Kolejny mistrz parkowania

Data: 2011-07-21 11:32:17
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

UĹźytkownik "Rychu"

> 1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/właściciela pojazdu w oparciu
> o samo zdjęcie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
> złożenie zeznań na komisariacie?

Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

Data: 2011-07-21 14:24:48
Autor: J.F
Kolejny mistrz parkowania
UĹźytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w
> [...]
> złożenie zeznań na komisariacie?

Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

A potem sie narzeka - ze jezdza jak wariaci, ze kradna, ze nic nie umieja  :-)

J.

Data: 2011-07-21 16:08:32
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 14:24:48 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w
Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela - zostało mi po poprzednim ustroju

A potem sie narzeka - ze jezdza jak wariaci, ze kradna, ze nic nie umieja  :-)

Obrońcy bandytów (i ich rodziny) tak się regularnie tłumaczą, że ochraniają przestępców z antypatii do poprzedniego ustroju.

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 16:57:45
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Jasne, ten dostawca pieczywa to niezły bandzior, pewnie w bułach były ładunki C4, samo auto wyładowane dynamitem, po drodze rozjechał kilka niewinnych staruszek? Nie? W takim razie, choć nie jestem tak do końca pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu, który bez zgody  utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

Data: 2011-07-21 16:00:43
Autor: kamil
Kolejny mistrz parkowania
On 21/07/2011 15:57, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Poznasz go po dupie, czy po łysinie? I wskaż najlepiej od razu paragraf, który mówi o zakazie upubliczniania zdjęcia, na którym za cholerę nie da się nikogo rozpoznać.

Nie bierz już tego świństwa.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-21 17:10:04
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
Jasne, ten dostawca pieczywa to niezły bandzior, pewnie w bułach były
ładunki C4, samo auto wyładowane dynamitem, po drodze rozjechał kilka
niewinnych staruszek? Nie? W takim razie, choć nie jestem tak do końca

Wiesz, że nie?

pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu,
który bez zgody utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek
dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

Pokaż paragraf... :) Mogę się założyć o flaszkę, chociaż zakładanie się
kiedy jest się czegoś pewnym, mogłoby już podlegać pod oszustwo...

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:20:02
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu"

[...]

Nie wiem :)

[...]

Ja paragraf...e nie, SPC ma ponad 700 pracowników, stać ich chyba na prawnika, który przedstawi Tobie stosowne paragrafy (jesli takie znajdzie) ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej publikacji.

Pozdrówki.

Data: 2011-07-21 17:26:48
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
[...]

To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie mają nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.
Co oczywiście nie znaczy, że firma nie może zafundować swojemu
pracownikowi prawnika. Od tego musiałaby oczywiście zapłacić
podatek dochodowy. Z pewnością pracownik sobie zasłużył, żeby mieć
przydzielonego indywidualnego prawnika. :)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:39:37
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Rychu"

[...]

Dobrze wiesz, że żartuję :) Chciałem tylko pokazać, jak łatwo wpaść w pułapkę i błędne koło donosicielstwa, które z błachych powodów (bo cóż to za przestępstwo na chwilę źle zaparkować), może wywołać prawdziwą samonakręcającą się fale. Tak zupełnie serio miałeś sporo szczęścia ( lub zrobiłeś to rozmyślnie), że gościa nie można rozpoznać na zdjęciu, ponieważ wtedy na prawdę popełnił byś przestępstwo, ale już pewnie o tym wiesz...

Pozdrówki

Data: 2011-07-21 17:44:46
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
[...]

Dobra, dobra... Gościu jeszcze musiałby mi udowodnić, że to jemu robiłem
zdjęcie... a raz, ja wiem i on wie... że to nie on był kierowcą tego
dostawczaka, a dwa zdjęcie jest robione dostawczakowi, na co wyraźnie
wskazuje opis zdjęcia. Reszta należałaby do sądu. Swoją drogą do tego
SPC można by to posłać, bo raczej nie ma co do kierownictwa sklepu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 18:24:16
Autor: DoQ
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21-07-2011 17:26, Rychu pisze:

To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)

ATSD dlaczego im nie wysłałeś tego zdjęcia od razu?

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie mają nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.

Zdziwiłbyś się...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-21 19:03:02
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 18:24, DoQ pisze:
W dniu 21-07-2011 17:26, Rychu pisze:
To dobrze, może przynajmniej kierowca reprymendę dostanie. :)
ATSD dlaczego im nie wysłałeś tego zdjęcia od razu?

W sumie masz rację... przed chwilą posłałem.

Co do ochrony wizerunku, to prawnicy SPC raczej nie mają nic
wspólnego, bo dotyczy ona ona dobra osobistego osoby, a nie firmy.
Zdziwiłbyś się...

W takiej sprawie? Niech się cieszą, że to nie pierwsza strona fucktu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 19:13:06
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 19:03, Rychu pisze:
[...]

Szybko przysłali odpowiedź ;P

Witam, w dniach 08-25.07.2011 nie ma mnie w pracy. Pilne informacje proszę przesyłać na adres marketing@spc.pl
Pozdrawiam

Poszło i tam.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 17:27:27
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 17:20:02 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

 ponieważ nie omieszkałem poinformować w/w firmy o Twojej publikacji.

