. Doskonale wie, że firmy w koło pracuj± do 17 ale qrwa matoł postawi tego swojego Stara 16:50 na w±skim wjeĽdzie tak że nikt nie wyjedzie z kilkunastu aut bo on qrwa na wózeczku wozi po jednym kegu. Potrafi czasami pierdolić się z tym i 30 min ale jak mu się zwróci uwagę to ostentacyjnie z fochem jak małolat przestawi truchło 20 m dalej i wszyscy normalnie wyjad±. No ale on musi z wózeczkiem 20m dalej dymać. Czystej wody debil.

Data: 2011-07-21 11:50:35
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:08, BaX pisze:

[...]

Znałem takiego cymbała, zastawiał wjazd do garaży żukiem.
Z tym że tamten wypakował, zostawiał żuka na ¶rodku i wchodził do sklepu popierdzielić 3 po 3 z wła¶cicielem. Za każdym razem trzeba było go tam ¶cigać i op...lać, a wystarczyło żeby wypakował i podjechał 3 metry do przodu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 11:26:51
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j08ofc$ud9$1mx1.internetia.pl...
[...]

To czemu nie wjechał głębiej i nie zatsawił wej¶cia do mało uczęszczanego sklepu? Bo skoro tym chodnikiem chodzi mało ludzi, to jeszcze mniej wchodzi do sklepu (w końcu nie wszyscy przechodz±cy musz± wej¶ć do sklepu?). Wystarczyłoby 2 metry głębiej wjechać.
Kolejna sprawa - czy wolno mu tak ciężkim pojazdem ejchać na chodnik? Kiedy¶ mi go¶ć awanturę zrobił, jak  na osiedlu, gdzie mieszkałem, zapisałem numery ciężarówki jad±cej po chodniku. Powiedziałem mu, że jak zostawi zrujnowany chodnik, to spółdzielnia będzie wiedział±, kogo obarczyć kosztami naprawy. Każdy tuman za kierownic± s±dzi, że chodniki to UFO nam buduje za marsjańskie pieni±dze... A wystaczy jeden cięższy pojazd, żeby połamać płytki, zrobić piękne zapadlisko w asfalcie czy wyrwy w trawniku, bo "się nie wyrobił".
Tomek

Data: 2011-07-21 13:17:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello DoQ,

Thursday, July 21, 2011, 10:36:55 AM, you wrote:

[...]

Pawle, ten dostawczak waży więcej niż 2.5 tony i w ogóle nie powinien
na chodnik wjeżdżać. Ma od tego wjazd z drugiej strony.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 21:52:32
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 13:17:18 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Ma od tego wjazd z drugiej strony.

Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyj¶cia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 22:42:43
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 21:52, jerzu pisze:
Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyj¶cia.

Akurat takim Ivciem to specjalnie cieżko się nie jeĽdzi. Po za tym
raczej nie często skoro jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym co¶
takiego widział. Natomiast wiele razy widziałem tam jad±cych pod pr±d.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 00:06:50
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania

<roman@pik-net.pl> wrote:

Ma od tego wjazd z drugiej strony.

Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyj¶cia.

Ale wiesz, że taka logika prowadzi do zezwolenia na wszystko?

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 10:54:41
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:32, Tomek pisze:

aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo
kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Jakie pół miasta frustracie?

Data: 2011-07-21 10:43:11
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Po prostu uważam, że je¶li już "musi" łamać przepisy, to niech robi
to z głow±. Jakby stał wzdłuż tego chodnika, to pewnie bym nawet
nie zwrócił na niego uwagi. Tymczasem wszystko zablokował i nawet
się specjalnie nie spieszył, żeby to odblokować. Babcia miała wnuczka
w wózku, któremu może też się spieszyło np. do toalety. Prawda jest
taka, że nie o zakaz parkowania tu idzie, tylko o głupotę/chamstwo.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 11:15:34
Autor: Agent
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e27e6a0$1news.home.net.pl...
[...]

Jak dostawca miał do¶ć miejsca aby zmie¶cić się między drzwiami auta a drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmie¶ciła.

Data: 2011-07-21 11:17:33
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:15, Agent pisze:
Jak dostawca miał do¶ć miejsca aby zmie¶cić się między drzwiami auta a
drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmie¶ciła.

Dobry z Ciebie Agent... jakby¶ się przyjrzał zdjęciu to by¶ widział,
że otworzył windę i opu¶cił j± na schodek przed sklepem. Skutecznie
tym samym uniemożliwiaj±c przej¶cie.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:48:56
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Tak mnie jeszcze zastanawia... jakie jeszcze czynno¶ci wg Was zwalniaj±
z my¶lenia/przestrzegania kultury i przepisów?
- odbieranie dziecka z przedszkola?
- korzystanie z bankomatu?
- zakup paczki szlugów w kiosku?

....ewentualnie jakie "zawody"?
- kurier?
- listonosz?
- serwisant UPC?
- technik TP SA?

Może warto by te czynno¶ci i "zawody" znalazły swoje odzwierciedlenie
w przepisach? Zawsze można lobbować, wybory się zbliżaj±, polecam!

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 11:01:53
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:48, Rychu pisze:
[...]

A'propos dzieci: kiedy¶ zwróciłem uwagę jakie¶ durnej bĽdzi±gwie w
wielkiej dreso-pseudo-terenówce, że zaparkowała (i to na ukos) na dwóch
miejscach dla inwalidów przed jakim¶ sklepem.

Jej odpowiedĽ?

"Ale ja jestem z dziećmi!"

