Kolejny mit obalony

Data: 2012-02-02 02:02:46
Autor: DoQ
Kolejny mit obalony
W dniu 02-02-2012 00:45, to pisze:
Na dworze -17, ośmioletni akumulator (podobnie jak auto), świece grzane
tyle ile brzęczyk nakazuje (jakieś 5 sekund), ropa jakaś gejowa --
odpalił w sekundę.
I co Wy na to, panikarze? ;)

Też mi wyczyn. Odkąd zabieram nowy akumulator (znalazłem go w grudniu na śmietniku) na noc do domu, to też odpalam swoją maszynę bez najmniejszego problemu. Przede wszystkim trzeba czyścić klempy.

--
Paweł

Data: 2012-02-02 05:58:35
Autor: Grejon
Kolejny mit obalony
W dniu 2012-02-02 02:02, DoQ pisze:

klempy.

WON z tą polityką na psp!

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-02 08:31:14
Autor: Marek Dyjor
Kolejny mit obalony
Grejon wrote:
W dniu 2012-02-02 02:02, DoQ pisze:

klempy.

WON z tą polityką na psp!

jak tam sie nie fotyguję nosić aku do domu.

Data: 2012-02-05 21:13:22
Autor: Grejon
Kolejny mit obalony
W dniu 2012-02-02 08:31, Marek Dyjor pisze:
Grejon wrote:
W dniu 2012-02-02 02:02, DoQ pisze:

klempy.

WON z tą polityką na psp!

jak tam sie nie fotyguję nosić aku do domu.

Żeby jeszcze ten mróz tak nie szczypił.