Kolejny mistrz parkowania

Data: 2011-07-21 10:23:18
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 09:40, Rychu pisze:
Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.

Ręce opadają...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
wprost pod jadące samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
nic zza tego dostawczaka nie było widać.

Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Data: 2011-07-21 10:32:56
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
[...]

aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Data: 2011-07-21 10:36:55
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:32, Tomek pisze:

Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?
aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo
kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Aha, facet zablokował pół miasta czy mało uczęszczany chodnik?
Jak ci zablokuje pas (zgodnie z prawem) to wyjedziesz i będziesz go "kurwa bił" ?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 10:44:44
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:36, DoQ pisze:
[...]

Ma tak wykonywać swoją prace, żeby nei blokować ruchu, czy to kołowego czy pieszego.
Nie dziwie sie ze w tym pojebanym państwie jest jak jest, skro wszyscy mają wszystko w dupie. Bo On towar wyładowuje, i musi zablokować, kurwa!!!!!!

Data: 2011-07-21 10:58:26
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 10:44, Tomek pisze:
[...]

Masz rację kurwa!
Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

Data: 2011-07-21 13:54:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello DoQ,

Thursday, July 21, 2011, 10:58:26 AM, you wrote:

[...]

kurwa!!!!!!
Masz rację kurwa!
Sprawa powinna zostać niezwłocznie przekazana Ryszardowi Cebuli !!!

Zapomniałeś o "kurwa!!!!!!" na końcu,
kurwa!!!!!!!1jedentysiącstojedenaścieijednadziesiątakurwa

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 13:55:57
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania

[...]

Za mało kurwa KURWA !!!jedenjeden

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 21:53:32
Autor: Grejon
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 13:55, DoQ pisze:

[...]

Powtarzamy KURWA!

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-21 13:17:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello Tomek,

Thursday, July 21, 2011, 10:44:44 AM, you wrote:

[...]

kurwa!!!!!!

Przestań!

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 11:08:12
Autor: BaX
Kolejny mistrz parkowania
[...]

"U nas" też jest taki pierdolec co wozi kegi do knajpy. Doskonale wie, że firmy w koło pracują do 17 ale qrwa matoł postawi tego swojego Stara 16:50 na wąskim wjeździe tak że nikt nie wyjedzie z kilkunastu aut bo on qrwa na wózeczku wozi po jednym kegu. Potrafi czasami pierdolić się z tym i 30 min ale jak mu się zwróci uwagę to ostentacyjnie z fochem jak małolat przestawi truchło 20 m dalej i wszyscy normalnie wyjadą. No ale on musi z wózeczkiem 20m dalej dymać. Czystej wody debil.

Data: 2011-07-21 11:50:35
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 11:08, BaX pisze:

[...]

Znałem takiego cymbała, zastawiał wjazd do garaży żukiem.
Z tym że tamten wypakował, zostawiał żuka na środku i wchodził do sklepu popierdzielić 3 po 3 z właścicielem. Za każdym razem trzeba było go tam ścigać i op...lać, a wystarczyło żeby wypakował i podjechał 3 metry do przodu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 11:26:51
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j08ofc$ud9$1mx1.internetia.pl...
[...]

To czemu nie wjechał głębiej i nie zatsawił wejścia do mało uczęszczanego sklepu? Bo skoro tym chodnikiem chodzi mało ludzi, to jeszcze mniej wchodzi do sklepu (w końcu nie wszyscy przechodzący muszą wejść do sklepu?). Wystarczyłoby 2 metry głębiej wjechać.
Kolejna sprawa - czy wolno mu tak ciężkim pojazdem ejchać na chodnik? Kiedyś mi gość awanturę zrobił, jak  na osiedlu, gdzie mieszkałem, zapisałem numery ciężarówki jadącej po chodniku. Powiedziałem mu, że jak zostawi zrujnowany chodnik, to spółdzielnia będzie wiedziałą, kogo obarczyć kosztami naprawy. Każdy tuman za kierownicą sądzi, że chodniki to UFO nam buduje za marsjańskie pieniądze... A wystaczy jeden cięższy pojazd, żeby połamać płytki, zrobić piękne zapadlisko w asfalcie czy wyrwy w trawniku, bo "się nie wyrobił".
Tomek

Data: 2011-07-21 13:17:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello DoQ,

Thursday, July 21, 2011, 10:36:55 AM, you wrote:

[...]