Zdjęcie zrobiłem i zadzwoniłem po policję, ale nie miałem czasu czekać
na przyjazd patrolu...

Data: 2011-07-21 11:03:11
Autor: Myjk
Kolejny mistrz parkowania
Thu, 21 Jul 2011 10:23:18 +0200, Olo
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

WeĹş no obejrzyj jak okolica wyglÄ…da. PrzecieĹĽ tam jest normalnie miejsce przeznaczone na dostawy:
http://kut.as/061c

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-21 11:10:16
Autor: Agent
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e27d800$1news.home.net.pl...
> [...]

czy mogÄ… czy nie. Przepisy sÄ… niedoprecyzowane i bojÄ… siÄ™, ĹĽe na
zdjęciu trafi się auto jakiegoś polityka, czy prezesa znanej firmy

Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

Data: 2011-07-21 11:11:34
Autor: Andrzej Ĺawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 11:10, Agent pisze:

Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

I iść do pierdla na 2 lata za fałszowanie dokumentów.

PS: naucz się ograniczać cytaty, lamo...

Data: 2011-07-21 17:32:15
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin Andrzej Ĺawa
Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

I iść do pierdla na 2 lata za fałszowanie dokumentów.

Od kiedy jakieś zdjęcie to dokument? Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz. "Do pierdla" można by w takim wypadku pójść, ale zupełnie za co innego.

Data: 2011-07-22 08:29:16
Autor: Andrzej Ĺawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 19:32, to pisze:
begin Andrzej Ĺawa

[...]

Od kiedy jest uĹĽyte jako dowĂłd w jakiejĹ› sprawie.

Wikipedia to Ĺ‚adnie streszcza i to streszczenie ma oparcie w przepisach.

Data: 2011-07-21 11:13:24
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:10, Agent pisze:
Jakby karali na podstawie nadesłanych zdjęć to możnaby w Photoshopie
pomajstrować i wysyłac takie na każdego kogo np. się nie lubi.

Ĺadny cytat.

Tylko, że coś takiego można udowodnić. Oczywiście każdy może powiedzieć,
że to nie on, zdjęcie zmajstrowane, itp. Jak mu to udowodnią, to mandat,
koszty sądowe i koszty ekspertyzy zdjęcia. Coś takiego powinno być...
większość z taką świadomością, by się po prostu przyznawała. To samo jak
ktoś podeśle takie zdjęcie. Przecież tych zdjęć się anonimowo nie wysyła.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 11:23:23
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e27d800$1news.home.net.pl...
Nie będę crossował, więc zakładam podobny w±tek co na p.r.w.

Ręce opadaj±...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

To nie tylko kwestia przepisów i parkowania, ale zwykłej kultury i wyobraĽni. Gdyby ten kole¶ wjechał głębiej, to zastawiłby wej¶cie do sklepu - a przecież "to tylko 2 minuty". Więc niech tak staje - ciekawe, co by wtedy kierownik sklepu powiedział.
Kolejna sprawa - dostawcy pieczywa s± 100 lat za murzynami - nie wynaleĽli jeszcze wózków. I układaj± stos sklrzynek, które wlok± za pomoc± haka po chodniku i sklepie. Super wygl±da taka bułeczka z dolnej skrzynki - zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem co¶ takiego w pobliskim sklepie - przestałem tam kupować pieczywo.
Generalnie - wszelacy dostawcy s± ponad prawem. A wła¶ciciele sklepów to czasami głupki - nie zastanowi się jeden z drugim, jak będzie dostarczał towar do swojego sklepu. I wynajmuje tam, gdzie jest "dobry punkt".
Tomek

Data: 2011-07-21 10:28:12
Autor: Waldek Godel
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:23:23 +0200, Tomek napisał(a):

zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem co¶ takiego w pobliskim sklepie - przestałem tam kupować pieczywo.

Będziesz sam piekł czy zasuwał 10 km do piekarni o 6 rano? Bo niestety, to jest ogólnokrajowy standard.

A burakowi to przydałoby się, żeby kto¶ postawił auto na ulicy, dokładnie
na wprost, z hasłem "ja tylko na 15 minut"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-07-21 11:34:14
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:lrkhxwan9ffu$.dlglepper.institute.com...
[...]

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)
Swego czasu kto¶ zastawił mi auto. Gdy do niego podchodziłem, już mi gula zaczynała wyskakiwać. A tu za szyb± tego auta - "przepraszam, jestem w sklepie, proszę wej¶ć lub zadzwonić tel...". Straciłem może minutę, a go¶ć natychmiast ułatwił mi wyjazd. Można? Można!
Tomek
Ps. Czasami jak widzę Ľle zaparkowane auto, to składam takiemu baranowi prawe lusterko. Przecież co za problem wygramolić się z auta i sobie ustawić...

Data: 2011-07-21 15:42:30
Autor: Lukasz
Kolejny mistrz parkowania
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e27f2d3$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jak mieszkałęm we Wrocławiu w bloku to była norma, tzn. wcze¶niej rzadziej zmieniało się auta a że s±siedzi się z widzenia znali to i wiedzieli pod który numer dzwonić, póĽniej zostawiali kartki z numerem telefonu - bo na noc parkować nie było gdzie a jako¶ nikomu nie przeszkadzało że jest zastawiony je¶li za chwilę kto¶ zejdzie lub może wyjechać chodnikiem - ze dwa razy nawet widziałem interwencję policji bo babkę zastawili i nie zostawili kartki a nie pomy¶lała że może przez chodnik - pan policjant grzecznie j± pokierował chodnikiem do drogi... i tyle! sam nawet tak zastawiałem, aczkolwiek zwykle najbliższych s±siadów którzy rzadko używaj± aut - bo miałem wstręt do nieznanych aut które o 4 rano na ryby wyjeżdżaj± ;P  ale na tej grupie to oczywi¶cie niewyobrażalne, jak można żyć w zgodzie z s±siadem i łami±c przepis wyjechać przez chodnik albo zaczekać 2 minuty aż przyjdzie i nie op** go za to!
Lukasz

Data: 2011-07-21 22:01:59
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

To nie Ciebie "wychowywał" kierowca tira?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 23:21:50
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, Tomek napisał(a):

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

Niezbyt. Ja walczyłem tak ongi¶ z InPostem. Nie docierało. --

Data: 2011-07-21 11:39:54
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 11:28, Waldek Godel pisze:
[...]

