Kolejny picowski mundrek

Data: 2010-12-14 08:24:59
Autor: zbig
Kolejny picowski mundrek
Wybory były sfałszowane twierdzi euroosieł Wojciechowski. Podejrzana
jest ilość głosów nieważnych!
Oświadczam więc, że osobiście wrzuciłem jeden głos nieważny, co w
mojej populacji oznacza 33% głosów

Data: 2010-12-14 20:50:38
Autor: >heÂŽsk>
Kolejny picowski mundrek
On Tue, 14 Dec 2010 08:24:59 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Wybory były sfałszowane twierdzi euroosieł Wojciechowski. Podejrzana
jest ilość głosów nieważnych!
Oświadczam więc, że osobiście wrzuciłem jeden głos nieważny, co w
mojej populacji oznacza 33% głosów

 czujesz sie winny ? ;o))))

Kolejny picowski mundrek