Pawle, ten dostawczak waży więcej niż 2.5 tony i w ogóle nie powinien
na chodnik wjeżdżać. Ma od tego wjazd z drugiej strony.

--
Best regards,

Data: 2011-07-21 21:52:32
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 13:17:18 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Ma od tego wjazd z drugiej strony.

Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyjścia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 22:42:43
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 21:52, jerzu pisze:
Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyjścia.

Akurat takim Ivciem to specjalnie cieżko się nie jeździ. Po za tym
raczej nie często skoro jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym coś
takiego widział. Natomiast wiele razy widziałem tam jadących pod prąd.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-22 00:06:50
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania

<roman@pik-net.pl> wrote:

Ma od tego wjazd z drugiej strony.

Który to wjazd jest często zastwiony osobówkami poparkowanymi jak na
polu u sołtysa. I często takim Iveciem tam nie wjedziesz. Nie masz
wtedy wyjścia.

Ale wiesz, że taka logika prowadzi do zezwolenia na wszystko?

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 10:54:41
Autor: Olo
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:32, Tomek pisze:

aha, czyli jak mam dostawe towaru to moge zablokować pół miasta, bo
kurwa dostawa jest!!!!!!!!!!!

Jakie pół miasta frustracie?

Data: 2011-07-21 10:43:11
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Po prostu uważam, że jeśli już "musi" łamać przepisy, to niech robi
to z głową. Jakby stał wzdłuż tego chodnika, to pewnie bym nawet
nie zwrócił na niego uwagi. Tymczasem wszystko zablokował i nawet
się specjalnie nie spieszył, żeby to odblokować. Babcia miała wnuczka
w wózku, któremu może też się spieszyło np. do toalety. Prawda jest
taka, że nie o zakaz parkowania tu idzie, tylko o głupotę/chamstwo.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 11:15:34
Autor: Agent
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e27e6a0$1news.home.net.pl...
[...]

Jak dostawca miał dość miejsca aby zmieścić się między drzwiami auta a drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmieściła.

Data: 2011-07-21 11:17:33
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 11:15, Agent pisze:
Jak dostawca miał dość miejsca aby zmieścić się między drzwiami auta a
drzwiami sklepu to i babcia z wnuczkiem by się tam zmieściła.

Dobry z Ciebie Agent... jakbyś się przyjrzał zdjęciu to byś widział,
że otworzył windę i opuścił ją na schodek przed sklepem. Skutecznie
tym samym uniemożliwiając przejście.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 10:48:56
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 10:23, Olo pisze:
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Tak mnie jeszcze zastanawia... jakie jeszcze czynności wg Was zwalniają
z myślenia/przestrzegania kultury i przepisów?
- odbieranie dziecka z przedszkola?
- korzystanie z bankomatu?
- zakup paczki szlugów w kiosku?

....ewentualnie jakie "zawody"?
- kurier?
- listonosz?
- serwisant UPC?
- technik TP SA?

Może warto by te czynności i "zawody" znalazły swoje odzwierciedlenie
w przepisach? Zawsze można lobbować, wybory się zbliżają, polecam!

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 11:01:53
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 10:48, Rychu pisze:
[...]

A'propos dzieci: kiedyś zwróciłem uwagę jakieś durnej bździągwie w
wielkiej dreso-pseudo-terenówce, że zaparkowała (i to na ukos) na dwóch
miejscach dla inwalidów przed jakimś sklepem.

Jej odpowiedź?

"Ale ja jestem z dziećmi!"

Zdjęcie zrobiłem i zadzwoniłem po policję, ale nie miałem czasu czekać
na przyjazd patrolu...

Data: 2011-07-21 11:03:11
Autor: Myjk
Kolejny mistrz parkowania
Thu, 21 Jul 2011 10:23:18 +0200, Olo
Przecież zaparkował tak, bo miał dostawę towaru, czego bijesz pianę?

Weź no obejrzyj jak okolica wygląda. Przecież tam jest normalnie miejsce przeznaczone na dostawy:
http://kut.as/061c

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player