O, wła¶nie, dobrze że mi przypomniałe¶... Mam do odebrania maszynkę do
robienia chleba ;)

Data: 2011-07-21 11:58:38
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 11:23:23 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

[...]

....urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu niepozwalaj±cym na dostarczanie towaru do placówki.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 12:09:12
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j08t8e$nsq$1inews.gazeta.pl...
On 2011-07-21 11:23:23 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

[...]

Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał, żeby tu tak było... :-)
Tomek

Data: 2011-07-21 13:11:46
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 12:09:12 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał,
żeby tu tak było... :-)

Druga Japonia? A Wajda naszym Takeshi Kitano?
GROZA...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 22:01:15
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 11:58:38 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu niepozwalaj±cym na dostarczanie towaru do placówki.
;-)

To nie tak. Kiedy¶ był tam sklep, pewnie "od zawsze". Z tyłu było
miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
aut przybyło, teren pewnie do jakiej¶ spółdzielni mieszkaniowej
należy. Mieszkańcy stwierdzili "a co ma się marnować tyle miejsca,
parking sobie tam zrobimy". No i zrobili. A dostawca musi teraz
atakować od chodnika, narażaj±c się na mandat, upierdliwego
społecznika z aparatem, albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkaj±cego
w bloku obok. Taki lajf.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 00:04:26
Autor: BydlÄ™
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 20:01:15 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 21 Jul 2011 11:58:38 +0200, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu
niepozwalajÄ…cym na dostarczanie towaru do placĂłwki.
;-)

To nie tak. Kiedyś był tam sklep, pewnie "od zawsze".

OK, modyfikuję: "…który nie zamknął sklepu…"
;-)))

Z tyłu było
miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
aut przybyło, teren pewnie do jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
naleĹĽy.

Hier liegt der Hund begraben.
Jeśli nie ma sposobu na legalne dostarczenie towaru, to…
(wiem, że to wyjątkowo skoplikowany system, ale jeśli wybieralne władze spółdzielni likwidują paśnik, to…)

A dostawca musi teraz
atakować od chodnika

Nie musi.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma uprawnienia.

, naraĹĽajÄ…c siÄ™ na mandat,

Świadomie podejmuje grę: "mamwdupieinnychbojasłużbowonastatek".
Raz wygra, raz przegra...

 albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkajÄ…cego
w bloku obok. Taki lajf.

KtĂłry jest brutal and full of zasadzkas i kopas w dupas.
:-)

--
BydlÄ™

Data: 2011-07-22 23:33:51
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 22:01:15 +0200, jerzu napisał(a):

[...]

Rozwi±zanie jest jedno - postawic straż miejska, która będzie przepędzała
dostawców. Sklep splajtuje, problem rozwi±zany. --

Data: 2011-07-23 09:52:39
Autor: BydlÄ™
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22 21:33:51 +0000, Adam PĹ‚aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Dnia Thu, 21 Jul 2011 22:01:15 +0200, jerzu napisał(a):

parking sobie tam zrobimy". No i zrobili. A dostawca musi teraz
atakować od chodnika, narażając się na mandat, upierdliwego
społecznika z aparatem, albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkającego
w bloku obok. Taki lajf.

Rozwiązanie jest jedno - postawic straż miejska, która będzie przepędzała
dostawców. Sklep splajtuje…

…albo zacznie działać z sensem.

Wolę, by ten, któy nie wybierze mojej opcji, zbankrutował.

--
BydlÄ™

Data: 2011-07-23 12:14:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Nie da się. Straż miejska będzie zajęta pilnowaniem fotoradaru,
gonieniem babci handluj±cej pietruszk± i niezauważaniem większej grupy
pijanych dresów.

Pzdr,
Kiełek

Data: 2011-07-21 11:32:17
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

UĹĽytkownik "Rychu"

> 1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/właściciela pojazdu w oparciu
> o samo zdjęcie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
> złożenie zeznań na komisariacie?

Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

Data: 2011-07-21 14:24:48
Autor: J.F
Kolejny mistrz parkowania
UĹĽytkownik "PrzemysĹ‚aw Czaja"  napisaĹ‚ w
UĹĽytkownik "Rychu"
> [...]
> złożenie zeznań na komisariacie?

Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

A potem sie narzeka - ze jezdza jak wariaci, ze kradna, ze nic nie umieja  :-)

J.

Data: 2011-07-21 16:08:32
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 14:24:48 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w
Mam jakie¶ obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

A potem sie narzeka - ze jezdza jak wariaci, ze kradna, ze nic nie umieja  :-)

Obrońcy bandytów (i ich rodziny) tak się regularnie tłumacz±, że ochraniaj± przestępców z antypatii do poprzedniego ustroju.

