Kolejny picowski menel chce być ponad prawem

Data: 2012-04-23 21:24:40
Autor: Przemysław W
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Poseł PiS Jan Tomaszewski nie zamierza płacić mandatów za złamanie zakazu parkowania przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi gdzie ma biuro poselskie, bo jak twierdzi "ma immunitet" - czytamy w "Newsweeku".

Strażnicy miejscy wystawiają byłemu bramkarzowi reprezentacji Polski mandaty za łamanie zakazu wjazdu i parkowania na ulicy Piotrkowskiej. Poseł tłumaczy się, że umówił się ze strażnikami, że będzie tam parkował, co ci mieli przyjąć ze zrozumieniem, a teraz "go ścigają".

Poseł zapowiada, że będzie łamał zakaz, póki nie dostanie pozwolenia na parkowanie na Piotrkowskiej. Zapowiedział też, że nie zamierza płacić mandatów, bo "w końcu ma immunitet".

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/jan-tomaszewski-nie-chce-placic-za-mandaty,1,5111894,region-wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-23 21:30:44
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 21:24:

Poseł zapowiada, że będzie łamał zakaz, póki nie dostanie pozwolenia na
parkowanie na Piotrkowskiej. Zapowiedział też, że nie zamierza płacić
mandatów, bo "w końcu ma immunitet".

Powinien też mieć zniżki, jeśli chodzi o dojazd do najbliższego "wariatkowa". Sala Napoleonów. :-)

Data: 2012-04-23 19:37:53
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Powinien też mieć zniżki, jeśli chodzi o dojazd do najbliższego "wariatkowa". Sala Napoleonów. :-)

wy juz macie ? --

Data: 2012-04-23 21:43:14
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 21:37:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Powinien też mieć zniżki, jeśli chodzi o dojazd do najbliższego
"wariatkowa". Sala Napoleonów. :-)

wy juz macie ?

Oczywiście. Dostaję zniżkę za rozmowy z obserwującymi. :-)

Data: 2012-04-23 19:49:05
Autor: Obserwator
> [...]

> wy juz macie ?

Oczywiście. Dostaję zniżkę za rozmowy z obserwującymi. :-)

a ile dostajesz za ustawke z przmyslawem, zahirem i Idzikowskim ?

Data: 2012-04-23 21:51:36
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 21:49:

> [...]
Oczywiście. Dostaję zniżkę za rozmowy z obserwującymi. :-)
a ile dostajesz za ustawke z przmyslawem, zahirem i Idzikowskim ?

Tyle co płaci K-Pax prezesowi za nudzenie konia na manifestacjach. :-)

Data: 2012-04-23 19:54:39
Autor: Obserwator
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Tyle co płaci K-Pax prezesowi za nudzenie konia na manifestacjach. :-)

tylko tyle placa Tuskowi? Bredzisz, cwoku.

Data: 2012-04-23 22:00:01
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 21:54:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Tyle co płaci K-Pax prezesowi za nudzenie konia na manifestacjach. :-)

tylko tyle placa Tuskowi? Bredzisz, cwoku.

To prezes bredzi za darmochę, czy dla wadzy? Drugie poza jego zasięgiem. Wyżej jak trzydzieści nie podskoczy. :-)

Data: 2012-04-23 20:04:58
Autor: Obserwator
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
To prezes bredzi za darmochę, czy dla wadzy? Drugie poza jego zasięgiem. Wyżej jak trzydzieści nie podskoczy. :-)

odpowiadaj na pytanie, a nie bredz nawiedzony oszolomie o jakims prezesie.

Data: 2012-04-23 22:08:30
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 22:04:

[...]

A to co? Hipnoza czy inne licho. Zawitałeś znowu na psp to sobie odpowiadaj. Mi nie wierzysz. Nie nowina. Prezes Tobie by nie uwierzył,  a co dopiero mi. Trzydzieści, w porywach w granicach błędu statystycznego. :-)

Data: 2012-04-23 21:59:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn4bs9$1ok$2node2.news.atman.pl...
> [...]

a ile dostajesz za ustawke z przmyslawem, zahirem i Idzikowskim ?

Tyle co płaci K-Pax prezesowi za nudzenie konia na manifestacjach. :-)

Biedny ten Obsrywatorek. Tak samo podejrzliwy jak Jaruś. Wszędzie węszy spiski.
Z Jarusiowych podejrzeń, czy też pewności o zamachu w Smoleńsku, ruskie zadrwili przypisując zamach amerykanom. Chyba Jaruś, wzorem śp. brata, sraczki dostanie.

Data: 2012-04-23 22:06:02
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 23 kwiecień 2012 21:59:
[...]

Prezes podejrzliwy? Będzie ciemna noc. Macierewicz podkop po prawą ścianą kopie? Prezesowi obsuwa grozi. Sennik PiS-owca. :-)

Data: 2012-04-23 21:16:06
Autor: HaMMeR
On 23 Kwi, 22:06, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Prezes podejrzliwy? Będzie ciemna noc. Macierewicz podkop po prawą ścianą
kopie? Prezesowi obsuwa grozi. Sennik PiS-owca. :-)

Wiesz, ze 'do twarzy ci' z ta POlszewicka logika i wreszcie
zrownales sie poziomem z matolectwem typu idzikowski,
lorn, kupecki.. i reszta ludzkiego odpadu i z tym ci tez do twarzy...
Zalosc doopine sciska, jak to niektorzy wreszcie, ukazuja prawdziwe
swoje,
wyswiechtane i miedziane oblicze...

Data: 2012-04-24 14:47:01
Autor: Marek Czaplicki
HaMMeR pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 kwiecień 2012 06:16:

[...]

