Kolejny mistrz parkowania

Data: 2011-07-21 09:56:31
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 09:40, Rychu pisze:
Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.

Ręce opadają...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>
...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
wprost pod jadące samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
nic zza tego dostawczaka nie było widać.

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:00:46
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

czy dostarczanie chleba zwalnia go z konieczności przestrzegania przepisów i pozwala mu blokować cały chodnika dla swojej wygody?

Data: 2011-07-21 10:03:40
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:00, Tomek pisze:

czy dostarczanie chleba zwalnia go z konieczności przestrzegania
przepisów i pozwala mu blokować cały chodnika dla swojej wygody?

Co w tym dziwnego? Zaopatrzeniowcy zwolnieni są z niektórych zakazów, mają prawo zatrzymać się i wypakować towar. Poza tym ile to mogło trwać? Wystawił parę koszy i pojechał.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:10:32
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:03, DoQ pisze:
[...]

Ale z myśłenia chyba nei są zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, mająca w dupie innych.

Data: 2011-07-21 10:24:34
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:10, Tomek pisze:
Ale z myśłenia chyba nei są zwolnieni? Dla mnie to banda tępaków, mająca
w dupie innych.

Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy jaki wtedy będziesz miał osąd. Chyba ktoś inny jest tutaj tępakiem.

Data: 2011-07-21 10:37:22
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:24, Olo pisze:
[...]

Tak, ty, bo uważasz, że dostarczanie pieczywa zwalnia ze stosowania
przepisów czy nawet zwykłej, ludzkiej przyzwoitości.

Jak nie potrafisz dostarczać towarów tak, by innym życia nie utrudniać -
szukaj innej roboty.

Data: 2011-07-21 10:53:32
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:37, Andrzej Ława pisze:
[...]

Chyba tych "ktoś" jest tutaj więcej.

Data: 2011-07-21 11:10:04
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:53, Olo pisze:

[...]

Owszem, poza tobą niestety jest więcej tępych ch*.*w i p*.*d, którym się
wydaje, że mają prawo postawić samochód gdzie im się podoba (z
przejściem dla pieszych i miejscami dla inwalidów włącznie) bo akurat
coś tam mają do zrobienia i nie potrafią pomyśleć o nikim innym poza
własną osobą.

Data: 2011-07-21 11:23:28
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:10, Andrzej Ława pisze:
[...]

Już napisałem tutaj - zatrudnij się jako dostawca np. pieczywa w piekarni chociaż na jeden dzień i potem wróć potwierdzić swoje pierdy.
Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć na czas.

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

Data: 2011-07-21 11:30:36
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

Zatrudnij się jako listonosz i zobaczysz, jak to miło zapierdalać wężykiem z ciężką torbą, bo jakiemuś kutasowi zachciało sie stanąc w poprzek chodnika samochdem.
Tomek

Data: 2011-07-21 11:38:31
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 11:23, Olo pisze:

[...]

Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
wysokie kwalifikacje...

Wielu na tej grupie mądrych znawców malkontentów, którym wszystko
przeszkadza, a świeży, czysty i pachnący chlebek w sklepie to chcą mieć
na czas.

OK, to mam nadzieję, że ktoś jadący szybko z dostawą ciebie solidnie
rozjedzie - na pewno docenisz jego wkład w szybkie dostawy i nie
będziesz miał o to do niego pretensji.

Aha - zapomniałem - nie zatrudnisz się, żeby sprawdzić jak to jest
zapierdalać cały dzień z towarem (robiąc wszystko, żeby nie dźwigać
skrzynek bo wieczorem ręki nie możesz podnieść), TY wiesz lepiej.

Słuchaj, buraku - mnie to gówno obchodzi, że robota ci ciąży! Znajdź
sobie inną, jeśli tej nie potrafisz poprawnie wykonywać!

Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.

I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

Data: 2011-07-21 12:04:27
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:38, Andrzej Ława pisze:

Już lecę się zatrudniać! Cholera, w żadnej piekarni nie chcą mi dać
tyle, ile dostaję w obecnej robocie... I jeszcze marudzą, że mam za
wysokie kwalifikacje...

albo za niskie i jesteś półinteligent z niedowładem umysłowym?

[...]

co tylko potwierdza, że jesteś jednym z tych malkontentów grupowych, którzy nie dość że narzekają, to jeszcze wiedzą wszystko N A J L E P I E J

[...]

hahahha jaka robota? jednak niedowład umysłowy uwiera widzę.

Są tacy, co sobie poradzą bez uciążliwego tarasowania.