Donosiciel?
;>>>

(a jeśli jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 17:40:10
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Bydlę"

(a jeśli jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

Już?

Data: 2011-07-21 21:56:05
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 15:40:10 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

(a jeśli jeszcze nie wiesz, jakiego idotę z siebie teraz robisz, to poinformuj jeszcze tę kobietę, że jej plecy również zostały uwiecznione i opublikowanej bez jej zgody)

Już?

Nie, możesz to zrobić w poniedziałek.
Bo przecież zidentyfikujesz tę kobietę po zdjęciu jej pleców.
Tak samo jak tamtego gościa przy samochodzie.
A tymczasem możesz podać nam,  który - wg twojego wyobrażenia - przepis złamał fotograf: przy uwiecznianiu, a który przy publikacji.

O ile oczywiście masz cojones.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 18:15:02
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 17:20, Przemysław Czaja pisze:

[...]

Ale z ciebie zakłamana kurwa... (za przeproszeniem prostytutek)

Data: 2011-07-21 18:22:45
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Andrzej Lawa"

[...]

ROTFL! Dawno się tak nie uśmiałem...Dziękuję Andrzeju, to będzie dobry dzień.

Pozdrówki :)

Data: 2011-07-21 17:25:02
Autor: Bydlę
Kolejny mistrz parkowania
On 2011-07-21 16:57:45 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Nie, ja o tym:

Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w
Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela

Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoją niekorzyść?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 17:30:33
Autor: Rychu
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 2011-07-21 17:25, Bydlę pisze:
Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w
Mam jakieś obrzydzenie gdy widzę donosiciela
Donosiciel, to ten, kto zeznaje na twoją niekorzyść?
;>>>

Wiesz jak jest... JP, JP, HWDP, a potem wyścig, kto pierwszy
wszystko wyśpiewa policji, żeby dostać najniższy wyrok. Kulturwa.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-21 18:12:19
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 16:57, Przemysław Czaja pisze:

pewien - popełnił _wykroczenie_, zupełnie inaczej niż niejaki Rychu,
który bez zgody utrwalił a następnie opublikował publicznie wizerunek
dostawcy pieczywa - a to już się kolego łapie pod paragrafy...

ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?

Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za grosz pojęcia.

Data: 2011-07-21 18:16:31
Autor: Przemysław Czaja
Kolejny mistrz parkowania

Użytkownik "Andrzej Lawa"

ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?

Pomijam już kwestię ochrony wizerunku, o której ewidentnie nie masz za grosz pojęcia.

Czujesz się teraz lepiej?

Data: 2011-07-21 22:07:07
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Thu, 21 Jul 2011 18:12:19 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

ROTFL, Przemuś, ty idioto...Od kiedy na utrwalanie krajobrazów w miejscach publicznych potrzebne jest czyjeś zezwolenie?

Mało Ci jednej sprawy w sądzie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-21 22:22:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kolejny mistrz parkowania
Hello jerzu,

[...]

Daj na priva jakieś szczegóły, please...

--
Best regards,

Data: 2011-07-22 08:26:52
Autor: Andrzej Ława
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 21.07.2011 22:07, jerzu pisze:
[...]

Sprawa nie dotyczyła robienia zdjęć, kłamczuszku, tylko obrony przed
bandytami i rabusiami - okazuje się, że nadal nie wolno się bronić przed
napadem.

Data: 2011-07-22 18:38:37
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Fri, 22 Jul 2011 08:26:52 +0200, Andrzej Ława
[...]

A ci "Bandyci i rabusie" to co? Za darmo Ciebie zaatakowali? Czy za
robienie fotek nieba?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-23 18:51:09
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 22.07.2011 18:38, jerzu pisze:
[...]

Równie dobrze mogli zaatakować ciebie za odmowę obciągnięcia im druta.

Pewnego policjanta nawet zabili za to, że im zwrócił uwagę na niestosowność zachowania, tylko mieli gorszego adwokata.

Data: 2011-07-23 19:16:27
Autor: jerzu
Kolejny mistrz parkowania
On Sat, 23 Jul 2011 18:51:09 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Równie dobrze mogli zaatakować ciebie za odmowę obciągnięcia im druta.

Jakoś mnie jeszcze nie pobili. Ba, nawet nie mam przyjemności z nimi
rozmawiać. Ale Ty jak widać lubisz bliskie kontakty z ochroną.

Pewnego policjanta nawet zabili za to, że im zwrócił uwagę na niestosowność zachowania, tylko mieli gorszego adwokata.

Aaa... Czyli poskąpiłeś na papugę, a wszystkim wmawiasz że to wina
sądu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-23 20:02:59
Autor: Andrzej Lawa
Kolejny mistrz parkowania
W dniu 23.07.2011 19:16, jerzu pisze:
[...]

Pierdolisz głupoty. Przestaniesz, jak kiedyś sam się na bandytę natniesz.

[...]

Byłem naiwny sądząc, że prawda wystarczy i że korupcja i kumoterstwo w sądach to bujda... Niestety - jak nie masz adwokata z "wejściami", to potrzebne tobie dokumenty będą znikać, protokoły będą zawierać luki, a opinie biegłych będą ignorowane jako "nieistotne", choć bezpośrednio odwołujące się do sedna sprawy.

Kolejny mistrz parkowania