Kolejny mistrz parkowania

Data: 2011-07-21 11:23:23
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e27d800$1news.home.net.pl...
Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.

Ręce opadają...
<http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg>

To nie tylko kwestia przepisów i parkowania, ale zwykłej kultury i wyobraźni. Gdyby ten koleś wjechał głębiej, to zastawiłby wejście do sklepu - a przecież "to tylko 2 minuty". Więc niech tak staje - ciekawe, co by wtedy kierownik sklepu powiedział.
Kolejna sprawa - dostawcy pieczywa są 100 lat za murzynami - nie wynaleźli jeszcze wózków. I układają stos sklrzynek, które wloką za pomocą haka po chodniku i sklepie. Super wygląda taka bułeczka z dolnej skrzynki - zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem coś takiego w pobliskim sklepie - przestałem tam kupować pieczywo.
Generalnie - wszelacy dostawcy są ponad prawem. A właściciele sklepów to czasami głupki - nie zastanowi się jeden z drugim, jak będzie dostarczał towar do swojego sklepu. I wynajmuje tam, gdzie jest "dobry punkt".
Tomek

Data: 2011-07-21 10:28:12
Autor: Waldek Godel
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:23:23 +0200, Tomek napisał(a):

zasyfiona i zakurzona. Gdy zobaczyłem coś takiego w pobliskim sklepie - przestałem tam kupować pieczywo.

Będziesz sam piekł czy zasuwał 10 km do piekarni o 6 rano? Bo niestety, to jest ogólnokrajowy standard.

A burakowi to przydałoby się, żeby ktoś postawił auto na ulicy, dokładnie
na wprost, z hasłem "ja tylko na 15 minut"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-21 11:34:14
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:lrkhxwan9ffu$.dlglepper.institute.com...
[...]

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)
Swego czasu ktoś zastawił mi auto. Gdy do niego podchodziłem, już mi gula zaczynała wyskakiwać. A tu za szybą tego auta - "przepraszam, jestem w sklepie, proszę wejść lub zadzwonić tel...". Straciłem może minutę, a gość natychmiast ułatwił mi wyjazd. Można? Można!
Tomek
Ps. Czasami jak widzę źle zaparkowane auto, to składam takiemu baranowi prawe lusterko. Przecież co za problem wygramolić się z auta i sobie ustawić...

Data: 2011-07-21 15:42:30
Autor: Lukasz
Kolejny mistrz parkowania
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e27f2d3$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jak mieszkałęm we Wrocławiu w bloku to była norma, tzn. wcześniej rzadziej zmieniało się auta a że sąsiedzi się z widzenia znali to i wiedzieli pod który numer dzwonić, później zostawiali kartki z numerem telefonu - bo na noc parkować nie było gdzie a jakoś nikomu nie przeszkadzało że jest zastawiony jeśli za chwilę ktoś zejdzie lub może wyjechać chodnikiem - ze dwa razy nawet widziałem interwencję policji bo babkę zastawili i nie zostawili kartki a nie pomyślała że może przez chodnik - pan policjant grzecznie ją pokierował chodnikiem do drogi... i tyle! sam nawet tak zastawiałem, aczkolwiek zwykle najbliższych sąsiadów którzy rzadko używają aut - bo miałem wstręt do nieznanych aut które o 4 rano na ryby wyjeżdżają ;P  ale na tej grupie to oczywiście niewyobrażalne, jak można żyć w zgodzie z sąsiadem i łamiąc przepis wyjechać przez chodnik albo zaczekać 2 minuty aż przyjdzie i nie op** go za to!
Lukasz

Data: 2011-07-21 22:01:59
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

To nie Ciebie "wychowywał" kierowca tira?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 23:21:50
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:34:14 +0200, Tomek napisał(a):

To by było dobre i mocno wychowawcze... :-)

Niezbyt. Ja walczyłem tak ongiś z InPostem. Nie docierało. --
     ___________ (R)

Data: 2011-07-21 11:39:54
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 11:28, Waldek Godel pisze:
[...]

O, właśnie, dobrze że mi przypomniałeś... Mam do odebrania maszynkę do
robienia chleba ;)

Data: 2011-07-21 11:58:38
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 11:23:23 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

[...]

....urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu niepozwalającym na dostarczanie towaru do placówki.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 12:09:12
Autor: Tomek
Kolejny mistrz parkowania

On 2011-07-21 11:23:23 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

[...]

Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał, żeby tu tak było... :-)
Tomek

Data: 2011-07-21 13:11:46
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 12:09:12 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

Dokładnie tak. Jak w Japonii... Przecież to już nasz Mędrzec Europy chciał,
żeby tu tak było... :-)

Druga Japonia? A Wajda naszym Takeshi Kitano?
GROZA...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 22:01:15
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 11:58:38 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

...urzędnika, który zezwolił na uruchomienie sklepu w miejscu niepozwalającym na dostarczanie towaru do placówki.
;-)

To nie tak. Kiedyś był tam sklep, pewnie "od zawsze". Z tyłu było
miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
aut przybyło, teren pewnie do jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
należy. Mieszkańcy stwierdzili "a co ma się marnować tyle miejsca,
parking sobie tam zrobimy". No i zrobili. A dostawca musi teraz
atakować od chodnika, narażając się na mandat, upierdliwego
społecznika z aparatem, albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkającego
w bloku obok. Taki lajf.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-22 00:04:26
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 20:01:15 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

OK, modyfikuję: "…który nie zamknął sklepu…"
;-)))

Z tyłu było
miejsce dla dostawców, na którym nikt nie parkował, bo był zakaz. Ale
aut przybyło, teren pewnie do jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
naleĹźy.

Hier liegt der Hund begraben.
Jeśli nie ma sposobu na legalne dostarczenie towaru, to…
(wiem, że to wyjątkowo skoplikowany system, ale jeśli wybieralne władze spółdzielni likwidują paśnik, to…)

A dostawca musi teraz
atakować od chodnika

Nie musi.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma uprawnienia.

, narażając się na mandat,

Świadomie podejmuje grę: "mamwdupieinnychbojasłużbowonastatek".
Raz wygra, raz przegra...

 albo, co gorsza, na atak emeryta mieszkającego
w bloku obok. Taki lajf.

KtĂłry jest brutal and full of zasadzkas i kopas w dupas.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-07-22 23:33:51
Autor: Adam Płaszczyca
Kolejny mistrz parkowania
Dnia Thu, 21 Jul 2011 22:01:15 +0200, jerzu napisał(a):

[...]

Rozwiązanie jest jedno - postawic straż miejska, która będzie przepędzała
dostawców. Sklep splajtuje, problem rozwiązany. --
     ___________ (R)

Data: 2011-07-23 09:52:39
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22 21:33:51 +0000, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

[...]

…albo zacznie działać z sensem.

Wolę, by ten, któy nie wybierze mojej opcji, zbankrutował.

--
Bydlę

Data: 2011-07-23 12:14:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-22, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Nie da się. Straż miejska będzie zajęta pilnowaniem fotoradaru,
gonieniem babci handlującej pietruszką i niezauważaniem większej grupy
pijanych dresów.

Pzdr,
Kiełek

Kolejny mistrz parkowania