I przestań pieprzyć debilizmy o "zatrudnianiu się na jeden dzień", bo o
ile nie jesteś kompletnie odmóżdżony to wiesz, że to niemożliwe.

dla chcącego nic trudnego, lepsze to niż "mądrzenie" się na grupie

Data: 2011-07-21 13:45:51
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 12:04, Olo pisze:
[...]

Mylisz mnie ze swoim ojcem.

[...]

Podaj swoje prawdziwe personalia, anonimie bez czci i honoru - ułatwisz
śledzenie kronik wypadków ;->

[...]

Twoją matkę, siostrę twego ojca.

[...]

Dla takiego bezrobotnego pasożyta, jak ty, to owszem - ciebie na więcej
jak jeden dzień nikt nie zechce zatrudnić.

Data: 2011-07-21 11:50:10
Autor: CeSaR
Kolejny mistrz parkowania
[...]

Olo, weź się w garść.

Data: 2011-07-21 13:39:09
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 09:24, Olo wrote:
[...]

Wystarczyło, żeby ten tępak stanął wzdłuż. Byłby pod sklepem bez zastawiania całego chodnika.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 14:59:56
Autor: M1SLQ
Kolejny mistrz parkowania
Wystarczyło, żeby ten tępak stanął wzdłuż. Byłby pod sklepem bez zastawiania całego chodnika.

wówczas przed postojem pojazdu doszłoby do popełnienia wykroczenia:

PORD Art. 26 pkt 3 Kierującemu pojazdem zabrania się:
[..]
   3. jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-21 14:25:30
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 13:59, M1SLQ wrote:
Wystarczyło, żeby ten tępak stanął wzdłuż. Byłby pod sklepem bez
zastawiania całego chodnika.

wówczas przed postojem pojazdu doszłoby do popełnienia wykroczenia:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 21:43:22
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 14:25:30 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.
Ale szukajcie sobie sami tego przepisu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 21:52:00
Autor: Grejon
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 21:43, jerzu pisze:
[...]

Że niby na chodniku nie mogą stawać te o DMC > 2,5t?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-21 22:21:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

[...]

2.5 tony już podawałem...

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 23:58:02
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 19:43:22 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 21 Jul 2011 14:25:30 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Parkowania bez zostawienia 1.5m dla pieszych też się zabrania.

Jeste jeszcze jeden przepis dotyczący tego auta, który został złamany.

47.2?

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 18:36:08
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 23:58:02 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

47.2?

Dokładnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 22:40:29
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22 16:36:08 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 21 Jul 2011 23:58:02 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

47.2?

Dokładnie.

Cóż, widywałem wielotonowe tiry zaparkowane prawymi kołami na chodnikach.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 22:42:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

Friday, July 22, 2011, 6:36:08 PM, you wrote:

47.2?
Dokładnie.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 15:21:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello M1SLQ,

[...]

Kolejny tunelujący - tym razem z jezdni na chodnik.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 22:09:45
Autor: Dominik
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:24, Olo pisze:

Zatrudnij się na 1 dzień jako dostawca towaru np. w piekarni, zobaczymy
jaki wtedy będziesz miał osąd. Chyba ktoś inny jest tutaj tępakiem.

Fakt. Nie żebym usprawiedliwiał tego gościa ze zdjęcia - bo mógł stanąć zapewne na 20 innych sposobów, tak, żeby innym nie utrudniać.

Jeździłem przez parę miechów Lublinem - z chlebem właśnie. Z reguły wypakowanie kilku skrzynek to max 5 minut. Ale czasami _nie_ dało się stanąć, tak, żeby nikomu nie utrudniać.

Jednak nikt nie robił problemów jak na 3-4 minuty pod sklepem stałem na awaryjnych z otwartymi drzwiami z tyłu/boku...

Trzeba tylko włączyć myślenie - a wydaje się, ze gościu z fotki nie koniecznie mózgu użył...

--
Dominik

Data: 2011-07-21 18:15:18
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j08mh1$jgg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Chyba Cie, DoQ, pogielo. Zwolnieni sa z myslenia? Ciezko stanac tak, zeby zostawic przejscie dla pieszych? "Wystawil pare koszy i pojechal" zwykle trwa 5-10 minut, albo dluzej. Na mojej ulicy jest zakaz zatrzymywania od godz. 6 do 22, ale oczywiscie nie daje sie dostawy do sklepu zrobic przed 6 i potem stoi pol ulicy, bo dostawczak zajmuje caly pas w jednym kierunku...

--
Axel

Data: 2011-07-21 18:22:15
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 18:15, Axel pisze:

[...]

