Data: 2020-09-19 08:47:19 | |
Autor: K | |
Kolejny niemiecki motowałek:-) | |
On 15/09/2020 07:15, Przemek Jedrzejczak wrote:
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samochody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-kolejne-wielkie-oszustwo-chodzi-o-hybrydy-plug-in,nId,4730875 W UK tez podlapali temat: https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-54170207 Swoja droga ciekawy wynik. 44g/km wg producenta, 120g srednio z realnego testu na drodze. 123g robi realnie moj diesel :D |
|
Data: 2020-09-19 12:16:09 | |
Autor: Myjk | |
Kolejny niemiecki motowałek:-) | |
Sat, 19 Sep 2020 08:47:19 +0100, K
W UK tez podlapali temat: https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-54170207 No podłapali, ale już wiadomo jak im to wyszło: "If you never charge the battery and drive *very* *aggressively* then they can have significantly higher emissions than the equivalent petrol or diesel model," he continues. Czyli wzięli zwykłego spaliniaka, puścili go na autostradę, potem wzięli PHEVa i zaczęli go gonić po mieście od świateł do świateł i mają taki "genialny" wynik. Swoja droga ciekawy wynik. 44g/km wg producenta, 120g srednio z realnego testu na drodze. Pewnie znowu z trybem CHARGE BATTERY stojąc w korku i bez wyjeżdżenia prądu? Bo jako ignorant pewnie nie wiesz, że jak się zapuści ten tryb, to pomimo postoju silnik pracuje w okolicach 4000 obr. -- to i nic dziwnego że ma wyższą emisję. Ale ty widać jak pelikan łykasz ogólniki -- wszak nigdzie nie jest napisane w jakich warunkach prowadzili te pożarsięborze testy. Pytam zatem ponownie. Jakim cudem PHEV jadący w trybie HEV (bez naładowanej baterii) w tych samych warunkach, mając na pokładzie ten sam silnik co wersja ICE, spalając na identycznej trasie i warunkach 30-50% mniej paliwa niż ekwiwalent spalinowy może mieć wyższą emisję? Weź mi to wyjaśnij po swojemu mózgowemu -- bo chcę uwierzyć że śnię. 123g robi realnie moj diesel :D Chyba jak z górki jedziesz. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2020-09-21 10:28:32 | |
Autor: K | |
Kolejny niemiecki motowałek:-) | |
On 19/09/2020 11:16, Myjk wrote:
Sat, 19 Sep 2020 08:47:19 +0100, K No wiec odpowiedz na twoje rozterki znajduje sie w tych analizach. PHEV emituje wiecej przez caly okres uzytkowania. Wynika to zapewne w duzej mierze z tego, ze ludzie ich nie laduja (bo nie musza) i jezdza dalej i szybciej niz przewidywaly zalozenia producentow. Na BBC pada tez stwierdzenie: "But this new analysis from Transport and Environment and Greenpeace suggests they don't offer anything like the carbon dioxide savings claimed for them by manufacturers." Mozna to rozumiec dwojako, jako ogolny rozrachunek albo, ze olali emisje spalin w hybrydach blednie/celowo zakladajac jw. 123g robi realnie moj diesel :D Jakby nie spelnial RDE2 to bym zaplacil wiecej przy rejestracji. Pamietaj, ze Anglicy to jednak zboczency pod tym wzgledem. |
|
Data: 2020-10-02 13:22:53 | |
Autor: Myjk | |
Kolejny niemiecki motowałek:-) | |
Mon, 21 Sep 2020 10:28:32 +0100, K
No wiec odpowiedz na twoje rozterki znajduje sie w tych analizach. PHEV emituje wiecej przez caly okres uzytkowania. Wynika to zapewne w duzej mierze z tego, ze ludzie ich nie laduja (bo nie musza) i jezdza dalej i szybciej niz przewidywaly zalozenia producentow. Analizy zakładają tylko 5 lat użytkowania i w porywach 200 tys. przejechanych kilometrów oraz że wszyscy tak jeżdżą, co jest oczywistą bzdurą. Czyli ja bym musiał już swojego PHEVa zezłomować aby te analizy się jako tako kupy trzymały. Tymczasem jeżdżę dalej, nic mi się nie psuje, baterii wymieniać nie muszę, i jeżdżę na prądzie, podobnie jak więszkość ludzi którzy kupili PHEVa. Na BBC pada tez stwierdzenie: "But this new analysis from Transport and Environment and Greenpeace suggests they don't offer anything like the carbon dioxide savings claimed for them by manufacturers." Aha, czyli są zboczeni ale dopuścili do jazdy, a nawet dotowali sprzedaż PHEVów, które rzekomo emitują więcej niż diesle. Eh ta twoja logika pokręcona. -- Pozdor Myjk |
|