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 16:57:45
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Jasne, ten dostawca pieczywa to niezły bandzior, pewnie w bułach były ładunki C4, samo auto wyładowane dynamitem, po drodze rozjechał kilka niewinnych staruszek? Nie? W takim razie, choć nie jestem tak do końca pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu, który bez zgody  utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

Data: 2011-07-21 16:00:43
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 15:57, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Poznasz go po dupie, czy po łysinie? I wskaż najlepiej od razu paragraf, który mówi o zakazie upubliczniania zdjęcia, na którym za cholerę nie da się nikogo rozpoznać.

Nie bierz już tego ¶wiństwa.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 17:10:04
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
Jasne, ten dostawca pieczywa to niezły bandzior, pewnie w bułach były
ładunki C4, samo auto wyładowane dynamitem, po drodze rozjechał kilka
niewinnych staruszek? Nie? W takim razie, choć nie jestem tak do końca

Wiesz, że nie?

pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu,
który bez zgody utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek
dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

Pokaż paragraf... :) Mogę się założyć o flaszkę, chociaż zakładanie się
kiedy jest się czego¶ pewnym, mogłoby już podlegać pod oszustwo...

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:20:02
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu"

[...]

Nie wiem :)

[...]

Ja paragraf...e nie, SPC ma ponad 700 pracowników, stać ich chyba na prawnika, który przedstawi Tobie stosowne paragrafy (jesli takie znajdzie) ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej publikacji.

Pozdrówki.

Data: 2011-07-21 17:26:48
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
[...]

To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie maj± nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.
Co oczywi¶cie nie znaczy, że firma nie może zafundować swojemu
pracownikowi prawnika. Od tego musiałaby oczywi¶cie zapłacić
podatek dochodowy. Z pewno¶ci± pracownik sobie zasłużył, żeby mieć
przydzielonego indywidualnego prawnika. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:39:37
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu"

[...]

Dobrze wiesz, że żartuję :) Chciałem tylko pokazać, jak łatwo wpa¶ć w pułapkę i błędne koło donosicielstwa, które z błachych powodów (bo cóż to za przestępstwo na chwilę Ľle zaparkować), może wywołać prawdziw± samonakręcaj±c± się fale. Tak zupełnie serio miałe¶ sporo szczę¶cia ( lub zrobiłe¶ to rozmy¶lnie), że go¶cia nie można rozpoznać na zdjęciu, ponieważ wtedy na prawdę popełnił by¶ przestępstwo, ale już pewnie o tym wiesz...

Pozdrówki

Data: 2011-07-21 17:44:46
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
[...]

Dobra, dobra... Go¶ciu jeszcze musiałby mi udowodnić, że to jemu robiłem
zdjęcie... a raz, ja wiem i on wie... że to nie on był kierowc± tego
dostawczaka, a dwa zdjęcie jest robione dostawczakowi, na co wyraĽnie
wskazuje opis zdjęcia. Reszta należałaby do s±du. Swoj± drog± do tego
SPC można by to posłać, bo raczej nie ma co do kierownictwa sklepu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 18:24:16
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 17:26, Rychu pisze:

To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

ATSD dlaczego im nie wysłałe¶ tego zdjęcia od razu?

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie maj± nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.

Zdziwiłby¶ się...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 19:03:02
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 18:24, DoQ pisze:
W dniu 21-07-2011 17:26, Rychu pisze:
To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)
ATSD dlaczego im nie wysłałe¶ tego zdjęcia od razu?

W sumie masz rację... przed chwil± posłałem.

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie maj± nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.
Zdziwiłby¶ się...

W takiej sprawie? Niech się ciesz±, że to nie pierwsza strona fucktu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 19:13:06
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 19:03, Rychu pisze:
[...]

Szybko przysłali odpowiedĽ ;P

Witam, w dniach 08-25.07.2011 nie ma mnie w pracy. Pilne informacje proszę przesyłać na adres marketing@spc.pl
Pozdrawiam

Poszło i tam.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:27:27
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 17:20:02 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

 ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej publikacji.

Donosiciel?
;>>>

(a je¶li jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 17:40:10
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Bydlę"

(a je¶li jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

Już?

Data: 2011-07-21 21:56:05
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 15:40:10 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

(a je¶li jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

Już?

Nie, możesz to zrobić w poniedziałek.
Bo przecież zidentyfikujesz tę kobietę po zdjęciu jej pleców.
Tak samo jak tamtego go¶cia przy samochodzie.
A tymczasem możesz podać nam,  który - wg twojego wyobrażenia - przepis złamał fotograf: przy uwiecznianiu, a który przy publikacji.

O ile oczywi¶cie masz cojones.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 18:15:02
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 17:20, Przemysław Czaja pisze:

[...]

Ale z ciebie zakłamana kurwa... (za przeproszeniem prostytutek)

Data: 2011-07-21 18:22:45
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Andrzej Lawa"

[...]

ROTFL! Dawno się tak nie u¶miałem...Dziękuję Andrzeju, to będzie dobry dzień.

Pozdrówki :)

Data: 2011-07-21 17:25:02
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 16:57:45 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Nie, ja o tym:

Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w
Mam jakie¶ obrzydzenie gdy widzę donosiciela

Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoj± niekorzy¶ć?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 17:30:33
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 17:25, Bydlę pisze:
Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w
Mam jakie¶ obrzydzenie gdy widzę donosiciela
Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoj± niekorzy¶ć?
;>>>

Wiesz jak jest... JP, JP, HWDP, a potem wy¶cig, kto pierwszy
wszystko wy¶piewa policji, żeby dostać najniższy wyrok. Kulturwa.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 18:12:19
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 16:57, Przemysław Czaja pisze:

pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu,
który bez zgody utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek
dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

ROTFL, Przemu¶, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyje¶ zezwolenie?

Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za grosz pojęcia.

Data: 2011-07-21 18:16:31
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Andrzej Lawa"

ROTFL, Przemu¶, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyje¶ zezwolenie?

Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za grosz pojęcia.

Czujesz się teraz lepiej?

Data: 2011-07-21 22:07:07
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 18:12:19 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

ROTFL, Przemu¶, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyje¶ zezwolenie?

Mało Ci jednej sprawy w s±dzie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 22:22:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

[...]

Daj na priva jakie¶ szczegóły, please...

--
Best regards,

Data: 2011-07-22 08:26:52
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 22:07, jerzu pisze:
[...]

Sprawa nie dotyczyła robienia zdjęć, kłamczuszku, tylko obrony przed
bandytami i rabusiami - okazuje się, że nadal nie wolno się bronić przed
napadem.

Data: 2011-07-22 18:38:37
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Fri, 22 Jul 2011 08:26:52 +0200, Andrzej Ława
[...]

A ci "Bandyci i rabusie" to co? Za darmo Ciebie zaatakowali? Czy za
robienie fotek nieba?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-23 18:51:09
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 22.07.2011 18:38, jerzu pisze:
[...]

Równie dobrze mogli zaatakować ciebie za odmowę obci±gnięcia im druta.

Pewnego policjanta nawet zabili za to, że im zwrócił uwagę na niestosowno¶ć zachowania, tylko mieli gorszego adwokata.

Data: 2011-07-23 19:16:27
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Sat, 23 Jul 2011 18:51:09 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Równie dobrze mogli zaatakować ciebie za odmowę obci±gnięcia im druta.

Jako¶ mnie jeszcze nie pobili. Ba, nawet nie mam przyjemno¶ci z nimi
rozmawiać. Ale Ty jak widać lubisz bliskie kontakty z ochron±.

Pewnego policjanta nawet zabili za to, że im zwrócił uwagę na niestosowno¶ć zachowania, tylko mieli gorszego adwokata.

Aaa... Czyli posk±piłe¶ na papugę, a wszystkim wmawiasz że to wina
s±du.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-23 20:02:59
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 23.07.2011 19:16, jerzu pisze:
[...]

Pierdolisz głupoty. Przestaniesz, jak kiedy¶ sam się na bandytę natniesz.

[...]

Byłem naiwny s±dz±c, że prawda wystarczy i że korupcja i kumoterstwo w s±dach to bujda... Niestety - jak nie masz adwokata z "wej¶ciami", to potrzebne tobie dokumenty będ± znikać, protokoły będ± zawierać luki, a opinie biegłych będ± ignorowane jako "nieistotne", choć bezpo¶rednio odwołuj±ce się do sedna sprawy.

Data: 2011-07-21 13:56:41
Autor: mleko
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 09:40, Rychu wrote:
[...]

Babcia z wĂłzkiem sobie poczekaĹ‚a, być moĹĽe nawet dla wnusia Ĺ›wieĹĽÄ… buĹ‚eczkÄ™ w tym sklepie kupiĹ‚a.  Gość z Iveco rozĹ‚adowaĹ‚ w kilka chwil pieczywo i pojechaĹ‚ je dostarczyć do kolejnych "nastu" sklepĂłw. Wszyscy szczęśliwi, tylko ty pół dnia ujadasz i  wrzody zaczynajÄ… ci siÄ™ robić. Po co ci one?

Data: 2011-07-21 16:08:26
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 13:56, mleko pisze:
Babcia z wózkiem sobie poczekała, być może nawet dla wnusia świeżą
bułeczkę w tym sklepie kupiła. Gość z Iveco rozładował w kilka chwil
pieczywo i pojechał je dostarczyć do kolejnych "nastu" sklepów. Wszyscy
szczęśliwi, tylko ty pół dnia ujadasz i wrzody zaczynają ci się robić.

Jak w reklamie, co nie? Wszyscy sobie śpiewają pod nosem, gość z iveco
z uśmiechem wyładowuje gorące bułeczki, ekspedientka się do niego
uśmiecha. Babcia z radości, że musi czekać kręci kółeczka z wnuczkiem...

Po co ci one?

Ja to się śmieję, jak ktoś piszę, że "ujadam" i mi się rzekomo robią
wrzody od tego, że gościu zastawił chodnik.

Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
przejmować.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 16:35:43
Autor: mleko
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 16:08, Rychu wrote:

Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
przejmować.

Zapewne kierowca tego iveco, to właśnie tegoroczny maturzysta z kiepskim wynikiem. Cieszy mnie to bardzo, że znalazł pracę, potrafi logicznie myśleć i zarabia na swoje utrzymanie. Cieszy mnie również to, że jako tegoroczny maturzysta nie będzie inżynierem, lekarzem czy innym geodetą. Cieszy mnie to, że tegoroczni maturzyści, którzy zdali ten egzamin będą inżynierami, lekarzami, czy innymi geodetami ponieważ na to zasłużyli i mają do tego predyspozycje.

Data: 2011-07-21 17:12:09
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 16:35, mleko pisze:
Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
przejmować.
Zapewne kierowca tego iveco, to właśnie tegoroczny maturzysta z kiepskim
wynikiem.