No to w takim razie łamie przepisy i powinna się zająć tym policja. Inna kwestia, czy sklep przyjmie dostawę przed 6.00am?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 11:45:05
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania
news:j09jnr$q76$1mx1.internetia.pl... W dniu 21-07-2011 18:15, Axel pisze:
[...]

1. Juz napisalem jerzowi, ze przyklad mial byc na to, ze dostawy trwaja.
2. To juz sprawa sklepu.
3  Dalej uwazasz, ze dobrze ten dostaczak stanal i nic sie nie stalo?

--
Axel

Data: 2011-07-22 12:09:53
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 22-07-2011 11:45, Axel pisze:

1. Juz napisalem jerzowi, ze przyklad mial byc na to, ze dostawy trwaja.
2. To juz sprawa sklepu.

A jednak mimo tych wszystkich okoliczności całość odbija się na samym kierowcy, który nazywany jest debilem i tępakiem.

3  Dalej uwazasz, ze dobrze ten dostaczak stanal i nic sie nie stalo?

Skoro musiał to zrobić w takich a nie innych godzinach, skoro było tak szybciej i nie trwało to długo to niech sobie wypakowuje. Kuku nikomu nie zrobił.
Swoją drogą, dziwni ludzie tu piszą. Usprawiedliwiają swoją i innych jazdę "na czas" (która jak wiadomo z bezpieczeństwem i przepisową jazdą niewiele ma wspólnego), usprawiedliwiają różne dziwne (i cwaniackie) zachowania na drodze, a w dostawcy pieczywa którego wyczynem jest kilkuminutowy postój na chodniku widzą niemalże bandytę. I jeszcze szereg paragrafów znajdą!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 21:45:19
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 18:15:18 +0200, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

[...]

1. Jak do 6 można się zatrzymywa to znaczy że wtedy pół ulicy nie
stoi? A po 6 zaczyna stać.

2. Nie wszędzie da się dojechać przed 6. Czas nie jest z gumy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 11:39:41
Autor: Axel
Kolejny mistrz parkowania
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message
 1. Jak do 6 można się zatrzymywa to znaczy że wtedy pół
ulicy nie stoi? A po 6 zaczyna stać.

Do 6 mozna sie zatrzymac. Wtedy jest zdecydowanie mniejszy ruch i latwiej ominac zawalidroge.

2. Nie wszędzie da się dojechać przed 6. Czas nie jest z gumy.

To mozna po 6 pojechac tam, gdzie nie ma zakazu, nie?
Poza tym - ten przyklad mial pokazac, ze "wyjecie paru skrzynek" nie trwa tak blyskawicznie, jak tu niektorzy sugerowali, a mniej to, ze staja mimo zakazu.

--
Axel

Data: 2011-07-21 10:01:09
Autor: Artur Czeczko
Kolejny mistrz parkowania
On 21.07.2011 09:56, DoQ wrote:

Facet parkuje czy wypakowuje towar?

Zaparkował samochód w celu wypakowania z niego towaru.

Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

Wystarczyłoby, że postawiłby samochód wzdłuż chodnika, a nie w poprzek.
Trochę się dziwię, że nie nasunęło Ci się to. Ale skoro kierowca na to
nie wpadł, to znaczy, że pewnie to nie jest aż takie oczywiste, jak
by mi się wydawało.

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2011-07-21 10:01:35
Autor: Michał Gut
Kolejny mistrz parkowania
racja
nie ma co go pietnowac za to choc nie ulega watpliwosci ze mogl sie nieco wysilic i wjechac z metr chociaz głębiej-  miejsce jest.
ale z drugiej strony jak prace wykonuje się na tempo to latwo przeoczyc pewne oczywiste niby elementy. ponadto pewnie rano nie spodziewal sie tlumu pieszych (zakladam ze to wlasnie nad ranem rozwozil/wczesnie rano).

sir

Data: 2011-07-21 10:04:27
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:01, Michał Gut pisze:
racja
nie ma co go pietnowac za to choc nie ulega watpliwosci ze mogl sie
nieco wysilic i wjechac z metr chociaz głębiej- miejsce jest.

Prawdopodobnie wtedy zastawiłby całkowicie wejście do sklepu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:17:44
Autor: Michał Gut
Kolejny mistrz parkowania
fakt. nie zauwazylem tej wystajacej budy. no to zawsze mogl wjechac rownolegle czy tez skosem (choc nie wiadomo czy bylo tam miejsce). zwykle takie rzeczy mozna zoptymalizowac choc jesli gosc wypakowuje towar i dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

Data: 2011-07-21 10:24:26
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:17, Michał Gut pisze:
towar i dostarcza w 2 minuty to ja na jego miejscu tez bym olał.