Oczywiście, że masz rację. Zauważ że logika prawicy jest zasadniczo odmienna. Polega na tym, żeby maksymalnie "przestraszyć" elektorat i wtedy ci, którzy dadzą się "przestraszyć" są ich. Czym innym jak nie gromadzeniem wybranych wyborców wokół liderów prawicy, można nazwać słowa o zamachu i że jesteśmy niby w stanie wojny? Uważam, że przy takim mechanizmie gromadzenia poparcia w niezadługo będziemy w stanie wojny z całym cywilizowanym światem, wcale o tym nie wiedząc. :-)

Data: 2012-04-24 18:00:41
Autor: Roman Rumian
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Panie Czaplicki,

(...)Uważam, że przy takim mechanizmie gromadzenia poparcia w
niezadługo będziemy w stanie wojny z całym cywilizowanym światem, wcale o tym
nie wiedząc. :-)

z jakim "cywilizowanym światem" ??
To Rosja, a w szczególności jej władze są według Pana "cywilizowane" ?
A które to, cywilizowanych kraje zachowują się tak jak Rosja w przypadkach takich katastrof ?!

No, "wyswiechtane i miedziane oblicze" ... nic się Pan Krzysztof nie pomylił ...

Roman Rumian

Data: 2012-04-24 19:11:32
Autor: Marek Czaplicki
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 kwiecień 2012 18:00:

Panie Czaplicki,

[...]

Proponuję zatem przeczytać książkę "Rok 1984" Orwella. W niej jest pokazany mechanizm za wszelką cenę trzymania władzy poprzez straszenie poddanych wojną. Czy mam rozumieć, że faktycznie wg pana, pan Macierewicz mówił prawdę? Znajdujemy się w stanie wojny? Zapytam. Kiedy mobilizacja? Pamiętam jak przed wyborami parlamentarnymi 2007 roku pan prezes straszył, że "jak oni wygrają to będzie nowy 13 grudnia". Taka jest logika PiS? Więc ja mam poczucie, że znajduję się po właściwej stronie prezentując inna logikę.

Data: 2012-04-24 20:20:53
Autor: Roman Rumian
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
(...)
Proponuję zatem przeczytać książkę "Rok 1984" Orwella. W niej jest pokazany
mechanizm za wszelką cenę trzymania władzy poprzez straszenie poddanych wojną.

Znowu się Panu nasilają objawy lemingozy ... a może tylko zleceniodawca się niecierpliwi ?!
Zresztą, mniejsza z tym. Ja tą książkę czytałem w czasach, kiedy Pana prawdopodobnie nie było na tym świecie, a ówczesne warunki spowodowały, ze przeczytałem ją uważnie i ze zrozumieniem, dlatego budzi moje współczucie pańska nieudolna próba budowania analogi obecnej sytuacji, po wielu latach nieprzytomnej propagandy mediów i straszenia PiS-em właśnie w celu odzyskania i utrzymania władzy przez rządzącą partię.
Nadal to próbuje robić, a Pan nawet tego nie zauważył, jak również tego, że to RZEKOME straszenie może łatwo i szybko zakończyć. Napisałem rzekomo, bo w cywilizowanym świecie zabicie głowy obcego państwa wraz z jego "świtą" oznacza jasny początek wojny, ale skąd Pan to ma wiedzieć, z tą miedzią na czole ?
Może zacznie Pan myśleć  nad rzeczowymi odpowiedziami na moje pytania, co może być początkiem procesu powracania do zdrowia ?!

Roman Rumian

Data: 2012-04-24 20:49:30
Autor: Marek Czaplicki
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 kwiecień 2012 20:20:

(...)
[...]

No cóż. Przy takich objawach? Znajdujemy się po dwóch stronach barykady i jak widać w dwóch różnych logikach. Nic tego nie zmieni, bo kierujemy się innymi przesłankami.

Data: 2012-04-27 02:32:25
Autor: Lorn
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem
W dniu 2012-04-24 06:16, HaMMeR pisze:
typu idzikowski,
lorn, kupecki..

Zrównać się z takim matołem jak ty, to trzeba być wyznawcą rydzyka młotku...

Data: 2012-04-23 22:43:59
Autor: Lorn
[...]

Powinni mieć już zarezerwowane miejsce wraz z tabliczką, nawet już na koszt państwa... Niech mają. ;-)

Data: 2012-04-23 21:43:06
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Poseł zapowiada, że będzie łamał zakaz, póki nie dostanie pozwolenia na parkowanie na Piotrkowskiej. Zapowiedział też, że nie zamierza płacić mandatów, bo "w końcu ma immunitet".

Ciekawe czy jego bryka będzie miała immunitet na karnego kutasa?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-23 21:46:49
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jn4a9r$3kb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Każdy by nie płacił... Kto to wymyślił, płatne parkingi?

boukun

Data: 2012-04-23 22:12:12
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-23 21:24, Przemysław W pisze:
[...]

I słusznie, - właśnie dla takich spraw wymyślono immunitet. Facet nie robi nikomu nic złego a oni z mandatami.

Data: 2012-04-23 22:42:06
Autor: Lorn
[...]

Akurat Jan Tomaszewski chamstwem nie zadziwia... Innego zachowania po tym 'członku' partii prawej i sprawiedliwej, bym się nie spodziewał.

Data: 2012-04-24 09:23:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jn4eqv$mr7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Więcej. Tomaszewski jest emanacją PiS. Jak to było? Mówisz PiS widzisz Tomaszewskiego. Czy odwrotnie?

Data: 2012-04-24 19:08:21
Autor: mkarwan
Kolejny picowski menel chce być ponad prawem

Kogo nazywasz menelem?

Data: 2012-04-29 19:36:45
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jn4a9r$3kb$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz menelem?

Znowu oczekujecie że ktoś za was będzie czytał posty które chcecie
komentować?