Napisałem też dwa innego akapity, a na końcu było tylko wtrącenie.
Nie wiem co ma jedno do drugiego. Nie wiem teĹĽ po co nazwa
"grupa dyskusyjna", skoro z dyskusjÄ… to niewiele ma wspĂłlnego.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 14:25:29
Autor: Sebastian Kaliszewski
Kolejny mistrz parkowania
Rychu wrote:
Widziałeś wyniki matury w tym roku? ;) Też nie ma co się tym
przejmować.

Ano nie ma. Jakby prawie wszyscy zdali to wtedy byłoby czym :)

\SK

Data: 2011-07-21 17:14:42
Autor: J.F
Kolejny mistrz parkowania
UĹĽytkownik "Rychu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup Nie bÄ™dÄ™ crossowaĹ‚, wiÄ™c zakĹ‚adam podobny wÄ…tek co na p.r.w.
Ręce opadają...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

Eee tam, obejrzyjcie jak prawdziwi mistrzowie parkuja

http://moto.gadu-gadu.pl/5631402392287040105/niewiarygodne-parkowanie1-cudem-uniknal-smierci-- wideo

J.

Data: 2011-07-21 22:43:46
Autor: janusz_kk1
Kolejny mistrz parkowania
Dnia 21-07-2011 o 17:14:42 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Ja p...ę, faktycznie mistrzuniu, że mu się auto nie rozleciało
od walniÄ™cia w ten murek no i ĹĽe on to przeĹĽyĹ‚ i nic mu siÄ™ nie staĹ‚o to  cud.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-22 10:42:01
Autor: J.F
Kolejny mistrz parkowania
UĹĽytkownik "janusz_kk1"  napisaĹ‚ w
[...]

To nie cud, to Porsche :-)

J.

Data: 2011-07-23 20:41:12
Autor: janusz_kk1
Kolejny mistrz parkowania
Dnia 22-07-2011 o 10:42:01 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Byś się zdziwił, na stronie
http://halbot.haluze.sk/?id=5472
gdzieś tak pomiędzy 1000 a 3000 (nie mam czsu teraz szukać )
są zdjęcia porsche rozwalonego
na czeskiej albo słowackiej autostradzie,
silnik zgubił, a to chyba porche bo tył mu
urwało razem z silnikiem tak przydzwonił
w betonowÄ… barierkÄ™ :)

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-23 19:45:43
Autor: Waldek Godel
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Sat, 23 Jul 2011 20:41:12 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

By¶ się zdziwił, na stronie
http://halbot.haluze.sk/?id=5472
gdzie¶ tak pomiędzy 1000 a 3000 (nie mam czsu teraz szukać )
s± zdjęcia porsche rozwalonego
na czeskiej albo słowackiej autostradzie,
silnik zgubił, a to chyba porche bo tył mu
urwało razem z silnikiem tak przydzwonił
w betonow± barierkę :)

tam jest wyszukiwarka...
http://halbot.haluze.sk/?id=2172

Data: 2011-07-24 18:11:42
Autor: janusz_kk1
Kolejny mistrz parkowania
Dnia 23-07-2011 o 20:45:43 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

[...]

No jest :)
To jest to porsche, jak widzÄ™ to nie w betonowÄ… tylko metalowÄ…
przydzwoniła kobieta, trzeba przyznać że nieźle
tyłem przywaliła. No i ten silnik na asfalcie ładnie 'wymontowany' :)

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-22 14:28:14
Autor: Sebastian Kaliszewski
Kolejny mistrz parkowania
J.F wrote:
[...]

O, ten jest dobry :)

\SK

Data: 2011-07-22 21:44:28
Autor: Samotnik
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:40:48 +0200, Rychu napisał(a):

Ludzie, tu chodzi po prostu o mentalno¶ć. I to nie tych, którzy s±
zastawieni/zablokowani, tylko całej reszty. Obserwowałem to wielokrotnie w
Grecji, ciasne uliczki, mało miejsca itd. Każdy parkuje tak, że komu¶
przeszkadza. Albo kierowcom, albo pieszym, albo wła¶cicielom nieruchomo¶ci,
albo wszystkim naraz. Ale każdy wie, że:

1) je¶li kto¶ ch...wo zaparkował to dlatego, że inaczej się nie dało
2) zrobił to tak, że jako¶ się da przepchn±ć
3) nie zrobił tego dlatego, że nie lubi s±siada i celowo go przystawił
4) podczas omijania/wymanewrowywania z tej sytuacji nikt nie zostanie
zabity przez ¶migaj±cego 130km/h wioskow± drog± 18-letniego dresiarza w
golfie, ewentualnie ciężarówkę, której kierowca po trzydziestej ósmej
godzinie jazdy nie do końca kontaktuje, gdzie się znajduje i o co chodzi
5)  je¶li kto¶ naprawdę totalnie kogo¶ zablokował, to na pewno jest w
okolicy i zjawi się w ci±gu minuty od podej¶cia kierowcy do zablokowanego
samochodu
6) raz zastałem totalnie zastawiony samochód, nikogo przy nim i numer
telefonu za wycieraczk±. Zadzwoniłem i odjechałem zanim klima zd±żyła
schłodzić wnętrze.

Niestety u nas to jest tak, że jak zaparkuję na osiedlu na normalnym,
przewidzianym do tego miejscu, to rano do pracy z reguły nie wyjadę. Ale
już mam sposób - tr±bię po prostu, do skutku. Sposób pożyczyłem od
kierowców ¶mierciarki, która musi w ten sposób przestawić kilka samochodów,
zanim dojedzie w okolice ¶mietnika. Chuj że budzę całe osiedle, jak dot±d
zawsze burak wybiegł i przestawił. Z reguły się dowiaduję, że nie wiedział,
że będę chciał wyjechać... Jak to się dzieje, że nawet przyjeżdżaj±c w
¶rodku nocy, mnie zawsze się udaje zaparkować tak, żeby nie przykorkować
nikogo? Nie kumam tego.