....a jak w 5 minut to też?
....a jak w 10 to też?
....a jak w 30 to też?

Nie wiem ile tam trwa cykl świateł, pewnie ze dwie minuty. Jak jechałem
to już tam stał i raczej nie tak, że dopiero przyjechał. Dodatkowo
stałem dwa pełne cykle i jeszcze część trzeciego jak dojeżdżałem.

Ogólnie cały ten sklep sprawia wrażenie jakby był państwowy,
nikomu nic się nie chce, wszyscy mają wszystko w głębokim poważaniu.
Jak widać ten dostawca doskonale się w to wpasował.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:07:22
Autor: CeSaR
Kolejny mistrz parkowania
Facet parkuje czy wypakowuje towar?

Bez wątpienia nie myśli.

Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

Wystarczy żeby odwrócił samochód o 90 stopni.

Data: 2011-07-21 10:10:04
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 09:56, DoQ pisze:
Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

Typowe dla Ciebie podanie absurdalnego przykładu, dla potwierdzenia
swojego zdania. Wystarczyłoby, jakby normalnie zatrzymał się na jezdni,
jak każdy inny. Wiele razy widziałem jak podjeżdżają tam ze zgrzewkami
wody, itp. cięższymi towarami niż 5 koszy kajzerek. Nigdy nie mieli
problemu, żeby normalnie zatrzymać się na jezdni, przed przystankiem
i wszystko wypakować. Ten jak widać ma wszystko gdzieś. Po za tym
tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
tylko kolesiowi jak widać się nie chciało tam wjeżdżać, więc przestań
pisać o kilkuset metrach, bo tych metrów jest ~7 i to z normalnego
wielkiego placu. Nie jest karetką, którą przyjechali sanitariusze
do pacjenta wymagającego reanimacji.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:19:24
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:10, Rychu pisze:
tak się składa, jest tam przewidziany plan specjalnie dla dostawców
poprawka                                ^^^^^
_plac_ specjalnie dla dostawców

<http://www.zumi.pl/,warszawa_magiera,Szukaj,20.95044125,52.2714924,2,1b,namapie.html?>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:28:21
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:19, Rychu pisze:
[...]

Ekstra miejsce. Szkoda że na twoim zdjęciu widać, że zajęte przez innego dostawcę/ców. No i może być tak, że właściciel zażyczył sobie wnosić pieczywo wejściem frontowym.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:35:01
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:28, DoQ pisze:
Ekstra miejsce. Szkoda że na twoim zdjęciu widać, że zajęte przez innego
dostawcę/ców. No i może być tak, że właściciel zażyczył sobie wnosić
pieczywo wejściem frontowym.

Źle patrzysz. Mógł spokojnie wjechać, niestety 7 metrów więcej,
to dla niego za dużo. Niech inni czekają.
<http://img593.imageshack.us/img593/5434/dostawa.png>

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:19:40
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:10, Rychu pisze:

[...]

To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę  czy tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 01:48:26
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 10:19, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę  czy
tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Czesc glupszy.
To nie ty pisales od pewnym hotdogu? :)
Moze powinienes napisac jak to sie, zwraca grzecznie uwage na
blokowanie miejsca...
a nie ty podkuliles ogonek jak kundelek i zwiales.

ROTFL

Data: 2011-07-21 10:53:30
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:48, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

E tam, On nie miał czasu po prostu. A po drugie nie będzie się zniżał do poziomu napakowanego dresa, któremu miał zwrócić uwagę;)

Data: 2011-07-21 10:55:41
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:48, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

Data: 2011-07-21 02:09:23
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 10:55, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> [...]
> blokowanie miejsca...
> a nie ty podkuliles ogonek jak kundelek i zwiales.

Wiesz co to ironia czy ci ciasteczko w gardełku utknęło?

Ironia??
Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
prostu.
A ironii bys nie poznal nawet jakby za toba stanela i w dupe kopnela.

Data: 2011-07-21 11:46:20
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:09, Bartek Kacprzak pisze:

Chlopczyku, jak nie wiesz co dane slowo oznacza nie uzywaj go po
prostu.

Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

Data: 2011-07-21 02:53:34
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 11:46, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

Ciasteczka z ust to ust, zwracanie się per chłopczyku - Taki czuły Lolo
z ciebie? Koniecznie musisz się tak nie afiszować swoimi upodobaniami?

W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
spieprzaj gowniarzu.
Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

do kibla szczylu tam gdzie twoje miejsce

Data: 2011-07-21 13:46:17
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:53, Bartek Kacprzak pisze:

W sumie masz racje, skoro reprezentujesz poziom dzieciakow z
piaskownicy ze slownictwem z rynsztoka, to ...
spieprzaj gowniarzu.

ROTFL - Może w twoich kręgach spoufalanie się z obcymi per chłopczyku (czy synku) i wkładanie ciastczka facetowi z ust do ust jest normą, dla mnie to patologia.

Teraz lepiej? Dotarlo do ciebie?
Rura zmiekla przy hotdogu a teraz rady dajesz?
Miales sie spotkac ze mna i tez rura zmiekla?

Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 19:37:23
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin DoQ
Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów
bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.

Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)

Data: 2011-07-21 21:39:59
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 21:37, to pisze:

Przecież spotkałeś się, później wyżebrałeś 5taka na benzynę od sąsiadów
bo nie stać cię było na powrót do Łodzi.
Pewnie wszystko wydał na ciasteczka. :)

aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 20:10:05
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin DoQ
aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pewnie podawał je sobie czubkiem nosa.

Data: 2011-07-21 23:44:34
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 21 Lip, 22:10, to <t...@xyz.abc> wrote:
begin DoQ

> aaa taki łakomczuch! słodyczy mu się zachciało... ;)

Pewnie podawał je sobie czubkiem nosa.

O i prosze jest i glupi.
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

Data: 2011-07-22 07:22:07
Autor: wit
Kolejny mistrz parkowania
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

No tak, sam, z własnej perspektywy, możesz nie dać rady, zawsze łatwiej
klasyfikować ogarniając problem niejako "z góry". Też :P

wit

Data: 2011-07-22 01:26:22
Autor: Bartek Kacprzak
Kolejny mistrz parkowania
On 22 Lip, 09:22, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
> Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
> mylicie. :P

No tak, sam, z w asnej perspektywy, mo esz nie da rady, zawsze atwiej
klasyfikowa ogarniaj c problem niejako "z g ry". Te :P

wit

Problem potraktowany z "gory" sam sie niejako rozwiazal, obaj spadli
do kibla.
Szkoda czasu na kretynow.

Data: 2011-07-22 14:55:35
Autor: to
Kolejny mistrz parkowania
begin Bartek Kacprzak
Musicie chlopaki ustalic miedzy soba ktory jest glupszy bo mi sie
mylicie. :P

Póki co ustaliliśmy, że Ty jesteś najgłupszy. ;-)

Data: 2011-07-21 10:30:21
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:19, DoQ pisze:
To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę czy
tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Musiałbym wysiadać z samochodu na "środku" jezdni, przez co niczym bym
się nie różnił od niego , więc tym razem skończyło się tylko na
zdjęciu. Po za tym, z tym zwracaniem uwagi to poskutkowało do tej pory
tylko dwa razy. Raz koleś najpierw wyleciał z twarzą, ale potem się
chwilę zastanowił i przeparkował auto, a innym razem babka przeprosiła
i powiedziała, że po prostu nie umie zaparkować tyłem.

PS. Chyba nie znam tej tradycji PMSu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 14:02:59
Autor: Sebastian Kaliszewski
Kolejny mistrz parkowania
Rychu wrote:
W dniu 2011-07-21 10:19, DoQ pisze:
To zapytam już tradycyjnie w stylu PMSu. Poszedłeś mu zwrócić uwagę czy
tylko robiłeś zdjęcia z kilkudziesięciu metrów?

Musiałbym wysiadać z samochodu na "środku" jezdni,

A to nie twój tam stoi na jezdnie po środku przystanku?

\SK

Data: 2011-07-21 23:18:58
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 09:56:31 +0200, DoQ napisał(a):

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?

Oczywiście. A jak inaczej?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-07-21 23:25:31
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania

Facet parkuje czy wypakowuje towar?
Miał się zatrzymać kilkaset metrów dalej i ciągnąć ten chleb na plecach?
Oczywiście. A jak inaczej?

Chciałbym zobaczyć jak zastosujesz tę zasadę wobec siebie np. w czasie przeprowadzki.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-22 23:32:09
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:25:31 +0200, DoQ napisał(a):

Oczywiście. A jak inaczej?

Chciałbym zobaczyć jak zastosujesz tę zasadę wobec siebie np. w czasie przeprowadzki.

Zastosowałem. Poszedłem do administracji budynku i uzyskałem zgodę na
ustawienie auta na trawniku przed wejściem do budynku. --

Kolejny mistrz parkowania