Data: 2011-07-25 10:36:51
Autor: BartekK
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-22 21:44, Samotnik pisze:
Ludzie, tu chodzi po prostu o mentalność. I to nie tych, którzy są
zastawieni/zablokowani, tylko całej reszty. Obserwowałem to wielokrotnie w
Grecji, ciasne uliczki, mało miejsca itd. Każdy parkuje tak, że komuś
przeszkadza. Albo kierowcom, albo pieszym, albo właścicielom nieruchomości,
albo wszystkim naraz. Ale kaĹĽdy wie, ĹĽe:

1) jeśli ktoś ch...wo zaparkował to dlatego, że inaczej się nie dało
2) zrobił to tak, że jakoś się da przepchnąć
3) nie zrobił tego dlatego, że nie lubi sąsiada i celowo go przystawił
4) podczas omijania/wymanewrowywania z tej sytuacji nikt nie zostanie
zabity przez śmigającego 130km/h wioskową drogą 18-letniego dresiarza w
golfie, ewentualnie ciężarówkę, której kierowca po trzydziestej ósmej
godzinie jazdy nie do końca kontaktuje, gdzie się znajduje i o co chodzi
okolicy i zjawi się w ciągu minuty od podejścia kierowcy do zablokowanego
samochodu
Otóż to. Jeśli założymy że wszyscy są życzliwi a bałagan drogowy wynika tylko z tego że "inaczej się nie dało, ale robimy co możemy", to jakoś okazuje się że można sobie dać radę nawet w sytuacjach beznadziejnych.

Tak samo jak zjeżdżanie na pas awaryjny by przepuścić wyprzedzającego - nie mamy dróg 4pasmowych, to sobie przynajmniej radźmy na tym co mamy.

Sam staję autem "dostawczo-podobnym" nie raz na zakazach, wjeżdżam gdzie nie powinienem, zastawiam kogoś na parkingu - bo tak trzeba, by zrobić szybko i sprawnie to co mam zrobić, i za chwilę odjadę. Ale robię to z głową, tak by jak najmniej życie ludziom utrudnić, żeby zostawić przejście, staram się obserwować czy ktoś wyjechać nie chce (i mam za szybą kartkę "jestem w X , serwis, tel yyy") a w razie czego nie mam problemu wyskoczyć przestawić auto by ktoś wyjechał.

Data: 2011-07-25 10:57:21
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-25 10:36, BartekK pisze:

OT. Ten BartekK? :>
<http://www.barborka.pl/2002/galeria/2002/cz_rajd/PB300022.JPG>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 23:17:45
Autor: kogutek
Kolejny mistrz parkowania
Rychu <ryszard@activTRZY.pl> napisał(a):
Nie bÄ&#65533;dÄ&#65533; crossowaĹ&#65533;, wiÄ&#65533;c zakĹ&#65533;adam podobny wÄ&#65533;tek co na p.r.w.

RÄ&#65533;ce opadajÄ&#65533;...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

....zakaz zatrzymywania siÄ&#65533;, przystanek i caĹ&#65533;a szerokoĹ&#65533;Ä&#65533;
chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiaĹ&#65533;a sobie poczekaÄ&#65533;.
Dobrze zrobiĹ&#65533;a, bo tak to by musiaĹ&#65533;a z wĂłzkiem na jezdnie
wprost pod jadÄ&#65533;ce samochody wychodziÄ&#65533;, a ze strony kierowcy
nic zza tego dostawczaka nie byĹ&#65533;o widaÄ&#65533;.

PS. 18 maja wysĹ&#65533;aĹ&#65533;em maila do WRD w Warszawie zadajÄ&#65533;c kilka pytaĹ&#65533;,
miÄ&#65533;dzy innymi czy:
 > 1. Czy moĹĽliwe jest ukaranie kierowcy/wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciciela pojazdu w oparciu
 > o samo zdjÄ&#65533;cie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
 > zĹ&#65533;oĹĽenie zeznaĹ&#65533; na komisariacie?
24 maja za poĹ&#65533;rednictwem maila dostaĹ&#65533;em proĹ&#65533;bÄ&#65533; o uzupeĹ&#65533;nienie danych
korespondencyjnych. OczywiĹ&#65533;cie wszystkie te dane byĹ&#65533;y wczeĹ&#65533;niej
w stopce, ale jak widaÄ&#65533; policja musi mieÄ&#65533; czarno na biaĹ&#65533;ym wszystko.
Tego samego dnia odesĹ&#65533;aĹ&#65533;em wszystkie dane wraz ze skanem KRS, tak na
wszelki wypadek, ĹĽeby im czegoĹ&#65533; potem nie brakowaĹ&#65533;o.
Mamy 21 lipca, czyli minÄ&#65533;Ĺ&#65533;y prawie dwa miesiÄ&#65533;ce od uzupeĹ&#65533;nienia danych
i w dalszym ciÄ&#65533;gu zero odzewu. OdnoszÄ&#65533; wraĹĽenie, ĹĽe oni po prostu
nie chcÄ&#65533; siÄ&#65533; tym zajmowaÄ&#65533;. WolÄ&#65533; staÄ&#65533; z suszarkÄ&#65533; w krzakach, niĹĽ
przerzuciÄ&#65533; 2-4 funkcjonariuszy, do obsĹ&#65533;ugi zdjÄ&#65533;Ä&#65533; nadsyĹ&#65533;anych przez
internet. Druga przypuszczalna opcja, to taka, ĹĽe oni sami nie wiedzÄ&#65533;
czy mogÄ&#65533; czy nie. Przepisy sÄ&#65533; niedoprecyzowane i bojÄ&#65533; siÄ&#65533;, ĹĽe na
zdjÄ&#65533;ciu trafi siÄ&#65533; auto jakiegoĹ&#65533; polityka, czy prezesa znanej firmy
i narobiÄ&#65533; sobie tylko kĹ&#65533;opotĂłw.

Do Sanepidu pode¶lij fotkę. Dwa przepisy złamał. Dostawa tak zapakowanego
towaru nie może odbywać się przez drzwi którymi wchodz± klienci. Pojemniki z
pieczywem stoj± na oszczanym i osranym przez psy chodniku a nie na wózku.
Minimum tysiaczka będzie to kosztowało. Sanepid z reguły nie pierdoli się tak
jak niebieskie nieroby. --

Data: 2011-07-25 09:16:40
Autor: Rychu
[FINAL] Re: Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-23 01:17, kogutek pisze:
Minimum tysiaczka będzie to kosztowało. Sanepid z reguły nie pierdoli się tak

My¶lę, że to, że SPC to dostało wystarczy. Nie ma co, żeby nie wiadomo
ile płacili, bo i tak pewnie kasy z tego za dużej nie maj±. Ważne,
żeby nie robił takiej akcji następny razem. Dostałem odpowiedĽ od SPC
i mam wrażenie, że z szef firmy sobie z dostawc± pogadał.

W imieniu Firmy dziękuję Panu za zwrócenie uwagi na niestosowne zachowanie naszego przewoĽnika.
Jest to Pan ***, który ¶wiadczy usługi dla naszej Firmy. W dniu otrzymania od Pana wiadomo¶ci została przeprowadzona rozmowa z przewoĽnikiem.
Podczas rozmowy zwróciłem szczególnie uwagę Pana *** na Pani±, która ma zamiar przej¶ć ulic± z wózkiem (przyznam, że osobi¶cie mnie to zbulwersowało).
Upomniałem Pana *** i poprosiłem żeby porozmawiał z pracownikiem i zwrócił uwagę, że nie jest jedynym uczestnikiem ruchu ulicznego. Powtórzyłem także Pana sugestie, że s± inne możliwo¶ci postoju samochodu pod sklepem (parking z drugiej strony sklepu).
W imieniu Firmy i przewoĽnika przepraszam Pana za zachowanie dostawcy. Mam nadzieje, że ten incydent nie wpłynie na opinie o naszych produktach i o naszej firmie.
Pozdrawiam
Andrzej ***
Kierownik ds. Transportu

Profesjonalnie... swoj± drog±, auta nie ich, kierowcy nie ich, czyli
dobrze się zabezpieczaj±. Pewnie we flocie maj± tylko auta prezesów
i może kilku przedstawicieli handlowych.

PS. Dzięki za sugestię, żeby im to wysłać. Z pocz±tku my¶lałem, że albo
to olej±, albo się wykręc± odpowiedzi± typu "to nie nasz kierowca, pa".

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-25 09:26:00
Autor: Cavallino
[FINAL] Re: Kolejny mistrz parkowania
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Profesjonalnie... swoj± drog±, auta nie ich, kierowcy nie ich, czyli
dobrze się zabezpieczaj±.

Skoro to s± piekarze a nie firma transportowa, to chyba obecnie do¶ć naturalne, że nie zajmuj± się transportem, tylko stosuj± outsourcing, a sami zajmuj± się tym, na czym się znaj±?

Data: 2011-07-25 09:28:36
Autor: Rychu
W dniu 2011-07-25 09:26, Cavallino pisze:
[...]

Wiele jest piekarni w Warszawie, z bliska znam dwie i obie maj±
własnych kierowców i samochody. Outsourcing w niektórych przypadkach
jest droższy od posiadania własnego działu zajmuj±cego się danym
tematem. O ile do jednorazowych zadań warto z niego korzystać, o tyle
przy czym¶ co jest jednym z głównych elementów działalno¶ci firmy
korzysta się z niego nieco rzadziej.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-25 09:34:36
Autor: Cavallino
[FINAL] Re: Kolejny mistrz parkowania
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e2d1b25$1news.home.net.pl...
[...]

Kto¶ co¶ pisał, że to duża firma, więc tam pewnie nieco inaczej to wygl±da.

Outsourcing w niektórych przypadkach
jest droższy od posiadania własnego działu zajmuj±cego się danym
tematem.

Pewnie tak, nie ma nic za darmo, druga firma musi zarobić, a nie działać po kosztach jak własny dział.
Pytanie tylko czy wliczasz w to ¶więty spokój zarz±dzaj±cego i zepchnięcie ew. problemów w temacie na podwykonawcę?
Dla niektórych to do¶ć ważna cecha.

Data: 2011-07-25 15:14:56
Autor: Jarek Andrzejewski
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 09:40:48 +0200, Rychu <ryszard@activTRZY.pl>
wrote:

Nie będę crossował, więc zakładam podobny w±tek co na p.r.w.

Ręce opadaj±...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

dorzucę:

http://imageshack.us/photo/my-images/84/snc00002v.jpg/

Data: 2011-07-25 19:26:52
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania

wrote:

[...]

Czemu się czepiasz biednego człowieka?
On nie mógł inaczej - wszak za znakiem wywoż±...
;-)

--
Bydlę

Kolejny mistrz parkowania